Iloa ja energiaa mitä sinulla oli. Olit paljon pirteämpi ennen ja iloisenpi sekä rauhallisempi. Olet todella vakava sekä luova ja myötätuntoinen.
Minulla on ikävä sinun....
12
1028
Vastaukset
- lopun_alkua
Mutku elämä ei ole pelkkää iloa ja energiaa... välillä on ylämäkiä ja alamäkia ja tasankoa, välillä pitää hiihtää perinteistä, välillä on hyvä luistella, laskea ja kiivetä:D Kunnes loppu koittaa:D (olen positiivinen)
- olenmasentunut
Missäs sinä olet edes viimeaikoina minua nähnyt.
- ÄläMasennu
Olen nähnyt sinut ajatuksissani. Ajattelen sinua joka päivä.
En ole ap. Mutta kommentistasi tulee mieleen eräs Pk, joka ei varmaan enää
jaksa olla yhtä ILOINEN kuin nuorena; ikä ja vastuu painavat tällä keski-ikäisellä
miehellä. Onneksi hän sanoo monesta asiasta, "ei paljo purista" ja "ei se oo niin vakavaa". Edellisistä kommenteista tietää, ettei hän muserru vastuidensa alla.
No niin, ajauduin taas pohdiskelemaan ääneen Pk:n hyviä puolia.Jospa sinä olet...selvänäkijä =D.
Kummallisia asioita sattuu: Näin unta, että äidilläni oli upouusi musta hautajaisleninki. Yleensä hänellä on musta jakkupuku hautajaisissa, kuten monilla muillakin naisilla.
Äitini oli vähän aikaa hyvin, hyvin hiljaa langan toisessa päässä, kun kerroin unestani hänelle. Sitten hän totesi unohtaneensa kertoa minulle, että oli
ostanut viime kesän alennusmyynnistä uuden mustan hautajaismekon.- Enoleikinämasis
Ei ole taipumusta masentua.
- luv---
Ilo, energia, luovuus, myötätunto, rauha... kyllä ihmiseen ominaisuuksia mahtuu.
- hienoahei
Kiva. Minäkin kaipaan iloisia ja mukaansa tempaavia ihmisiä lähelle. Yksin ei jaksa.
- TuoOn
Totta.
- Ikäväilmansinua
Minulla on ikävä sinua.
- Jospavielä
Saisit hänet, toivotaan niin.
- Jopatoivoa
Vihaan itseäni ja kaikkea mitä tässä elämässä tapahtuu. Oikeasti kun ei mitääm edes tapahdu. Tätä se on masentuneen ja sairaan ihmisen elämä. Tekisi mieli vetää yliannos rahoittavia ja nukkua pois. Elämässä oli joskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510364- 425562
- 435093
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033881- 483528
- 133513
- 313006
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742799- 442663
- 562563