Ollu nyt muutaman päivän tunne niiku ois karva kurkussa tai sitten tuolla kielen perällä. Todella ahdistavan tuntuista :/ oon raapinu nii syvältä kielestä ja kurkusta hammasharjalla ku voi mut ei sieltä mitään karvaa tuu... juominen ei auta eikä kuivan leivän nieleminen eikä oikeestaan mikää. Mitään kurkkukipua ei oo eikä kurkku näytä normaalista poikkeavalta eikä tää oo psyykkistäkään. Kielen perällä kylläkin nystyrät on aika isoja, mut normaalii? Ainakin nyt vasta kiinnittänyt siihen huomioo nii en tiiä onks ne aina ollu. Joo tosi outo "vaiva" mut mikä kumma tää voi olla? :S kait nyt karva tai hius lähtis jo jonkun ruuan mukana pois? Löysin kyllä muitakin "karvakurkkuja" :D mutta niillä oli närästys ollu syyllinen, muttakun mun närästys ei oo tällasta se on semmosta ihan selkeää poltetta ylävatsal ja kurkussa... tää yksinkertasesti tuntuu ku ois karva takertunu nieluun pitkäks aikaa
Kuin karva kurkussa!?
12
11801
Vastaukset
- Nipanipanipa
Löytykö syy? Mulla samaa.
- Karvakurkku
Onko löytynyt syytä? Täällä alkanut pari päivää sitten täysin sama. Tuntuu kuin syvälle nieluun vasemmalle puolelle olisi takertunut karva. Johonkin kielen ja nielun seudulle. Välillä ei tunnu mitään, välillä valuu alemmas kurkkuun ja välillä nousee ylös jolloin tuntuu nenän kautta hengitettäessä. Kaikki keinot paitsi oksentaminen kokeiltu mutta ei lähde pois.
- karvakurkku
Täällä kans sama juttu, ois kiva tietää mikä ihme. Monesti ollu, välillä pitkiä aikojakin pois..
- Anonyymi
Löytyikö syy? Itellä sama vaiva...
- Anonyymi
Mitä kummaa tämä on, ihan sana oire ja nimenomaan vasemmalla.
- Anonyymi
Oisko syynä proppu. Niitä kertyy kuulemma joillekin kun nielurisan kohdalla kuoppa jonne ruoka kertyy ja siitä tulee tämmöinen vaalea proppu jonnekin kielen ja nielurisan väliin. Itsellä alkoi tuntua joitain päiviä sitten kans nielussa jokin pieni epämääräinen ja just luin näistä propuista. Ne saa kuulemma esim vanupuikolla tai hammasharjan kärjellä popsautettua pois mutta ne saattaa uusiutua.
- Anonyymi
Löytykö kellekään syytä tähän? 😅 Nyt itsellä sama outo tunne, ollut pari päivää, kun olisi joku pieni karva jumissa sielä. Ei ole kurkkukipua, ei yskää ei mitään outoa.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Sama homma ainoa vaan, että oikealla puolella tuntuu tuo vmäinen tunne.
- Anonyymi
Eikö teillä harrasteta sheivausta ollenkaan? Pöheikköä ei ole kiva nuoleskella.
- Anonyymi
Mulla kans nyt mistä johtuu tietääkö kukaa
- Anonyymi
Onko astmaa, allergiaa. Nielurisat, kitarisat, kurkkupurje? Joku lääke joka lisää tuntumaa? Liian kuuma kahvi ollut, kurkku ärtynyt? Ruotoja, tulisia mausteita? Pölyä tai hiuksia, oikea karva? Lihakset jumissa? Onko joku kellonaika jolloin ilmenee vai koko ajan. Entä jos keskittyy siihen, kurkussa ollut joku ruoka ja sitten se tuntuma jää kauemmaksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019