Eroon riivaajista

howweird

Hei!

Olen siis ihan suomeksi sanottuna "demonien riivaama" henkilö. Tunnen niitä kaiken aikaa, ja äänittäessäni puhetta, puhuvat minun äänelläni aivan eri sanoja lauseiden väliin, epäloogisiakin yhtäkkiä Hei!, tai jokin outo sana, eihän ne koskaan ole järkeenkäypiä nuo kummittelut ollukkaan. Kyseessä Audacity äänitin, ja sanat ovat ihan selkeitä. Yleensä siis tuottavat omia ääniään, mutta nyt ilmeni tällainen. Että joo D:

Mitäs sanotte, kun tätä on jo jatkunut muutaman vuoden, kuinka demoneista pääsee eroon. Onko minun tosiaan paastottava ja rukoiltava yhtäjaksoisesti? Olen ihan sumussa muutenkin, enkä ehkä "normaali" tilassa. Ne eivät yleensä herätä pelkoa, vaan päinvastoin, kokoajan ilmoittavat itsestään ja pyrkivät jopa kommunikoimaan. Ovat niin kieroja, kun pystyvät esiintymään suojelusenkelin kaltaisina/hyvinä. Välillä luulen, että ehkä minulla on joku "kanava" auki, että kaikki henkimaailma on minun aistittavissani, mutta tuskinpa se kuuluu Jumalan pelastussuunnitelmiin. Ne on varmasti demoneita, eiköhän tuosta jo voi sen päätellä, ja ne ovat siis kirjaimellisesti niskassani. Tunnen niiden kosketuksen ja kuulen sellaista hipihiljaista sirinää tai huokauksen kaltaista puhetta vierestäni, riippuen missä se on. En erota mitään sanoja tai varsinaista puhetta, mutta tiedän että tuo ääni ei normaalisti kuulu tähän huoneeseen, koska se tulee ihan vierestä, tyhjyydestä.

Ja nyt, kertokaa, jos olette kokeneet vastaavaa, onko tämä jokin eksytyksen kaltainen, vai miksi Jumala sallii ne minun elämääni? Olen kerran kokeillut henkiin yhteydenottoa(tyhmyyttäni), mutta en suoraan yhdistä sitä siihen, koska jonkin aikaa sen jälkeen, olin vahvasti uskossa, ja henki jonka aloin tuntea silloin, luulin sitä pyhäksi hengeksi. Nyt epäilen, että olen vain perusriivattu. Sanokaa vaan että olen psykoosissa, mutta nämä ilmiöt ovan ihan tosia. Olen rukoillut koko ajan, ja näin, mutten ehkä ole tehnyt jotain oikein, tai ymmärtänyt.. ?

27

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvatjavalitut

      Minkä lahkon uskoon olet tullut? Kerro rehellisesti, missä kokemuksesi alkoivat?

    • howweird

      En ole missään lahkossa ollut. Ihan tavallinen luterilainen. Ja, ne alkoi hiljattain, jostain kumman syystä.. tiedä häntä.

    • Uskallatko vastata rehellisesti?

      Kenen käsien alle olet pääsi työntänyt?

      Luterilainen kirkko kuuluu samaan Saatanan synagoogaan kuten nämä kaikki muutkin uskonlahkot:

      adventistit
      aglikaanit
      agrigolalaiset
      alfalaiiset
      arkkimunkkilaiset
      armonkalliolaiset
      baalbeklaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      Daavidinhuonelaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      esikoiset
      ilmestysmajalaiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      Jarinhotellilaiset
      Joosualaiset
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesuksen ruumislaiset
      Jeesus on herralaiset
      kalamoslaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      liekkiläiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      missiomaailmalaiset
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paakkoslaisuus
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      eli vanhoillislestadiolaiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sadonkorjuulaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      sauluslaiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      stefanuslaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologisetinstituuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      teologisetistuuttilaiset
      Timoteusyhteisöläiset
      totisestiparannetut
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusitoivolaiset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      verenvoimalaiset
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

      • Anonyymi

        On se jännä miten yhdestä absoluuttisesta totuudesta saa noinkin monta versiota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännä miten yhdestä absoluuttisesta totuudesta saa noinkin monta versiota!

        Saatanalla on yksi ainoa hyvä puoli.
        Se on kova ahkeroimaan.

        Nyt yksi ainoa sen uskollinen verenimijä hallitsee koko keskustelupalstaa.


    • Vielä yksi kysymys:

      Kokeilitko spiritismiä?

      • ParaskinItkuiikka

        Saatanan pauloihin joutunut Teuvo muka yrittää päästää riivattua saatanoista. sokea sokeaa taluttaa. Valtakunta sortuisi jos saatana ajaisi Teuvon toimesta toisen saatanan ulos.


      • bviinapannu

        Spriikeitintä olen kokeillut, se toimi ihan hyvin.


    • howweird

      No.. eipä sano mitään nuo lahkot.

      En ole kokeillut spiritismiä, vaan haamukirjoitusta, pari kertaa noin 4 vuotta sitten. Niinä kertoina ei vielä tapahtunut mitään yliluonnollista, muuten olen varonut olemasta yhteydessä henkiin enkä ole harjoittanut mitään okkultismia, vaikka kiinnostus oli aiheisiin esim. numerologiaan, mutta olen jo pari vuotta ollut selvillä, miten karttaa kaikkea maallista ja saatanallista, ja varon tekemästä syntiä. Vaikutukset ovat ilmeisesti kauaskantoiset, hengillä jotkin lait. Ajattelin vain mitähän ylipäänsä on tapahtumassa, kun henget ovat käyneet niin kiivaaksi, ja onkohan tämä yleistymään päin..

      • Jeesus.on.tie

        Pyydä Jeesusta avuksi. Hän voitti kaikki pimeyden vallat Golgatan ristillä ja asetti ne julkisen häpeän alaiseksi. Ja hän tahtoo vapauttaa sinut niistä. Eli rukoile Jeesuksen nimessä ja veressä.
        Sinun täytyy myös tunnustaa Jeesukselle kaikki syntisi ja hyljätä ne. Sen jälkeen lähteä seuraamaan Raamatun viitoittamaa tietä Jeesusta. Lue siis Raamattuakin. On myös tärkeää, että Jeesus pääsee Pyhän Hengen kautta sitten johdattamaan sinua eteenpäin valkeudessa.


      • howweird
        Jeesus.on.tie kirjoitti:

        Pyydä Jeesusta avuksi. Hän voitti kaikki pimeyden vallat Golgatan ristillä ja asetti ne julkisen häpeän alaiseksi. Ja hän tahtoo vapauttaa sinut niistä. Eli rukoile Jeesuksen nimessä ja veressä.
        Sinun täytyy myös tunnustaa Jeesukselle kaikki syntisi ja hyljätä ne. Sen jälkeen lähteä seuraamaan Raamatun viitoittamaa tietä Jeesusta. Lue siis Raamattuakin. On myös tärkeää, että Jeesus pääsee Pyhän Hengen kautta sitten johdattamaan sinua eteenpäin valkeudessa.

        Juu. Niin mitä taidan tehdä. Se on kai pääasia. Onhan näitä koettelumuksia, toisilla vaan sitkeämmässä.

        Kiitos Herra Jeesus, kuulenhan minä sinun kutsumuksesi.


    • ihanoikeintosissaan

      Ota yhteys lääkäriin.
      Siis ihan oikeaan lääkäriin.
      Ei mihinkään uskovaisten puoskareihin.
      Äläkä kuuntele uskovaisten ohjeita.
      Niillä vain pahennat tilaasi.

    • 12___13

      "Mitäs sanotte, kun tätä on jo jatkunut muutaman vuoden, kuinka demoneista pääsee eroon. Onko minun tosiaan paastottava ja rukoiltava yhtäjaksoisesti? "

      Minun näkemys on se, että demoneista pääsee kun antaa elämänsä Jeesukselle ja sanoo, poistukaa Jeesuksen nimessä, tämä ei ole teidän aluetta. :)

    • TeuvoSuni

      Et vastannut kysymykseeni: Oletko työntänyt pääsi jonkun ihmisen käsien alle.

      Varo minkä tahansa uskonlahkon puoskareita, jotka kirkkain silmin valehtelevat olevansa Jeesuksen omia.

      Minusta, Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneesta, ovat nämä puoskarit epätoivoisesti yrittäneet ajaa ulos Pyhää Henkeä. Tästä viimeisestä ei ole kovin kauaa:


      "Huomioitsija
      18.11.2016 11:51
      Uusi
      Palstalaisille tiedoksi!

      Koska ensi sunnuntai on tuomiosunnuntai, toimme, että kaikki veren voiman ystävät, kello 12 kuuluvalla äänellä manaisitte meidän kanssamme tämän erinomaisen manauksen:

      "Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!!

      Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!

      Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:

      Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!!

      Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!! "

      • Huomioitsija

        Tämä viesti on todennäköisesti itsensä Teuvon laittama. Minä, joka kirjoitan Huomioitsija-nimimerkillä en ole sitä kirjoittanut. Sen tietää myös kaikkitietävä Jumala.


    • Huomioitsija vetosi tähän:

      spirito.di.verita
      13.6.2016 1:05
      Mutta leiki sinä Totuuden Henkeä ihan rauhassa mutta toivottavasti tiedät että se on sinun oma nimityksesi sinulle itsellesi eikä Jumalan :) Tehtävää tänne ollaan tultu suorittaan eikä itseään korottamaan Totuuden Hengeksi TEUVO! seuraava olikin juuri sinulle sopiva tuolta keskustelusta jonka kirjoitit ; Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:

      Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!Nyt en puhu sinulle Teuvo, vaan sinussa olevalle demoniselle hengelle:

      Teuvo Sunissa oleva saastainen henki, vannotan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Golgatan veren voimassa; Lähde hänestä!! Lähde hänestä välittömästi, Jeesuksen nimessä!! Teuvo Suni on Jeesuksen Kristuksen omaisuutta, eikä sinulla ja sinun demoneillasi ole Teuvoon mitään oikeutta!!

    • TSValehtelee

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14307810/kylla-teuvo-suni-vastaa!

      Tästä julistuksestaan huolimatta tämä tunkeutuu kylvämään omaa vihaansa joka väliin, hän joka on itse ties minkä riivaama. Tämä torppaa ja tyrmää kaiken, vaikka joku vastaisikin sulle asialliseti.

      Päätä itse, uskotko valehtelijaa. Sulla on hätä ja tarvitset apua. Sinuna laittaisin kysymyksen jonkin muun ala-aiheen alle täällä kristinuskossa.

      • harvatjavalitut

        Olen eri mieltä kanssasi. Teuvo Suni on palstalla ainoa, jolla toimii henkien erottamisen armolahja ja hän voi tämänkaltaisessa asiassa kysyjää auttaa.


      • harkitsemisiin
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Olen eri mieltä kanssasi. Teuvo Suni on palstalla ainoa, jolla toimii henkien erottamisen armolahja ja hän voi tämänkaltaisessa asiassa kysyjää auttaa.

        Ei todellakaan! Ei todellakaan. Tarkista kantasi.


      • PysyPoisKunKerranLupasit
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Olen eri mieltä kanssasi. Teuvo Suni on palstalla ainoa, jolla toimii henkien erottamisen armolahja ja hän voi tämänkaltaisessa asiassa kysyjää auttaa.

        Tässä vastasi TS jälleen nimimerkin suojassa. Eikä kysyjä tarvitse henkien erottamisen armolahjan omaavaa, henkihän on jo tiedossa.


    • howweird

      No, kuinka vain. Totuus on totuus. Vaikka se olisi piilossa. Tiedän kuitenkin nyt mistä tässä on kyse. Löysin erittäin kuvaavan kirjoituksen jostain blogista.

      http://seergrouprescue.blogspot.fi/2014/10/demonic-isolation.html

      Koska vaikutukset ovat kokonaisvaltaisia täytyy minunkin muutokseni olla kokonaisvaltaista. Minulta vaaditaan nyt todellista polvistumista Jeesuksen eteen.
      Ei tästä muuta haittaa ole, kuin se että minusta on tullut vähän jänis, ja reagoin yliherkästi kaikkeen, koska aistin henkiä. Olen siis vaan tuuliviiri joka kääntyilee tuulen mukaan. Tunteisiin eikä "vaistoihin" ole kuitenkaan luottamista, vaan vain ja ainoastaan Jumalan sanaan. Noniin tämäpä hyvä.

      Nuo syyttäjät ja toisten tuomitsijat eivät tajua hysteerisyydessään mistä on kyse, tai sitä että meidän pitää katsoa vain JEESUKSEEN. Lopettaa se toisten tuijottaminen, ja jakaa oikeaa sanomaa, rehellistä ja raamatun mukaista. Eihän meidän kuulu seuratä täällä IHMISIÄ, tai edes ITSEÄÄN mutta siihen se on valitettavasti mennyt. Monin paikoin.
      Ja ei, en ole pistänyt päätäni käsien alle eikä mitkään kunnat tai lahot ole vaikuttaneet tässä, taikka ihmiset, tämä on ihan kerrassaan omia "ansioitani" tai osa kohtaloani, kiitos vastauksista. Toivotaan ettei ihmiset kirjoittaisi toisten nimimerkeillä, mikäli näin on.

      Ketään tuomitsematta. Pysytään vain totuudessa, ja selvillä vesillä ite kukin.

    • howweird

      Ei sinua kukaan ihminen voi auttaa, joten lopeta ihmisten ja heidän neuvojen etsiminen.

      Syy omaan tilaasi on yksin sinussa, koska et ole pystynyt noudattamaan tätä yhtä ainoaa ihmisen pelastumiseen, ihmiselle itselleen tarkoitettua ohjetta:

      "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan."

      Jos ihminen Jumalan valittu on, niin tämän noudattamisen jälkeen Kristus varmasti ilmestyy ja ottaa ensiksi opetuslapsekseen, kuten minutkin otti 11. 8. 1985:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Huomaa, että olin tuolloin jo 48 vuotias.

      Tällä palstalla riehuu kymmenillä erilaisilla nimimerkeillä entinen ystäväni, joka 14 vuoden ajan totuuden tietä kulki rinnallani, mutta josta Saatana sai omansa yhden ainoan kädenpuristuksen jälkeen:

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Tämä kädenpuristus takasi sen, ettei mies päässyt sisään ahtaasta portista:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Minä en paljon arvoa anna nimimerkeille, vaan toivon, että jokainen esiintyisi rehellisesti omalla nimellään.

      Eiväkä ottaisi oppia Saulista, jolle Saatana antoi nimen Paavali.

    • Anonyymi

      Hei howweird,
      Onko tilanteesi helpottanut? Jos ei, niin tässä muutama vinkki. Hengellisyys on erilainen ulottuvuus, kuin mitä pystymme hahmottamaan fyysisillä aisteilla ja ymmärryksellämme. Ihmiset yrittävät tavoitella tätä ulottuvuutta eri keinoin,
      uskontojen, spritismin, okkultismin jne avulla.. Fyysisessä todellisuudessa on vaikuttavat fysikaan lait, hengellisessä maailmassa hengelliset lainalaisuudet.
      Hengelliset asiat koetellaan hengellisellä tiedolla ja kokemuksella. Jos ei tiedä
      mitä tekee, niin parempi lopettaa kaikki okkultismi HETI. Ei ole kysymys mistään
      viattomasta lautapelistä. Riivaajahenget ovat olemassa samalla tavoin kuin näkyvin silmin havaittava todellisuus. Tämän keskustelun vastauksista pystyy
      eroittamaan selvästi myös kuka puhuu totta ja kuka mustamaalaa Jumalan
      valoa. Riivatut suljetaan Suomessa mielisairaaloihin, siksi heitä ei näy katu-
      kuvassa. Mutta riivaajat pystytään ajamaan ulos ihmisestä ja ihmisen kotoa.
      Tarvitaan vain Jumalan valtuuttama henkilö, jolla on henkien eroittamisen ja
      ulosajamisen armolahja. Tässä esimerkki:
      https://www.youtube.com/watch?v=OmP_AKDHPKE

      • Anonyymi

        Tuollaiset armolahjat ovat Saatanan valheen armolahjoja.


    • Riivattuja vartioi lentävät mustat kissat.

      • Anonyymi

        Se on kyllä varma riivauksen (viirauksen) merkki.


    • Anonyymi

      Googlaa (Sielunhoitamo).
      Varma apu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe