Mitä tein väärin?

Yksinäinenlapsi

Hei olen 13-vuotias tyttö. Haluaisin vinkkejä yhteen asiaan eli siihen että miksi minulla ei ole ystäviä?:( enää... Juttu siis meni niin että asuin ennen kaupungissa ja minulla oli paljon HYVIÄ ystäviä mutta sitten kun muutin toiseen kouluun ystäväni eivät pitäneet minusta enää eivät kutsu enää minnekkää ei lähettele viestiä eikä vastaakkaan vaikka en omasta mielestäni ole tehnyt mitään väärää. Kerroin kyllä heille että muutan ja miksi muutan. Tuntuu vaan niin yksinäiseltä ja ettei ole enää ystäviä koulussakin olen vain poikien kanssa. En ole läski tai mitenkään erikoisen ruma en sano että olisin kaunis mutta en ymmärrä miksi "ystävät" tekevät noin. (EN HAE TEKSTILLÄNI MINKÄÄN LAISIA SÄÄLIPISTEITÄ TAI HUOMIOTA HALUAISIN VAIN JOTAIN VINKKEJÄ)

3

648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keski-ikäinen_mies

Moi, Vaikutat fiksulta tyypiltä. Ehkä sinun kannattaa vaan hankkia uusia ystäviä niistä uusista kuvioista. Saat niitä varmasi.

Joskus käy niin, että kun kuviot vaihtuu, niin myös yhteydenpito niihin vanhoihin tuttuihin/ystäviin vaan jää.

Näin nelikymppisenä miehenä (eli suurin piirtein isäsi ikäisenä) sitä on vaan tullut tuo seikka todettua. On entistä koulukaveria, lukiokaveria, armeijakaveria, opiskelukaveria, kavereita aiemmista työpaikoista....yms... Ja hyvin harvaan tulee pidettyä yhteyttä. Ja niihin harvoihinkin tosi harvoin.

• kolopulli

Kuinkas imutahti? Sillä voi tienata hyvin.

• Fiksusti ilmaistu tilanne, sinulla on elämässä miljoona ovea auki jo sen takia(ovia mitkä sun ikäisiltä monilta on jo sulkeutuneet kauan sitten). Ystävät jotka ovat ystäviä vain jos et ole läski tai ruma ovat aika schaibaa ystävinä minkä jo itsekin varmasti tiedät.

Mitä voi tehdä? Paljon! Miljoonaa asiaa! Kokonainen elämä ja maailma! Sinä olet vielä kaiken edessä, maailman miljardi ovea on auki sinulle, mitä haluat tehdä ja kuka olla, mitä nähdä ja kokea.

Mutta nyt, harrastuksia, mitä ikinä niin mee mukaan ja tee. Ei Koulu ole mikään mittari mihinkään, se on ihan arpomista mille ikävuodelle kusipäisimmät sattuu tai muuten huono meno. Uusia tuulia ja joku harrastus muualta. Se antaa itsevarmuutta jo. Kamppailu ja itsepuollustuslajit lisää ja paljon, sinne ovat kaikki tervetulleita ja moni lähtenyt samaa hakemaan.

Ja mitä elämässä...Sulla on kaikki eessä, enemmän kuin tajuat nyt! Tee joka tentti hyvin ja kurssi riippumatta mitä schaibaa on ympärillä, niillä sä annat itselle jo siipiä joilla voit lentää, valita alan, ammatin ja uran missä ja millon kun kusipäät hakevat epätoivoisena pääsekö lähiön k-kauppaan. Elämä alkaa vasta kunnolla kun levität siivet ja nyt voit valmistaa ne. Mä koin paljon samaa, eri paketissa mutta samaa. En opiskellu mutta uskalsin lentää, monia mantereita ja huikeita juttuja. Naurattaa peruskoulun kusipäät, aina joskus vuosien varrella harvoin nähdessä lähinnä säälittää ja otin omani kauan sitten pois, ne viimeisestkin sieltä. Go for it!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe