Ollu nyt muutaman päivän tunne niiku ois karva kurkussa tai sitten tuolla kielen perällä. Todella ahdistavan tuntuista :/ oon raapinu nii syvältä kielestä ja kurkusta hammasharjalla ku voi mut ei sieltä mitään karvaa tuu... juominen ei auta eikä kuivan leivän nieleminen eikä oikeestaan mikää. Mitään kurkkukipua ei oo eikä kurkku näytä normaalista poikkeavalta eikä tää oo psyykkistäkään. Kielen perällä kylläkin nystyrät on aika isoja, mut normaalii? Ainakin nyt vasta kiinnittänyt siihen huomioo nii en tiiä onks ne aina ollu. Joo tosi outo "vaiva" mut mikä kumma tää voi olla? :S kait nyt karva tai hius lähtis jo jonkun ruuan mukana pois? Löysin kyllä muitakin "karvakurkkuja" :D mutta niillä oli närästys ollu syyllinen, muttakun mun närästys ei oo tällasta se on semmosta ihan selkeää poltetta ylävatsal ja kurkussa... tää yksinkertasesti tuntuu ku ois karva takertunu nieluun pitkäks aikaa
Kuin karva kurkussa!?
12
12508
Vastaukset
- Nipanipanipa
Löytykö syy? Mulla samaa.
- Karvakurkku
Onko löytynyt syytä? Täällä alkanut pari päivää sitten täysin sama. Tuntuu kuin syvälle nieluun vasemmalle puolelle olisi takertunut karva. Johonkin kielen ja nielun seudulle. Välillä ei tunnu mitään, välillä valuu alemmas kurkkuun ja välillä nousee ylös jolloin tuntuu nenän kautta hengitettäessä. Kaikki keinot paitsi oksentaminen kokeiltu mutta ei lähde pois.
- karvakurkku
Täällä kans sama juttu, ois kiva tietää mikä ihme. Monesti ollu, välillä pitkiä aikojakin pois..
- Anonyymi
Löytyikö syy? Itellä sama vaiva...
- Anonyymi
Mitä kummaa tämä on, ihan sana oire ja nimenomaan vasemmalla.
- Anonyymi
Oisko syynä proppu. Niitä kertyy kuulemma joillekin kun nielurisan kohdalla kuoppa jonne ruoka kertyy ja siitä tulee tämmöinen vaalea proppu jonnekin kielen ja nielurisan väliin. Itsellä alkoi tuntua joitain päiviä sitten kans nielussa jokin pieni epämääräinen ja just luin näistä propuista. Ne saa kuulemma esim vanupuikolla tai hammasharjan kärjellä popsautettua pois mutta ne saattaa uusiutua.
- Anonyymi
Löytykö kellekään syytä tähän? 😅 Nyt itsellä sama outo tunne, ollut pari päivää, kun olisi joku pieni karva jumissa sielä. Ei ole kurkkukipua, ei yskää ei mitään outoa.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama homma ainoa vaan, että oikealla puolella tuntuu tuo vmäinen tunne.
- Anonyymi
Eikö teillä harrasteta sheivausta ollenkaan? Pöheikköä ei ole kiva nuoleskella.
- Anonyymi
Mulla kans nyt mistä johtuu tietääkö kukaa
- Anonyymi
Onko astmaa, allergiaa. Nielurisat, kitarisat, kurkkupurje? Joku lääke joka lisää tuntumaa? Liian kuuma kahvi ollut, kurkku ärtynyt? Ruotoja, tulisia mausteita? Pölyä tai hiuksia, oikea karva? Lihakset jumissa? Onko joku kellonaika jolloin ilmenee vai koko ajan. Entä jos keskittyy siihen, kurkussa ollut joku ruoka ja sitten se tuntuma jää kauemmaksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068