ihana suhde

ansku

Itse olen ollut jo vuosia suhteessa itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen, esimieheeni ja sairaalamme ylilääkäriin. Mikään maailmassa ei saisi minua luopumaan tästä miehestä, ei edes sen vaimo jos siihen tilanteeseen joudutaan, eikä omakaan mieheni jos valintatilanne tulisi kohdalle. Meillä on ollut ihania vuosia yhteisissä työpaikoissa, olen siirtynyt hänen myötään uuteen paikkaan, saanut uuden työn tottakait kun hän on ollut päättämässä. Kateellisia akkoja on jokapaikassa saanut sietää, mutta olen huomannut myös oman valtani, kun minun kauttani on yritetty vaikuttaa. Ajoittain olen pelännyt kaiken loppuvan, lapsen syntymän jälkeen hoitovapaalla minun oli pakko keksiä syitä miksi vierailin työpaikalla, epävarmuus kalvoi, jos hän vaikka löytää jonkun muun, mutta huoli oli turha, olemme tiiviisti tämän työpaikan pari ja tulemme olemaan, tosin eläkeikä lähestyy "miehelläni".

129

62930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttusi taso

      Taidat olla luonnevammainen tyyppi.

      • vanhus

        Voitte vain kuvitella mitä tommosen akan kanssa on olla samassa työpaikassa.Itselläni on kokemusta. Kyllä tekis mieli niin käräyttää, toisaalta käy sääliksi että hyvin koulutettu nainen pilaa oman työuransa, maineensa, vaarantaa perhe-elämänsä vanhan ukonruppanan vuoksi. Kaikki pitää tätäkin naista suurinpiirtein huorana. Mustasukkainen se on aivan hulluuteen asti siitä aijästä, johon kukaan kunnon nainen ei koskis pitkällä tikullakaan. Kyllä sitä on monesti ihmetelty. RAskausaikana sen ainut huoli oli, miten nopeasti pääsee takaisin töihin, ja kun se oli sen lapsipolosen tehnyt, niin eikö se sen vauvan kanssa viikoittain käynyt milloin mistäkin syystä työpaikalla.Ja heti kun vain mahdollista, lapsi hoitoon, että pääsi itse töihin ja suhteilemaan tämän äijän kanssa. On se niin uskomaton tapaus tämäkin, että edes tuo luonnevammainen ei riitä sitä kyllä selittämään.


      • -ähh
        vanhus kirjoitti:

        Voitte vain kuvitella mitä tommosen akan kanssa on olla samassa työpaikassa.Itselläni on kokemusta. Kyllä tekis mieli niin käräyttää, toisaalta käy sääliksi että hyvin koulutettu nainen pilaa oman työuransa, maineensa, vaarantaa perhe-elämänsä vanhan ukonruppanan vuoksi. Kaikki pitää tätäkin naista suurinpiirtein huorana. Mustasukkainen se on aivan hulluuteen asti siitä aijästä, johon kukaan kunnon nainen ei koskis pitkällä tikullakaan. Kyllä sitä on monesti ihmetelty. RAskausaikana sen ainut huoli oli, miten nopeasti pääsee takaisin töihin, ja kun se oli sen lapsipolosen tehnyt, niin eikö se sen vauvan kanssa viikoittain käynyt milloin mistäkin syystä työpaikalla.Ja heti kun vain mahdollista, lapsi hoitoon, että pääsi itse töihin ja suhteilemaan tämän äijän kanssa. On se niin uskomaton tapaus tämäkin, että edes tuo luonnevammainen ei riitä sitä kyllä selittämään.

        - minkäs tyydytyksen sinä siitä sitten saisit?

        Ai niin - se vahingonilo...


      • iines33
        -ähh kirjoitti:

        - minkäs tyydytyksen sinä siitä sitten saisit?

        Ai niin - se vahingonilo...

        vahingonilo on vilpitöntä. Olen minäkin käräyttänyt pari naista ja yhden miehen. En tosin vahingonilosta vaan säälistä, miten tekivät naurettavaksi omat aviopuolisonsa. Kaikki muut tietävät ja nauravat vaan ei siippa.


      • Hyvä Ihminen...
        iines33 kirjoitti:

        vahingonilo on vilpitöntä. Olen minäkin käräyttänyt pari naista ja yhden miehen. En tosin vahingonilosta vaan säälistä, miten tekivät naurettavaksi omat aviopuolisonsa. Kaikki muut tietävät ja nauravat vaan ei siippa.

        ... kun noin näppärästi ratkoit muiden ihmisten ongelmia!

        Sen jälkeen kun olit "käräyttänyt", niin näiden muiden ihmisten elämä jatkui varmaan ilman huolen häivää?

        Sinulla oli varmaan huojentunut olo, kun sait raskaan taakan sydeämeltäsi...

        Voi kunpa ihmiset osaisivat pitää huolta omista asioistaan!


      • PaskaPena
        Hyvä Ihminen... kirjoitti:

        ... kun noin näppärästi ratkoit muiden ihmisten ongelmia!

        Sen jälkeen kun olit "käräyttänyt", niin näiden muiden ihmisten elämä jatkui varmaan ilman huolen häivää?

        Sinulla oli varmaan huojentunut olo, kun sait raskaan taakan sydeämeltäsi...

        Voi kunpa ihmiset osaisivat pitää huolta omista asioistaan!

        Siis, totta vitussa tuolainen huoramainen käytös pitäisi käräyttää ja jos oikeen hyvin käy, saa tämä herra lääkäri lääkitä itseään kohta. Jos mun muija käyttäytyisi tuollatavalla ja koko muijan työpaikka tietää saati sitten osa tutuista, niin perkele, kyllä siitä on jonkun vinkattava, SE ON JÄMPTI NIIN!!!


    • tämä sinunkin osasi.tuskinpa sinä hänen kanssaan
      hengailisit jos hän olisi vaikka jäteauton kuski.
      nainen on aina tavoittelemassa valtaa , keinolla
      millä hyvänsä.olet samanlainen kuin päivi lipponen,paavon kautta sitä valtaa tavoittelee, vaikka on 30v nuorempi kuin Mooses itse.tuon laatuiset huorat ovat kaikkein vaarallisinta
      naisainesta.sillä huorintekijähän sinä olet.

      • ansku

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.


      • ämmä
        ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        Et taatusti voi olla tyytyväinen elämääsi pidemmällä tähtäimellä. Vai jättääkö lääkäri sen vaimonsa?Juu, kyllä varmaan. Vaimo hoitaa kodin ja miehen tarpeet ja sä vähän piristät.Tuttu homma.Aina löytyy vastuutaan pakenevalle miehelle joku ajattelematon huora ymmärtämään kun on kotona niin kamalaa. Lapset on pieniä, äiti väsynyt ja isukki ei voi huilata sohvalla työpäivän jälkeen.
        Hyvähän se on, että saa työhönsä tukea kun sitä tarvitsee. Työhän on tärkeää, jos ei ole muuta elämää. Työ voi olla myös koko elämän sisältö, säälittävää sinänsä. Samanlaista epäelämää toivovat voivat olla sulle kateellisia, mutta älykkäät ihmiset säälivät ja halveksivat. Ehkä kuitenkin enimmäkseen säälivät. Voimia sinne pimeyteen!


      • ylilääkärin sihteeri myös
        ämmä kirjoitti:

        Et taatusti voi olla tyytyväinen elämääsi pidemmällä tähtäimellä. Vai jättääkö lääkäri sen vaimonsa?Juu, kyllä varmaan. Vaimo hoitaa kodin ja miehen tarpeet ja sä vähän piristät.Tuttu homma.Aina löytyy vastuutaan pakenevalle miehelle joku ajattelematon huora ymmärtämään kun on kotona niin kamalaa. Lapset on pieniä, äiti väsynyt ja isukki ei voi huilata sohvalla työpäivän jälkeen.
        Hyvähän se on, että saa työhönsä tukea kun sitä tarvitsee. Työhän on tärkeää, jos ei ole muuta elämää. Työ voi olla myös koko elämän sisältö, säälittävää sinänsä. Samanlaista epäelämää toivovat voivat olla sulle kateellisia, mutta älykkäät ihmiset säälivät ja halveksivat. Ehkä kuitenkin enimmäkseen säälivät. Voimia sinne pimeyteen!

        Mielenkiinnonlla lueskelin tätä viestiketjua. Miksi kuvitellaan, että mielellä olisi pienet lapset ja väsynyt vaimao kotona...Ylilääkärit varsinkin ovat jo siinä iässä, että heidän lapsensakin ovat tällä hetkellä ehkä opisekelmassa ja asuvat muualla..

        Olen täysin varma siitä, että mitä korkeammalla statuksella ylilääkäri on, sitä tärkeämpää on työn merkitys tämän elämässä. Ja tällaisen ylilääkärin työkumppani on - sihteeri....

        Itselläni tosin ei ole suhdetta oman esimieheni kanssa vaikka tyylikästä yritystä on ollutkin. Mutta en todellakaan tuomitse asiaa, koska ymmärrän erittäin hyvin sen työsuhteen tiiviyden! Enkä muutenkaan ole mikään ihminen tuomitsemaan muita, eikä mielestäni kukaan muukaan ole...


      • ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        se sinun miehesi jota tietentahtoen pidät aisankannattajana.voi vittu että kehtaat tuollaista julkituoda.ei sinulla varmaan ole kaikki "kammarit
        lämpimänä".kaikenlaisia kaksinaamaisia huoria sitä maa päällään kantaa.päivät maataan reva levällään
        työmaalla.jo on perkele sinulla otsaa.ottaisipa miehesi siitä kakarasta DNA:n.taitaa sekin olla sen
        lääkärisonnin alta.


      • sirpa
        seaking kirjoitti:

        se sinun miehesi jota tietentahtoen pidät aisankannattajana.voi vittu että kehtaat tuollaista julkituoda.ei sinulla varmaan ole kaikki "kammarit
        lämpimänä".kaikenlaisia kaksinaamaisia huoria sitä maa päällään kantaa.päivät maataan reva levällään
        työmaalla.jo on perkele sinulla otsaa.ottaisipa miehesi siitä kakarasta DNA:n.taitaa sekin olla sen
        lääkärisonnin alta.

        Kaikenlaisia sitä maailmaan mahtuu, ja mitä varten vielä kirjoittaa tällaselle palstalle, toivotko Ansku, että paljastut, eikö sulla oo yhtään ylpeyttä tai miten sinä ajattelet tästä maailmasta. Hyväksytko suhteet myös miehellesi?Selvästikin näet tämän maailman todella vain omalta kannaltasi. Mitä lapsesi on mieltä sinusta tai tulee olemaan. Miten luulet toisen miehen vaimon suhtautuvan kun saa tietää?Entäs hänen lapsensa, luuletko heidän ymmärtävän. On tämä maailma tosi kumma, ei millään mitään väliä, omat itsekkäät tarpeet etusijalla, muista välittämättä


      • mies
        ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        tarkoitus ei ole sinua valistaa, mutta sanompä oman mielipiteeni. Tuo mies käyttää sinua vain hyväkseen, saa sinulta ehkä sen, mitä ei vaimoltaa saa. Jos oikeasti hän haluaisi sinut ja päinvastoin, olisitte yhdessä. Sääliksi käy, ennen pitkää toinen lopettaa "suhteenne" ja toinen jää nuolemaan näppejään. Voiko ihmisen oma elämä olla niin helvetillistä, että tuollaisesta pitää lohtua hakea. Suosittelen oman elämän kuntoon laittamista ja kannattaa alkaa opetella elämistä, se se on jotain!


      • ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        en ole akka vaan mies.puhut työpaikoista monikossa. olet jokaisessa työpaikassa joutunut akkoja kestämään,olet saanut ilmeisesti monesta paikasta jo kenkää.kuten tulet ajanoloon saaman tästä nykyisestäkin.älä huoli, olen matkoillani maailmalla
        tavannut sinunlaisia kyrpätynnyreitä joukoittain.en ole niihin kyllä koskenut tikullakaan.huorallakin
        on joku moraali kun se ottaa maksun.sinulla ei minkäänlaista järjenkajoa.saatat ulkoisesti olla kaunis ,kauniit naiseet tuppaavat olemaan helvetin tyhmiä.johtuen siitä että ovat niin täynnä itseään.
        ei kukaan vähälläkään älyllä varustettu toitottaisi
        tällaista huoraamista nettisivuilla.


      • ansku
        seaking kirjoitti:

        en ole akka vaan mies.puhut työpaikoista monikossa. olet jokaisessa työpaikassa joutunut akkoja kestämään,olet saanut ilmeisesti monesta paikasta jo kenkää.kuten tulet ajanoloon saaman tästä nykyisestäkin.älä huoli, olen matkoillani maailmalla
        tavannut sinunlaisia kyrpätynnyreitä joukoittain.en ole niihin kyllä koskenut tikullakaan.huorallakin
        on joku moraali kun se ottaa maksun.sinulla ei minkäänlaista järjenkajoa.saatat ulkoisesti olla kaunis ,kauniit naiseet tuppaavat olemaan helvetin tyhmiä.johtuen siitä että ovat niin täynnä itseään.
        ei kukaan vähälläkään älyllä varustettu toitottaisi
        tällaista huoraamista nettisivuilla.

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.


      • nurse
        seaking kirjoitti:

        en ole akka vaan mies.puhut työpaikoista monikossa. olet jokaisessa työpaikassa joutunut akkoja kestämään,olet saanut ilmeisesti monesta paikasta jo kenkää.kuten tulet ajanoloon saaman tästä nykyisestäkin.älä huoli, olen matkoillani maailmalla
        tavannut sinunlaisia kyrpätynnyreitä joukoittain.en ole niihin kyllä koskenut tikullakaan.huorallakin
        on joku moraali kun se ottaa maksun.sinulla ei minkäänlaista järjenkajoa.saatat ulkoisesti olla kaunis ,kauniit naiseet tuppaavat olemaan helvetin tyhmiä.johtuen siitä että ovat niin täynnä itseään.
        ei kukaan vähälläkään älyllä varustettu toitottaisi
        tällaista huoraamista nettisivuilla.

        sanoo tälle huoralle suorat sanat ja osuvasti.
        pitää täysin paikkansa.tuollaiset Anskun kaltaiset "Kyrpätynnyrit" eivät ole kuin häpeäksi
        ammattikunnalle.Säälittää vain tämän huoran mies joka ehkä hyvässä uskossa elää elämäänsä tietämättä minkälaisen kyykäärmeen kanssa on tekemisissä.ja elättää vielä siinä sivussa huorintekemisen hedelmänä syntynyttä äpärää.
        tarpeeksi kauan kun netissä tätä suhdetta mainostaa niin joku voi tunnistaa ja seuraukset voivat olla kohtalokkaat.taitaa joutua ylilääkäri
        kieltämään huoran niinkuin Pietari Jeesuksen, ja potkut perään.mies heittää Anskun kakaroineen ulos ja taas tuli yksi työtön.tai onhan toki vielä huoran ammatti jäljellä.


      • nurse
        ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        se olet sinä se "kyrpätynnyri".Se on ehkä vähemmän tunnettu nimitys huorasta jolla jatkuvasti pitäisi olla vieras kyrpä haarukassa.sitähän sinä itse olet
        kirjoituksissasi julkituonut."tukea ja seksiä"


      • etenet
        ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        "urallasi" kun annat piparia tälle sun salarakkaallesi. Toivonmukaan hän ymmärtää maksaa sinulle jotain mitähän muuta ohjelmistoosi kuuluu ruoskinnan lisäksi?


      • ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        on sen ylilääkärin housunlahje jota pitkin olet
        edennyt hänen panopuukseen.eipä ole vielä tarvinnut
        vitusta maksaa ja niitä on kyllä piisannut tarpeeksi.
        sinunlaiseesi saastaan en koski mistään hinnasta.


      • Häpeän puolestasi!!
        ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        Ja millähän uralla sinäkin reppana olet edennyt, kun maailmasi tuntuu pyörivän varatun miehen ja hänen uransa ympärillä? Helppo nakki et kuitenkaan ole, vaan varma. Jakorasia!!! Idiootti!! Valkkaa itse...


      • toinen "nainen"
        ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        Et kirjoittelisi täällä, jos tosiaankin arvostaisit itseäsi ja tuota esimiestäsi tai lääkäri miestä, vaan pitäisit omana tietonasi koko jutun. Ihailet vaan hänen asemaansa.
        Olet ihan varmasti miettinyt sitäkin miksi tuo fiksu mies ei ota sinua vakvasti, vaan edelleen jatkaa oman vaimonsa kanssa. Voin kertoa sen sinulle -koska arvostaa omaa vaimoaan enemmän kuin sinua.
        -Olet helppo nakki ja hyvä käyttää hyväkseen. Oletko huomannut että tosi asiassa muut työpaikallasi eivät varmaankaan arvosta sinua sen perusteella, jos joku yleensä arvostaa.


      • joopa joo
        ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        Minkä takia täytyy kertoo täällä sun elämästä, jos ei kestä sitten muitten kommentteja!! Jos tänne kirjotellaan, niin yleensä sen takia, että halutaan muitten mielipiteitä.... Voisin kuvitella tollasta käytöstä 15- vuotiaalta, mutta että "aikuinen nainen" (ainakin luulee olevansa), hyvää esimerkkiä lapsille!!!!


      • liinu33
        seaking kirjoitti:

        se sinun miehesi jota tietentahtoen pidät aisankannattajana.voi vittu että kehtaat tuollaista julkituoda.ei sinulla varmaan ole kaikki "kammarit
        lämpimänä".kaikenlaisia kaksinaamaisia huoria sitä maa päällään kantaa.päivät maataan reva levällään
        työmaalla.jo on perkele sinulla otsaa.ottaisipa miehesi siitä kakarasta DNA:n.taitaa sekin olla sen
        lääkärisonnin alta.

        tuntuu että tämän ns. huoran kirjoitus oli vaan provo tällä palstalla niinkuin monta kertaa aiemminkin on paljastaneet. Ei oteta pulttia mokoman kirjoituksen takia. Jos on totta, niin vanha sanontahan on:Ennen maa repiää ennenkuin huora häpiää.


      • Tosikko
        liinu33 kirjoitti:

        tuntuu että tämän ns. huoran kirjoitus oli vaan provo tällä palstalla niinkuin monta kertaa aiemminkin on paljastaneet. Ei oteta pulttia mokoman kirjoituksen takia. Jos on totta, niin vanha sanontahan on:Ennen maa repiää ennenkuin huora häpiää.

        Tarkoittaako sitä että tuli maanjäristys kun aasian h****t ei hävenneet?


      • nainen
        mies kirjoitti:

        tarkoitus ei ole sinua valistaa, mutta sanompä oman mielipiteeni. Tuo mies käyttää sinua vain hyväkseen, saa sinulta ehkä sen, mitä ei vaimoltaa saa. Jos oikeasti hän haluaisi sinut ja päinvastoin, olisitte yhdessä. Sääliksi käy, ennen pitkää toinen lopettaa "suhteenne" ja toinen jää nuolemaan näppejään. Voiko ihmisen oma elämä olla niin helvetillistä, että tuollaisesta pitää lohtua hakea. Suosittelen oman elämän kuntoon laittamista ja kannattaa alkaa opetella elämistä, se se on jotain!

        no anskuhan on siinä saanut sen mitä halusikin, eli päässyt urallansa eteenpäin ja ehkäpä yhteisiä työmatkoja yms. itse sain selville mieheni (?) suhteen 30v. nuorempaan naiseen. nuori insinööri pääsi siinä mukavasti urallansa eteenpäin yök! nyt olisi mies katuvainen, mutta en minä ainakaan pysty enää elämään kuten ennen. mieluummin suunnittelen elämääni tästä eteenpäin vain itseäni ajatellen, kun ensi shokista selvisin


      • minä..
        ansku kirjoitti:

        Kateellisen akan puhetta. Tollasia akkoja olen saanut kestää joka työpaikassa. Valtaa, jos niin haluat ajatella, onkin tullut mieleeni että paljon sitä voi sairaalan asioihin ja johtamiseen vaikuttaa, kun on se lähin työtoveri, joka jaksaa kuunnella ja kannustaa. Mitäs tän miehen vaimo tekee? Elää mielikuvitusmaailmassa ja satuilee, siitä ei ole tällaisen miehen tukijaksi nk. minä olen. Minä osaan olla henkisenä tukena vaativassa työssä ja tarjota läheisyyttä jota ei edes kaikenmaailman Leenulit pysty estämään, kateelliset.

        tartte kenenkään olla kateellinen ainakaan sulle, tuollasia akkoja on kyllä jokaiseen junaan..


      • uskomatonta!
        ansku kirjoitti:

        Kuule kyrpätynnyri, en ole saanut potkuja mistään vaan olemme siirtyneet yhdessä uusiin työpaikkoihin, nk. uralla etenevät ihmiset tekevät. Vai olet mies ja vielä maailmaa nähnyt, oletko peräti tullut ihmisten ilmoille sieltä tynnyristäsi, onhan sekin maailman näkemistä ja tuolla asenteella, ajatusmaailmasi haisee ja kauas, et varmaan saa naista ees rahalla.

        Heh heh..."olemme siirtyneet yhdessä eteenpäin nk uralla etenevät ihmiset tekevät". Juu uu...kun se ukkopaha suhteella sinuun sua eteenpäin vie, reittäpitkin aina vain ylöspäin! Keinot on monet.......Miten oletkin noin naurettava?!
        Pimeää on......ja tuota tänne tulet vielä kehuskelemaan!


    • taa

      toimiiko ilman viagraa vanhalla miehellä

    • Tsiisus mikä idiootti

      Voi vi**u on varmaan tosi ihana suhde.
      Sua vaivaa kyllä joku ja pahasti.Miestä
      vaivaa joku vielä enemmän. Mikä oikein synnyttää
      teidänkaltaisianne pohjasakkaväkeä? Mikä siinä
      nyt on niin vaikeata että erotaan toisesta ennenkuin aletaan pökkiä ja himoitsemaan
      seuraavaa.
      Ai niin.Olen sitten ihan helvetin kateellinen akka.
      Minäkin haluaisin olla varatun miehen panopuuna.
      Jos hän olisi kauhean ylpeä sinusta, hän luultavasti haluaisi kertoa koko maailmalle miten ihana olet.Myös vaimollensa.

      Ei taida paljon sun vanhempi miehes muille avautua sinusta.

      • ansku

        Miten avautua, kaikki tämän suhteen työpaikalla tietää, kuljemme yhdessä, käymme yhdessä syömässä, olemme yhdessä ja juuri niin, teistä kateellisista akoista välittämättä.


      • me X2
        ansku kirjoitti:

        Miten avautua, kaikki tämän suhteen työpaikalla tietää, kuljemme yhdessä, käymme yhdessä syömässä, olemme yhdessä ja juuri niin, teistä kateellisista akoista välittämättä.

        Vaikuttaa tutulta, ootpa pöljä kun täällä avaudut!


    • kaikki

      Minullapas onkin vielä ihana miessuhde tähän tohtoriin, mutt me sovittiin ettei kerrota Anskulle. Tää on muuten salaista tietoa.

    • ansku

      Niin monella täällä tuntuu olevan saastainen mieli ja asenne ongelma. Kaikessa nähdään vain himoa, seksiä, saastaa ja vaikka mitä. Suhteemme on ainutlaatuinen, ei mikään seksihurjasteluun perustuva, vaikka seksi onkin nautinto, mutta elämässä on muutakin. Henkinen toisen tukeminen, aito ystävyys ja rakkaus. Kun mieheni lapset ovat olleet pieniä, on hän ollut se joka lapsista on huolehtinut ja kodista työn ohessa. Vaimolla on ollut aikaa vain omassa mielikuvitusmaailmassa elämiselleen...Tukea, oikeaa aitoa olemassa olevaa aikuista ihmistä hänellä ei ole parisuhteessa ollut, suhdetta naiseen, ei ennen minua.Tämä on totuus. Kaikki tätä suhdetta ovat yrittäneet sabotoida, ensimmäisenä tietenkin hänen sihteerinsä työpaikalla, joka mustasukkaisena vahtii oven takana tapaamisiamme, en ole siis hänen sihteerinsä nk. joku luuli.Suhteemme on kaunis, kadehdittava ja ainutlaatuinen, voin tukea Häntä hänen vaativassa työssään ja elämässä.Asiat voi nähdä myös toisin, kuin tiukka moraalipipo silmillä.

      • mie vaan

        ON sulla kyllä tosi outo tuo tapa ajatella. Onko se tämä suhe ihana sille sen ukon vaimollekkin, jos se ei sitä hyväksy, niin onko silläkin vain ruma mieli?


      • Ihmettelenpäs vaan

        Miksi tämä uhmakas avautuminen? Ettei vain suhteesi olisi sittenkin kaltevalla pohjalla, kun noin monisanaisesti todistelet itsellesi kuinka onnellinen oletkaan? Kukaan järkevä ja aikuinen ihminen ei kadehdi elämääsi millään tavoin. Vaikka se onkin niin ainutlaatuista ja jännittävää. Taidat olla niitä naisia, jotka uppoutuvat täysin rinnoin esittämään oman elämändraamansa pääosaa. Vaikka saippuaoopperalta tuo enemmän vaikuttaa, näin ulkopuolisen silmin. Jos viestisi ovat oikeasti totta (eikä provoja), niin huh huh...


      • ansku
        Ihmettelenpäs vaan kirjoitti:

        Miksi tämä uhmakas avautuminen? Ettei vain suhteesi olisi sittenkin kaltevalla pohjalla, kun noin monisanaisesti todistelet itsellesi kuinka onnellinen oletkaan? Kukaan järkevä ja aikuinen ihminen ei kadehdi elämääsi millään tavoin. Vaikka se onkin niin ainutlaatuista ja jännittävää. Taidat olla niitä naisia, jotka uppoutuvat täysin rinnoin esittämään oman elämändraamansa pääosaa. Vaikka saippuaoopperalta tuo enemmän vaikuttaa, näin ulkopuolisen silmin. Jos viestisi ovat oikeasti totta (eikä provoja), niin huh huh...

        Halusin osoittaa, että maailmassa on rakkautta, mitä pahaa siinä on. Se pahuus on kaikkien noiden huorittelijoiden päässä, haluttas sanoo vielä tolle yhdelle, joka kirjottelee eri nimimerkkien takaa, samalla mitalla, ettei kaikki oo niinkuin äitisi kun sinua teki, siis h*ora, pthyi mikä sana.


      • suvussa
        ansku kirjoitti:

        Halusin osoittaa, että maailmassa on rakkautta, mitä pahaa siinä on. Se pahuus on kaikkien noiden huorittelijoiden päässä, haluttas sanoo vielä tolle yhdelle, joka kirjottelee eri nimimerkkien takaa, samalla mitalla, ettei kaikki oo niinkuin äitisi kun sinua teki, siis h*ora, pthyi mikä sana.

        tämä tietty ammatti taitaa olla ihan periytyvä juttu. Olet saastainen pikku paska täysin ihmisarvoton otus. Toivon että sun miehes ja se sun äijänkäppänäs tulee järkiinsä ja heittää sut helvettiin.
        Kadulla on sulle loistava tulevaisuus,voit vaikka päästä matkustelemaan tonne itärajan taakse..


      • Jotakin sentään oppinut....
        ansku kirjoitti:

        Halusin osoittaa, että maailmassa on rakkautta, mitä pahaa siinä on. Se pahuus on kaikkien noiden huorittelijoiden päässä, haluttas sanoo vielä tolle yhdelle, joka kirjottelee eri nimimerkkien takaa, samalla mitalla, ettei kaikki oo niinkuin äitisi kun sinua teki, siis h*ora, pthyi mikä sana.

        Mitä pitää tapahtua, että jotkut ihmiset tämän tajuavat?


      • Annukka

        Kuules Ansku!

        Jännä homma mäkin olen uskonut jätkien sepostuksia kun se ei kuuntele mua ja tekee noin ja näin..karuksi lopuksi olen huomannut et ne naiset eivät ole mitään pahaa tehneet kuhan vaan kundit ovat "keksineet" syitä etc..
        Tavallaan mitä teet duunis ja muuten kyseisen herran kans on röyhkeetä enkä usko että sulle ollaan kateellisia vaan ihmeletellään sun röyhkeyttä. Mieti mitä äijäsi lapset ajattelevat vai eikö sekään merkkaa...ja oikeesti jos se sut haluis ja vaimo ois niin mielikuvitus maailmassa kun väität eköhän ne ois jo eronnu ajat sitten. Tyypillinen äijä moniavoinen...islam vois olla teille vastaus. .tai jotain. Mut oikeesti herää jo!sä oot se joka siel mielikuvitus maailmassa oot.


      • Edes joskus
        Jotakin sentään oppinut.... kirjoitti:

        Mitä pitää tapahtua, että jotkut ihmiset tämän tajuavat?

        Olen ollut yhdessä avomieheni kanssa 22 vuotta, lapsia ei ole. Alussa sujui erinomaisesti myös seksi, mutta viimeisen 12 vuoden aikana miehen seksihalut kuihtuivat kuihtumistaan, kunnes 5 vuotta sitten kokonaan lopahtivat. En ole mennyt niin kamalan näköiseksi, että se olisi syynä, mitä vähän tukevampi, niinkuin meistä monet ajan mittaan. Mies sanoikin aina, ettei vika ole sinussa, vaan minussa. Ja se on korvien välissä, fysiika kyllä pelaisi. Tämä on kuitenkin ollut minulle suuri tuskan aihe. Fyysistä tyydytystä keho usein on huutanut, henkisesti tunnen jonkinlaista alempiarvoisuutta ja hylätyksi tuemista. Niinpä olen joutunut turvautumaan irtosuhteisiin, tosin harvakseltaa, nyt ei pariin vuoteen.Ei se helppoa ole, mies ei tietenkään hyväksyis, mutta se mitä teen, on nyt minun asiani, kunhan en loukaa toista. Miksikö sitten olen mieheni kanssa? Koska rakastan häntä, hän on läheisin ihmiseni, meillä on pitkä yhteinen elämäntaival, sovimme muuten hyvin yhteen. Rakkaus ei ole seksiä, mutta olisi ihanaa, jos sitäin mahtuisi mukaan. Rakkaussuhteessa se tuo lämpöä puolisoitten välille. Monilla naisilla on tämä sama ongelma kuin minulla, mihen haluttomuus. 2 ystävää on sen takia eronnut.


    • yx vaa mies

      taidat olla aivan pimee, mitä hittoo täällä kirjotellaan, sä jäät kyllä kiinni näistä jutuista vai sitäkö haluut, onks se mies jättämässä sut, nyt tälleen kierosti yrität saada sen koukkuun, et sen muija vaikka sais tietää, suomi on pieni maa, ja jos mä oisin se mies nyt viimeistään lähtisin ja kauas, sulla ei oo kyllä kaikki kotona, tulee mieleen se elokuva vaarallinen suhde tai jotain.

    • lääkärin vaimo

      tulen huolehtimaan, ettet huora saa enää koskaan mistään töitä, mutta se ei liene sulle ongelma, sullahan on toi maailman vanhin ammatti etusijalla.

    • häpeä tallukka varjoasi

      Oma miehesihän ei kuulu tähän kuvioon mitenkään? Tietääkö hänkin "ihanasta suhteestasi"? Vai onko hän niin säälittävä ääliö, että häntä voi pettää mennen tullen? Eikö sinua hävetä pettää miestäsi ja lapsesi isää - mikäli hän siis edes on lapsesi isä. Itsekkyys on se mikä sinussa suurimpana tähtenä loistaa: minä, minä, minä - ja kaikki muuthan ovat vain kateellisia. Usko pois, yksikään työtovereistasi ei milloinkaan halua paikallesi tai olla kaltaisesi. Kukaan ei halua olla huora.

      • ansku

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.


      • (B)old and beautiful
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        Lapsesi turvallinen ja onnellinen koti on hyvin kaltevalla pohjalla. Miten onnellinen luulet kotisi olevan, kun suhteesi tai lapsesi isä jonakin päivänä paljastuu. Voihan olla, että miehesi haluaa eron. Alatko sitten päätoimisesti metsästää ylilääkärin virallisen rouvan virkaa? Entä jos ylilääkärisi haluaa kuitenkin pitää vanhan rouvansa? Elät veitsen terällä ja sen tiedät itsekin, ethän muuten käyttäisi noin lapsellista ja uhmakasta kieltä. Kaikille parasta tuntuisi olevan, että lopettaisit tuon suhteen, niin kauan kuin se on mahdollista. Kaikki asiat eivät todellakaan ole kunnossa.


      • allit kattoon
        (B)old and beautiful kirjoitti:

        Lapsesi turvallinen ja onnellinen koti on hyvin kaltevalla pohjalla. Miten onnellinen luulet kotisi olevan, kun suhteesi tai lapsesi isä jonakin päivänä paljastuu. Voihan olla, että miehesi haluaa eron. Alatko sitten päätoimisesti metsästää ylilääkärin virallisen rouvan virkaa? Entä jos ylilääkärisi haluaa kuitenkin pitää vanhan rouvansa? Elät veitsen terällä ja sen tiedät itsekin, ethän muuten käyttäisi noin lapsellista ja uhmakasta kieltä. Kaikille parasta tuntuisi olevan, että lopettaisit tuon suhteen, niin kauan kuin se on mahdollista. Kaikki asiat eivät todellakaan ole kunnossa.

        olen kanssasi samaa mieltä, tolla ihmisellä ei oo asiat kyllä hyvin, realiteettitaju taitaa olla kyllä hakusessa. Ansku hyvä, hakeudu keskustelemaan jnkn ammattiauttajan kanssa.Sinulla tuntuu olevan kyllä todella pahasti asiat pielessä, kun et edes lapsesi asemaan osaa asettua, vaan senkin ohi menee tuo sinun työpaikkasuhteesi.Ja kun sanot, että sen miehen vaimo on elänyt mielikuvitusmaailmassa, niin missäs sinä elät, tunnetko suomalaisen yhteiskunnan normit ja arvot?


      • male dentist
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        että miehesi ei tiedä tai aavista.se on tosi.olisit jo lentänyt pihalle jos olis huomannut huoraamisesi.
        se tuki mitä sille ylilääkärille annat on se tuki kun altapäin autat kun hän sinua nussii.eikä ammattimies muuta tukea tarvitsekaan.miehesi on joko insinööri tai muuten tolvana kun ei tuollaista huomaa.jos siellä sairaalassa kaikki tietää asian niin ei kannattaisi enää nettisivuilla sillä repostella.jos olisit todella fiksu yrittäisit hoitaa homman huomaamattomasti.käry sinulla vielä käy.sinussa on samaan kroppaan pesiytynyt sekä huora että täydellinen idiootti.


      • ansku
        male dentist kirjoitti:

        että miehesi ei tiedä tai aavista.se on tosi.olisit jo lentänyt pihalle jos olis huomannut huoraamisesi.
        se tuki mitä sille ylilääkärille annat on se tuki kun altapäin autat kun hän sinua nussii.eikä ammattimies muuta tukea tarvitsekaan.miehesi on joko insinööri tai muuten tolvana kun ei tuollaista huomaa.jos siellä sairaalassa kaikki tietää asian niin ei kannattaisi enää nettisivuilla sillä repostella.jos olisit todella fiksu yrittäisit hoitaa homman huomaamattomasti.käry sinulla vielä käy.sinussa on samaan kroppaan pesiytynyt sekä huora että täydellinen idiootti.

        Ja kaikki nämä viestit vain kannustavat jatkamaan tätä ihanaa ja kaunista suhdetta, se oli alunperinkin tarkoitus, kertoa tälle pimeälle maailmalle, että elämässä on myös kauneutta ja olemassa on tämän kaiken nussimisen ja huoraamisen keskellä ihania ihmissuhteita, kuten meidän suhteemme on. Miten paljon ihmisen mieleen voi saastaa pesiytyä, no se on teistä luettavissa.
        Maailma ei ole mustavalkoinen, on myös harmaa alue.


      • jarre
        male dentist kirjoitti:

        että miehesi ei tiedä tai aavista.se on tosi.olisit jo lentänyt pihalle jos olis huomannut huoraamisesi.
        se tuki mitä sille ylilääkärille annat on se tuki kun altapäin autat kun hän sinua nussii.eikä ammattimies muuta tukea tarvitsekaan.miehesi on joko insinööri tai muuten tolvana kun ei tuollaista huomaa.jos siellä sairaalassa kaikki tietää asian niin ei kannattaisi enää nettisivuilla sillä repostella.jos olisit todella fiksu yrittäisit hoitaa homman huomaamattomasti.käry sinulla vielä käy.sinussa on samaan kroppaan pesiytynyt sekä huora että täydellinen idiootti.

        Jos tämä suhde on tämä meidän sairaalan suhde, niin tiedoksi vaan, että ette ole todellakaan saaneet mitään hiljaista hyväksyntää, päinvastoin, häpeämme ja halveksimme teitä ja syvästi, kun juuri niitä perhearvoja joita työssä tulisi kunnioittaa, te himoissanne romutatte ne. Olet säälittävä ansku, luuletko todella voittavasi tässä tarinassa. Sinua ei todellakaan pidetä, ei ole aikoihin pidetty, lutkaa kummempana, sinut tunnetaan ylilääkärin tyttöystävänä, kukaan ei enää muista sinun ammattiasi, olet muuten häpeäksi myös omalle ammattikunnallesi. Joten kauneus on tästä kaukana ja ihanuus, kunhan sekä oma miehesi ja tämä vaimo, saavat tietää, sehän on vain ajankysymys.


      • jarre
        jarre kirjoitti:

        Jos tämä suhde on tämä meidän sairaalan suhde, niin tiedoksi vaan, että ette ole todellakaan saaneet mitään hiljaista hyväksyntää, päinvastoin, häpeämme ja halveksimme teitä ja syvästi, kun juuri niitä perhearvoja joita työssä tulisi kunnioittaa, te himoissanne romutatte ne. Olet säälittävä ansku, luuletko todella voittavasi tässä tarinassa. Sinua ei todellakaan pidetä, ei ole aikoihin pidetty, lutkaa kummempana, sinut tunnetaan ylilääkärin tyttöystävänä, kukaan ei enää muista sinun ammattiasi, olet muuten häpeäksi myös omalle ammattikunnallesi. Joten kauneus on tästä kaukana ja ihanuus, kunhan sekä oma miehesi ja tämä vaimo, saavat tietää, sehän on vain ajankysymys.

        Onko taas niitä viikonloppukursseja tiedossa, tiedetäänpähän taas odottaa perheenlisäystä. Tossa just ruokkiksella juteltiin, että teidät pitää oikeesti tuoda julki, nusiskelemasta pimeistä nurkista valoon, näin Valon päivänä.


      • nurse
        jarre kirjoitti:

        Onko taas niitä viikonloppukursseja tiedossa, tiedetäänpähän taas odottaa perheenlisäystä. Tossa just ruokkiksella juteltiin, että teidät pitää oikeesti tuoda julki, nusiskelemasta pimeistä nurkista valoon, näin Valon päivänä.

        hoida homma niin että sen huoran miestä informoidaan
        ja sen lääkärisonnin vaimoa.hyvä se on heidänkin tietää missä mennään.katsotaan sitten vieläkö huora mainostaa "ihanaa suhdetta".


      • Turpa
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        Ai ettää turvallinen, heh heh


      • niitä pentuja
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        On useammasta miehestä


      • jomppa
        jarre kirjoitti:

        Onko taas niitä viikonloppukursseja tiedossa, tiedetäänpähän taas odottaa perheenlisäystä. Tossa just ruokkiksella juteltiin, että teidät pitää oikeesti tuoda julki, nusiskelemasta pimeistä nurkista valoon, näin Valon päivänä.

        Joo jos toi anskun juttu on legendaa ni kuka uskoo tätä jarrea...? Ei aikuinen mies ainekaa niinku mä.


      • jarren kamu
        jomppa kirjoitti:

        Joo jos toi anskun juttu on legendaa ni kuka uskoo tätä jarrea...? Ei aikuinen mies ainekaa niinku mä.

        Jarre on lomalla, joten sen "anskujahti" jäi kesken, mutta palaa duuniin piakkoin.


      • Sonja
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        Nyt siis meni mullakin yli hilseen!! Tekisi todella mieli tietää ikäsi ANSKU?
        Ja sä vittu kirjoitat että mitä väliä sillä on kenen lapsi on!!!! Kaikki! Olet toki oikeassa siinä että pääasia että lapsi terve ja kaikki kunnossa, mutta luuletko että lapsesi tulee pitämään isompana siitä ettei tiedä kuka on isä, kun ei ilmeisesti äiti itsekkään sitä tiedä! Ja ne hirveät asiat mitä lapsi joutuu äidistään kuulemaan! Ja jos tämä suhde on niin ihana kun sanot, miksi et sitten kerro miehellesi ja lähde?? Miksei tämä mies kerro vaimolleen ja lähde?? Ja muutatte sitten yhteen ja alatte elämään todellisuutta ja arkea tämän miehen kanssa. Saattaa tukemiset loppua siihen paikkaan kun 24h vuodesta toiseen kyhnäät vieressä, etkä saa vaihtelua toisesta miehestä kuten nyt, vaikka tuskin voisit uskollinen ollakkaan!!! Mutta vastaa mulle ystävällisesti, miksi te ette mene naimisiin ja jätä puolisoitanne?????


      • sonja
        ansku kirjoitti:

        Taas näitä huoritteluja ja muuta , hui kun pelottaa hui hui aivan vapisen ja p*skat teistä.
        Aviomieheni ei todellakaan kuulu tähän mitenkään,
        avioliittoni ja työpaikan suhteeni eivät ole suhteessa keskenään. Ei hän tiedä tästä suhteestani, ei varmaan edes aavista eikä tarvitsekaan. Ja mitä sitten loppujen lopuksi, kenelle lapsi on tehty, eikö pääasia ole että lapsella on turvallinen ja onnellinen koti, kaikki asiat kunnossa.

        Nyt siis meni mullakin yli hilseen!! Tekisi todella mieli tietää ikäsi ANSKU?
        Ja sä vittu kirjoitat että mitä väliä sillä on kenen lapsi on!!!! Kaikki! Olet toki oikeassa siinä että pääasia että lapsi terve ja kaikki kunnossa, mutta luuletko että lapsesi tulee pitämään isompana siitä ettei tiedä kuka on isä, kun ei ilmeisesti äiti itsekkään sitä tiedä! Ja ne hirveät asiat mitä lapsi joutuu äidistään kuulemaan! Ja jos tämä suhde on niin ihana kun sanot, miksi et sitten kerro miehellesi ja lähde?? Miksei tämä mies kerro vaimolleen ja lähde?? Ja muutatte sitten yhteen ja alatte elämään todellisuutta ja arkea tämän miehen kanssa. Saattaa tukemiset loppua siihen paikkaan kun 24h vuodesta toiseen kyhnäät vieressä, etkä saa vaihtelua toisesta miehestä kuten nyt, vaikka tuskin voisit uskollinen ollakkaan!!! Mutta vastaa mulle ystävällisesti, miksi te ette mene naimisiin ja jätä puolisoitanne?????


    • frendi

      Onkohan kyseessä sama mies, joka on tunnettu naisen tuskasta yleisesti. Eräällä ystävälläni oli aikoinaan pientä vipinää, ei mitään vakavaa, jotain pientä samanlaisen tyypin kanssa, joka kaikille julisti, kuinka on huolehtinut perheestä, kun vaimo keskittynyt vain luomaan juttujaan, taitaa olla sama heppu, kohta 60.Voi poloo, että sä ansku luulet olevas jotenkin ainutkertainen, sua ennen ja sun aikanakin on ollut varmaan useita naisia. Ja sen jutut ei jää muuten pieneen piiriin, se kaveri kehuskelee just noilla hyvännäköisten, itteensä 25 vuotta nuorempien naisten kaadoilla, joten ansku kuuntele vaikka Kaija KÄrkisen, Kuka saa kyyneleet ja mieti!!!!!!!!

    • popey

      ja hävyttömän huoran tekstiä ei löydy muualta kuin
      Honore de Balzacin teoksista.kuinka helvetissä
      voit olla noin ääliö ja vielä kirjoitella siitä
      julkisesti.ei sinulla voi olla muuta kun kusta pää täynnä tai sitten olet saanut niin järkälemäistä
      kullia että se on aiheuttanut oikosulun kolibrin kokoisissa aivoissasi.vielä aviossa ja lehtolapsi
      kotona.voi vittu että on maailma mallillaan ja lääkärinkin etiikka kyseenalaista.helveti tulessa joutaisit palaa.HUORA.

      • ansku

        Olet kyllä riivattu, on tuo sinunkin kielenkäyttösi sellaista, ilmeisesti yrität
        piiloutua eri nimimerkkien taakse. Mitä pahaa on rakkaudessa, ja siinä että ei halua silti hajottaa muiden ihmisten elämää, mitä vahinkoa rakkaudestamme muille on. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että suhteemme on kaunis ja sitä kannattaa varjella tällaisessa pahuuden ja saastan täyttämässä maailmassa. Halusin kertoa ihmisille, että tällainen ihmissuhde on mahdollinen vielä nykyaikanakin. Kun luin kaikkia noita huoritteluja, niin todellakin voin hyvillä mielin todeta olevani puhdas.


      • ämmä
        ansku kirjoitti:

        Olet kyllä riivattu, on tuo sinunkin kielenkäyttösi sellaista, ilmeisesti yrität
        piiloutua eri nimimerkkien taakse. Mitä pahaa on rakkaudessa, ja siinä että ei halua silti hajottaa muiden ihmisten elämää, mitä vahinkoa rakkaudestamme muille on. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että suhteemme on kaunis ja sitä kannattaa varjella tällaisessa pahuuden ja saastan täyttämässä maailmassa. Halusin kertoa ihmisille, että tällainen ihmissuhde on mahdollinen vielä nykyaikanakin. Kun luin kaikkia noita huoritteluja, niin todellakin voin hyvillä mielin todeta olevani puhdas.

        Parisuhde perustuu rehellisyydelle ja aviorikos on parisuhteen suurin rikos. Kaikki vääryys tulee aikanaan ilmi.Aina.Varjele OMAA perhettäsi tässä pahassa maailmassa ja lopeta huoraaminen.Ts. älä riko OMAA perhettäsi.Äitikin vielä!Mitä OMAT lapsesi ja se OMA miehesi merkitsevät sinulle?Luuletko saavasi pitää kaiken, kun asiat tulevat julki?


      • pastori
        ansku kirjoitti:

        Olet kyllä riivattu, on tuo sinunkin kielenkäyttösi sellaista, ilmeisesti yrität
        piiloutua eri nimimerkkien taakse. Mitä pahaa on rakkaudessa, ja siinä että ei halua silti hajottaa muiden ihmisten elämää, mitä vahinkoa rakkaudestamme muille on. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että suhteemme on kaunis ja sitä kannattaa varjella tällaisessa pahuuden ja saastan täyttämässä maailmassa. Halusin kertoa ihmisille, että tällainen ihmissuhde on mahdollinen vielä nykyaikanakin. Kun luin kaikkia noita huoritteluja, niin todellakin voin hyvillä mielin todeta olevani puhdas.

        miten voit olla puhdas rikkomatta avioliitton sisältyviä sitoumuksia ja 10 käskyä.Vaikka olisit ateisti pitäisi sinulla olla kuitenkin kunnioitus
        aviomiestäsi kohtaan.Te molemmat niin sinä kuin rakastajasi rikotte niitä sääntöjä joihin olette
        vihkitilaisuudessa sitoutuneet.


      • uskonsa menettänyt
        pastori kirjoitti:

        miten voit olla puhdas rikkomatta avioliitton sisältyviä sitoumuksia ja 10 käskyä.Vaikka olisit ateisti pitäisi sinulla olla kuitenkin kunnioitus
        aviomiestäsi kohtaan.Te molemmat niin sinä kuin rakastajasi rikotte niitä sääntöjä joihin olette
        vihkitilaisuudessa sitoutuneet.

        Ei nyt varsinaisesti kuulu tähän, mutta puuttuuko keskusteluun tässä oikea pappi, onko kyseessä sen kirkon pappi jonka omat piispatkin hädän hetkellä alkavat epäillä Jumalan olemassaoloa, kun nimenomaan pitäisi ottaa esiin uskon kilpi, miekka ja kypärä jne.Meinaan vaan, että semmosen kirkon papit pitäkööt turpansa kiinni, jotka ei silloin kun hätä on suurin kuin Aasiassa, osaa muutakuin ulvoa ja pillittää. Ai niin, mutta syntistä naista sentään voi aina ojentaa. Luepa Jeesuksesta kaivolla.....


      • pastori
        uskonsa menettänyt kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti kuulu tähän, mutta puuttuuko keskusteluun tässä oikea pappi, onko kyseessä sen kirkon pappi jonka omat piispatkin hädän hetkellä alkavat epäillä Jumalan olemassaoloa, kun nimenomaan pitäisi ottaa esiin uskon kilpi, miekka ja kypärä jne.Meinaan vaan, että semmosen kirkon papit pitäkööt turpansa kiinni, jotka ei silloin kun hätä on suurin kuin Aasiassa, osaa muutakuin ulvoa ja pillittää. Ai niin, mutta syntistä naista sentään voi aina ojentaa. Luepa Jeesuksesta kaivolla.....

        itse tehnyt mittavan työn Aasian tapauksessa.Mutta pappejakin monenlaisia ja heillä monenlaisia mielipiteitä uskosta ja Jumalasta.Papit ovat yhtälailla synnillisiä ihmisiä kuin muutkin eivät
        he ole sen parempia.Heillä on samat heikkoudet
        kuin muillakin ihmisillä.joten älkämme tuomitko
        heitä.


      • uskonsa menettänyt kirkkoon
        pastori kirjoitti:

        itse tehnyt mittavan työn Aasian tapauksessa.Mutta pappejakin monenlaisia ja heillä monenlaisia mielipiteitä uskosta ja Jumalasta.Papit ovat yhtälailla synnillisiä ihmisiä kuin muutkin eivät
        he ole sen parempia.Heillä on samat heikkoudet
        kuin muillakin ihmisillä.joten älkämme tuomitko
        heitä.

        Ja tämä synnillisyyshän/heikkous nähtiin nyt taas tässä Kantolan tapauksessa, varsinainen työpaikkaromanssi. On se synnissä eläminen ollut varmaan makeaa, ja sen jälkeen on yhdessä kaduttu kun pyhää avioliittoa tahrittiin,pah. Jos suomessa valtakirkon miehillä ja naisilla ei ole ryhtiä näissä asioissa, niin miten esim. tällä palstalla kenelläkään on oikeus tuomita ja moittia ketjun aloittaja-anskua. Taitaa olla muuten totta että se "pahuus" tuli kirkkoihin sen jälkeen kun sinne tuli naispapit, siinä voi nyt hurskaat piispat pimeissä sakasteissa käpälöidä naisia oikein luvallisesti.Niin, että se sakastissa "kuultua" onkin nyt aaaah.. Eräs naispappi kertoikin joutuneensa seurakunnassa seksuaalisen ahdistelun kohteeksi sekä kirkossa että se oli ulottunut myös kotiin asti, kun kirkkoherra oli mielestään ollut oikeutettu hakemaan lohtua naispapilta myös yölliseen aikaan. Joten todentotta samat heikkoudet on näillä kirkonmiehillä ja naisilla, Ja muuten tein mittavan työn Aasian tsunamin jälkeen, istumalla lentokentällä useita vuorokausia täydessä epätietoisuudessa, mitä läheisilleni on tapahtunut, joten tiedän että papeilta nimenomaan olisi tarvittu ryhtiä ja uskoa eikä vapinaa ja valitusta, hädän hetkellä.


      • uskonsa menettänyt
        pastori kirjoitti:

        miten voit olla puhdas rikkomatta avioliitton sisältyviä sitoumuksia ja 10 käskyä.Vaikka olisit ateisti pitäisi sinulla olla kuitenkin kunnioitus
        aviomiestäsi kohtaan.Te molemmat niin sinä kuin rakastajasi rikotte niitä sääntöjä joihin olette
        vihkitilaisuudessa sitoutuneet.

        Sanonpa vielä kerran, että pitäkää kirkon papit suunne kiinni, ja kunnioittakaa sitä pyhää aviosäätyä ensin siellä omassa elämässänne ja tulkaa sitten neuvomaan muita. Herrat mekoissaan voivat katsoa peiliin ja miettiä,mikä on todellinen kirkon tila tänään.


      • heppikeppi
        uskonsa menettänyt kirjoitti:

        Sanonpa vielä kerran, että pitäkää kirkon papit suunne kiinni, ja kunnioittakaa sitä pyhää aviosäätyä ensin siellä omassa elämässänne ja tulkaa sitten neuvomaan muita. Herrat mekoissaan voivat katsoa peiliin ja miettiä,mikä on todellinen kirkon tila tänään.

        Joo jos se toi kirkon "ansku" ois kirjottanu ihanasta suhteestaan se ois varmaan mennyt joteskin näin, " oon ollu jo neljä vuotta ihanassa suhteessa kirkkomme piispaan, eikä mikään mahti maailmassa sais mua luopumaan mun miehestä mekoissa, ei ees Jumala jos valinta tulee, joo näin se ois menny se työpaikkaromassi.


      • Ansku ihan
        ansku kirjoitti:

        Olet kyllä riivattu, on tuo sinunkin kielenkäyttösi sellaista, ilmeisesti yrität
        piiloutua eri nimimerkkien taakse. Mitä pahaa on rakkaudessa, ja siinä että ei halua silti hajottaa muiden ihmisten elämää, mitä vahinkoa rakkaudestamme muille on. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että suhteemme on kaunis ja sitä kannattaa varjella tällaisessa pahuuden ja saastan täyttämässä maailmassa. Halusin kertoa ihmisille, että tällainen ihmissuhde on mahdollinen vielä nykyaikanakin. Kun luin kaikkia noita huoritteluja, niin todellakin voin hyvillä mielin todeta olevani puhdas.

        Jos suhteesi on mielestäsi puhdas ja kauneutta täynnä, haluaisit varmasti elää tässä "kauneudessa" vakituiseen?
        Olla se ykkönen ja antaa sitä kautta lapsellesikin hyvän perheen?
        Hyvähän siitä tulisi, eikö ?

        Mikset tee nii ?
        Koska sinua ei haluta KUIN siihen panopuu-homaan.
        Ja taas jos sinä väität olevasi tämänhetkiseen tyytyväinen,
        olet vieläkin tyhmempi kuin kukaan meistä osasi kuvitella.
        Kai sentään pyydät joskus rahaa palveluistasi ?


    • tehy

      Lähetin muutamalle isolle sairaanhoitopiiriin johtokunnalle sähköpostilla viestiä tästä kirjoituksesta. Tiedän, että viestiä lähetetään eteenpäin ja asiaa ryhdytään tutkimaan. Et huomannut kirjoituksissasi, että syyllistyit moneen rikokseen kaikissa viesteissäsi tässä ketjussa. Annoit myös niin paljon tuntomerkkejä, että oikean sairaalan selvittäminen on todella helpooa.

      Ja jos vaikka alkuperäinen viestisi olisi provo, sai se sen aikaan, että monessa sairaalassa henkilöstökysymykset nostetaan esiin.

      Et ehkä teidä, kuka loppujen lopuksi sekä sinun että tämän ylilääkärin palkan maksaa; samaisilla ihmisisllä on irtisanomisperuste sinulle ja rakastajallesi kirjoituksissasi. Kaikille asiaan liittyville henkilöille tullaan tämä ketju näyttämään.

      • anti-ansku

        Hyvä, hyvä! Jo on korkea aika pistää stoppi tämän kauhukaksikon touhuille. Mahtaapa olla kerrassaan terve työilmapiiri siellä missä "ansku" rakastajineen pitää (tai on pitänyt) valta-asemaa hallussaan. Terapiaan joutaisivat molemmat, juttujen taso on jo sitä luokkaa, että kovin terveenä ei voi pitää kummankaan henkilön ajatusmaailmaa. Ja jos ketjun aloittaja on liikkeellä provoilumielessä, niin mitäs jos ansku-pieni hankkisit itsellesi elämän...ihan aikuisten oikeesti niinku. Ugh, olen puhunut.


      • tehy
        anti-ansku kirjoitti:

        Hyvä, hyvä! Jo on korkea aika pistää stoppi tämän kauhukaksikon touhuille. Mahtaapa olla kerrassaan terve työilmapiiri siellä missä "ansku" rakastajineen pitää (tai on pitänyt) valta-asemaa hallussaan. Terapiaan joutaisivat molemmat, juttujen taso on jo sitä luokkaa, että kovin terveenä ei voi pitää kummankaan henkilön ajatusmaailmaa. Ja jos ketjun aloittaja on liikkeellä provoilumielessä, niin mitäs jos ansku-pieni hankkisit itsellesi elämän...ihan aikuisten oikeesti niinku. Ugh, olen puhunut.

        koska alkuperäisessä kirjoituksessa ja ko. nimimerkillä kirjoitetuissa vastauksissa rikottiin mm. yksilön suojaa; ja asiaan liitettiin myös täysin ulkopuolisia ihmisiä ja heidän yksiösuojaa loukattiin niin ikään. Lisäksi tervydenhuollon ammattilaisen luulisi olevan selvillä ko. sektorin taloudellisesta tilanteesta ja siitä, että priorisointeja joudutaan tekemään jo nyt hoitoon pääsyssä. Hoitotakuu ei tilannetta oleellisesti tule muuttamaan.

        Sitten täällä alalla toimiva henkilö tuo julki näin raskaita asioita. Lienee jokainen työyhteisön jäsenenä oleva henkilö ymmärtää, millaiset periaatteet henkisestä työsuojelusta annetut asetukset ja määräykset asettavat. Nämä normit ovat kaikenlisäksi sairaanhoidossa tiukemmat salassapitovelvollisuuden takia. Aloittajan joissain vastauksissa liikutaan lisäksi kunnianloukkauksen rajoilla; tämä näkökulma astuu silloin mukaan, kun viestissä ollut paikka ja henkilöt selviävät.

        Ja uskon, että aloittaja ei enää kommentoi tässä ketjussa, koska toivottavasti hän nyt terveydenhuollon ammattilaisena ymmärtää rikkoneensa salassapitovelvollisuutta - joka koskee myös työtoverita ja heidän perheitään!, ja joka voi olla irtisanomisen peruste.


      • lawyer
        tehy kirjoitti:

        koska alkuperäisessä kirjoituksessa ja ko. nimimerkillä kirjoitetuissa vastauksissa rikottiin mm. yksilön suojaa; ja asiaan liitettiin myös täysin ulkopuolisia ihmisiä ja heidän yksiösuojaa loukattiin niin ikään. Lisäksi tervydenhuollon ammattilaisen luulisi olevan selvillä ko. sektorin taloudellisesta tilanteesta ja siitä, että priorisointeja joudutaan tekemään jo nyt hoitoon pääsyssä. Hoitotakuu ei tilannetta oleellisesti tule muuttamaan.

        Sitten täällä alalla toimiva henkilö tuo julki näin raskaita asioita. Lienee jokainen työyhteisön jäsenenä oleva henkilö ymmärtää, millaiset periaatteet henkisestä työsuojelusta annetut asetukset ja määräykset asettavat. Nämä normit ovat kaikenlisäksi sairaanhoidossa tiukemmat salassapitovelvollisuuden takia. Aloittajan joissain vastauksissa liikutaan lisäksi kunnianloukkauksen rajoilla; tämä näkökulma astuu silloin mukaan, kun viestissä ollut paikka ja henkilöt selviävät.

        Ja uskon, että aloittaja ei enää kommentoi tässä ketjussa, koska toivottavasti hän nyt terveydenhuollon ammattilaisena ymmärtää rikkoneensa salassapitovelvollisuutta - joka koskee myös työtoverita ja heidän perheitään!, ja joka voi olla irtisanomisen peruste.

        mielenkiinnolla tämän palstan brutaalia keskustelua.Siellä on jos jonkinlaista tekstiä.Josta pääosa on julkistamiskelvotonta.Näin juristina voin todeta että Anskun teko sinällään
        ei ole hyväsyttävissä moraalisesti.se että onko se rikos,on taas eri asia.aviorikos se on ilman muuta.
        Mutta myöhemmin kun hän paljastuu, siihen voi myös sisältyä aineksia joista voi tulla sanktioita tai jopa rikossyyte työ-tai siviilioikeuden puitteissa.
        Tällaisen asian julkituominen vahingoittaa eniten häntä itseään,ammattikuntaa ja työympäristöä ja sitä toista osapuolta jolta ei ehkä ole kysytty mielipidettä tämän asian julkituomiseen.Nimimerkki "Tehyn" antama kommentti asiasta on näinollen hyvinkin paikallaan.Tällaista Anskuun verrattavaa
        lausumaa ei pitäisi kenenkään antaa koska se ole hyväksi koko terveydenhuollon uskottavuudelle eikä
        myöskään kenenkään henkilökohtainen etu.
        Joten malttia sellaiseen kirjoitteluun jonka paljastuessa joutuvat kärsimään muutkin kuin kirjoittaja itse.


      • töissä sairaalassa
        lawyer kirjoitti:

        mielenkiinnolla tämän palstan brutaalia keskustelua.Siellä on jos jonkinlaista tekstiä.Josta pääosa on julkistamiskelvotonta.Näin juristina voin todeta että Anskun teko sinällään
        ei ole hyväsyttävissä moraalisesti.se että onko se rikos,on taas eri asia.aviorikos se on ilman muuta.
        Mutta myöhemmin kun hän paljastuu, siihen voi myös sisältyä aineksia joista voi tulla sanktioita tai jopa rikossyyte työ-tai siviilioikeuden puitteissa.
        Tällaisen asian julkituominen vahingoittaa eniten häntä itseään,ammattikuntaa ja työympäristöä ja sitä toista osapuolta jolta ei ehkä ole kysytty mielipidettä tämän asian julkituomiseen.Nimimerkki "Tehyn" antama kommentti asiasta on näinollen hyvinkin paikallaan.Tällaista Anskuun verrattavaa
        lausumaa ei pitäisi kenenkään antaa koska se ole hyväksi koko terveydenhuollon uskottavuudelle eikä
        myöskään kenenkään henkilökohtainen etu.
        Joten malttia sellaiseen kirjoitteluun jonka paljastuessa joutuvat kärsimään muutkin kuin kirjoittaja itse.

        Tukka pystyssä tuota potaskaa lukenut ja koko ajan toivonut, että tuollainen provokatiiviseen tyyliin kirjoitettu teksti ei saisi aikaan alaan kohdistuvia negatiivsia yleistyksiä.

        Säästöt on todellakin ajaneet siihen, että priorisointi ja asiakkaiden kärsimykset aiheuttavat mielettömiä paineita hebnkilökunnalle; siksi ihmettelen, kuinka on vielä moraalia jollain nakertaa äärirajoilla työskentelevää työyhteisöä sisältäkin päin.

        Erittäin tarkkaan on myös säädetty siitä, että case-tyyppisesti voi konsultoida esim. asiakkaista, mutta tunnistettavuutta ei saa olla. Anskun jutuissa oiekastaan henkilöiden nimet enää puuttui..

        Ei todellakaan vaikeata selvittää työyhteisöstä, onko sinne tullut juuri yliläkäri ja hänen entinen alainen samasta paikasta; ja onko ko. ylilääkäri ollut puoltamassa jonkun palkkaamista.

        Uskon itse, että Anskun tarina oli pelkkä provo. Ei kukaan elämäänsä tuolla lailla riskeeraa.

        Minäkin luin Anskun tarinat. Ja siviilioikeuden puolelta ylilääkärin vaimosta annetut kommentit ovat kunnianloukkauksia, koska siinä vihjataan "haavesmaailmaan", joka voidaan tulkita psyykkiseksi tilaksi, ja näin ollen verrattavissa sairaaksi nimittelyyn.


      • akak
        tehy kirjoitti:

        koska alkuperäisessä kirjoituksessa ja ko. nimimerkillä kirjoitetuissa vastauksissa rikottiin mm. yksilön suojaa; ja asiaan liitettiin myös täysin ulkopuolisia ihmisiä ja heidän yksiösuojaa loukattiin niin ikään. Lisäksi tervydenhuollon ammattilaisen luulisi olevan selvillä ko. sektorin taloudellisesta tilanteesta ja siitä, että priorisointeja joudutaan tekemään jo nyt hoitoon pääsyssä. Hoitotakuu ei tilannetta oleellisesti tule muuttamaan.

        Sitten täällä alalla toimiva henkilö tuo julki näin raskaita asioita. Lienee jokainen työyhteisön jäsenenä oleva henkilö ymmärtää, millaiset periaatteet henkisestä työsuojelusta annetut asetukset ja määräykset asettavat. Nämä normit ovat kaikenlisäksi sairaanhoidossa tiukemmat salassapitovelvollisuuden takia. Aloittajan joissain vastauksissa liikutaan lisäksi kunnianloukkauksen rajoilla; tämä näkökulma astuu silloin mukaan, kun viestissä ollut paikka ja henkilöt selviävät.

        Ja uskon, että aloittaja ei enää kommentoi tässä ketjussa, koska toivottavasti hän nyt terveydenhuollon ammattilaisena ymmärtää rikkoneensa salassapitovelvollisuutta - joka koskee myös työtoverita ja heidän perheitään!, ja joka voi olla irtisanomisen peruste.

        Toi nyt on perseestä. Minäkään en hyväksy pettämistä mutta mikään irtisanomisen peruste se ei ole. Taidat itse olla niitä miehen puutteessa eläviä kireänutturoita joiden mottona on: "jos ei minulla ole hauskaa niin ei ole sitten muillakaan, siitä minä ainakin pidän huolen". Seuraavaksi kai vaadit sairaanhoitajien vaatteeksi jotain burkhaa, v*ttu mikä kyyninen paska olet.


    • "ansku"

      Loistavaa! Todellakin mielenkiintoinen provo "ansku" :)
      porukka meni täysin halpaan...
      ja mistäkö tiedän että juttusi on provo, no et sinä tänne kirjoittelis jos se olisi totta.
      Hyvää jatkoa kaikille ja rauha maassa :)
      T: eräs miesh

    • kokenut

      Provo tai ei. Mutta täyttä totta maailmassa.
      Minun x-naisystäväni oli juuri tuollainen.
      Oli minun kanssa kotona. Ja pelehti itseasiassa kaikkien kanssa jotka halusivat pikapanoja.
      Ei koskaan myöntänyt.
      Mutta todisteet olivat kiistattomat.

      Täytyy vaan pudistella päätä tälle maailman menolle-ei enää edes hävetä. Vaan puhutaan
      että kaverini on se toinen nainen ja täysin onnellinen.
      Uskomatonta.
      Toivon vain että edelleenkin osaan eroittaa
      paskan konvehtista ennen kun on liian myöhäistä.

      • justiina

        miniäni oli tällainen miestennielijä. Heilasteli milloin kenenkin kanssa, vaikka oli synnyttänyt kaksi lasta pojallemme. Oli tosi narsistityyppi. Lähti yhden "ihanan" jätkän perään, mutta arki tuli siihenkin ja kun tämän jätkäkaveri lemppasi sen pellolle, niin oli tahtomassa takaisin. Meni muutama kuukausi, kun löytyi uusi panomies ja taas vietiin. Nyt ei ole kuulemma takaisin tulemista. Tekisi mieli sanoa täkäläiselle seuralaiselle, kuinka on "uhkaillut" kostaa tällekin kaverille, sitä en tiedä mitä, mutta oli puhunut lapsille vkl:na että turpeeseen tupsahtaa koko äijä. Mutta sen rahatilanne on niin kehno, että pakko on kärsiä tätäkin äijää kunnes uusi muna löytyy. Toivon sille narsistille paskamaista elämää.


    • Joo joo

      Ehhehee... Ja joo joo, mix sä kehua retostelet nettipalstoilla jos kaikki on niin ihanaa?? Must vaa tuntuu et sä oot taas yx surkee provo. Ehkäpä se naapurin finninaamane 13 v läskinörtti...

    • 1 miehen nainen

      Ansku, sä olet sairas. Mä jos sut saisin käsiini niin passittaisin hullujen huoneelle pakkopaitaan.
      Tollasia hulluja ämmiä ei saisi kyllä tässä maailmassa vapaana juoksennella. Uskon että rakastajasi pettää suakin kuten vaimoaa. Oletko niin tyhmä ja luulet, että olet ainoa nainen hänelle hänen vaimonsa lisäksi. Huh huh, olet tyhmä kuin aivoton kana. No, se siitä, ollaan me yksiavioiset onnellisia ja rakastetaan vain omia puolisoitamme. Itse pääsen kohta oman kullan kainaloon, kun mieheni tulee töistä. =)

    • Serafin

      Miksi et ota eroa miehestäsi ja pyydä petikumppaniasi tekemään samoin vaimolleen. Eikös sellainen ratkaisu olisi parempi kaikille, omalla tavallaan....vai eikä rakkaus riitä sittenkään?????

    • Veliveikkonen

      Oikeastaan olet kaksinkertainen huora; rikot kaksi avioliittoa kun luulet tavoittelevasi taivasta.

    • tuomiopäivän pasuuna

      saastainen huora, sietäisit palaa helvetin tulessa

      • ?§§?

        No minne se Ansku nyt katosi ,kun asia otetaankin noin vakavasti ja laitetaan eteenpäin ? Eikö enää huvitakkaan mainostaa "ihanaa suhdetta". Tovotavasti aloit ajattelemaan mitä kirjoittelet, järkevää olisi.


    • Naiset?petoja!

      Ennenvanhaa yhteiskunnassa sentään huorat rangaistiin, nyt ne kehtaavat jopa julkisesti ylpeillä "suhteistaan".Sinulta puuttuu moraali
      ja epäilen ,että korvien välistä lisäksi löytyy
      paljon velliä! Että kehtaat! Mutta vielä saat maksaa tekemisistäsi.Onneksi se sinun työpaikkakarjusi (sika)lähtee eläkkeelle.

    • katsi

      ääliö nainen viläkehuskelee

    • Nainen isolla N:llä

      Tollaset muijat pitäis oikeesti laittaa hoitoon! Mitä hittoa sä teet aviomiehellä??? Miksi teet lapsia??? Kasvatatko niitä samalla periaatteella??? Oletko koskaan miettinyt miltä itsestäsi tuntuisi jos omalla miehelläsi olisi työpaikallaan toinen nainen? Joka toimisi samanlailla kuin sinä?! No joo, typerä kysymys koska on tullut jo selväksi että sinä olet pelkkä mulkun kipeä typerys! Älä missään nimessä kutsu itseäsi naiseksi koska sinä olet pelkkä naisen irvikuva!!!! HYI HELVETTI....

      • Nimetön

        Kun luen suhteestasi. Olen aivan ymmälläni!
        - miten nii et loukkaa ketään, ympärilläsi tuntuu olevan tosi monia ihmisiä, joita käytöksesi loukkaa
        -miten niin et loukkaa lapsiasi, etkö tiedä, että kannat "salaisuutta" ja "syntiä "moraalittomuuttasi mukana joka ikinen päivä. Kyllä se näkyy ! Kyllä lapsesi sen tiedostavat. He eivät tiedä, mutta tiedostavat. Koko heidän elämänsä on salatun, peitetyn, synnin ja moraalittomuuden varjossa elettyä elämää. Kuule, jo vastasyntynyt erottaa teeskentelyn ja aitouden
        -Miehesikin varmaankin aavistaa, mutta ei halua satuttaa itseään ja uskoa sinusta, vimostaan sitä, että poljet hänen itseisarvonsa ja miehisyytensä lokaan.
        OMA mies on se, jota sinun pitää tukea ja jota kuunnella. Oletko mieletön ? Tuet jotain, joka on sinulle ventovieras. Avioliitossa sinusta ja miehestäsi on tullut yksi ! Ajattele sitä.
        Vaikka tunnen sinunlaisesi ihmiset. Et välitä lapsistasi, et miehestäsi, et kenestäkään, et edes siitä lääkäristäsi. Et välitä edes itsestäsi. Olet ylpeä ja korskea vailla aitoutta.
        Sinulla on edessäsi, pitkä, raskas ja pimeä tie.


      • Anskun juttu
        Nimetön kirjoitti:

        Kun luen suhteestasi. Olen aivan ymmälläni!
        - miten nii et loukkaa ketään, ympärilläsi tuntuu olevan tosi monia ihmisiä, joita käytöksesi loukkaa
        -miten niin et loukkaa lapsiasi, etkö tiedä, että kannat "salaisuutta" ja "syntiä "moraalittomuuttasi mukana joka ikinen päivä. Kyllä se näkyy ! Kyllä lapsesi sen tiedostavat. He eivät tiedä, mutta tiedostavat. Koko heidän elämänsä on salatun, peitetyn, synnin ja moraalittomuuden varjossa elettyä elämää. Kuule, jo vastasyntynyt erottaa teeskentelyn ja aitouden
        -Miehesikin varmaankin aavistaa, mutta ei halua satuttaa itseään ja uskoa sinusta, vimostaan sitä, että poljet hänen itseisarvonsa ja miehisyytensä lokaan.
        OMA mies on se, jota sinun pitää tukea ja jota kuunnella. Oletko mieletön ? Tuet jotain, joka on sinulle ventovieras. Avioliitossa sinusta ja miehestäsi on tullut yksi ! Ajattele sitä.
        Vaikka tunnen sinunlaisesi ihmiset. Et välitä lapsistasi, et miehestäsi, et kenestäkään, et edes siitä lääkäristäsi. Et välitä edes itsestäsi. Olet ylpeä ja korskea vailla aitoutta.
        Sinulla on edessäsi, pitkä, raskas ja pimeä tie.

        Nimimerkki Anskun jutun oli kirjoittanut joku, joka on katsellut liikaa telkkarista sairaalasarjoja. Mutta aika tosissaan senkin kirjoituksen moni otti.
        Vai että oikein ylilääkäri...


      • ikuisesti terve
        Anskun juttu kirjoitti:

        Nimimerkki Anskun jutun oli kirjoittanut joku, joka on katsellut liikaa telkkarista sairaalasarjoja. Mutta aika tosissaan senkin kirjoituksen moni otti.
        Vai että oikein ylilääkäri...

        Ei meinaan enää uskalla mennä sairaalaan.. Täytyy olla meinaan todella latvalahoinen ylilääkäri, jos tuollaiseesn naiseen kajoaa; joten eipä taida olla järkee lääkärinäkään toimimisessa. Ruumitahan tollasen käsissä tulee!

        Mut kirjoittaja hävis langoilta..


    • Kekkoslovakia1

      Kaikkea sen sairaan tekee mieli, kun terveen paskaa...( Kasva aikuiseksi, lopeta ne kauneet ja rohkeat unet ja palaa maan päälle !! )

    • täällä

      Suomessa on sentään järkevää ja viisasta porukkaa, kun sait noin monta tyrmäävää vastausta... Maailma ei sentään ole ihan paha...

    • simooh

      kuulostaa iha et olis joku tyhmä hoitsu blondi rakastumassa kaikkeen mikä liikkuu.
      mut tosiasia on et blondeilla ei liiku päässä mitää muutenku ne ottaa suihi

    • mietintää

      totta vai tarua, kumpaakin se olla voi. kaikenlaista tapahtuu ja aina voi viisastua. kannattaa lopettaa ja tehdä kunnolla parannusta asiasta. ei tommosesta voi pitemmän päälle mitään hyvää seurata, ei kenellekkään.

    • kätilö

      tässä taas nähdään,miten suhteella haetaan valtaa. kyllä perse senkestää jos uraputki aukea.kun omat taidot ei riitä keksitään muita etenemis konsteja ja suhteella yli-ylilääkäriin se onnistuu.turha väittää "en etsi valtaa loistoa.en"

    • Sivusta seurannut

      Olen huomannut, että juuri "valkotakki-työpaikoilla" huorataan kaikkein eniten! Myös minun vaimoni sortui tällaiseen ja meille tulikin ero melko nopeasti!

      • miisu ent. valkotakki

        Kaikella on merkitys elämässä niin ku mullakin oli hoitsuna Hyksissä. Mut niin se vain on niin luonnollista et ku vuosia tulee mittariin niin täytyy antaa nuoremmille mahdollisuus toimia suuressa talossa ja ihanissa työromansseissa. Vanhempana ei jaksa valvoa taas uutta päivää hyvin nautitun yövuoron jälkeen.Moicca Hyksin tytöille, salvaa vakoon ja pommariin takoon!


    • Timi

      Kiva se on nauttia kun ei arki asiat rassaa teidän"kaunista"suhdetta.On se vaan niin perkeleen väärin sun miestäsi kohtaan.Päästä miehesi häpeästä ja eroa.Pellenä pidät ukkoas!!!!

    • onko joku

      onko joku ystäväsi sairaanhoitaja ja olet kateellinen hänelle.

      sairaaloissa jne. laitoksissa on niin korkea moraali ettei moinen pelleily onnistuisi.

      kateelliset akat eivät katselisi päältä vaan AINA olisi joku kertomassa ylihoitajalle ja pelisi olisi pelattu hyvin nopeasti.

      miksi olet niin kateellinen ja vihaa täynnä jotain sairaanhoitajaa kohtaan että haluat netissä kertoa tarinan joka kenties on totta suhteen osalta mutta kaikki muu mitä olet ladellut on ilkeämielistä panettelua !

      Ansku, taidat kirjoitella suoraan mielisairaalan koneelta ja ihannoit siellä ylilääkäriä, kuten usein pitkäaikaiseen mielisair.pot. kuuluu että rakastuvat ylilääkäriin.

      miksi ne edes pitää mielisairaaloissa nettiyhteyksiä.

      toivon todella että kirjoittaja paljastuu, koska sairaanhoitajat ovat korkeasti koulutettuja ja hyvin arvostettuja ihmisiä eivät huoria. yhdelläkään osastolla ei huorata. siellä tehdään työtä.

      jos joku syö yhdessä, tekee työtä yhdessä ja keskustelee vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa, niin se ei ole huoraamista.

      vapaa-ajalla kukanenkin saa tehdä mitä haluaa.

      myös te muut kirjoittelijat, miettikäähän mitä päässänne todella on, onko aivojen sijalla sittenkin vain rypäleet ?

      suurin osa teistä kirjoittelijoista on ihastunut sinne ja tänne, eli kuten omalla kielellänne voidaan sanoa, olette täällä huoraamassa ts. etsimässä tuota ihastustanne jolle ette voi sanoa ihastuneenne, koska olette varattuja

      mikäli olisitte vapaita kysymys leffaan kävisi muitta mutkitta.

      eli kenellä teistä lie niin puhtaat paperit itsellään että voi alkaa kiviä viskellä ja osa teistä on niin nuoria ettei tiedä vielä mitä elämä eteensä tuo. 10v. elettyä elämää saa jokaisen ajattelemaan eri tavalla. nuorikin voi testata ajatteliko kenties 10v. sitten eri tavalla.

      tässä tekstissä yritetään vetää lokaan ylilääkärit ja hoitajat. tämä teksti ei ole hoitajan kynäilemää tekstiä vaan ihan jonkun muun. kenties kateellisen tekstiä. ja piste.
      hoitajat eivät tälläista kirjoittelisi.

      • miisu ent. valkotakki

        Sinulle sinisilmäiselle hoitsulle joka ei vielä ymmärrä mikä on oikein ja mikä helvetin oikein. Annas ku vanhempi hoitsu opastaa , sitähän olen tehnyt jo 30 v. ja nyt sit vihdoin vapaalla. Totta on se että urallas etenet vieläkin niinkuin ennenkin eli reittä pitkin ja liksaa lisää. Mut jos satut olemaan niin sanottu ruma niin liksa on sen mukainen ku työssäs et etene . Kuppilatiimistä tipahdat jo eka minuuteilla ja illalliskutsuihin tai ns. yhteen hitsaus kursseille ei kutsua tuu.


      • nykyhoitsut koulutetumpia
        miisu ent. valkotakki kirjoitti:

        Sinulle sinisilmäiselle hoitsulle joka ei vielä ymmärrä mikä on oikein ja mikä helvetin oikein. Annas ku vanhempi hoitsu opastaa , sitähän olen tehnyt jo 30 v. ja nyt sit vihdoin vapaalla. Totta on se että urallas etenet vieläkin niinkuin ennenkin eli reittä pitkin ja liksaa lisää. Mut jos satut olemaan niin sanottu ruma niin liksa on sen mukainen ku työssäs et etene . Kuppilatiimistä tipahdat jo eka minuuteilla ja illalliskutsuihin tai ns. yhteen hitsaus kursseille ei kutsua tuu.

        nykyhoitsut etenee koulutuksella ei enää munan imulla kuten ennen vanhaa

        nykyisin pitää olla lyödä paperit pöytään!

        enää ei tumputukset auta ja se on tosi.

        käypä tutustumassa nykyaikaiseen sairaanhoitajakoulutukseen.

        osastonhoitaja tarvitsee myös paperit, siinä ei munan imu auta.

        ylihoitaja tarvitsee maisterinpaperit, siinä ei munan imu auta.

        taisi olla elämä helpompaa ennen vanhaa kun vain imutuksella pääsi.

        nykyhoitsut on koulutettua porukkaa ja eivät edes suostuisi likaisia munia imeskelemään komeroissa. joka niin väittää satuilee.

        sairaala tms. ympäristöissä on hommat puristettu niin tiukoiksi ettei sieltä häivytä munia imeskelemään. tämä on herjausta, josta voi joutua vastuuseen !

        tehylle taitaa tulla tarve ottaa yhteyttä keskusrikospoliisiin ja sitten tutkitaan kuinka tällaista herjaa saa heittää koulutetuista ihmisistä.

        sairaanhoitajat ja lääkärit ovat olleet aina kadehtimisen kohteena.


      • ylilääkärit lääkäreitä
        miisu ent. valkotakki kirjoitti:

        Sinulle sinisilmäiselle hoitsulle joka ei vielä ymmärrä mikä on oikein ja mikä helvetin oikein. Annas ku vanhempi hoitsu opastaa , sitähän olen tehnyt jo 30 v. ja nyt sit vihdoin vapaalla. Totta on se että urallas etenet vieläkin niinkuin ennenkin eli reittä pitkin ja liksaa lisää. Mut jos satut olemaan niin sanottu ruma niin liksa on sen mukainen ku työssäs et etene . Kuppilatiimistä tipahdat jo eka minuuteilla ja illalliskutsuihin tai ns. yhteen hitsaus kursseille ei kutsua tuu.

        olette feikkejä kaikki.

        kukaan teistä ei ole oivaltanut että sairaalamaailmassa ylihoitajat palkkaavat väkensä ja muilta hoitajilta kysytään suosituksia. EI YLILÄÄKÄREILTÄ !

        LOPETTAKAA FEIKKAAMINEN kun ette ymmärrä edes sairaalamaailman nokkimisjärjestystä !


      • akak

        Tämän nimenomaisen kirjoituksen todenperäisyydestä en tiedä mutta itse aikoinaan sairaalassa työskennelleenä voin sanoa, että vastaavankaltaisia suhteita on ollut paljon. Jotenkin se on kai se kuoleman läheisyys joka saa ihmisellä vietit nousemaan pintaan, ja vaikka tämän palstan krjoitukset ovat järjestään tuomitsevia niin sairaalamaailma on aika ymmärtäväinen tuollaisille 'elämää suuremmille' intohimoille. Pahempaakin siellä nähdään, jos nyt kuolemaa voi pahana pitää.


    • Vino hymy

      Hei työpaikkaromanssi, hyvä olet tarinoita keksimään mutta koeta saada niistä hiukan uskottavampia.

    • Make

      Ei pidä olla noin sinissilmäinen ja tyhmä. Pitää kertoa kummankin aviopulisoille mikä on tilanne . Kaikki järjestyy sitten . Eikä olla valheessa aina vain ,kaikki paljastuu aikanaan ja sotku syvenee

    • Sanna-Anna

      Mitä enemmän valtaa sitä enemmän hauskempaa.
      Sun pelisi on ihan selvää valtapeliä nautit siitä, että saat rakastaa "ylilääkäriä" ja sinun kauttasi hoidetaan jopa työhaastatteluita.

      Ja jos Todella rakastaisit ylilääkäriäsi olisit jättänyt miehesi. Ja jos rakastaisit miestäsi et edes olisi ylilääkärin kanssa.

      Totuus tulee vielä joskus ilmi ja silloin menetät kaiken. Kannattaa tosiaan olla huolissaan heh, mitäs sitten tosiaan teet, kun ns. ylimiehesi jää eläkkeelle ?

      Sääli lapsiasi.
      Ja elämässä on harmaan sävyjä sinä taidat nähdä vain punaista ja kultaista :)

    • kyrpätynnyri mennyt vaisuksi.Voisit vähän taas ylistää tämän huorailusi hyviä puolia ettei keskustelu tyrehdy.Ja muista mainita kuinka puhdas
      olet kun tämä "miehesi" nai sinua kuin vierasta sikaa.Vai onko käry jo käynyt ja olet ulkona kuin lumiukko?

      • ansku

        On ollut mukava lukea teidän viestejä. Kiitoksia kaikille makoisista päivistä. Kai te nyt tajusitte, ettei maan päällä voi olla niin idioottia naista, kuin toi mun esittämä huora!=)
        Kiitos vielä kaikille!


      • seaking
        ansku kirjoitti:

        On ollut mukava lukea teidän viestejä. Kiitoksia kaikille makoisista päivistä. Kai te nyt tajusitte, ettei maan päällä voi olla niin idioottia naista, kuin toi mun esittämä huora!=)
        Kiitos vielä kaikille!

        tarinasi nyt sitten totta tai ei niin siitä huolimatta olet kyrpätynnyri ja täydellinen idiootti.


    • jucca

      Mihis katosit ansku, eikö tee enää mieli mainostaa ihanaa suhdetta? Tuliko pupu pöksyyn kun juttujasi viedään nyt eteenpäin päättäville tahoille? Tais mopo karata käsistä ja provoileminen mennä liian pitkälle...

    • seksiä

      jos ett saa häneltä anaaliseksiä niin minä anaan.

    • Pettynyt

      Taidan tietääkin, kuka olet, sillä olen varmaan työskennellyt joskus vuosia sitten samassa työpaikassa Sinun ja tämän ylilääkärisi kanssa - olette nyt vaihtaneet työpaikkaa. Ymmärrän Sinua sikäli, että rakastuin itsekin vuosia sitten oman 24 avioliittovuoden jälkeen ikäiseeni mieheen, joka on ollut omansa kanssa aviossa suurinpiirtein saman ajan. Rakastuimme silmittömästi ja se johti auttamatta suhteeseen, vaikka omana periaatteenani on aina ollut ehdoton aviouskollisuus, rehellisyys ja rehtiys. Mutta mies vei sydämeni täysin - eivät siinä järki eikä periaatteeni päätä pakottaneet. Pientä pelkoa minäkin kärsin kun tämä rakkauteni matkusteli, että entä jos hän vielä löytää toisen ja mitä minä hänelle merkitsen. Alkuaikoina olinkin hänelle kaikki kaikessa, rakastimme toisiamme sydämestä saakka. Mutta sitten hän jostakin syystä muuttui tai kenties hänen elmänsä muuttui ja hän sen mukana... Hän sanoa pamautti kerran, kun yritimme löytää yhteistä aikaa, että voisin olla välillä jonkun toisen kanssa. Sanoi, että kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi, jos joku sopiva astuu näköpiiriin... No siitä minä loukkaannuin tosi syvästi - se oli mielestäni yksi kipeimmistä ja tunteettomimmista loukkauksista, mitä voi kokea. Ja oma tunteeni siitä, että hän itse voi menetellä siten, kasvoi kasvamistaan. Ilmoitin sen hänelle, samoin kuin sen, etten olisi lainkaan ryhtynyt au-suhteeseen kenenkään muun kanssa ja en voinut ajatellakaan sellaista kenenkään muun kuin hänen kanssaan.

      Minulle riittää oma mies, en ole mikään varsinainen pettäjä. Ja kerroin omalle miehelleni - joka sydämen kivut kärsittyään antoi anteeksi ja OLI VALTAVAN ONNELLINEN, ETTÄ TOIN TOTUUDEN ESILLE. Mieheni sanoi, että olisi ollut kamalaa kuulla se joskus jonkun muun suusta. Suhteemme lujittui ja mies on halunnut kaikin tavoin korjata omalta osaltaan sitä, mikä on vienyt meitä erilleen ja johtanut tähän toiseen mieheen rakastumiseeni.

      Olen jutellut myös tuon au-mieheni kanssa ja hän ei antanut selvää vastausta, onko hänellä joku toinenkin au-suhde vai ei - suhtautui aika kevyesti asiaan. Niinpä empaattisuuteni hänen vaimoaan kohtaan kasvoi ja saatoin asian hänen vaimonsa tietoisuutteen. En toki kertonut meistä aivan suoraan, sillä se ei mielestäni ole minun vaan hänen miehensä tehtävä. Mutta sen kautta vaimo sai miehensä kertomaan tapahtuneesta ja myöskin olemaan terveellä tavalla huolissaan miehensä menoista.

      Tiedän, että moni tuomitsee menettelyni, mutta minä itse toivoisin meneteltävän juuri sillä tavalla, jos oma mieheni pettäisi minua. Hän vain ei ole halunnut pettää eikä jättää minua, vaikka olen tehnyt häntä kohtaan törkeästi suhteilemalla toisen miehen kanssa.

      Siispä: Lopeta Ansku hyvä sinäkin tuo au-suhteesi, sillä petos on aina petos ja tulet saamaan joka tapauksessa syviä haavoja sisimpääsi, jos suhteenne paljastuu. Sillä siinä tilanteessa se ylilääkärisi valitsee vaimonsa ja avioliitonsa säilyvyyden - ehkä kulissien, sukulaisten, maineen ym syiden vuoksi. Ja suhteenne katkeaa todennäköisesti loppuiäksi. Eri asia sitten on, jos ylilääkärisi haluaakin ihan aidosti Sinut.

    • vähän pelisilmää, pliis

      Ans kattoo ny kui käy- älä nuolase ennenku tipahtaa. Ja vaikka tipahtaisikin- ei voi olla kateellinen mistään vanhasta eläkeläiskäävästä, jonka potenssi vetelee viimeisiään.
      Yleensä vanhat naisheilat on tapana erottaa uusien tieltä tai siirtää hanttihommiin kun suhde on kaluttu loppuun . Et ole tainnut laskelmoida tarpeeksi pitkälle.
      Eikö olisi fiksumpaa olla itse se eläkeikää lähestyvä hyväpalkkainen mummeli, joka pitää parikymmentä vuotta itseään nuorempaa miestä ja toista kotona hoitamassa lapset?

    • Ei ainakaan kateellinen...

      voi olla tollaselle naiselle.Sun juttujas kun tästä lukee,joka väliin kommentoit kuin keskenkasvuinen...

      Vai että ylilääkärinsussu...hehheh!

      P.S Itsekkin olen hoitoalalla ja tiedän ne piirit,tosi hyvin ja en sano tätä kateudella en tosiaankaan.
      Hei jokainen pääsee naismisissaolevan vanhan eläkeikää lähentelevän lekorin panopuuksi,jos ellaseen vaan haluaa alentua!

      Enpä voi kuin sääliä sua!

    • myös vanhaan äijään rakastunut

      Kyllä voi ihmiset olla katkeria ja kateellisia toisillensa. Mitä se kenellekään kuuluu mitä kaksi aikuista ihmistä tekee keskenään? Ansku ei ole väkisin ylilääkäriänsä sänkyyn vienyt ja on itse tehnyt oman päätöksensä ryhtyä suhteeseen. Siinä ei pitäisi kenelläkään olla nokankoputtamista. Jokainen päättää ja vastaa itse omista asioistaan - eikä kahden ihmisen väliset ihastumiset ja rakastumiset kuulu kenellekään. Näin puhun omakohtaisia kokeneena - ukkoni lähti viisi vuotta nuoremman (itseään kahdeksan vuotta nuoremman) matkaan, tuli takaisin ja otinkin, mutta nyttemmin olemme eronneet. Pystyn hyväksymään asian, hän teki oman ratkaisunsa. Sekin on käsittämätöntä, että kuvitellaan ettei vanhempi mies voi oikeasti viehättää nuorempaa naista eikä nainen voisi olla aidosti kiinnostunut miehestä itsestään vaan tavoittelee vain valtaa. Hevonkukkua. Itseäni äijässäni viehättää juuri elämänkokemus, sivistyneisyys ja tavat, joita nuoremmilta ei löydy. Ei fyysiikka kaikkea merkitse. Aion korjata itselleni eikä eukkonsa saa sympatioitani - en tunne häntä eikä hän merkitse minulle mitään, toisin kuin miehensä.

    • Mari

      Voi apua, ei kai meitä pamputa sama ylilääkärirakstaja!! Niin charmikas jotta, mutta naimisissa omahyväisen eukkonsa kanssa!! Juuri samoin sanoin on minulle vaimostaan puhunut kuin sulle. Nyt taidan hirttää itseni....

    • n72

      YÖK!
      Tosi oksettavaa. Toivottavasti miehesi on tehnyt sinulle tuon kaiken saman jonkun ihanaisen naisen kanssa.
      Miksi edes olette miehesi kanssa enää yhdessä jos tuo toinen on niin IIHANA?
      Yleensä varattujen kanssa seurustelulla on vaikutusta muihinkin kuin vain itseensä.
      Aikuistukaa!

      • micci

        Hyvä Provo! Sait kaikki kirjailemaan omia tuntemuksiaan asiasta.


    • laku

      Hoitoon joutaisitte kumpikin! säälittäviä ihmisiä... millaisen kasvatuksen pystyt tarjoamaan lapsellesi, jos äiti toimii ns."ensimmäisessä ammatissa", ei sunlaisella ihmisellä voi olla päässä kuin p..kaa. Opeta siinä muksullesi sitten luotettavuutta, rehellisyyttä ym. fiksun ihmisen tapoja, kun itse et ymmärrä mitään- Äly hoi äläjätä!!!

      • harrastelijakirurgi

        1800- luku jumat, kauhee hälinä jostai harjaamisesta, kyl mä ainaski kiksin surutta missä vaan, työpaikalla ja vapaalla. hyvä et on tommosia anskuja vähä joka paikassa, pysyy jätkät piparissa :)


    • Kira

      Olin kerran kolmisen vuotta työpaikassa, jossa toisella pomolla oli suhde meistä sihteereistä toiseen. Kaikki sen tiesi, ne lähtivät aina yhdessä "tukussa" käymään ja tulivat milloin tulivat, oli ne usein ehtineet siellä tukussakin käydä. Nainen käytti valta-asemaansa hyväkseen ja mm. valitsi parhaat hommat, minä sain mitä sain. Vaan yks päivä oli pomon vaimo ja lasten äiti saanut tietää, se tuli firmaan kuin myrskynpesäke, humalassa (oli vaan tämä sihteerikko ekaa päivää lomalla). Huusi ja raivosi miehensä huoneessa ja tuli sitten minun luokseni istumaan, tenttasi ja vaati jatkossa raportoimaan itselleen, mitä en tehnyt, mutta äärettömän kiusallista oli.

    • sanotaan vaikka Eila

      Kun tyttäreni kertoi tästä viestistä, ajattelin ensin olla lukematta mokomaa, mutta luettuani en malta olla lisäämättä tähän omaa tarinaani, kun itsekin olen joutunut tuollaisen anskun kanssa tekemisiin vuosia sitten.Menimme mieheni kanssa naimisiin 60-luvulla. Mieheni opiskeli lääkäriksi, ja minä jätin opintoni ja jäin kotiin. Lapsia syntyi lyhyellä ajalla neljä, mieheni valmistui ja elämä jatkui, mies eteni urallaan ja minä hoidin kotia, edustin miestäni, huolehdin kaikki asiat niin, että hän sai keskittyä työhönsä. Ylpeä olin miehestäni, siihen aikaan naiselle riitti että mies oli jotain, koppavakin taisin joskus lapsellisuuttani olla. Elämä asettui uomiinsa, lapset varttuivat, kaikki eteni kuten olimme ajatelleetkin. Mieheni oli ahkera ja uuttera ja etenikin sillä tavoin urallaan, kovalla ja kunnianhimoisella työllä. Jälkeenpäin olen tosin ajatellut, että työ vei silloin liian suuren osan hänen elämästään. Mitään ulkopuolisia suhteita ei hänellä silloin ainakaan tietääkseni ollut, ennekuin sitten, kun olimme olleet aviossa jo melkein 30 vuotta. Mieheni alkoi yhä enemmän viihtyä työpaikalla ja milloin missäkin työpäivän jälkeen, viikonloppuina, vapaapäivinä, iltaisin illan kövelylenkki venyi kolme tuntiseksi, sairaalan henkilökunta alkoi luimistella minut tavatessaan...Ja sittenhän se paljastui, eräänä joulukuun iltana, miksi mies ei enää kotona viihtynyt. Sairaalaan oli tullut uusi lääkintävoimistelija, yli 25 vuotta miestäni nuorempi, ja hänen kanssaan miehelläni oli suhde. En jaksa kertoa kaikkia niitä käänteitä, mitä silloin elimme, mutta lopputulos oli avioero. Minä jäin asumaan taloomme, nuorimman lapsemme kanssa, hän muutti naisensa kanssa muualle ja vihkiytyi tuomarin edessä. Suhdetta kesti laskujeni mukaan melkein kaksi vuotta, hän menehtyi aivoveren vuotoon, kauanko suhde olisi jatkunut kuka sen tietää. Mutta jotain kertoo sekin, että kun entinen mieheni oli kuollut, tämä uusi vaimo ilmoitti olevansa raskaana ja hankkivansa keskeytyksen koska ei pysty huolehtimaan lapsesta yksin. Hän sai entisen mieheni työtuloihin perustuvan eläkkeen, lesken eläkkeen.... Olenko katkera, kyllä olen, jotenkin se pitkään rakennettu elämä tuntui valuneen hukkaan, kaikki ponnistelut turhia, ja mitään asiattomia komentteja en halua tähän kirjoitukseeni.Mutta sen vielä haluan lisätä, että ihmiset eläkää elämää sen työuran luomisen ohessa.

      • surullista ehkä

        Uskon, eä olet enemmän kuin tyytyväinen ja iloinen lapsistasi. He ovat sinulle muistutus antoisasta ja onnellisesta elämästäsi.

        Surullista on se, kuinka se päättyy. Toinen vaimo ei koe sitä samaa koskaan; hänelle jää abortti muistoineen muistoksi avioliitosta.


      • mietiskelijä

        Myötätunto puolellasi, mutta myös näiden "anskujen" puolella. Eikös hekin tavallaan ole uhreja, kun he naiviuttaan ajatuvat tuollaisten elämänsä työlle menettäneiden miesten elähdyttäjiksi. Ja mikä on näiden miesten vastuu asioissa, onko sekään oikein että ensin eletään se oma elämä ja hankitaan perhe ja siinä se ja sitten siirrytään taas vain omaa elämänsisältöä ja elämätöntä elämä paikkaamaan iskemällä nuorempi nainen ja mitä ne sairaalan valtakuviot lienevät ja mitä ne vaikuttavat, ja sitten vika aina on heissä, ehkä elämää ymmärtämättömässä nuoremmissa naisisissa, heitä huoritellaan ja nähdään heissä se kaikki paha, mutta sitä miestä ei moiti kukaan.


      • Laowai
        mietiskelijä kirjoitti:

        Myötätunto puolellasi, mutta myös näiden "anskujen" puolella. Eikös hekin tavallaan ole uhreja, kun he naiviuttaan ajatuvat tuollaisten elämänsä työlle menettäneiden miesten elähdyttäjiksi. Ja mikä on näiden miesten vastuu asioissa, onko sekään oikein että ensin eletään se oma elämä ja hankitaan perhe ja siinä se ja sitten siirrytään taas vain omaa elämänsisältöä ja elämätöntä elämä paikkaamaan iskemällä nuorempi nainen ja mitä ne sairaalan valtakuviot lienevät ja mitä ne vaikuttavat, ja sitten vika aina on heissä, ehkä elämää ymmärtämättömässä nuoremmissa naisisissa, heitä huoritellaan ja nähdään heissä se kaikki paha, mutta sitä miestä ei moiti kukaan.

        Ei pidä mennä tuomitsemaan...jokaisen henk.asia! missä ja milloin..


      • mietiskelijä
        Laowai kirjoitti:

        Ei pidä mennä tuomitsemaan...jokaisen henk.asia! missä ja milloin..

        Mutta silti, vaikka naiset ovatkin vallan perään ja siitä on päässyt osalliseksi ikiajat seksin avulla miehenkautta, se on varmaan joku ikiaikainen juttu, niin miksi se on ainoastaan naisen pahuutta, eikö mies tarjoa juuri sitä valtaa palkkioksi seksistä, kahden kauppa, mutta syy on aina siinä naisessa, ei herra ylilääkärissä, jolla ei kuitenkaan ole ollut mitään seksiä ja suhdetta vastaan, en tiedä miten lienee, mutta naisten puolesta suututtaa.


    • Ei enää näitä provoja

      Kirjoituksesi oli kyllä keskustelua herättävä, mutta tällaisten pilailujen huono puoli on se, että kukaan ei kohta usko todellisten ihmisten todellisia tarinoita näillä palstoilla!

    • sun fanit oulusta

      Voi Ansku, missä oot, älä noista pahoista puheista välitä. Mitä sulle kuuluu? Onhan se tommonen rakkaustarina niin romanttinen, vieläkö se jatkuu?Hyvää kevättä sulle tytöiltä Oulusta.

    • taviksen unelmointia

      Jos kertomasi olisi totta, päässäsi olisi siinä tapauksessa vikaa.

    • duodecim

      Juu se sun ihanne rakastajasi on varsinainen pukki, jos et satu tietämään. Se tykkää nuorista friiduista. On aina kähmimässä, jos vaan ei toisia paikalla. Ehdotteleekin kaikenlaista, sano olevansa kyllästynyt vanhahtavaan harpyijaan ja toivoisi nyt tuoretta lempeä. Olenkin alkanut karttaa sitä ihan todella. Meidän "tsupparillekin" oli tehnyt ehdotuksia. On se aika limanuljaska ja vanha kääkkä, yäk.
      Kyllähän työkaverit ovat ihmetelleet kun kulkevat työpaikasta toiseen kuin perse ja paita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe