Minulla on ikävä sinun....

AvaTv

Iloa ja energiaa mitä sinulla oli. Olit paljon pirteämpi ennen ja iloisenpi sekä rauhallisempi. Olet todella vakava sekä luova ja myötätuntoinen.

12

1028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopun_alkua

Mutku elämä ei ole pelkkää iloa ja energiaa... välillä on ylämäkiä ja alamäkia ja tasankoa, välillä pitää hiihtää perinteistä, välillä on hyvä luistella, laskea ja kiivetä:D Kunnes loppu koittaa:D (olen positiivinen)

• olenmasentunut

Missäs sinä olet edes viimeaikoina minua nähnyt.

• ÄläMasennu

Olen nähnyt sinut ajatuksissani. Ajattelen sinua joka päivä.

• En ole ap. Mutta kommentistasi tulee mieleen eräs Pk, joka ei varmaan enää
        jaksa olla yhtä ILOINEN kuin nuorena; ikä ja vastuu painavat tällä keski-ikäisellä
        miehellä. Onneksi hän sanoo monesta asiasta, "ei paljo purista" ja "ei se oo niin vakavaa". Edellisistä kommenteista tietää, ettei hän muserru vastuidensa alla.

No niin, ajauduin taas pohdiskelemaan ääneen Pk:n hyviä puolia.

• Jospa sinä olet...selvänäkijä =D.

Kummallisia asioita sattuu: Näin unta, että äidilläni oli upouusi musta hautajaisleninki. Yleensä hänellä on musta jakkupuku hautajaisissa, kuten monilla muillakin naisilla.

Äitini oli vähän aikaa hyvin, hyvin hiljaa langan toisessa päässä, kun kerroin unestani hänelle. Sitten hän totesi unohtaneensa kertoa minulle, että oli
        ostanut viime kesän alennusmyynnistä uuden mustan hautajaismekon.

• Enoleikinämasis

Ei ole taipumusta masentua.

• luv---

Ilo, energia, luovuus, myötätunto, rauha... kyllä ihmiseen ominaisuuksia mahtuu.

• hienoahei

Kiva. Minäkin kaipaan iloisia ja mukaansa tempaavia ihmisiä lähelle. Yksin ei jaksa.

• TuoOn

Totta.

• Ikäväilmansinua

Minulla on ikävä sinua.

• Jospavielä

Saisit hänet, toivotaan niin.

• Jopatoivoa

Vihaan itseäni ja kaikkea mitä tässä elämässä tapahtuu. Oikeasti kun ei mitääm edes tapahdu. Tätä se on masentuneen ja sairaan ihmisen elämä. Tekisi mieli vetää yliannos rahoittavia ja nukkua pois. Elämässä oli joskus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10364
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5562
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5093
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3881
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3528
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3513
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3006
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      74
      2799
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2663
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56