Juttelin viime syksynä eräälle naiselle, joka kävi samalla kurssilla kuin minä. Juttelin hänelle muutamaan otteeseen ja tervehdin häntä aina, kun kohtasimme käytävällä. Hän kyllä huomasi minut aina, vaikka hän olisi jutellut useammalle kaverilleen. Hän ei kuitenkaan koskaan hymyillyt. Sitten hän ei hyväksynyt kaveripyyntöäni Facebookissa, joten ymmärsin, että hän ei haluakaan olla kanssani tekemisissä. Hyväksyin asian, koska tarkoituksenihan oli esittäytyä hänelle ja ilmaista, että olen kiinnostunut hänestä. Ja näinhän olin tehnyt.
Päädyimme kuitenkin taas samalle kurssille. Taas hän katsoi minua pitkään, kun näimme toisemme ensimmäisellä luennolla. Myöhemmin hän jutteli käytävällä erään toiselle naiselle, kun kuljin ohi. Molemmat huomasivat minut. Tämä, jolle olin osoittanut kiinnostustani katsoi nopeasti maahan/toiseen suuntaan, kun taas tämä toinen hymyili ja tervehti minua iloisesti. Olen tuntenut tämän toisen naisen jo aika pitkään ja olemme kavereita.
Nyt mietin, mitä minun pitäisi, jotta saisin asiat selviksi tämän samoilla luennoilla olevan naisen kanssa. En halua, että hän luulee minun olevan vihainen hänelle, koska en ole. En myöskään halua tunnelman olevan niin kireä.
Mitä kannattaisi tehdä?
Ihastus samalla luennolla
12
228
Vastaukset
Ota muina miehinä ihan normaali juttelukontakti...käyttäydy niinkuin normaalissa sosiaalisessa tilanteessa, ei se muuta vaadi.
- 547537447
Sinusta voin siis edelleen tervehtiä häntä ja vaihtaa nopeasti muutaman sanan hänen kanssaan. Entä, jos hän ottaa sen pahalla (ajattelee, että yritän edelleen iskeä tms.)?
547537447 kirjoitti:
Sinusta voin siis edelleen tervehtiä häntä ja vaihtaa nopeasti muutaman sanan hänen kanssaan. Entä, jos hän ottaa sen pahalla (ajattelee, että yritän edelleen iskeä tms.)?
No se mahdollisuus on ainakin aluksi olemassa.
Mutta, jos haluat viestiä ettet loukkaantunut niin paras tapa on vain muina miehinä heittää juttua.
Tuskin hän otaksuu, että olet iskemässä, jos et ole kovin innokkaasti pyytelemässä kahveille yms.
Ihan ekana kyllä tulee mieleen, että oiskohan varattu. Tällöin ei ehkä kovin mielellään ota facekamuksi itsestään selvästi kiinnostunutta miestä.
- Minäjokutässä
Niin. Tämä on ihan mahdollista.
Nainen voi vaistoa sen, että olet edelleen Ihastunut häneen liian paljon, jos olet ja hänellä ei ole samoja tunteita sinua kohtaan, niin Sun täytyisi tehdä työtä sen asian kanssa ja päästä siitä Ihastumisesta yli.. ;P
Sen jälkeen kohtaat hänet ihan samalla tavalla, kuin muutkin naiset joihin et ole ainakaan liiaksi ihastunut.. Kyllä hän sen sitten huomaa ja vaistoaa ajan kanssa, että "tilanne" rauhoittunut ja "normalisoitunut".. ;P- 5637845863874
Olen kyllä siis sen asian kanssa ok, että hän ei pidä minusta sillä tavalla. Mikään pakko minun ei tietenkään hänelle ole puhua, mutta tämä tuntuisi itsestäni todella töykeältä (ehkä jopa lapselliselta) käytökseltä. Toisaalta hän aina katsoo hyvin nopeasti alas, kun hän on hiljaisella äänellä tervehtinyt, joten pitääkö hän edes siitä, että tervehdin häntä. Onhan tällaisiakin ihmisiä.
- Apergermies_
Nainen ei ole kiinnostnut. Välttelee sinua. Varma tieto. Kiinnostunut nainen ottaisi kontaktia.
Assburgeri lienee sinulle ihan oikea diagnoosi. :)
Minusta on päivänselvää ettei tuo nainen käyttäydy niin kuin AP olisi yhdentekevä tai vastenmielinen, vaan pikemminkin on jollakin tavoin kiinnostunut. Kuitenkin tuossa nyt luultavasti on joku force majeure (kuten seurustelu), jonka takia hommaa ei voi viedä pitemmälle vaikka kiinnostusta olisikin.- Aspergermies_
Ja höpönlöpön. Nainen on ahdistunut tilanteessa. Itselle on käynyt ihan vastaavaa vaikka en ole tehnyt juuri mitään aloitetta. Kyllä nainen ottaa kontaktia sitten kuin sitä kiinnostaa. Pitää odottaa sitä ja sen jälkeen voi olla edellytyksiä enempään.
Näin tämä toimii minulla.
- almandahlia
Nainen ei ole kiinnostunut susta. Sorry.
- 5676327856786357
Tarina jatkuu: Hän hyväksyi kaveripyyntöni! :) Siihen meni useampi kuukausi, mutta mitä väliä. Olen niin onnellinen. En ollut uskoa silmiäni, kun näin hänen hyväksyneen pyynnön. Onneksi en ottanut sitä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799