Hyvä hyvä! Nyt tulee oikeudenmukainen vero myös autoille. Vuosimaksu on pakko maksaa vaikka ajaisit vain päivän. Ihan kuin mp-verossakin. Kallistahan se on, mutta nyt ei riistetä pelkkiä moottoripyöriää vaan joka-tojotistikin pääsee maksamaan riistoveroa.
Berner-vero ja mp-vero
tasapuolinenvero
3
93
Vastaukset
- 6543
Se otetaan ajallisesti kuinka paljon ajat ja sen mukaan maksat. Parempi olisi mustalaatikko kertoisi tarkkaan km ja ajan. Minä ajan 3000 km vuodessa, eli 10 krt pienempi vuosimaksu kuin sille joka ajaa 30 000 km.
- simca
Joo ja kun ajat kovaa menee vähemmän aikaa ja tulee halvemmaksi. urpo
- Seonvarmaase
Ihan sama mulla on rahaa vtn mp pelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879