Autoilun helpottamiseksi?
Minä en usko yhtään.
Siksi koska totuus on että valtio ei anna rahallisia helpotuksia autoiluun ilmaiseksi suomen kansalle. Turha edes haaveilla sellaisesta, jostain kautta ne eurot kerätään.
Katsotaampa muutaman vuoden päästä, ns.normaaliautoilu on erittäin kallista, jos ei ole ollut varaa ostaa täyssähköautoa.
Hallituksen päämäärä on poistaa kaikki bensa ja diesel autot pois "tuhoamasta" maapalloa, poistamiseen on monia konsteja, nyt on kehitteillä tällainen.
Ja se seurantalaatikko tulee vuorenvarmasti autoihin, on ennenkin huomattu se logiikka, että kun joku visio tuodaan julkisuuteen, se on jo todella lähellä toteuttamista.
Kansalle annetaan vain näennäisiä helpotuksia että tuo todellinen visio saadaan läpi.
Kansalaisten elämä ei tule autoilun osalta eikä minkään muunkaan osalta millään tavalla helpottumaan, kun ajattelin 20 v sitten samalla lailla ja sanoinkin siitä monelle, he pitivät minua negatiivisena ja pessimistinä, no, onko elämä nyt tullut helpommaksi, kun vertaa aikaa taaksepäin? onko verot pienentyneet?Päinvastoin, kaikesta joutuu maksamaan yhä enempi, missään ei saa henk.kohtaista palvelua,
eläminen on kalliimpaa sen kaikissa muodoissa.
Kaikki on kiristetty äärimmilleen kaikenlaisten säädösten, lakien ja ohjeistusten avulla jne.
Että turha kuvitella että valtio antaisi ilmaista rahaa kansalaisilleen tässäkään tapauksessa.
USKOTTEKO TE HALLITUKSEN LUPAUKSIIN?
8
115
Vastaukset
- uskotaanuskotaan
Uskomme me , että kyttäyslaatikko tulee.
- uguyguyg
Ei ole mun elämä ainakaan tullut edullisemmaksi.
- uskonasia---
mitään ei ole luvattu. Se on helppo uskoa
- zdfgnjzfrmrzfmr
Viimeiset pari kymmentä vuotta ovat osoittaneet että kun poliitikko sanoo päivää niin pitää kellosta tarkistaa että varmasti on päivä eikä yö.
- Tarkoinäänestävä
Muistakaa, että vaalit on 2019! Tämä hanke ei ollut lainkaan vaalikeskustelussa 2015 eli sitä ei voida hyväksyä. Vaaleissa 2019 pitää äänestää sellaisia puolueita, jotka ajavat sellaista liikennepolitiikka, jonka SINÄ hyväksyt!
Kaikesta todella saa maksaa aina vain enemmän ja alkaapa olla niin, että vastinetta näille maksuille ei pikapuoliin ole lainkaan.
Mihin nämä veroeurot kaadetaan - Panamaan?
Kansalaisilla ei ole edes perusturvaa, hukuttajat juoksentelevat vapaana, oikeuslaitos lieventää kaiken aikaa tuomioitaan vedoten milloin mihinkin tapauskohtaisesti sopivaan ratkaisuun.
Poliisin resurssit on suunnattu matu-suojeluun ja valvontaan, tavallisella veroja maksavalla kansalaisella ei ole minkäänlaista suojaa ja turvaa, rikollisilla sen sijaan on vankkumattomat oikeudet.
Koska tämä kansa herää oikeasti pitämään ääntä omista oikeuksistaan ja maksamiensa verojen käytöstä.
Niitä ei kuulu lappaa joillekin ylikansallisille voitontavoittelijoille, vaan kenelläkään ei tunnu tänä päivänä kellot soivan tälle suunnattomalle ku... ...lle, joka molokin lailla nielee aina vain enemmän ja tuhoaa viimeisetkin turvallisen yhteiskunnan rippeet.
Paljon niistä ei ole enää jäljellä.- onsehuomattu
Aina joutuu kaivamaan kuvetta lisää, tekevät niin tai näin.
- katsotaan.myöhemmin
Mitä on säädettäisiin taas autoilulle muutama tilapäinen maksu ja vero, ensin noin 20-30 vuodeksi korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483598Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192358Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151930Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141635Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171542Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t381464Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821440- 171304
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631106Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201030