Miehet ja naiset

blameless

Suomi24 foorumit täyttyvät tällä paskalla. Feminismi, rasismi jne.
Miehet nyt sinne äo-testeihin, feminismit uudestaan peruskoulu käymään ja kasvamaan tähän päivään. Toki saa oman itsensä asemaa puolustaa, mutta ihan yhtä lailla feministit ovat sitä mieltä että miehet saisi hävittää maapallolta. Ja sovinistit taas sitä mieltä, että naiset nyrkin ja hellan väliin. Aikuiset ihmiset, voisitteko kasvaa siihen ikäänne ja lopettaa pelleilyn?
Haluaisin saada vastauksia, mistä tämä kaikki oksettava suomen häpäiseminen johtuu. Kirjoitteletteko kännissä, tylsyyksissänne, vai oletteko oikeasti niin tyhmiä?
Kuten aikaisemmillakin foorumeilla olen aina erikseen maininnut (välttääkseni paskamyrskyn siitä että olen 45-vuotias Pirjo joka on vahva feministi), olen 16-vuotias lukiolaistyttö. Yhteiskunnalliset asiat kiinnostaa kovasti niin kuin ovat aina kiinnostaneet. Nyt tämä ilmiö on alkanut kiinnostaa, ja siksi pyydän selityksiä näille vihaviesteille naisia kohtaan. En nyt enää jaksa verbaalisesti raiskata ketään perseeseen (koska olen sitä ihan tarpeeksi tänään tehnyt), haluan vain avata keskustelua aiheesta - mikä aiheuttaa tämän kaiken? Johtuuko se huonosta kasvatuksesta, aikuisiällä tulleesta aivovammasta, mistä se johtuu?
Kenenkään ukon tai akan ei tarvitse tulla tänne avaamaan murheiden arkkua ja haukkumaan ketään. Jos menee haukkumiseksi, hommasta tulee rumaa ja joukossa on aina yksi mielensäpahoittaja. Koittakaa edes esittää ikäistenne tasoista, näin vältymme kiistoilta. :)

11

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KehjKehjKehj

Kyllä sun Suomes täyttyy niistä maahanmuuttajista niin sitten sullakin on hyvä olla!
      Vitun Mädättäjä Suvakki!

• Missä kohtaa puhuin maahanmuuttajista tai millään tavalla niitä puolustelin :D
        Vitun Mätäsäkki Sovinisti :D:D

Kerää itsesi.

• kukamitäkin

Olen Pirkko kanssasi ihan samaa mieltä!

Sellainen kultainen keskitie ja käytännön järki puuttuu toimista. Äänessä ovat erilaisten liikkeidet ääripäät ja keskustelupalstoilla vain haukutaan, liioitellaan ja valehdellaan toisen ääripään tavoitteista jne.

Olisiko ilmiö vain täällä internetin palstoilla? Tavalliset tasa-arvon kannattajat eivät itseään sotke nettikeskusteluihin. Se mitä kenenkin ihmisen päänsisällä liikkuu, on vaikea sanoa.

Suomessa kuitenkin tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin liittyvät asiat ovat todella hyvällä pohjalla. Parannettavia kohteita aina on ollut, on nyt ja tulee aina olemaan.

• Oikeassa elämässä tasa-arvo on tietysti jotenkin kohdillaan, toisin kuin täällä somessa. Tiedä häntä onko sitten nettimaailma syövyttänyt yli 30-vuotiaiden aivot (onhan netissä vaikka mitä hirveyksiä) ja sitä kautta ovat nämä järjestöt, ääripäät ja kaikki muukin saanut alkunsa.

Maalaisjärki puuttuu. Netissä täytyy pystyä kirjoittamaan sellaisia asioita, jotka voisi sanoa sille toiselle ääneen. Nyt tulisiko tuo edellinen ukko huutamaan tälle 16-vuotiaalle päin naamaa, että olen vitun mädättäjä suvakki? Enpä usko.

Kaikesta huolimatta ihmisoikeuksissa on vielä hommaa. Ja tasa-arvossa, sillä kyllähän nämä keskustelut kertovat älykkyysosamäärän tasosta aikuisilla paljonkin - on niitä viisaita kuten sinä, ja on niitä ajattelemattomia paskiaisia, jotka eivät mieti hetkeäkään mitä kirjoittavat.

• lutkamarssi
        blameless kirjoitti:

Oikeassa elämässä tasa-arvo on tietysti jotenkin kohdillaan, toisin kuin täällä somessa. Tiedä häntä onko sitten nettimaailma syövyttänyt yli 30-vuotiaiden aivot (onhan netissä vaikka mitä hirveyksiä) ja sitä kautta ovat nämä järjestöt, ääripäät ja kaikki muukin saanut alkunsa.

Maalaisjärki puuttuu. Netissä täytyy pystyä kirjoittamaan sellaisia asioita, jotka voisi sanoa sille toiselle ääneen. Nyt tulisiko tuo edellinen ukko huutamaan tälle 16-vuotiaalle päin naamaa, että olen vitun mädättäjä suvakki? Enpä usko.

Kaikesta huolimatta ihmisoikeuksissa on vielä hommaa. Ja tasa-arvossa, sillä kyllähän nämä keskustelut kertovat älykkyysosamäärän tasosta aikuisilla paljonkin - on niitä viisaita kuten sinä, ja on niitä ajattelemattomia paskiaisia, jotka eivät mieti hetkeäkään mitä kirjoittavat.

Punavihreä mädättäjäsuvakki oli hyvä arvaus. Semmoisia femakot useimmiten ovat. Taisi osua kohdalleen?

• Revontulet_kauniita_but
        blameless kirjoitti:

Oikeassa elämässä tasa-arvo on tietysti jotenkin kohdillaan, toisin kuin täällä somessa. Tiedä häntä onko sitten nettimaailma syövyttänyt yli 30-vuotiaiden aivot (onhan netissä vaikka mitä hirveyksiä) ja sitä kautta ovat nämä järjestöt, ääripäät ja kaikki muukin saanut alkunsa.

Tänä aikana ei kannata kertoa ainakaan julkisesti olevansa sitä, mitä on. Tälläin välttyy profiloitumasta mihinkään tiettyyn lokeroon.

Ihmisillä on nimittäin tapana revetä liitoksistaan mitä pienimmistä asioista ja ottaa vihan kohteeksi ihan kuka tahansa.
        Ei siinä järjellä ole mitään tekemistä.

Tämä aika on nyt vaan tällaista.
        Odotellaan aikoja rauhallisempia ja sitä, että ihmiset järkiintyvät.
        Sekin varmaan tapahtuu sitten aikanaan.

Mikä lie auringontoiminta ja sen laita tällä hetkellä?
        Tieteellisissä tutkimuksissa auringon aktiivisuus, etenkin auringonpilkuissa vaikuttaa suuresti meihin maanpäällä oleviin.
        Yleensä aggressiivisuuden merkittävänä kasvuna eri yksilöissä ja kansoissa.

• Älykkyys_näkyy_laadussa

Se on " nääs" joillekin hupia, että pääsee kirjoittamaan mahdollisimman rumasti.
      Mitä törkeämmin, sen parempi sellaisten mielestä.

Parempi, kun jättää kokonaan sellaiset viestit ja niiden kirjoittajat omaan arvoonsa.
      Ja ilmoittaa modelle, että poistaa sellaiset asiattomat viestit.

• Syy_ja_seuraus

Yleensä niillä, jotka kirjoittaa haukkuvaan tyyliin, ei ole tarkoituskaan keskustella.
      Tarkoitus on ihan jokin muu.

Kertonee ilmeisen hyvin, että jollakulla, tai joillakin on niin paha olo, ja tarve purkaa se, tai siirtää eteenpäin kohdistaen sen muihin.

• hyvinhuomaa

Femakkona olet siis tyytyväinen nykytilaan, että naisilla on etuoikeuksia ja miehillä velvollisuuksia, tasa-arvo on kaukana, mutta femakot haluaa jatkuvasti lisää etuoikeuksia akoille. Minä en ainakaan ole hiljaa ja onneksi ei tarvitse mielistellä yhtä ainoaa akkaa. Femakot ovat meuhkanneet iät ja ajat valheellista propagandaansa, nyt on aika miesten kertoa totuus. Ja sinne hellan ja nyrkin väliin joudutte itse tänne hommaamienne musujen ansiosta, tällä vauhdilla ehdit sen vielä näkemään.

• 1. En ole femakko
        2. En joudu mutakorvan ja hellan väliin, itsesuojeluvaisto ja kriteerit korkeammalla
        3. Minäkään en ole hiljaa :D

• sitäeikysytä
        blameless kirjoitti:

1. En ole femakko
        2. En joudu mutakorvan ja hellan väliin, itsesuojeluvaisto ja kriteerit korkeammalla
        3. Minäkään en ole hiljaa :D

Kun musut enemmistönä, naisilta ei kysytä. Kadutte vielä että halusitte ylivallan suomalaisista miehistä ja musut tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe