Ihmiset polttelevat sisällä eikä isännöitsijä (Realia isännöinti oy) välitä pas*anvertaa!!Ainakin 1 alimman kerroksen asukas polttelee asunnossan ja pitävää oveaan auki.2 toisen kerroksen asukkia polttelee tuuletusparvekkeella ja pitää ovea auki joten kaikki savu tulee käytävälle ja ovissa taas on niin huonot tiivisteet että käytävällä oleva savu tulee asuntoihin!!!Ystäväni asuu toistaiseksi siellä ja sairastaa astmaa.On soittanut isännöitsijälle monta kertaa mutta ei.Ei välitä.Onneksi ystäväni löysi uuden asunnon ja pääsee sieltä pois.Eli älkää muuttako sinne!SIELLÄ ASUU VAAN ITSERAKKAITA *********!!
Älkää juma*auta muuttako Tapiolantie 21B!!!!!!!!
33
2847
Vastaukset
- tuleapuunanja
kiitti tiedosta,jollekki tärkeää tietoa.Itte en olisi sinne tulos mutta olen todella ahdistunut tupakoitsijoista kaikkialla,markettien tuulikaapit haisee ku poltellaan ovensuus,työmaalla putkimiehet vetää körssiä,sähkömiehetkin jotkut,naapurin paritaloosta tuloo käryt vaikkakin pihalla niin tuuli tuo.Pahinta kuitenkin tuo työmaalla polttelu ku sisällä umpitiloos röökätaan vaikka se on kiellettyä.Pakko mennä ulos itte,kusipäitä!!!!ovat kun eivät huomioi toista.
- smokedman
oikeesti ne tupakointi kiellot uuden lain mukana ei muuta juuri mittää...ottakaas selvää siinä on niin monia porsaanreikiä.vain uusiin taloihin pystytään etukäteen hakea oikeat luvat kun kukaan ei vielä asu ja on osoittaa paikat valittamatta.ps.itse en polta mutta valitan luvista jos haetaan siinä missä asun ihan periaatteesta
- kekekivistöstä
Voi voi, on teillä murheet...
- Gefi82
Astma vaikee epilepsia vas. tupakka. Keuhkot pettää ja aivot lakkaa toimimasta= kuolema.
Eli mun mielestä ei oo mikää "pikku muree".. Nii, paitti jos naapurit ja isännöitsijä/huoltoyhtiö haluaa syytteet kuolemantuottamuksesta, nii.. - kata_kasvis
Gefi82 kirjoitti:
Astma vaikee epilepsia vas. tupakka. Keuhkot pettää ja aivot lakkaa toimimasta= kuolema.
Eli mun mielestä ei oo mikää "pikku muree".. Nii, paitti jos naapurit ja isännöitsijä/huoltoyhtiö haluaa syytteet kuolemantuottamuksesta, nii..Meitin talossa on ongelma, ku alakerran naapuri paistaa sitä kaslerlihaa. Sieltä leijuu sellainen taivaallinen tuoksu, että sitä on vaikea vastustaa. Meillä uskonto kieltää kaiken lihan syömisen, vain kasviksia, lähikasviksia, ilman kemikaaleja.
Olemme valittaneet isännöitsijälle tuosta lihan paistamisessa, se lupaa aina hoitaa asian, mutta mitään ei tapahdu. Olemme muutaman kerran ratkenneet sitten Itsekkin kasleriin, ja mikä pahempaa, Karhun keskiolueeseen. On siinä sitten aina vegaaniykdistylsessä selittämistä, että miki tässä näin kävi.
Talossa on järjestyssäännöt, niihin pitää saada lianpaistokielto.
- sfdsf
No jopas on törkeää. Tuli mieleen eräs törmäys muutaman vuoden takaa myös kasperissa. Olin lähdössä tuttavan luota kerrostalon kolmannen kerroksen asunnosta rappuja alas. Olin laittanut tupakan huulille heti asunnosta lähtiessäni ja vanhempi rouva tuli vastaan siinä toisen kerroken kohdaalla. Huomasi kai tupakkani kun alkoi sitten pitää minulle saarnaa siitä miten "enkö minä idiootti ymmärrä että rapussa ei saa polttaa.. jne. No kysyin sitten että "miten tämä liittyy juuri minuun". No sanoi että "haistoi jo alaovella että täällä poltetaan ja hän joutuu ottamaan nyt minun vuokseni asmalääkkeensä heti... jne". No sanoin sitten että "rouva hyvä, kun minä en ole vielä sytyttänyt tätä tupakkaa, ajattelin tehdä sen vasta tuolla ulkona".
- körchen
Tupakan hinnan sais tuplata,sais valtio omansa takaasi ku Kelan rahat käryääs ilmaan.Vieläkö joku firma ottaa töihin tupakoitsijan jonka aika kuluu tupakalla pihalla.
- setre56y4
körchen kirjoitti:
Tupakan hinnan sais tuplata,sais valtio omansa takaasi ku Kelan rahat käryääs ilmaan.Vieläkö joku firma ottaa töihin tupakoitsijan jonka aika kuluu tupakalla pihalla.
Tämä on väärä paikka kysellä töitä. Kannattaa mennä vaan rohkeasti niistä firmoista kyselemään. Laitat vaan nortin palamaan ja kävelet johtajan puheille kysymään että olisko tupakkimiehelle töitä. Jos se tirehtööri kysyy että oletko aivan idiootti, niin voit sitten kysyä että onko se ehdoton edellytys.
- Hytkäri
Liibalaaba joojoo......ei polteta.....nyt sattuu kun en saa vetää röökii.....voi vittu on teillä kuulkaa vittumaanen luonto..liibalaa trallalalalaa nyt naurattaa.
- Astmaatikko1984
Ei juma.Kyllä isännöisijän pitäisi puuttua.siellä jos asuisi astmaatikko niin pahimmiillaan olisi henki pois.Tuohan on jo poliisi asia!
- körchen
Se on myös ehdoton viihtymisongelma jos joku työmaalla käryyttää,suojaetäisyys pitäis olla väh.100m
- Baawo80
No on siinä kans isännöitsijä >:( Ajattelee vain itseään sekin
- Esa7632
Tuo realia on taas niitä jokka ajattelee vaan omaa persettään.huollon pitäis lainmukaan hankkia asuntoihin ainakin paremmat tiivisteet
- astmaatikkoystävä
Eiköhän se oo kaikille parempi että lähdette menemään ukkos kans vielä ku omin jaloin pääsette. Tollasia lapsiin sekaantujia ei kaivata siinä talossa!
- iyutftgyhn
Pirä sä työtävieroksuva vaan huoli omista asioostas ja kuka kehenki sekaantuu,ookko eres laskuus enää....
- Sabaru
Kuka sitte lienetkään, niin voin sanoa että oot hieman kuskuskus noiden sun tekstien kanssa. Uhkailua, kunnianloukkausta..
Mutta jos sä mua tarkotat niin:
A) oon sinkku, mutta ei siinä mitää kyllä se on rakas kiva olisi, mutta ei mielellään mies, nainen mieluumin.
B) lapset.. Ei, siskolla on 3 pientä mukulaa, ja ne ei oikeen sytytä. Kyllä mua sytyttää sellanen min. 20v ja min 170cm kauniimman sukupuolen edustajat.
Että näin. Juu, taidanpa tänään lontin asemalle ja jos vaikka pojat ottais selvää kuka puhuu noin nätisti - ilkanotsikko
Lesbo nähty seinäjoella!
- Sabaru
Minuako tarkoata. Outoa ainaki aamulla ku kävin kusella niin neste tuli letkusta. Eikä mulla ole kyllä minkäälaisia tissejäkää.jos sitte nännejä ei lasketa. Niin tietty jos tarkotat itseäsi. Se annetaan anteeksi
- Annamunnauraa
Anna mun nauraa *astmaatikkoystävä*.oot olevinas niin kova mimmi mutta kyllä kaikki tietää mikä sä oot xD sua ei pelkää kukaa vaan nauraa
- uskokemppi
Rapuissa haisee kusi. Oven vieressä koiranpaskaa. Heti muutan pois, kun voi.
- savutpois
Nykyään tupakoi suurimmaksi osaksi ns. 2 luokan kansalaiset. Velkaa ongelmia vaikeuksia sopeutua yhteiskuntaan...
- bbbbww
Tänä aamuna oli hätäpaskat B-rapussa.
- viitakirous
Näinhän se on,ne on niitä amiksen koviksia jotka eivät,ihme ja kumma,ole saaneet töitä" kovasta yrittämisestä huolimatta".Harmittavan usein vielä taustalla vanhempien ero,joka sekin on periytyvää,kuten työttömyyskin.
- qqqpee
Pahempi loukku ku suviviidalla.
- Acbfe
viitakirous kirjoitti:
Näinhän se on,ne on niitä amiksen koviksia jotka eivät,ihme ja kumma,ole saaneet töitä" kovasta yrittämisestä huolimatta".Harmittavan usein vielä taustalla vanhempien ero,joka sekin on periytyvää,kuten työttömyyskin.
Jotkut eivät taas saa töitä.esim;sairauden yms takia.
- westiä
Kannatan Tapiolantie 21:stä...ite en siellä asu, mutta onpa joku paikka, jossa saa polttaa.....on niin suuri numero nostettu tuosta tupakoinnista....Ite asun muualla, mutta sisällä poltan eikä naapuri valita, vaikka ei itse polta!!
- eitervakeuhko
jokainen saa mun puolesta naulata omaa ruumisarkkuaan mutta ei toisten.Sitä paitsi vaikkei naapuri valita niin hän saattaa silti kärsiä touhuistasi
- nousmoking
Keskimäärinhän tupakanpolttajat ovat sitä alempaa sosiaaliluokkaa. Tupakanpolton väheneminen on tapahtunut pääsääntöisesti ns. paremman väen keskuudessa. Toki fiksuja tupakanpolttajiakin löytyy, mutta ovat vähemmistönä.
- fenotyyppi
Viikolla oli kirjoitus kun joku oli huolestunut perheiden lapsista jotka eivät ole koskaan nähneet isän tai äidin lähtevän töihin.Tuohon vois vielä lisätä että Kasperin kerrostalois he eivät myöskään näe naapurin lähtevän töihin,tällaisten perimään vaikuttaa siis ympäristötekijät ja geeniperimä ja kortisto on yleensä tällaisten suuntana.
- kjhgjk
Ei kuule, nk. "kasperin kerrostaloissakin" on kuulemma porukkaa
ns. "laidasta laitaan" sillä jotkut menee töihin ja jotku ei.....
jotku ei käyneet koulua ja jotku on ... mut lahjattomathan joutuukin
opiskeleen, sen mäkin oon ikävä kyllä nyt vasta huomannu sen jälkeen
ku oon p-koulun jälkeen opiskellu TURHAAN yli 10 vuotta....jne......
Vaikka sul olis maisterin tms. paprut taskussa, nii se ei takaa yhtään mitään
....... jne................ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- eliitimmäksi
Olen töissä yrityksessä jossa ei saa eikä voi tupakoida. Työvaatteet pitää vaihtaa siviileihin ja kävellä kauas tehdasalueen aidan ulkopuolelle jos polttaa pitää. Skunkeista hyvä keino päästä eroon.
- atsmaatikko
noin se pitääkin mennä,itte meen aina pihalle tupakkatauolle ku joku putkimies polttaa raksallasisätiloos,viimeksi vaihtui röörimiehet
- Anonyymi
Tapiolantie 21 asuin pari vuotta ulkopaikkakuntalaisena, vieläki painajaisia. Asuinalueena karsea. Päiväjuopot istuu pihalla, sisällä rapussa epäsiistiä, haisee kusi ja tupakka. Pyörät varastetaan pihasta ja elämänkoululaisia joka nurkan takana kyräilee. ei oikein silloin ollut päiväkodille sopiva paikka kun se oli siellä alakerrassa. Hyi yök kiertäkää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197