Minulla on ikävä sinun....

AvaTv

Iloa ja energiaa mitä sinulla oli. Olit paljon pirteämpi ennen ja iloisenpi sekä rauhallisempi. Olet todella vakava sekä luova ja myötätuntoinen.

12

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopun_alkua

      Mutku elämä ei ole pelkkää iloa ja energiaa... välillä on ylämäkiä ja alamäkia ja tasankoa, välillä pitää hiihtää perinteistä, välillä on hyvä luistella, laskea ja kiivetä:D Kunnes loppu koittaa:D (olen positiivinen)

    • olenmasentunut

      Missäs sinä olet edes viimeaikoina minua nähnyt.

    • ÄläMasennu

      Olen nähnyt sinut ajatuksissani. Ajattelen sinua joka päivä.

      • En ole ap. Mutta kommentistasi tulee mieleen eräs Pk, joka ei varmaan enää
        jaksa olla yhtä ILOINEN kuin nuorena; ikä ja vastuu painavat tällä keski-ikäisellä
        miehellä. Onneksi hän sanoo monesta asiasta, "ei paljo purista" ja "ei se oo niin vakavaa". Edellisistä kommenteista tietää, ettei hän muserru vastuidensa alla.

        No niin, ajauduin taas pohdiskelemaan ääneen Pk:n hyviä puolia.


      • Jospa sinä olet...selvänäkijä =D.

        Kummallisia asioita sattuu: Näin unta, että äidilläni oli upouusi musta hautajaisleninki. Yleensä hänellä on musta jakkupuku hautajaisissa, kuten monilla muillakin naisilla.

        Äitini oli vähän aikaa hyvin, hyvin hiljaa langan toisessa päässä, kun kerroin unestani hänelle. Sitten hän totesi unohtaneensa kertoa minulle, että oli
        ostanut viime kesän alennusmyynnistä uuden mustan hautajaismekon.


      • Enoleikinämasis

        Ei ole taipumusta masentua.


    • luv---

      Ilo, energia, luovuus, myötätunto, rauha... kyllä ihmiseen ominaisuuksia mahtuu.

    • hienoahei

      Kiva. Minäkin kaipaan iloisia ja mukaansa tempaavia ihmisiä lähelle. Yksin ei jaksa.

    • TuoOn

      Totta.

    • Ikäväilmansinua

      Minulla on ikävä sinua.

      • Jospavielä

        Saisit hänet, toivotaan niin.


    • Jopatoivoa

      Vihaan itseäni ja kaikkea mitä tässä elämässä tapahtuu. Oikeasti kun ei mitääm edes tapahdu. Tätä se on masentuneen ja sairaan ihmisen elämä. Tekisi mieli vetää yliannos rahoittavia ja nukkua pois. Elämässä oli joskus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe