Elokuvakäsikirjoitus

WannaBeAffleckDamon

Olisi sellainen kysymys jos joku osaisi vastata koska olen tällä hetkellä liian laiska tekemään itse selvitystä.

Olen erittäin hitaasti mutta varmasti viimeisen vuoden aika kirjoitellut leffakäsistä ja se ei varsinaisesti ole "elämänkerta" mutta siitä löytyy paljon asioita jotka ovat tosi tarinoita ja tällä hetkellä tietyillä asiioilla on oikeiden henkilöiden nimet ja tapahtuma paikkojen nimet on ovat myös tällä hetkellä oikeita mutta alusta asti on ollu tarkoitus muuttaa kaikki nimet ja paikat. Kysymykseni on kuitenki sellainen että pitääkö minun kertoa kyseisille ihmisille tapahtumista jotka ovat tällä hetkellä kirjoitettu ja vaikka tarkoitus on muuttaa asioita niin jotku ihmiset saattavat tunnistaa itsensä. Jos nyt jostain ihmeen kummasta tästä syntyisi jotain ja en ole kertonut ihmisille niin ihan kysyttynä kuinka kusessa olisin joku tajuaa että "perkele toihan näyttää ja kuullostaa ohan multa!" vaikka tiedän että parasta olisi vain kertoa mutta en ole kuitenkaan ihan kaikkien ihmisten kanssa ollut vuosiin tekemisissä joten yhteydenotto on lähes mahdotonta.

Eli jos tosi suuri ihme tapahtuisi että leffa tulisi niin olisinko jollain tavalla vaikeuksissa?

0

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
        Kansallinen Kokoomus
        450
        1965
      2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        152
        1269
      3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
        Ikävä
        94
        1173
      4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
        Ikävä
        71
        1153
      5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
        Ikävä
        114
        1147
      6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
        Sinkut
        180
        1028
      7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
        Ikävä
        100
        783
      8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
        Ikävä
        52
        714
      9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
        Ikävä
        45
        711
      10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        57
        674
      Aihe