Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia... aloitin kesällä Cypretyl-pillereiden syömisen (enemmän ihon rasvoittumisen avuksi). Joitakin kertoja ehkäisynäkin olleet käytössä. Olen aina ottanut pillerit säännöllisesti koskaan unohtamatta yhtään. Viime vuoden puolella tuli kaksi tyhjennysvuotoa tavallisia menkkoja selkeästi niukempana ja ilman mitään kipuja. Sitten joulukuussa alkoi vuoto ennen taukoviikkoa, ja se kesti poikkeuksellisen kauan ja määrä oli normimenkkoja runsaampi, ihan lievää alaselkäkipua oli, mutta en joutunut ottamaan särkylääkettä kuten normaalisti luomomenkkojen aikaan jouduin. Onko muille käynyt samaa, liekö normaalia/huolestuttavaa? Oonkohan ollut tietämättäni raskaana... mitään raskausoireita ei kyllä ollut ellei noita niukkoja tyhjennysvuotoja lasketa sellaisiksi, mutta sehän voi olla normaalia myös pillereitä käytettäessä. Olen siis 32v.
Niukkaa vuotoa - poikkeuksellisen runsasta
Yllättynyt
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184