Hyvä tapahtuma tuo Stadin derby ( a , b ,c )

Eläkecoutsi

Olihan hyvä idea tuo turnaus muotoinen derby tapahtuma ja oli kiva katsoa juniorikiekkoa pitkästä aikaa.
C junioreissa peli kääntyi toisessa erässä rakastamalleni IFK : lle ja se siitä.. B ikäryhmässä ihmettelin suuresti joidenkin puolustajien esim luistelutaitoa.. Ja sitä peliajan määrää mitä nämä puolustajat saivat ?!? Ylivoimaa ja alivoimaa ja ainavaan kentälle kun vähänkin oli hengitys tasaantunut..ja taidettiinhan tälle puolustaja parille suurin osa niistä omiin tulleista maaleistakin tulla ja puhuu siis IFK : n puolustajista. Ovatkohan koutsit nyt aivan ajantasalla en tiedä... Olisi ollut paljon parempiakin vaihtoehtoja rosterissa. A tapahtuma jäi itseltä kesken kun jouduin lähtemään viemään Äiteetä lääkäriin mutta sen verran ehdin katsoa ,että oli muutama hyvin liikkuva häkkipää kehissä ja alun jälkeen rakkaat punanutut pääsivät hyvin peliin mukaan.

7

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoaajattelua

      Ehkä ne b-pakit oli kolme vuotta sitten hyviä. Olen huomannut että valmentajat yleensä ovat niitä viimeisiä, jotka huomaavat sen miten juniorit kehittyvät eri aikaan ja voima suhteet muuttuvat. Meille tuli ylemmältä tasolta kolme pakkia, ja voisi sanoa että kaksi niistä menettelee kiekkoja ja ovat kahvilla koko ajan. Mutta kun ovat ylemmästä sarjasta niin peliaikaa tulee ja homman osaavat istuvat penkillä.

      • karsinta

        Juu olet varmaan oikeassa. Taitaa olla niin että pienempään seuraan pelaamaan vaan ja siellä minuuteille niin kehittyy.


    • Hifk68

      Joo ei tässä HIFK B:n joukkueessa ole kuin kolme tai neljä ihan hyvää pakkia? Muistaakseni numerot oli 5#,21#,17#,16# ja yks pakki pisti silmään että ois voinut pelata alakerrassa koon puolesta 03 syntyneiden pelissä!

      • Tuski39

        Olet varmaan ihan oikeassa. Se oli varmaan tuo numero 5 oli vähän yli 170 cm. Ei oikein liike riittänyt .


    • luistelunjalotaito

      Heh.. #17 ... maajoukkuea ainesta.

    • hokijantteri

      B.n koko kausi ollut sekavaa pelaamista, ihmetyttää ylipäätänsä miten ovat ylemmäsjatkosarjassa. Esim peli Bluesia vastaan näytti eron pelitilanne liikkeessä. Osalle ifk pelaajille ei meinaa kaukalon koko riittää kääntymiseen. Ei minkäälaista peli ideaa ollut koko kautena.

      • Luikuri13

        Voi olla niinkin kuitenkin viime viikonloppuna haastoivat kärkijoukkueet ? Tiiä noista 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe