Plastiikkakirurgia W Tampereella

Onkohyväpaikka

Onko kellään kokemusta Plastiikkakirurgia W:stä ja lähinnä ultherasta siellä? Tietty jos myös muuta kokemusta ko. paikasta, niin kerro. Tai muista ulthera-paikoista Tampereella?

44

1994

Vastaukset

• Tampereella myös KC Clinic tarjoaa Ultherapy hoitoja, plus sitten Helsingissä useammassakin paikassa.

• Tuolla on todella kalliit hinnat! En menisi.

• Eikö kenelläkään ole kokemuksia tästä paikasta?

• Minulla ei ole kokemusta klinikasta, mutta plastiikkakirurgista on. Minä olen saanut hyvin asiantuntevaa ja hyvää palvelua.

• Ulthera tehoaa kuulema 80 prosenttiin ihmisistä. Itse kuuluin siihen 20 prosenttiin...Rahat meni...

• Eli viidesosaan ei tehoa ja maksaa kuitenkin tonnin ja jopa parikin riippuen alueesta, jolle hoitoa annetaan.. hmm.. Mistähän voisi päätellä, kenelle se tehoaa ja kenelle ei. Onkohan tällaisesta mitään tutkimustietoa?

• Kun lukee kokemuksia Ultherasta, niin kaikki tuntuvat kuuluvan tähän "20%" jolle hoito ei toimi. Luulisi, että positiivisia kokemuksia löytyisi enemmän jos kerran 4/5 asiakkaasta on tyytyväisiä.

• Paikasta ei mitään pahaa sanottavaa ja henkilökunta todella mukavaa.

• Itse kävin siellä poistattamassa pari luomea kasvoista, hyvää palvelua ja henkilökunta oli mukavaa.

• Mulle tehtiin ja kyllä kohotti jonkun verran mut siitä on yli vuosi ja nyt näyttää taas samalta kun ennen. Todella ihana henkilökunta! Toisin kuin kc: ssä. Botoksia myös ottanut kummassakin ja w:ssä laitettiin paremmin ja asioista keskusteltiin huolellisemmin.

• Sama kuin W klinikka?

• Onko kellään kokemuksia rintojen suurennuksesta kyseisessä paikassa??

• Minua kiinnostaisi myös kokemukset plastikakirurgisista toimenpiteistä ko klinikalla. Tai vaihtoehtoisesti kokemukset kyseisestä kirurgista muualla. Kiva jos löytyisi vastaajia.

• Jos kerrot sähköpostiosoitteesi, kerron kokemukseni.

• Onko kukaan käyny vatsanmuotoilussa?

• Kai Saariniemen kanssa mietimme ensin Ultheraa, koska olen 49-vuotias, mutta vaihdevuoteni ovat jo käynnistyneet, niin päädyimme alakasvojen kohotukseen.
    Vaihdevuosien aikana tai jälkeen kollageenisynteesi ei enää ole kovin tehokas, eli uutta kollagenia ei ultherallakaan välttämättä kovin aktiivisesti saada muodostumaan. Itse halusin olla varma siitä, että lopputulos kestää pidempään kuin vuoden ja että olen tyytyväinen. Luultavasti nuoremmat ihmiset hyötyvät eniten Ultherasta ja kuuluvat siihen 80%:iin.

Itse klinikasta minulla on vain hyvää sanottavaa! Saariniemi on asiantunteva ja helpostilähestyttävä ammattilainen, jolla on vakaa käsi ja perfektionistinen asenne työhönsä. Minut leikattiin kolme päivää sitten, joten lopputuloksesta en vielä voi sanoa mitään.
    Leikkaamohenkilökunta oli super-ihanaa, kyselivät jatkuvasti, voinko hyvin ja tuntuuko kipua. Saattajani odotti minua huoneessa katsellen televisiota. Hänelle informoitiin välillä leikkauksen kulusta ja tarjottiin juotavaa.

Luulen voivani jo tässä vaiheessa antaa vilpittömät suositukset Plastiikkakirurgia W:stä, vaikka en vielä ole nähnyt lopputulosta. Leikkaukseni maksoi noin 5500€ kaikkineen, mutta hinta muodostuu jokaisella leikattavan alueen suuruuden perusteella. Itselläni kohennettiin yläkaulaa ja alakasvoja.

Toivottavasti vastauksestani on hyötyä jollekin leikkausta suunnittelevalle.

Ps. Virossa ei sitten suin surminkaan leikata puudutuksessa, vaikka sellaista etukäteistietoa saisitte. Itse tein yhden turhan reissun lätäkön toiselle puolelle kuullakseni kirurgilta, ettei hän puudutuksella haluakaan tehdä ja että se muka sattuisi niin että silmät lentäisi päästä. Pöh - eivät vain taida osata muuta kuin laittaa potilas täyskanveesiin. Oma puudutusleikkaukseni oli miltei miellyttävä ja sujui kaikin puolin ongelmitta.

• Mainosteksti.

• RealSelfissä on paljon kokemuksia Ultherasta, kannattaa käydä lukemassa.

• Mun sisko leikkautti siellä raskaat silmäluomet, oli ja on edelleen tyytyväinen.

• Lisää kokemuksia kenelläkään ? Erittäin hyviä tarjouksia nyt rasvaimusta ja vatsan muotoilusta.

• Kannattaa aina googlata plastiikkakirurgin taustat ennen kuin tekee mitään hoitopäätöksiä.

• Mitä tarkoitat?

• Googlatkaa W:ssä toimivan plastiikkakirurgin nimi Ja tehkää sitten vasta päätös haluatteko kasvattaa hänen lompakkoaan.

• Miksi en löydä googlettamalla mitään erityistä? Monet täällä kommentoineet samaa, että netistä löytyy, mutta onko jotenkin piilotettu tai poistettu, sillä hakuun ei tule mitään outoa?

• Aika tavalliselta vaikuttaa näin äkkiseltään vilkaisemalla... Ei taida olla mikään tunnettu kirurgi tai omaa mitään erityisosaamista?

• Kaikki varoitukset poistetaan näköjään. No, Tampereen alueella kaikki kauneudenhoitopalveluita tuottavat tietävät tämän tyypin. Kysykää vaikka kosmetologeilta, kaikki tietää tämän julkisen salaisuuden. Voi olla että lääkärit eivöt vasikoi oman ammattikuntansa jäseniä mutta menkää kosmetologille ja kysykää onko jotain erityistä tuossa paikassa ja sen kirurgissa.

• >>Kaikki varoitukset poistetaan näköjään.<<
      Juurikin näin.

• Oho! Kerro vaan lisää :o

• Kävin mahan rasvaimussa siellä, ja olin super tyytyväinen. Samanlainen kokemus, kuin ylläolevalla kirjoittajalla, johon oltiin kommentoitu " mainosteksti" :D Kai kertoi realistisesti faktat, millainen tuloksesta tulee, jotten luule meneväni johonkin ihmeleikkaukseen. Olin kysellyt monista paikoista (Tampere ja Helsinki) hieman rasvaimusta, ja valitsin kyseisen paikan sähköpostin vastauksen ystävällisyyden perusteella. Hoitohenkilökunta, vastaanotto sekä lääkäri olivat mahtavat.

• Kävin silmäluomileikkauksessa. Lopputulos juuri sitä mitä halusin, ja toipumisaika nopea. Palvelu koko henkilökunnan taholta ystävällistä ja välitöntä. Kokemusta on myös kilpailevasta tamperelaisesta klinikasta, ero palvelun ystävällisyydessä ja hinnoissakin Plastiikkakirurgia W:n eduksi kuin yöllä ja päivällä. Suosittelen siis lämpimästi.

• Onko kallis paikka? Rintaleikkaus mielessä,kohotus,pienennys. Saako ajan nopealla aikataululla?

• Onko kellään tuoreita kokemuksia rintojen kohotuksesta ja implanteista?

• Onpa hämärää.. ketjusta poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä. Aika paljon noin pienelle klinikalle. Mitäköhän siellä tapahtuu

• Joo. Onneksi porukka tietää laajalti, mistä on kyse. Huomasin, että jopa yhdellä ulkomaisella keskustelupalstalla asia oli esillä.

• W:ssä hyvä lääkäri ja hyvä palvelu . Olen käynyt muissakin myös Lookissa . Jokainen löytää oman hoitolansa . Kaikille ei vaan mikään kelpaa , aina valitetaan , nimettömästi huudellaan . Asiatonta .

• Kaikille ei tosiaan mikään kelpaa . Valitetaan ihan kaikesta . Pisteistä ja pilkuista . Mulla on ihan sama tapa . Paljon kun työssä joudun kirjoittamaan . En ole käynyt Weessä . Jonkun katkeran muijan valitus . Samoin Lookista . Mistä moinen ???

• Eiköhän klinikka olisi suljettu jos jotain kiellettyä olisi tapahtunut.
    Käsittämätön tämä toisten parjaus, kuka siitä hyötyy että "yksi monien puolesta" huutelee.
    W:ssä kerran käynyt ja tosi kiva käynti. Hyvä mieli jäi.

• Näinhän sitä olettaisi, että Suomessa klinikka suljettaisiin ja oikeus toimia potilastyössä peruttaisiin, jos jotakin asiatonta havaitaan. Valitettavasti useammankin Suomessa toimivan klinikan ja yksittäisen yrittäjän kohdalla on todettu, että näin ei ole. Toimitaan ilman lupia (mistä tässä ei ole kysymys) tai tapahtuu jotakin muuta, joka vaarantaa potilaan turvallisuuden tai koskemattomuuden. Kollegat eivät vasikoi ja viranomaisten resurssit eivät riitä.

Miksi luulet, että "huutelemassa" olisi "yksi monien puolesta"? Moni yrittää varoittaa. Ennemminkin mainostajat ovat liikkeellä yksi monien puolesta -periaatteella, niin kuin tässäkin ketjussa on nähty.

• Kollegat hyväksyy tuollaiset teot erinäisistä syistä. Ehkä sitten kun itselle tai jollekin läheiselle käy jotain niin sitten vasta?

• Uskon että toiminta on ammattimaista. En menisi kenenkään olohuoneeseen ottamaan mitään pistoksia tms. Kilpailu on kovaa. Asiakkaita riittää ihan varmasti kaikille.W:ssä olen kerran käynyt,erittäin ammattitaitoista. Olen kuullut "juorut",en piittaa.Voin käydä myös Lookissa ja Terveystalolla.Jokainen tekee päätökset itse kun on keskustellut hoitohenkilökunnan kanssa.Voi olla myös lempimesta jota täälläkin ylistää,ei se ole mainosta.Lopettaakaa ilkeily,se ei kauas kanna.

• Uskaltaako tuonne mennä botoxia pistämään? Onko siitä mitään kokemusta? Mitään pahaa en löytänyt kyseisestä paikasta

• Olen kuullut, että Kai Saariniemi, eli paikan plastikko on erittäin hyvä pistäjä. Tuloksia en ole tosin itse nähnyt, vain tutun kautta kuullut.

• Oon ollut Kai Saariniemen leikattavana viime kesänä. Erittäin tyytyväinen sekä tulokseen että sitä edeltävään suunnitteluun, viestintään sekä kaikkeen asiaa koskevaan palveluun ja hoitoon. Henkilökunta myös tosi ystävällistä ja asiansa osaavaa. Menen uuteen (isompaan) leikkaukseen pian, ja ei mitään pahaa sanottavaa heistä. Olen luottavaisin mielin. Mielestäni myös hinnat kohtuulliset.

• Saako kysyä missä operaatiossa kävit ja mihin olet menossa? Tarkemmat tiedot kiinnostaisi vatsanmuotoilusta erityisesti.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.