Tajuaakokohan miehet asemaansa pelkkinä panoina?

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/mista-sinkku-loytaa-seksiseuraa-lukijat-kertovat

"Sekä seksi- että juttuseuraa löytyy helposti. Tätä mieltä on 75 prosenttia Me Naisten kyselyyn vastanneesta."

Useimmat miehet eivät tajua yhteiskunnan lyhyessä ajassa muuttuneen. Ennen naisilla oli maine varjeltavanaan niin eivät ihan holtittomiksi ryhtyneet mutta kuten jutussakin kerrotaan netti, tinder ja baarit ovat nykyään niin helppoja seksiseuran hakupaikkoja naisille ettei niillä ole oikeastaan enää mitään estoja toteuttaa eläimellisiä himojaan ja mitä se taas tekee miehistä? Panoja, pelkkiä panoja.

Mies jolle jo pelkän seksin saaminen on työn takana, useimmille miehille on, saattaa romanttisesti kuvitella että elämä on ihan yhtä vaikeaa naisillakin ja se vaivalla mukaan vongattu morsian myös kokisi sen yhteisen hetken jotenkin merkityksellisenä. Ei se koe, mies on sille pelkkä pano ihan samalla tavalla kuin se viime viikonloppuinenkin, ei edes juttuseuraksi voi sitä sanoa "15 prosenttia kyselyyn vastanneista piti kivan seksiseuran löytymistä vaivattomana, mutta hyvän juttuseuran löytymistä vaikeana.".

Muista siis mies että aina kun kuvittelet "saavasi" ja pidät tapahtumaa jotenkin merkityksellisenä ei se sitä ole. Olet vain pelkkä käyttöesine ja nahkadildo sille baarista mukaan saamallesi lutkalle, se ei pidä sinua edes ihmisenä.

81

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

No tuossahan oli oikeastaan ongelman ratkaisukin mukana.
      "mutta hyvän juttuseuran löytymistä vaikeana.". Eli pitää jatkossa vain vaihtaa pari sanaa aamulla, niin molemmat ovat saaneet yöstä jotakin merkityksellistä.

• n28hki

Ei riitä naiset haluaa fiksun supliikin itsevarman ja huumorintajuisen miehen joka on henkisesti samalla aaltopituudella heidän kanssaan.

• EdesUnissa
        n28hki kirjoitti:

Ei riitä naiset haluaa fiksun supliikin itsevarman ja huumorintajuisen miehen joka on henkisesti samalla aaltopituudella heidän kanssaan.

Kuulostaa monimutkaiselta. Hyväksyn uhrin roolini ja jättäydyn pelkäksi merkityksettömäksi panoksi. Halventaahan se minua, mutta kestän sen kuin mies.

Sitäpaitsi muistan vielä vanhan maailman säännöistä että naiset vaativat ettei se saa olla todellinen jokapäiväinen luonteesi. Voit olla fiksu, supliikki, itsevarma ja huumorintajuinen vain yhdelle naiselle kerrallaan.

• 121212121212
        n28hki kirjoitti:

Kuinkahan suuri osa naisista on supliikkeja, itsevarmoja ja huumorintajuisia?

Sanoisin että jos miehistä sellaisia on 10-20%, naisista korkeintaan 5%.

• Naisasialooser1

Naisen äly ei yksinkertaisesti riitä hyvään huumoriin, siksi kaikki koomikot ovatkin miehiä

• Pillujen--asiantuntija

Tottakai naiset löytää aina seksi seuraa. Naisten ei tarvii koskaan olla yksin toisin kun miesten. Miehille kelpaa rumempikin nainen mutta naisille ei kelpaa ruminkaan mies. Siksi yksinäisiä rumia miehiä onkin niin paljon kun eivät kelpaa naisille. Hyvää juttuseuraa ei löydy koska miehet ei halua jutella vaan panna naista. Jos ei ole hakemassa elämänkumppania niin miksi sitä turhaan jutella, käyttää sen ajan panemiseen.
      Tuossa toisessa juttussa se jenny kertoo että löytää miehen seksiin ja tapailee vissiin useampiakin miehiä joita panee. Eikös tuo ollut aika pullukka mutta silti saa miehiä. No nainen saa kyllä miehen minkänäköisenä tahansa mutta vähänkin ruma mies ei saa. Naisille vaan kaikki on niin helppoa.

• Siinäpä se tuleekin tuo "pelkkä pano" asetelman kääntyminen. Ennen maailmassa kun suurin osa naisista oli vaikeita saada seksiin niitä kunnioitettiin kun taas "helppoja" naisia pidettiin pelkkinä panoina. Nykyään kun likimain jokainen mies on "helppo" melkein jokaiselle naiselle vaikka se olisi suohirviö on miehistä tullut pelkkiä panoja, niin se vaan maailma muuttuu. Itsekukin mies voi sitten itse tehdä sen päätöksen alkaako helpoksi panoksi? Mitään kehumista siinä ainakaan ei ole, jos jossain porukassa ilmoittaa "sain pillua xxxx:ltä" on se lähinnä vain säälittävää eikä mikään panomiehen merkki niin kuin ehkä joskus ennen on ollut.

• EdesUnissa
        Harmaaritari kirjoitti:

Siinäpä se tuleekin tuo "pelkkä pano" asetelman kääntyminen. Ennen maailmassa kun suurin osa naisista oli vaikeita saada seksiin niitä kunnioitettiin kun taas "helppoja" naisia pidettiin pelkkinä panoina. Nykyään kun likimain jokainen mies on "helppo" melkein jokaiselle naiselle vaikka se olisi suohirviö on miehistä tullut pelkkiä panoja, niin se vaan maailma muuttuu. Itsekukin mies voi sitten itse tehdä sen päätöksen alkaako helpoksi panoksi? Mitään kehumista siinä ainakaan ei ole, jos jossain porukassa ilmoittaa "sain pillua xxxx:ltä" on se lähinnä vain säälittävää eikä mikään panomiehen merkki niin kuin ehkä joskus ennen on ollut.

Eli tässä uudessa maailmassa meistä tulee "uhreja" panon myötä ja saavuttaaksemme tasa-arvoisuuden ja miehisyytemme takaisin, meidän tulee jatkossa systemaattisesti kieltäytyä tarjotusta seksistä ?
        Arvasin että jonain päivänä minusta tulisi näin vanha etten enää löydä paikkaani tässä maailmassa. Valitsen siis uhrin osan.

• EdesUnissa kirjoitti:

Eli tässä uudessa maailmassa meistä tulee "uhreja" panon myötä ja saavuttaaksemme tasa-arvoisuuden ja miehisyytemme takaisin, meidän tulee jatkossa systemaattisesti kieltäytyä tarjotusta seksistä ?
        Arvasin että jonain päivänä minusta tulisi näin vanha etten enää löydä paikkaani tässä maailmassa. Valitsen siis uhrin osan.

Niin, se on ainoa keino miehen säilyttää kunnia ja omatunto, kieltätyä tarjotusta lihasta niin kauan kuin se on pilaantunutta.

• Naisasialooser1
        Harmaaritari kirjoitti:

Siinäpä se tuleekin tuo "pelkkä pano" asetelman kääntyminen. Ennen maailmassa kun suurin osa naisista oli vaikeita saada seksiin niitä kunnioitettiin kun taas "helppoja" naisia pidettiin pelkkinä panoina. Nykyään kun likimain jokainen mies on "helppo" melkein jokaiselle naiselle vaikka se olisi suohirviö on miehistä tullut pelkkiä panoja, niin se vaan maailma muuttuu. Itsekukin mies voi sitten itse tehdä sen päätöksen alkaako helpoksi panoksi? Mitään kehumista siinä ainakaan ei ole, jos jossain porukassa ilmoittaa "sain pillua xxxx:ltä" on se lähinnä vain säälittävää eikä mikään panomiehen merkki niin kuin ehkä joskus ennen on ollut.

Se on nimenomaan panomiehen merkki ja saavutus miehelle. Nainen antaa, mies saa ja antaminen halventaa naista, saaminen taas nostaa miehen statusta.

Suurimmalle osalle miehistä se seksin saanti on edelleenkin äärimmäisen vaikeaa tai mahdotonta, siksi panomiehiä niin arvostetaan, koska vain top 5% mies voi saada helposti seksiä.

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä, ei tämä voi olla yllätys kenellekkään nykypäivänä.

• Haluanollayhden

Se yhteinen hetki voi olla naiselle myöskin merkityksellinen, Eikä vain pelkkä pano. Nainen voi myös ihan tosissaan kaivata romantiikkaa ja miestä. Ei kaikki pelaa jotain peliä päästäkseen sänkyyn. Ja se voi olla juuri vain se yksi mies. Ja kun luullaan niitä miehiä nyt olevan joka sormelle. Kaikki ei vain ole sellaisia.

• helgamies_

Tyypillinen nainen on kiimavittunsa viemä. Naista ajaa seksuaalinen himo, ei mikään muu. Mistään ns. "rakkaudesta" ei ole kysymys. Koko "rakkaus" on illuusio, ja joka on tosiasiassa käsite joka on luotu ätmien kiusaksi;)

• Haluanollayhden kirjoitti:

Se yhteinen hetki voi olla naiselle myöskin merkityksellinen, Eikä vain pelkkä pano. Nainen voi myös ihan tosissaan kaivata romantiikkaa ja miestä. Ei kaikki pelaa jotain peliä päästäkseen sänkyyn. Ja se voi olla juuri vain se yksi mies. Ja kun luullaan niitä miehiä nyt olevan joka sormelle. Kaikki ei vain ole sellaisia.

Olipa kyllä kauniisti sanottu. On varmasti onnellinen se mies joka sinun kanssasi on

• Naisasialooser1

P.S.S Se seksiseura jota nainen saa helposti on sitä, että mies nylkyttää kassit tyhjäksi eli surkeaa seksiä naisen kannalta. Vanha nainen ei saa enää sitäkään ja Menaisten lukijakunta koostuu pääosin vanhoista haaskoista, jotka eivät halua myöntä, että seksiä ei tule enää edes puliukolta ja ovat valehdelleet tuohon kyselyyn. Eivät halua myöntää, että heidän MA on syöksynyt pohjamutiin.

Cosmon lukijaporukalta vielä uskoisi, että kyrpää tulee helposti ja jopa YT-miehiltä, koska sitä lukevat pääasiassa nuoret naiset.

• Kuhan saan pillua.. Mielipiteillä ei ole väliä..

• 41vmies

20 vuotta sitten seksiä sai naisilta helposti. Baarista lähti nainen mukaan helposti viikonloppuisin. Nyt on ajat muuttuneet eikä naista saa enää mukaan baarista

• howmuchisthefish

Ysärillä kaikki oli helpompaa.

• Naisasialooser1

Ei ollut nettiä, josta voi valkata top 10% miehiä, joten naisten markkinat olivat huomattavasti pienemmät

• tumppijakoon

Olet vaan tullut vanhaksi äijäksi. ja ikäisesi naiset ovat tajunneet nostaa tasoaan.

• "– On ollut helppoa saada seuraa moneen, erilaiseen tarkoitukseen. Tinder, baarit ja miespuoleiset kaverit – sekä kavereiden miespuoleiset kaverit ovat kaikki ”höynäytetty”, Henna, 33, sanoo."

1212121212 kuvasi tätä joidenkin naisten NykyPäivän touhua aika hyvin sillä "MiesApp" vertauksellaan.. ;P

AikaLailla kyynisyyttä ja pessimistisyyttä ruokkivaa menoa kumppanuuden, rakkauden, sitoutumisen jne..jne. kannalta.. ;P

Toivottavasti pariutuvat, jos pariutuvat kaltaistensa miesten kanssa.. ;P

• Oletko lapsi oppinut uuden sanan kun huoraa viljelet.

• "Toivottavasti pariutuvat, jos pariutuvat kaltaistensa miesten kanssa.. ;P"

Niinpä, ongelma on vaan siinä että pyöreästi n. 90% naisista on noita käyttäjiä ja vain 10% ei ole ja kun taas miehistä 10% on taajaan käytettyjä ja 90% vähemmän käytettyjä ei niille vähemmän käytetyille miehille millään riitä vähän käyttäneitä naisia varsinkin kun niistä paremmasta 10%:stakin jostain kumman syystä suurin osa arvostaa enemmän niitä käytettyjä miehiä.

• helgamies_
        Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:

Oletko lapsi oppinut uuden sanan kun huoraa viljelet.

Jos nainen on huora, niin keneltä se on pois, sinultako joka olet naisille pelkkä seksilelu.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Toivottavasti pariutuvat, jos pariutuvat kaltaistensa miesten kanssa.. ;P"

Niinpä, ongelma on vaan siinä että pyöreästi n. 90% naisista on noita käyttäjiä ja vain 10% ei ole ja kun taas miehistä 10% on taajaan käytettyjä ja 90% vähemmän käytettyjä ei niille vähemmän käytetyille miehille millään riitä vähän käyttäneitä naisia varsinkin kun niistä paremmasta 10%:stakin jostain kumman syystä suurin osa arvostaa enemmän niitä käytettyjä miehiä.

Noh, en nyt ota kantaa noihin lukuihin, mutta on tuossakin varmaan TotuudenSiementä mukana.. ;P

Tosin mun mielestä sellaiset miehet jotka harrastaisivat itsekin samanlaista toimintaa tai olisivat harrastaneet, jos/kun olisivat vain pystyneet tai saaneet harrastaa, niin he ovat ihan samankaltaisia, kuin ne naisetkin jotka ovat harrastaneet noita juttuja enemmänkin ja/tai se olisi heille ihan luontaista toimintaa jne.. ;P

Ei sellainen yksilö ole yhtään sen siveämpi tai erillaisempi oikeasti silloin.. Joten uskoisin, että SamanKaltaisia on ihan yhtä paljon molemmissa sukupuolissa.. ;P

Tosin jonkun verran tietenkin voi vaikuttaa ja vaikuttaa se, että erillaiset naiset ovat voineet ajautua harrastamaan näitä juttuja helpommin liiaksi vaikka se ei olisikaan ollut heille luontaista ja normaalia toimintaa.. Se siinä on "huono" puoli, että se "rikkoo" ja/tai muuttaa heitä enemmän tai vähemmän.. ;P

• helgamies_ kirjoitti:

Jos nainen on huora, niin keneltä se on pois, sinultako joka olet naisille pelkkä seksilelu.

Voi voi, ei se tee naisesta huoraa kuitenkaan jos haluaa seksisuhteeseen, onko mieskin huora jos haluaa seksisuhteen. Pointti taisi mennä ohitse ja se pointti oli etä niin naiset kuin miehet voisivat ainakin yrittää sanoa asiat suoraan niin ei riko toisten unteita turhaan. Enempää en kanssasi tästä väittele. Ja tietääkseni ei ole huora jos ei ota maksua seksistä?

"Toivottavasti pariutuvat, jos pariutuvat kaltaistensa miesten kanssa.. ;P"

Onko tuo ihan tilastoitua tietoa vai arvailua? Ei ole tarkoitus vittuilla kunhan kysyn mielenkiinnon vuoksi.

• Miesss32v

Helppo nainen sopii joillekin jos on esim raivopäinen bilemaisteri ja kaipaa jännää elämää.

Oma vaimo on vain ollut kanssani ja häneltä on minunkin vaikea saada kun lipido on lähes nollassa. Ennen kyllä pantiin koko ajan, mutta lapsen myötä saanut sen huvin unohtaa. Ja nyt akkalauma nopeasti vastaamaan että en panosta kotitöihin tarpeeksi

• Kuinka paljon mahtaa oikeasti vaikuttaa ja kuinka usealla naisella just tuo Lapsi/PerheenLisäys asia ainakin alitajuntaisesti naisen libidoon?.. Eli ainakin joillakin on varmasti alitajuntaisesti jonkin näköinen yhteys ja sykkyrämykkyrä näiden asioiden välillä.. ;P

Läheskään kaikki naiset eivät varmasti puhu asiasta suoraan ja/tai heidän ItseTuntemus on sen verran vajavainen, etteivät välttämättä osaa itsekään yhdistää näitä asioita keskenään.. Ainakaan kunnolla.. ;P

Hieman olen sitä(kin) nyt pohdiskellut.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Kuinka paljon mahtaa oikeasti vaikuttaa ja kuinka usealla naisella just tuo Lapsi/PerheenLisäys asia ainakin alitajuntaisesti naisen libidoon?.. Eli ainakin joillakin on varmasti alitajuntaisesti jonkin näköinen yhteys ja sykkyrämykkyrä näiden asioiden välillä.. ;P

Läheskään kaikki naiset eivät varmasti puhu asiasta suoraan ja/tai heidän ItseTuntemus on sen verran vajavainen, etteivät välttämättä osaa itsekään yhdistää näitä asioita keskenään.. Ainakaan kunnolla.. ;P

Hieman olen sitä(kin) nyt pohdiskellut.. ;P

.. Ja kun se perheen lisäys on sitten tapahtunut, niin sitten tästä efektistä aiheutunut libidon nousu voi laskea Dramaattisestikin.. Ja jos/kun naisella alkaa taas syystä tai toisesta kasvaa tämän efektin vaikutus, niin libidokin kasvaa ainakin hetkellisesti.. ;P

• Miesss32v

Olin yhden naisen mies pitkään...sitten mopo lähti käsistä kun läheisyys loppui ja terapiahöpötykset eivät purreet. Itseasiassa kaverini muistelevat minua henkilönä joka olisi vähiten altis pettämään

• Miesss32v kirjoitti:

Olin yhden naisen mies pitkään...sitten mopo lähti käsistä kun läheisyys loppui ja terapiahöpötykset eivät purreet. Itseasiassa kaverini muistelevat minua henkilönä joka olisi vähiten altis pettämään

Noh, mä tiedän omalta kohdalta, etten pysty pettämään, enkä kyllä haluaiskaan pystyä.. Enkä oikein ymmärrä, miksi pitäisi pystyäkään.. En edes niin, että vehtaisin jonkun varatun kanssa vaikka itse olisin sinkku.. Johtuu monesta asiasta.. Enkä nyt muutenkaan saa sellaisesta suhteilusta oikein mitään vaan menetän vaan mitä monet harrastaa enemmän tai vähemmän "luonnollisesti" jne.. ;P

Jotenkin näillä on niin enemmän tai vähemmän erillainen SielunMaisema, etten oikein pysty Ymmärtämään sitä.. Mut joo.. Ihmiset ovat erillaisia ja Yksilöitä näissäkin asioissa.. ;P

Varmasti tosin vaikuttaisi enemmän tai vähemmän, jos vaan ns. "heittäytyisi" menoon mukaan ja harrastaisi tätä ns. NykyAjan "normaalia" touhua mahdollisimman paljon, jos/kun siihen pystyisi ja/tai pakottamalla itsensä pakottaisi.. Mut kaikista muutoksista en ole kyllä varma mitä kaikkea se saisi itsessäni aikaan.. Millaisia muutoksia jne.. Rikkoutumista ainakin, jos/kun toimisi väkisin persoonaa/luonnetta vastaan.. ;P

Mut joo.. Ei oo mun juttu.. Ja hyvä niin.. ;P

• Joku.roti.sentääs

Tämä aihe ei kosketa palstan neitsytsetiä.

• "Livenä en viitsi edes lähestyä ketään, koska kaikki ovat kuitenkin varattuja, Jane, 35, kertoo."

Lyhyet miehet ovat vapaita mutta ne eivät kiinnosta naisia. Nettiin kun laittaa ilmoituksen niin sitä ei kukaan nainen käy koskaan edes katsomassa, ja baariin kun menee niin siellä saa istua yksinään vaikka koko loppu elämänsä.
      Naiset eivät huoli lyhyttä miestä edes aisuriksi vaikka nainen saisi vapaasti juosta panemassa ympäriinsä.

• helgamies_

Naista vie kiimavittu, joten ns "varattu" ei tarkoita naiselle mitään sellaista mikä estäisi kiimavittua kostumasta, asia on päinvastoin, varatut ne vasta onkin hyviä kostuttajia.

• helgamies_ kirjoitti:

Naista vie kiimavittu, joten ns "varattu" ei tarkoita naiselle mitään sellaista mikä estäisi kiimavittua kostumasta, asia on päinvastoin, varatut ne vasta onkin hyviä kostuttajia.

Mahtanetko edes koskaan vittua nähnyt nokkasi edessä?

• helgamies_

Mahtanetko edes koskaan vittua nähnyt nokkasi edessä?

Sinun kannattaisi uskotella naisille olevasi varattu, saisit helpommin kiimavittua.

• helgamies_ kirjoitti:

Sinun kannattaisi uskotella naisille olevasi varattu, saisit helpommin kiimavittua.

Minulla ei ole tarvetta sellaiseen, saan kyllä seksiä hankittua jos niin haluan. Tällä hetkellä etsin aikuista naista AIKUISEEN parisuhteeseen josta kommenttiesi perusteella sinulla ei ole kokemusta. Ihan muuten tiedoksi että parhaat seksikokemukset olen saanut parisuhteissa ja sellaisissa joissa nainen on puhunut suoraan mistä pitää ja mistä ei, pari kertaa tullut se henkinen yhteys mukaan niin siinä jää sun romut sisään pikkupoika leikit kakkoseksi, liekö tiedossa edes miten sitä "kiimavittua" käytetään?
        Minä olen aito oma itseni eikä minun tarvitse kellekkään uskotella mitään roolipelleilyjä.
        Nuo ns provot eivät ole edes hauskoja, tai no lapsellisuus naurattaa.

• helgamies_

Minulla ei ole tarvetta sellaiseen, saan kyllä seksiä hankittua jos niin haluan. Tällä hetkellä etsin aikuista naista AIKUISEEN parisuhteeseen josta kommenttiesi perusteella sinulla ei ole kokemusta. Ihan muuten tiedoksi että parhaat seksikokemukset olen saanut parisuhteissa ja sellaisissa joissa nainen on puhunut suoraan mistä pitää ja mistä ei, pari kertaa tullut se henkinen yhteys mukaan niin siinä jää sun romut sisään pikkupoika leikit kakkoseksi, liekö tiedossa edes miten sitä "kiimavittua" käytetään?
        Minä olen aito oma itseni eikä minun tarvitse kellekkään uskotella mitään roolipelleilyjä.
        Nuo ns provot eivät ole edes hauskoja, tai no lapsellisuus naurattaa.

Jos et kerran kelpaa naiselle kuin seksiiin, niin hyvä edes niin. Mutta muista tämä, nainen on kiimavitunsa viemä, joten unohda se poikanovellien rakkaus-teema. Ja kuten tiedät, suhde alkaa seksillä, tosin kenties ei sinun tapauksessa.

• helgamies_ kirjoitti:

Jos et kerran kelpaa naiselle kuin seksiiin, niin hyvä edes niin. Mutta muista tämä, nainen on kiimavitunsa viemä, joten unohda se poikanovellien rakkaus-teema. Ja kuten tiedät, suhde alkaa seksillä, tosin kenties ei sinun tapauksessa.

Pikkupojalla tais nyt tulla itkupotkuraivari, sinä et selvästi tiedä toisen kunnioittamisesta yhtään mitään. Minä puhuin terveen parisuhteen seksistä, en ole väittänyt että parisuhteessa ei pitäisi olla seksiä, yhdesti on vain käynyt noin että nainen halusi vain seksiä eikä sitä reilusti heti ilmoittanut. Onneksi osaan käsitellä nuokin asiat aikuismaisesti enkä ala solvaamaan naisia tai yleistämään, katkeruudesta pääsee eroon jos osaa, kaikki ei.
        Lisäksi osaan ottaa virheetkin kokemuksena oppia asioista toisin kuin sinä kun et raukka osaa toistaa kuin samaa. Luuletko että minulal hermot menee, ehei, voin poikaseni sanoa että minä osaan olla rauhallinen toisin kuin huonot panot jotka syyttävät naisia siitä kun eivät itse edes viitsi opettelemaan mitään naisista tai seksistä naisen kanssa.
        Säälittäväksi menee tuo. Jos olet täysikänen niin alappas oikeasti miettimään että onko vika sinussa oikeasti?

• helgamies_

Pikkupojalla tais nyt tulla itkupotkuraivari, sinä et selvästi tiedä toisen kunnioittamisesta yhtään mitään. Minä puhuin terveen parisuhteen seksistä, en ole väittänyt että parisuhteessa ei pitäisi olla seksiä, yhdesti on vain käynyt noin että nainen halusi vain seksiä eikä sitä reilusti heti ilmoittanut. Onneksi osaan käsitellä nuokin asiat aikuismaisesti enkä ala solvaamaan naisia tai yleistämään, katkeruudesta pääsee eroon jos osaa, kaikki ei.
        Lisäksi osaan ottaa virheetkin kokemuksena oppia asioista toisin kuin sinä kun et raukka osaa toistaa kuin samaa. Luuletko että minulal hermot menee, ehei, voin poikaseni sanoa että minä osaan olla rauhallinen toisin kuin huonot panot jotka syyttävät naisia siitä kun eivät itse edes viitsi opettelemaan mitään naisista tai seksistä naisen kanssa.
        Säälittäväksi menee tuo. Jos olet täysikänen niin alappas oikeasti miettimään että onko vika sinussa oikeasti?

Olet muuten kovapoika nimittelemään, onko kenties testot hieman alhaalla, kannattaa käydä mittauttamassa. Huomaan että sinulla runsaasti seksuaalisia patoumia ja vääriä käsityksiä ns parisuhteesta joita toistelet. Sinulla on myös ongelmai omakuvassasi, kirjoituksesi sisältö on hyvin ristiriitaista.

Ja kuten olet itsekin havainnut, naiset ovat kiimavittunsa viemiä ja sinulta naiset haluavat vain seksiä.

• helgamies_ kirjoitti:

Olet muuten kovapoika nimittelemään, onko kenties testot hieman alhaalla, kannattaa käydä mittauttamassa. Huomaan että sinulla runsaasti seksuaalisia patoumia ja vääriä käsityksiä ns parisuhteesta joita toistelet. Sinulla on myös ongelmai omakuvassasi, kirjoituksesi sisältö on hyvin ristiriitaista.

Ja kuten olet itsekin havainnut, naiset ovat kiimavittunsa viemiä ja sinulta naiset haluavat vain seksiä.

Kyllä minulla on testot ylempänä kuin luuletkaan. Ei ole seksuaalisia patoutumi eikä vääriä käsityksiä vaan omia käsityksiä mitkä osan huomannut hyviksi.
        Jos luulet että menetän yöuneni kommenttiesi takia olet väärässä, vai yritätkö nyt heittää älykkäämpää kommenttia kun huomasit itsekkin että se vitun toistelu ja kiiman huutelu alkaa kyllästyttään?
        Lapsen tekstiltä kommenttisi vaikuttavat.
        Vai oletko kenties kateellinen että minulta halutaan seksiä?
        Elämässä on muuten muutakin kuin seksi vaikka sinkku olisikin.
        Parisuhteessa seksi on träkeämpää muttei se tärkein asia mutta se on hyvä olla kunnossa se seksielämä, jos seksielämä ei ole kunnossa kertoo se luultavasti siitä ainakin osin että luultavasti jos näin on sinun suhteessasi jos sellaista on niin sinä et kunnioita kumppaniasi.
        Joo olen kova poika siinä olet oikeassa, eiku sori meni sekasin siisn kova mies sinä olet se räksyttävä poika, kertoo paljon jos ei edes nimimerkillä kirjota.

• JärkeväMies

Olen mielelläni pelkkä pano. Se on todella paljon parempi kuin ei mitään. Ja joitain naisia en itsekään haluaisi kun pelkkänä panona.

• Perusongelma on sekin, että nykyään kaikenlaista holtittomuutta nimenomaan ylistetään. Sillä holtittomalla ihmisellä on se hyvä maine.

• Siis miten te, rakkaat munaotukseni, nyt oikein tuota uutista tulkitsette, kun näette sen vain naisten moraalittomuuden osoituksena?

Jos kysymyksen asettelu on tuo, että onko helppoa löytää seksiseuraa, niin kyllä minäkin siihen myöntävästi vastaisin, vaikka en ole koskaan sellaista etsinytkään, sillä sitähän suorastaan tyrkytetään heti kun jollekin deittisivulle kuvan kanssa kirjautuu. Enemmänkin nykynaisten moraalista kertoisi se kuinka paljon tuohon kysymykseen tulisi ei-vastauksia, sillä näin vastannuthan nimenomaan olisi sitä seksiseuraa etsinyt huonolla menestyksellä. Tuon mukaan siis maksimissaan 25 prosenttia on vain seksiseuran haussa ja sen suhteen liian rumia tai nirsoja, mutta voipi olla vähempikin jos tuossa on ollut eos-vaihtoehto.

Myös nuo korostetut kommentit
      ”Yksi pidempiaikainen seksikaveri on ollut, ihana, kohtelias mies, joka ei harmikseni halua muuta kuin seksiä.” ”Lemmiskely vieraiden ihmisten kanssa ei huvita.”
      kertovat niistä naisten tuntemuksista ehkä vähän selkeämmin.

• "Siis miten te, rakkaat munaotukseni, nyt oikein tuota uutista tulkitsette, kun näette sen vain naisten moraalittomuuden osoituksena?"

Nainen on portinvartija jolla on valta pitää se portti auki tai kiinni. Harmillisen paljon tuntuu olevan niitä joilla portti reuhottaa auki ja on jatkuva kutsu bileisiin päällä.

• helgamies_
        Harmaaritari kirjoitti:

"Siis miten te, rakkaat munaotukseni, nyt oikein tuota uutista tulkitsette, kun näette sen vain naisten moraalittomuuden osoituksena?"

Nainen on portinvartija jolla on valta pitää se portti auki tai kiinni. Harmillisen paljon tuntuu olevan niitä joilla portti reuhottaa auki ja on jatkuva kutsu bileisiin päällä.

Jutun perusteella portit käyvät tiuhaan, on tulijaa ja menijää eikä ruostetta pääse syntymään saranaan.

"Siis miten te, rakkaat munaotukseni, nyt oikein tuota uutista tulkitsette, kun näette sen vain naisten moraalittomuuden osoituksena?"

No voipi olla tahi olla olematta. Mutta en ymmärrä miten tuo liittyy linkattuun tutkimukseen, jonka tulos kertoo vain sen, että aika suuri osa miehistä on sitä seksiä sinkkunaisille tyrkyttämässä halusivat nämä sitä tai eivät. Tämä taas ei ole mielestäni mitenkään uusi tai erikoinen ilmiö, eli aika lailla nollatutkimusta on taas tuolla ”me hutsujen” toimituksessa tehty....

• 121212121212

Munaotuksena vastaisin seuraavasti.

Oletko sinä, reikäotuksena, koskaan ihmetellyt seuraavaa yhtälöä? Meillä on:
        - paljon suhdetta etsiviä miehiä jotka kertovat etteivät saa naista ollenkaan vaikka ovat ihan tavallisia, mukavia, töissä ja sitä rataa
        - paljon tavallisia naisia jotka kertovat että "miehet" haluavat vain seksiä, ja sitä saatuaan alkavat väistellä kysymyksiä vakiintumisesta

Joku yhtälössä mättää.

...ja vastaushan löytyy helposti, kun yhtälöön lisätään se loppuosa miehistä jotka saavat naisia ja ovatkin käyneet läpi melkoisen joukon valloituksia.

”Yksi pidempiaikainen seksikaveri on ollut, ihana, kohtelias mies, joka ei harmikseni halua muuta kuin seksiä.”

Käsitteeseen "ihana" sisältyy ne piirteet joiden takia kyseisen miehen haluaisi moni muukin nainen (pituus, komeus, itsevarmuus, määrätietoisuus, sosiaalinen taitavuus, kokemus naisen käsittelijänä, jne), ja selitys miksi juuri tämä nainen ei ko. miestä saa.

Tämä on nykyaikana tyypillinen kuvio. Siinä vaiheessa kun tavalliselle naiselle alkaa kelpaamaan tavallinen mies, nainen on jo parhaan pariutumisikänsä ohittanut - ja silloinkin tavallinen mies kelpaa vain koska nainen tarvitsee miehen lapsi- ja taloprojektiinsa.

• stellaria81 kirjoitti:

No voipi olla tahi olla olematta. Mutta en ymmärrä miten tuo liittyy linkattuun tutkimukseen, jonka tulos kertoo vain sen, että aika suuri osa miehistä on sitä seksiä sinkkunaisille tyrkyttämässä halusivat nämä sitä tai eivät. Tämä taas ei ole mielestäni mitenkään uusi tai erikoinen ilmiö, eli aika lailla nollatutkimusta on taas tuolla ”me hutsujen” toimituksessa tehty....

Niin no nollatutkimustahan se tavallaan on mutta omalta osaltaan edesauttaa yhteiskunnan rappioitumista esittämällä pelkän seksiseuran haun jotenkin positiivisena ja hyväksyttävänä asiana, siinä mielessä kyllä osuit tuolla "Me hutsujen" maininnalla naulankantaan. Kunnolliselle naiselle aikakauslehtipuolella riittää lukemiseksi kotiliesi, siinä sentään on naissukukunnalle suunnattu lukemisto joka ei ole vielä täysin pilalla ja sitten tietysti valitut palat on ehkä vielä kunnollisia arvoja noudattava jollain tapaa, ehkä jotkut sisustuslehdetkin.

• Pihtarkurppa
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no nollatutkimustahan se tavallaan on mutta omalta osaltaan edesauttaa yhteiskunnan rappioitumista esittämällä pelkän seksiseuran haun jotenkin positiivisena ja hyväksyttävänä asiana, siinä mielessä kyllä osuit tuolla "Me hutsujen" maininnalla naulankantaan. Kunnolliselle naiselle aikakauslehtipuolella riittää lukemiseksi kotiliesi, siinä sentään on naissukukunnalle suunnattu lukemisto joka ei ole vielä täysin pilalla ja sitten tietysti valitut palat on ehkä vielä kunnollisia arvoja noudattava jollain tapaa, ehkä jotkut sisustuslehdetkin.

Voi ei, mä oon siis hirveä lutka ja huora, kunnollisuuteni menettänyt kokonaan!!!! Tykkään lukea nimittäin myös Tieteen kuvalehteä ja Aku Ankkaa.
        Yhyyyyyyy :-(

• EdesUnissa

Kiertelyä ja kaartelua, Stellarian kommentti on oikea huomio viitaten "tutkimuksen"
        kysymykseen, siitä vedettäviin johtopäätöksiin ja ketjun kommentteihin, jotka vetivät johtopäätöksen naisten moraalittomuudesta.
        Stellaria olet looginen nainen !

• helgamies_
        EdesUnissa kirjoitti:

Kiertelyä ja kaartelua, Stellarian kommentti on oikea huomio viitaten "tutkimuksen"
        kysymykseen, siitä vedettäviin johtopäätöksiin ja ketjun kommentteihin, jotka vetivät johtopäätöksen naisten moraalittomuudesta.
        Stellaria olet looginen nainen !

Tuossa AP:n laittamassa jutussa ei kai ollut kysymys moraalista vaan siitä että nainen on kiimavittunsa viemä ja saa halunsa tyydytettyä hyvin helposti.

• EdesUnissa
        helgamies_ kirjoitti:

Tuossa AP:n laittamassa jutussa ei kai ollut kysymys moraalista vaan siitä että nainen on kiimavittunsa viemä ja saa halunsa tyydytettyä hyvin helposti.

Ei ollutkaan, mutta kuten sanoin Stellaria huomasi että osa kommenteista veti vääriä johtopäätöksiä. Tai oikeastaan ei mikään johtopäätös ole väärä, kun tutkimus itse tehdään esittämällä kysymys jonka vastausta voidaan tulkita kahdella tavalla.

• Pihtarkurppa kirjoitti:

Voi ei, mä oon siis hirveä lutka ja huora, kunnollisuuteni menettänyt kokonaan!!!! Tykkään lukea nimittäin myös Tieteen kuvalehteä ja Aku Ankkaa.
        Yhyyyyyyy :-(

No nuo ehkä voidaan hyväksyä vaikkakaan naisen ei olisi mitenkään tarpeellista tutkia tieteitä liiaksi, hänelle kun riittää että on hyvä äiti/täti tms. lapsille ja niillehän voi toki akua ankkaa sitten lukea.

• Pihtarikurppa
        Harmaaritari kirjoitti:

No nuo ehkä voidaan hyväksyä vaikkakaan naisen ei olisi mitenkään tarpeellista tutkia tieteitä liiaksi, hänelle kun riittää että on hyvä äiti/täti tms. lapsille ja niillehän voi toki akua ankkaa sitten lukea.

Onneksi naisten ei tarvi hyväksyttää lukemistaan kenelläkään. Heillä sentään on hyvä lukutaito, päinvastoin kuin monella miehellä. ;-)

• crux

Pahinta tässä on se että ilmiö vaikuttaa naisten suhtautumiseen miehiä kohtaan yleisemminkin kuin vain seksin suhteen. Ei mikään kohtaaminen ole naiselle samanlainen juttu kuin miehelle. Mies on aina vain yksi monien joukossa. Jos mies onnistuu olemaan toivottua seuraa, niin se johtuu miehen laadusta, ei siitä että hän on mies ja ihminen.

• "Jos mies onnistuu olemaan toivottua seuraa, niin se johtuu miehen laadusta, ei siitä että hän on mies ja ihminen. "

Juurikin näin, mies arvotetaan kuin tuote statuksen mukaan, koulutus, työ, varallisuus jne. kaikki vaikuttaa. "Rakkaus on tärkein" on pelkkää puhetta joka tulee sen jälkeen kun arviointi on suoritettu ja mies arvosaaliiksi havaittu.

• Pihtarikurppa
        Harmaaritari kirjoitti:

"Jos mies onnistuu olemaan toivottua seuraa, niin se johtuu miehen laadusta, ei siitä että hän on mies ja ihminen. "

Juurikin näin, mies arvotetaan kuin tuote statuksen mukaan, koulutus, työ, varallisuus jne. kaikki vaikuttaa. "Rakkaus on tärkein" on pelkkää puhetta joka tulee sen jälkeen kun arviointi on suoritettu ja mies arvosaaliiksi havaittu.

Ajatusten Tonava. :-D Joo ei mies ole automaattisesti toivottua seuraa sen takia, että se on mies ja ihminen. Ei muuten ole nainenkaan. Laatua pitää olla ja siksi moni valitsee ystävänsäkin tarkkaan, kuka tahansa ei kelpaa. Parisuhteista puhumattakaan.
        Koita kestää. Se haaroissa kiristävä nahanpalanen ei tee susta automaattisesti kultakimpaletta naisille.

• Pihtarikurppa kirjoitti:

Ajatusten Tonava. :-D Joo ei mies ole automaattisesti toivottua seuraa sen takia, että se on mies ja ihminen. Ei muuten ole nainenkaan. Laatua pitää olla ja siksi moni valitsee ystävänsäkin tarkkaan, kuka tahansa ei kelpaa. Parisuhteista puhumattakaan.
        Koita kestää. Se haaroissa kiristävä nahanpalanen ei tee susta automaattisesti kultakimpaletta naisille.

Tämä täytyy ensin tietää. Monenko miehen kyttämä huora olet?

"Se haaroissa kiristävä nahanpalanen ei tee susta automaattisesti kultakimpaletta naisille. "

Tekisipä mieleni kuitata että "Se haaroja aukova reikä ei tee susta automaattisesti kultakimpaletta miehille." mutta kun monille miehistä tekee niin en voi :(

• 9808980
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Olet siis maksullinen nainen

• Pihtarikurppa
        super-atm kirjoitti:

Tämä täytyy ensin tietää. Monenko miehen kyttämä huora olet?

En tiedä monenko miehen kyttäämä olen. Toivottavasti en yhdenkään.

Rakas superi, me olemme jo vanhoja palstatuttuja joten sun ei tarvitse käydä läpi noita sun tuttuja kosiomenoja mun kanssani. Pus! :-)

• crux
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Nainen on automaattisesti ja lähtökohtaisesti toivottua seuraa miehille. Toki tilanteen voi helposti kääntää negatiiviseksi, kuten vaikka tässä keskustelussa sinä teit, mutta lähtötilanne on aivan erilainen sukupuolesta riippuen.

En tiedä monenko miehen kyttäämä olen. Toivottavasti en yhdenkään.

Rakas superi, me olemme jo vanhoja palstatuttuja joten sun ei tarvitse käydä läpi noita sun tuttuja kosiomenoja mun kanssani. Pus! :-)

Takerru nyt yhteen kirjoitusvirheeseen kun vahana markkina-arvon menettäneenä paskakurppana et muuhun pysty.

• Pihtarikurppa
        super-atm kirjoitti:

Takerru nyt yhteen kirjoitusvirheeseen kun vahana markkina-arvon menettäneenä paskakurppana et muuhun pysty.

Se oli ainoa kommentoimisen arvoinen asia sun fraasissa. Sähän avaat tuolla aina pelin, kun luulet, että palstalle on tullut uusi nainen. Ihan mun ilokseni, niin kerrotko taas kuinka ruma mies olet ja kuinka säälittävää elämää elät? Mä tulen siitä aina hyvälle tuulelle. Pus, muru! :-)

Se oli ainoa kommentoimisen arvoinen asia sun fraasissa. Sähän avaat tuolla aina pelin, kun luulet, että palstalle on tullut uusi nainen. Ihan mun ilokseni, niin kerrotko taas kuinka ruma mies olet ja kuinka säälittävää elämää elät? Mä tulen siitä aina hyvälle tuulelle. Pus, muru! :-)

Kuole nuorena. Anteeksi, et ole enää nuori. Kuole pian. Biojätteen keräyksessä on sinulle tilaa.

• Pihtarikurppa
        super-atm kirjoitti:

Kuole nuorena. Anteeksi, et ole enää nuori. Kuole pian. Biojätteen keräyksessä on sinulle tilaa.

Oivoi, minä kun olen nainen niin mun etuoikeutena, yhtenä niistä monista, on mitä suurimmalla todennäköisyydellä voittaa sut myös tuossa asiassa. Mites itse olet ajatellut, onko sulla arkunkantajia jonoksi asti? Muuten, hamstraa wunderbaumeja! Sit kun sun miehinen (huutonaurua!) taivallus lähenee loppua, niin ripustat ne ympäri yksiötäsi ettei sun pahanhajuinen mätäneminen haittaa naapureita. Vai onko käytössä jo nyt? Pus, muru! Pelastit iltani! :-)

Oivoi, minä kun olen nainen niin mun etuoikeutena, yhtenä niistä monista, on mitä suurimmalla todennäköisyydellä voittaa sut myös tuossa asiassa. Mites itse olet ajatellut, onko sulla arkunkantajia jonoksi asti? Muuten, hamstraa wunderbaumeja! Sit kun sun miehinen (huutonaurua!) taivallus lähenee loppua, niin ripustat ne ympäri yksiötäsi ettei sun pahanhajuinen mätäneminen haittaa naapureita. Vai onko käytössä jo nyt? Pus, muru! Pelastit iltani! :-)

Lapioi hiekat pillustasi. Olet äkäinen, yksinkertainen ja vanha paskanainen.

• Pihtarikurppa
        super-atm kirjoitti:

Lapioi hiekat pillustasi. Olet äkäinen, yksinkertainen ja vanha paskanainen.

En halua, ne kutittaa niin mukavasti. Tietysti olen äkäinen, yksinkertainen ja vanha paskanainen! Sen takia mä susta niin pidänkin, kun kaikesta huolimatta ja meni mulla kuinka huonosti tahansa, niin aina on joku jolla menee vielä huonommin - sinä. Jopa ätmien joukossa sä olet pohjanoteeraus ja se lämmittää mun vanhaa, kylmää sydäntä. Kiitos, muru! :-)

En halua, ne kutittaa niin mukavasti. Tietysti olen äkäinen, yksinkertainen ja vanha paskanainen! Sen takia mä susta niin pidänkin, kun kaikesta huolimatta ja meni mulla kuinka huonosti tahansa, niin aina on joku jolla menee vielä huonommin - sinä. Jopa ätmien joukossa sä olet pohjanoteeraus ja se lämmittää mun vanhaa, kylmää sydäntä. Kiitos, muru! :-)

Ehkä olet joskus ollut onnellinen. Painotan sanaa ehkä. Nyt ole vanha ja katkera feministi. Viljelet tekstissäsi typeriä hymiöitä ja meuhkaat kuin joku sekopää.

• tuyu

Minusta tuntuu että moni tämän palstan mies haluaisi mielellään olla käytettävänä seksiin. Ilmankos ovat niin katkeria, kun heille ei niin tapahdu. Sitten ollaan niin kunnollisia olevinaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      112
      915
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe