.. odotetellaan... yksi on jo mukana ..
Lumikki ja seitsemän kääpiötä
4
314
Vastaukset
- lumikkioikeaantyöntekoon
Lumikki on innoissaan, odottaa Kurikkaan pääsyä. Näkyy paikallisissa sanomalehdissä. Lumikki tarvitsee ympärilleen todellisia asiantuntijoita, jotta selviää tehtävistään. Toivottavasti apulaiskaupunginjohtaja ymmärtää sen, että hänen tehtävänsä ei ole enää johtaa kaupunkia ja tehdä työtä toisen puolesta. Lumikki ei olisi koskaan pärjännyt edellisessä työpaikassaan, jos hänellä ei olisi ollut niin asiantuntevia talouden asiantuntijoita. He tekivät todelliset työt. Lumikki vain edusti.
- myötähäpeää
"Kuka kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse!" (Ilkka 14.2.17)
- kukkahattutohtori
Kysykääpä minkälaiset läksiäiset oli Kauhavalla? Arvatenkin ei läksiäisiä, ei lahjoja... Henkilökunta huokaisi helpotuksesta. Toisin oli edellisen kuntayhtymän johtajan kohdalla. Koko henkilökunta osallistui läksiäislahjaan pidetyn johtajan lähdettyä.
- Lumileinikkinimun
Ei olleet kummoset. Ihan hävettää. Ei ollu kaikki muumit laaksossa jos ei ollu Lumikkikaa lentokunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222799Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512581- 242297
- 821684
- 1461565
- 1341394
- 1311014
- 89974
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899