Mies ei halua minua

Puuttessakärsivä

Mitä tehdä? Mies ei ole koskenutkaan minuun yli kahteen vuoteen. Nukkuu eri huoneessakin. Ei halua erota, ei ole toista naista. Olen hyvännäköinen ja sopusuhtainen alle 30 v. nainen, joten ulkonäöstäni miehen haluttomuus ei voi johtua. Tuntuu, että kuolen tähän puutteeseen. Vieraat miehet ehdottelevat seksiä, varmasti näkevät miten puutteessa olen. Tottakai olen yrittänyt puhua miehelleni tästä, mutta hän pakenee puhumista. Monesti olen sanonut, että kun en hänelle kelpaa, niin erotaan pois, siihen hän sanoo ettei halua erota. Mitä helvettiä teen, pakko varmaan alkaa käymään vieraissa ennen kuin järki lähtee tämän jatkuvan panetuksen takia.

13

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 743578645

Jos ei ole lapsia, eroa. Jos on lapsia, menettele niin kuin heille on parasta.

Voin kokemuksesta sanoa, että ensimmäiset kymmenen vuotta ovat pahimmat.

• Eroa heti!
      Itse tein sen virheen, että olen jäänyt odottamaan että vaimoni halut palautuisivat.
      Olen lähes 10 vuotta odottanut......turhaan.
      Ainoa muutos mikä on tapahtunut, on että läheisyyskin on kadonnut.

Eroaminen heti, on helpompaa, kuin eroaminen pitemmän suhteen jälkeen.

• kylmää_kyytiä

Ei ne naisen halut enää palaa, turha odottaa. Mä odotin varmaan pari vuotta siihen loppui. Muuten hyvä nainen mutta ei halua mitään intiimiä kanssani. Jos sattuu koskemaan niin heti naama kurtussa mikä sitten naisen noin muuttaa paha sanoo.

• 89989898

Sä saat siitä suhteesta jotain muuta, ja se jokin muu saa sut siinä suhteessa pysymään.

• markkis5

Onhan se yhtä pirua kun joutuu kärsimään puutetta, sitten nainen tai mies. Naiseni on ollut haluton jo vuosia. Itsetyydytyksestä ei mitään apua enää kyllä naista pitää saada että tuntee elävänsä. Ja niin petin kerran toisen ja...herätkää naiset ei se mies mikään tunteeton ole, halut jokaisella. Minäkin ehdotin väliaikaista eroa naiselleni ei suostunut ja lapsikin vielä kotona. Kiristää mua muutamilla asioilla ja luulee olevansa niskan päällä eikä usko vaikka olen antanut ymmärtää että olen saanut vierailta.

• herätkääjaäkkiä

Eihän tuollainen ole mikään parisuhde, vaan kämppäkaveruus. Mitä ihmettä te roikutte tuollaisessa kuviossa ylipäätään? Kuollut mikä kuollut. Varmaan tekin hämmästelette, kun välillä uutisoidaan sensaatio-otsikolla, että "Mies asui kuolleen puolisonsa kanssa kerrostaloasunnossa yli 2 vuotta". No, teidän omat suhteenne ovat ihan verrattavissa tuohon. Kuin asuisi kuolleen kanssa. Ja miten niin "mies ei halua erota"? Miksi mies sitten haluaa JATKAA tuota elämätöntä elämää? Miksi?
      Lähtekää molemmat tahoillenne. Lopputulos paranee ihan takuulla. Tuosta kun ei ole suuntaa muualle kuin ylöspäin. Ei avioliitto ole mikään jumalan sakramentti jota täytyy vaalia pyhänä ja koskemattomana. Avioliitto, tai minkä tahansa muotoinen parisuhde, on se lämmin ja rakentava, yhteinen tunneside puolisoiden välillä. Ei häätilaisuudesta otetut valokuvat, eikä se kellastunut pukupussissa konservoitu häämekko. Jos yhteys on kuollut, eikä herää yrityksistä huolimatta henkiin, niin ei mitään järkeä viettää ainoaa elämäänsä tuollaisessa parisuhdemuseossa.

• ldchg

Ero on helpotus teille molemmille. Näin se on.

• U6uik

Kyllä juttu on niin että useimmat jotka perustelevat että ''puoliso ei halua eroa'', eivät vaan halua tehdä päätöstä itse. Jos itsellä on sellainen tunne pitkään että tämä ei toimi, on paha olla, niin silloin on vaan se päätös tehtävä.
      Jos taas vitkuttelee, niin on se jonkinmoista henkistä laiskuutta.

Onko liittosi kuollut sisältä päin? Enpä tiedä pitäisikö pelkän seksinpuutteen takia erota, kyllä jutun voi ratkaista toisin. Toimiiko liitto muuten?
      Pelkkä seksinpuute ei tapa liittoa paitsi jos se aiheuttaa kovia hylkäämiskokemuksia. Jos taas miehellä on kyvyttömyyttä, ei se tarkoita että hän olisi kääntänyt vaimolle selkänsä henkisessä mielessä.

• 36677776

"Pelkkä seksinpuute ei tapa liittoa"

Mikä sitten?

Seksinpuute vie syyn elää.

• msfglksdfbgölkdfbölsk

Ajatellaan hetki toisinpäin. Miten osoitat miehellesi, että haluat juuri häntä (eikä naapurn Penttiä)? Oletko sisäisesti"ruma"? Siirry sanoista tekoihin.....

• uskollinenvaimo

Mahdollinen masennus miehelläsi? Meillä nimittäin paha masennus vei miehen seksihalut, lääkkeet päälle ja seksielämä oli haihtunut suhteestamme.

Mielenkiintoisia vastauksia teillä muilla, ei sitten iskenyt ajatus millään että ihminen voi sairastua?

Jos uskoisin pelkästään näihin suoli24 juttuihin, pitäisi minunkin erota nyt heti, tilanne ei tule muuttumaan kovin nopeasti, jos ollenkaan.
      Jos uskoisin näihin ihmisiin, minun pitäisi hylätä rakkaani juuri silloin kun hän minut eniten tarvitsee.

Meilläkään ei ole lapsia, yhteistä omaisuutta kyllä. Eroaminen ei tuottaisi kovin paljon vaivaa muuta kuin omaisuuden jaossa, niinhän? Se on vain materiaa, hiukan rahaa säästössä. Koska jos uskoisin näihin ihmisiin tällä palstalla, oma tyydytys on ensisijalla, missään tapauksessa en pitäisi huomioida mieheni tunteita, hän on sairas joten -ei väliä-, niinkö?
      Jokainen päättää itse tottakai. Moniko teistä olisi ikionnellinen siitä että kumppani ottaa hatkat kun sairastutte? Miettikää....

• Kauko_K

Jos se siun ukko ei sinnuu ennää halluu nii joku toine kyll halluu.
      Sano sie se sill siu ukoll.

• Puuttessakärsivä

Olen sanonut, että olisi ottajia. Ja olisikin. Mutta mies tuhisee vain ja lähtee pois. Ylipäätään ei ole koskaan osannut puhua suhdeasioista. Toki hänessä on hyvääkin, siksi yhä sinnittelen. Ja herään joka aamu lakanat kosteina kiihkeiden yöunien jäljiltä, miehen kuorsatessa viereisessä huoneessa... Jättää en häntä voi, koska tunteita kuitenkin vielä on. Ennen halusi minua jatkuvasti ja kehui kuinka ihana olen, nykyään ei tosiaan koskekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5323
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2770
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2330
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      592
      2037
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1756
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1325
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1098
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      393
      1063
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe