Autovero on sabotaasia köyhällistöä kohtaan ..... autovero poistetaan ..... RIKKAATHAN OSTAVAT NÄITÄ 40 000 EURON AUTOJA .. JA MAKSAVAT SIITÄ VEROA KUN HEILLÄ ON SIIHEN VARAA!! rikkaille ja paremmille autoille vaan joku korvaava vero !!!!!!
MIKSI TAAS KÖYHIÄ KYYKYTETÄÄ N...... JÄRKI KÄTEEN !!!!
RIKKAATHAN uusia AUTOJAOSTAVAT - köyhiä sorretaan!
6
80
Vastaukset 6
- 64431
Köyhät haisee
- menisvät.töihin
köyhiä pitää ja saa kyykyttää!
Mitä tässä on niin vaikeaa, etenkin "köyhille" ? Jos he eivät tajua sitäkään, ettei autoilu edes kallistu köyhille entiseen verrattuna. Jos autoa ei tarvitse koko vuodeksi, niin sen poistaa rekisteristä ja sen jälkeen maksut ja myös vakuutusmaksut loppuvat. Berner on koko eduskunnan älykkäin ja fiksuin, eikä hän todellakaan tuo esiin mitään sellaisia uudistuksia, joissa ei olisi järkeä.
90- luvulla aina Suomea edellä olevassa Ruotsissa autovero heitettiin typeränä romukoppaan, eikä kansa ei pulissut kuten täällä. Saksassa ei koskaan ole edes keskusteltu autoverototuksen käyttööntosta.- järki-älä-jätä-
Onko sinulta järki kadonnut? Jos autoa tarvitsee vain kauppareisuun ja asiointiin viikottain, niin miten sen auton voi poistaa rekisteristä. Taksilla tehtynä taksi joutuu ajamaan kaksi eri reissua. Ensin hakee kotoa, ja sitten tuo kotiin. Se tekee neljä edestakaista matkaa. Onko tässä mitään järkeä.
Millä laskuopilla ei kulut nouse. Trafin mukaan nykyinen 300€, nousee 633€:oon. - airönmeikkss
Ironmikess on joku witun köyhä idiootti joka leikkii rikasta !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400