Porukan tekeminen veikkaus.fi

mikseinäy

Tein porukan ja aamupäivästä, mutta kukaan ei ole ostanut. No ei ihme sillä en löydä sitä mistään muiden porukoiden seasta,. Eli tuntuu siltä, että se ei tullut lainkaan näkyville??

7

515

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brrgrg

Yön aikana näköjään oli menny. Pirun hitaasti kyllä menee. Jos haluaa porukoita tehdä niin kannattaa tehdä jo päivää ennen,koska muuten voi käydä niin, että ei saa kaikkia myydyksi.

• rbrbbrrb

Ravien puolella toto peleissä tilanne on aivan erillainen. Ne porukat saa lähes heti menemään.

• Vinkki_Veikko

Vakio porukoita tehdään aika paljon joten kaikki ei välttämättä mene jos viimetipassa tekee. Itse teen vakio porukoita lähes päivittäin kaikki menee kunhan osuuden hinta on euron kieppeillä kalliimmat menee nihkeästi.

• rbrbrbr

Joo toi on totta joskus niitä on niin paljon, että ne hukkuvat muiden joukkoon. Nyt toto sivuilla on näköjään todella paljon ravikimppoja ettei kaikki kaupaks mene. Näissä kannattaa olla liikkeellä jo hyvissä ajoin, että saa porukkansa myytyä. Mielellään jo päivää ennnen.

• Vinkki-Veikko

Veikkaukselta kyselin tuosta viiveestä porukkapelien myyntii tuloon, kun joskus on jopa 12h! Johtuu kuulemma siitä että vain 100 peliä voi olla kerralla vakioita varsinkin tehdään paljon, joten kalliin porukan teko viimetippaan on riskaabelia!

• ebebebeb

Tein vakion eilen illalla ja nyt vasta alkaa palautua poruukka osuuksia. Eli ajoissa kannattaa olla liikkellä. Toki huominen on päivä jolloin niitä alkaa menemään enempi. Se riski on kuitenkin olemassa, että et saa kaikkia osuuksia myydyksi ja ne jää sinun maksetttavaksi. Itselle on känyt toto siuvuilla ravien puolella kerran niin, että n 100€ syteemistä ei kukaan ostanut osuutta! Toki tein systeemin aika viimetinkaan.

• Ai-Kui
        ebebebeb kirjoitti:

Tein vakion eilen illalla ja nyt vasta alkaa palautua poruukka osuuksia. Eli ajoissa kannattaa olla liikkellä. Toki huominen on päivä jolloin niitä alkaa menemään enempi. Se riski on kuitenkin olemassa, että et saa kaikkia osuuksia myydyksi ja ne jää sinun maksetttavaksi. Itselle on känyt toto siuvuilla ravien puolella kerran niin, että n 100€ syteemistä ei kukaan ostanut osuutta! Toki tein systeemin aika viimetinkaan.

tuliko voittoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      871
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      173
      856
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      576
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      531
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      517
    Aihe