Plastiikkakirurgia W Tampereella

Onkohyväpaikka

Onko kellään kokemusta Plastiikkakirurgia W:stä ja lähinnä ultherasta siellä? Tietty jos myös muuta kokemusta ko. paikasta, niin kerro. Tai muista ulthera-paikoista Tampereella?

119

19643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kersantti2

      Tampereella myös KC Clinic tarjoaa Ultherapy hoitoja, plus sitten Helsingissä useammassakin paikassa.

      • marinkajok

        Tuolla on todella kalliit hinnat! En menisi.


    • Millainenpaikka

      Eikö kenelläkään ole kokemuksia tästä paikasta?

      • 011

        Minulla ei ole kokemusta klinikasta, mutta plastiikkakirurgista on. Minä olen saanut hyvin asiantuntevaa ja hyvää palvelua.


    • 20prosentia

      Ulthera tehoaa kuulema 80 prosenttiin ihmisistä. Itse kuuluin siihen 20 prosenttiin...Rahat meni...

      • Cccccccxx

        Eli viidesosaan ei tehoa ja maksaa kuitenkin tonnin ja jopa parikin riippuen alueesta, jolle hoitoa annetaan.. hmm.. Mistähän voisi päätellä, kenelle se tehoaa ja kenelle ei. Onkohan tällaisesta mitään tutkimustietoa?


      • Nasot

        Kun lukee kokemuksia Ultherasta, niin kaikki tuntuvat kuuluvan tähän "20%" jolle hoito ei toimi. Luulisi, että positiivisia kokemuksia löytyisi enemmän jos kerran 4/5 asiakkaasta on tyytyväisiä.


    • 231

      Paikasta ei mitään pahaa sanottavaa ja henkilökunta todella mukavaa.

    • tyytyväinen19

      Itse kävin siellä poistattamassa pari luomea kasvoista, hyvää palvelua ja henkilökunta oli mukavaa.

      • N42v

        Mulle tehtiin ja kyllä kohotti jonkun verran mut siitä on yli vuosi ja nyt näyttää taas samalta kun ennen. Todella ihana henkilökunta! Toisin kuin kc: ssä. Botoksia myös ottanut kummassakin ja w:ssä laitettiin paremmin ja asioista keskusteltiin huolellisemmin.


    • Tiedustelux

      Sama kuin W klinikka?

    • Kokemuksia

      Onko kellään kokemuksia rintojen suurennuksesta kyseisessä paikassa??

      • Anonyymi

        On huonoja kokemuksia. Lopputulos ei miellytä eikä klinikka myönnä virhettä. Menen muualle korjaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huonoja kokemuksia. Lopputulos ei miellytä eikä klinikka myönnä virhettä. Menen muualle korjaamaan

        Minulla myös edessä 10 000 e korjausleikkaus Saarinen leikkauksen jälkeen. Katkera olo ja naiseus meni kun annoin hänen operoida rintani


    • Faunatar

      Minua kiinnostaisi myös kokemukset plastikakirurgisista toimenpiteistä ko klinikalla. Tai vaihtoehtoisesti kokemukset kyseisestä kirurgista muualla. Kiva jos löytyisi vastaajia.

      • Xxxxxyyyyy

        Jos kerrot sähköpostiosoitteesi, kerron kokemukseni.


    • Veenus

      Onko kukaan käyny vatsanmuotoilussa?

    • Pää_paketissa

      Kai Saariniemen kanssa mietimme ensin Ultheraa, koska olen 49-vuotias, mutta vaihdevuoteni ovat jo käynnistyneet, niin päädyimme alakasvojen kohotukseen.
      Vaihdevuosien aikana tai jälkeen kollageenisynteesi ei enää ole kovin tehokas, eli uutta kollagenia ei ultherallakaan välttämättä kovin aktiivisesti saada muodostumaan. Itse halusin olla varma siitä, että lopputulos kestää pidempään kuin vuoden ja että olen tyytyväinen. Luultavasti nuoremmat ihmiset hyötyvät eniten Ultherasta ja kuuluvat siihen 80%:iin.

      Itse klinikasta minulla on vain hyvää sanottavaa! Saariniemi on asiantunteva ja helpostilähestyttävä ammattilainen, jolla on vakaa käsi ja perfektionistinen asenne työhönsä. Minut leikattiin kolme päivää sitten, joten lopputuloksesta en vielä voi sanoa mitään.
      Leikkaamohenkilökunta oli super-ihanaa, kyselivät jatkuvasti, voinko hyvin ja tuntuuko kipua. Saattajani odotti minua huoneessa katsellen televisiota. Hänelle informoitiin välillä leikkauksen kulusta ja tarjottiin juotavaa.

      Luulen voivani jo tässä vaiheessa antaa vilpittömät suositukset Plastiikkakirurgia W:stä, vaikka en vielä ole nähnyt lopputulosta. Leikkaukseni maksoi noin 5500€ kaikkineen, mutta hinta muodostuu jokaisella leikattavan alueen suuruuden perusteella. Itselläni kohennettiin yläkaulaa ja alakasvoja.

      Toivottavasti vastauksestani on hyötyä jollekin leikkausta suunnittelevalle.

      Ps. Virossa ei sitten suin surminkaan leikata puudutuksessa, vaikka sellaista etukäteistietoa saisitte. Itse tein yhden turhan reissun lätäkön toiselle puolelle kuullakseni kirurgilta, ettei hän puudutuksella haluakaan tehdä ja että se muka sattuisi niin että silmät lentäisi päästä. Pöh - eivät vain taida osata muuta kuin laittaa potilas täyskanveesiin. Oma puudutusleikkaukseni oli miltei miellyttävä ja sujui kaikin puolin ongelmitta.

      • klrfll

        Mainosteksti.


      • Anonyymi

        Ulthera Radiesse= hujaus, maksoin 2700 e vain Radiessista, Ulthera ei toimi


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä eli täyden kympin paikka!


      • Anonyymi
        klrfll kirjoitti:

        Mainosteksti.

        Haha näemmä ei kestä erään toisen yrityksen nainen,kun kehutaan omakohtaisella kokemuksella W.tä.


    • Uh-hm

      RealSelfissä on paljon kokemuksia Ultherasta, kannattaa käydä lukemassa.

    • AnskujaAnsku

      Mun sisko leikkautti siellä raskaat silmäluomet, oli ja on edelleen tyytyväinen.

    • Fitgirll

      Lisää kokemuksia kenelläkään ? Erittäin hyviä tarjouksia nyt rasvaimusta ja vatsan muotoilusta.

      • rrh28

        Kannattaa aina googlata plastiikkakirurgin taustat ennen kuin tekee mitään hoitopäätöksiä.


      • Utelias7

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Olen itse käynyt leuka linjan ja vatsan alueen rasvaimussa plastiikkakirurgia w:ssä.
        Palvelu täysin huippulaatua!


    • Eloweena

      Googlatkaa W:ssä toimivan plastiikkakirurgin nimi Ja tehkää sitten vasta päätös haluatteko kasvattaa hänen lompakkoaan.

      • Notfound

        Miksi en löydä googlettamalla mitään erityistä? Monet täällä kommentoineet samaa, että netistä löytyy, mutta onko jotenkin piilotettu tai poistettu, sillä hakuun ei tule mitään outoa?


      • Eimitäänerikoista

        Aika tavalliselta vaikuttaa näin äkkiseltään vilkaisemalla... Ei taida olla mikään tunnettu kirurgi tai omaa mitään erityisosaamista?


    • Appalause

      Kaikki varoitukset poistetaan näköjään. No, Tampereen alueella kaikki kauneudenhoitopalveluita tuottavat tietävät tämän tyypin. Kysykää vaikka kosmetologeilta, kaikki tietää tämän julkisen salaisuuden. Voi olla että lääkärit eivöt vasikoi oman ammattikuntansa jäseniä mutta menkää kosmetologille ja kysykää onko jotain erityistä tuossa paikassa ja sen kirurgissa.

      • Alert

        >>Kaikki varoitukset poistetaan näköjään.<<
        Juurikin näin.


    • Mielenkiintoistakuulla

      Oho! Kerro vaan lisää :o

    • oooopp

      Kävin mahan rasvaimussa siellä, ja olin super tyytyväinen. Samanlainen kokemus, kuin ylläolevalla kirjoittajalla, johon oltiin kommentoitu " mainosteksti" :D Kai kertoi realistisesti faktat, millainen tuloksesta tulee, jotten luule meneväni johonkin ihmeleikkaukseen. Olin kysellyt monista paikoista (Tampere ja Helsinki) hieman rasvaimusta, ja valitsin kyseisen paikan sähköpostin vastauksen ystävällisyyden perusteella. Hoitohenkilökunta, vastaanotto sekä lääkäri olivat mahtavat.

    • Anonyymi

      Kävin silmäluomileikkauksessa. Lopputulos juuri sitä mitä halusin, ja toipumisaika nopea. Palvelu koko henkilökunnan taholta ystävällistä ja välitöntä. Kokemusta on myös kilpailevasta tamperelaisesta klinikasta, ero palvelun ystävällisyydessä ja hinnoissakin Plastiikkakirurgia W:n eduksi kuin yöllä ja päivällä. Suosittelen siis lämpimästi.

    • Anonyymi

      Onko kallis paikka? Rintaleikkaus mielessä,kohotus,pienennys. Saako ajan nopealla aikataululla?

    • Anonyymi

      Onko kellään tuoreita kokemuksia rintojen kohotuksesta ja implanteista?

    • Anonyymi

      Onpa hämärää.. ketjusta poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä. Aika paljon noin pienelle klinikalle. Mitäköhän siellä tapahtuu

      • Anonyymi

        Joo. Onneksi porukka tietää laajalti, mistä on kyse. Huomasin, että jopa yhdellä ulkomaisella keskustelupalstalla asia oli esillä.


    • Anonyymi

      W:ssä hyvä lääkäri ja hyvä palvelu . Olen käynyt muissakin myös Lookissa . Jokainen löytää oman hoitolansa . Kaikille ei vaan mikään kelpaa , aina valitetaan , nimettömästi huudellaan . Asiatonta .

    • Anonyymi

      Kaikille ei tosiaan mikään kelpaa . Valitetaan ihan kaikesta . Pisteistä ja pilkuista . Mulla on ihan sama tapa . Paljon kun työssä joudun kirjoittamaan . En ole käynyt Weessä . Jonkun katkeran muijan valitus . Samoin Lookista . Mistä moinen ???

    • Anonyymi

      Eiköhän klinikka olisi suljettu jos jotain kiellettyä olisi tapahtunut.
      Käsittämätön tämä toisten parjaus, kuka siitä hyötyy että "yksi monien puolesta" huutelee.
      W:ssä kerran käynyt ja tosi kiva käynti. Hyvä mieli jäi.

      • Anonyymi

        Näinhän sitä olettaisi, että Suomessa klinikka suljettaisiin ja oikeus toimia potilastyössä peruttaisiin, jos jotakin asiatonta havaitaan. Valitettavasti useammankin Suomessa toimivan klinikan ja yksittäisen yrittäjän kohdalla on todettu, että näin ei ole. Toimitaan ilman lupia (mistä tässä ei ole kysymys) tai tapahtuu jotakin muuta, joka vaarantaa potilaan turvallisuuden tai koskemattomuuden. Kollegat eivät vasikoi ja viranomaisten resurssit eivät riitä.

        Miksi luulet, että "huutelemassa" olisi "yksi monien puolesta"? Moni yrittää varoittaa. Ennemminkin mainostajat ovat liikkeellä yksi monien puolesta -periaatteella, niin kuin tässäkin ketjussa on nähty.


      • Anonyymi

        Kollegat hyväksyy tuollaiset teot erinäisistä syistä. Ehkä sitten kun itselle tai jollekin läheiselle käy jotain niin sitten vasta?


      • Anonyymi

        jos on onnistunut leikkaus on helppo jakaa positiitivistä oloa. Kyseinen kirurgi pilasi rintani kun poisti silikoni implanttini ja siinä samalla meni koko naiseuteni. Rinnat ovat nyt eripariset ,tälläistä ei ollit aiemmin Saariniemi poisti myös omaa kudosta mikå ei olisi tarpeen jos osaa leikkauksen , hän ei osaa. Nyt nännit ovat sisäänpäin kääntyneet .Kudosta rouhittu niin että rinnat ova muutenkin t arpiset ja monttuiset. Saarinimemen tapa polttaa verisuonet ja jättää dreenit köyttämättä aiheutti kioua yli vuodeksi leikkauksen jälkeen.Todella surullista että tätä informaatiota ei voi jakaa vaan tekstit poistetaan , sillä kyse ei ole ainostaan tuhotuista rinnoista ja epäonnistuneesta leikkauksesta . Minun koko naiseus meni tässä ja toivoisin että kyseinen lääkäri ei enää koskaan tekisi tätä leikkausta jota ei osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos on onnistunut leikkaus on helppo jakaa positiitivistä oloa. Kyseinen kirurgi pilasi rintani kun poisti silikoni implanttini ja siinä samalla meni koko naiseuteni. Rinnat ovat nyt eripariset ,tälläistä ei ollit aiemmin Saariniemi poisti myös omaa kudosta mikå ei olisi tarpeen jos osaa leikkauksen , hän ei osaa. Nyt nännit ovat sisäänpäin kääntyneet .Kudosta rouhittu niin että rinnat ova muutenkin t arpiset ja monttuiset. Saarinimemen tapa polttaa verisuonet ja jättää dreenit köyttämättä aiheutti kioua yli vuodeksi leikkauksen jälkeen.Todella surullista että tätä informaatiota ei voi jakaa vaan tekstit poistetaan , sillä kyse ei ole ainostaan tuhotuista rinnoista ja epäonnistuneesta leikkauksesta . Minun koko naiseus meni tässä ja toivoisin että kyseinen lääkäri ei enää koskaan tekisi tätä leikkausta jota ei osaa.

        Oletko saanut mitään hyvitystä?


    • Anonyymi

      Uskon että toiminta on ammattimaista. En menisi kenenkään olohuoneeseen ottamaan mitään pistoksia tms. Kilpailu on kovaa. Asiakkaita riittää ihan varmasti kaikille.W:ssä olen kerran käynyt,erittäin ammattitaitoista. Olen kuullut "juorut",en piittaa.Voin käydä myös Lookissa ja Terveystalolla.Jokainen tekee päätökset itse kun on keskustellut hoitohenkilökunnan kanssa.Voi olla myös lempimesta jota täälläkin ylistää,ei se ole mainosta.Lopettaakaa ilkeily,se ei kauas kanna.

    • Anonyymi

      Uskaltaako tuonne mennä botoxia pistämään? Onko siitä mitään kokemusta? Mitään pahaa en löytänyt kyseisestä paikasta

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että Kai Saariniemi, eli paikan plastikko on erittäin hyvä pistäjä. Tuloksia en ole tosin itse nähnyt, vain tutun kautta kuullut.

    • Anonyymi

      Oon ollut Kai Saariniemen leikattavana viime kesänä. Erittäin tyytyväinen sekä tulokseen että sitä edeltävään suunnitteluun, viestintään sekä kaikkeen asiaa koskevaan palveluun ja hoitoon. Henkilökunta myös tosi ystävällistä ja asiansa osaavaa. Menen uuteen (isompaan) leikkaukseen pian, ja ei mitään pahaa sanottavaa heistä. Olen luottavaisin mielin. Mielestäni myös hinnat kohtuulliset.

      • Anonyymi

        Saako kysyä missä operaatiossa kävit ja mihin olet menossa? Tarkemmat tiedot kiinnostaisi vatsanmuotoilusta erityisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä missä operaatiossa kävit ja mihin olet menossa? Tarkemmat tiedot kiinnostaisi vatsanmuotoilusta erityisesti.

        Kävin rintojen kohotusleikkauksessa, ja nyt menen ottamaan silikoni-implantit. En osaa siis vatsanmuotoilusta tai sen tyyppisistä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä missä operaatiossa kävit ja mihin olet menossa? Tarkemmat tiedot kiinnostaisi vatsanmuotoilusta erityisesti.

        Olen käynyt rintojen kohotuksessa tuolla. Lopputulos ei ihan sitä mitä olisin toivonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt rintojen kohotuksessa tuolla. Lopputulos ei ihan sitä mitä olisin toivonut.

        Muita kokemuksia? Kuulisin mieluusti mitä nää kuuluisat juorut on tästä plastiikkakirurgista? Jos voi edes sinnepäin sanoa ettei viestiä poisteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita kokemuksia? Kuulisin mieluusti mitä nää kuuluisat juorut on tästä plastiikkakirurgista? Jos voi edes sinnepäin sanoa ettei viestiä poisteta

        Ei näytä löytyvän enää netistä nimellä mitään, on varmaan pyytänyt poistamaan sisällöt. Toisaalta ihan hyvä, jokaiselle ihmiselle täytyy antaa uusi mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin rintojen kohotusleikkauksessa, ja nyt menen ottamaan silikoni-implantit. En osaa siis vatsanmuotoilusta tai sen tyyppisistä sanoa.

        Tulin vielä jälkeenpäin kommentoimaan, eli olen tuo, joka kävi kesällä 2019 rintojen kohotuksessa ja joulukuussa otin silikonit. Nyt kesällä 2020 oon yhä oikein tyytyväinen tulokseen. Se vähän harmittaa, että kohotuksesta jäi arvet nännien ympärille, silloin en vielä ollut aikeissa ottaa implantteja, nyt taas tuntuu, ettei kohotusta olisi tarvinnut, pelkät silikonit olis riittäneet. Mutta varmaankin arvet vielä vaalenee. Implanttileikkaus meni hyvin ja oon erittäin tyytyväinen tulokseen. Oon myös saanut kommentteja, että on tosi luonnollisen näköiset c-kupit.


    • Anonyymi

      Vaasan Keskussairaalassa oli muutamia tapauksia jonka seurauksena kirurgi erosi. Työn jäljestä en osaa sanoa, mutta henkilöllä "käytöksellä" on ainakin omaan valintaani merkitystä.

    • Anonyymi

      Leikkauksen lopputulos ei ollut sovitun kaltainen.

    • Anonyymi

      Kokemukseni perusteella en suosittele.

    • Anonyymi

      Eipä löydy googlaamalla mitään ko kirurgista. Ei auta kauheasti "En suosittele" -kommentit.

    • Anonyymi

      Valitsisin toisen paikan kokemukseni perusteella.

      • Anonyymi

        Avaisitko hieman? Minkälaisesta kokemuksesta on kysymys?


      • Anonyymi

        Minulla taas aivan päinvastoin, en enää mene muualle. Loistava asiakaspalvelu!


    • Anonyymi

      Googlamalla "sai potkut kahdesta työpaikasta"

    • Anonyymi

      Tehtiin rintojen kohotus, mutta kyseinen kirurgi teki sen niin, että ylimääräistä nahkaa jäi roikkumaan leikkauksen jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Onko kellään kyseiseltä klinikalta rasvaimu kokemuksia?

    • Anonyymi

      Ensin harkitsin varaavani aikaa Plastiikkakirurgia W:n ja aloin tekemään selvitystyötä asian suhteen:

      Monia ylipositiivisia kommentteja, ilman mitään negatiivista, vaikuttaa olevan kirjoitettu tästä plastiikkakirurgia W:n omistajasta/lääkäristä. Lehtijutun luettuani vaikuttaa siltä, että hänellä ei ole ihan kaikki hyvin kotona. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016110322555175

    • Anonyymi

      Mulle tehtiin minilift ja kaulankohotus enkä voi muutakuin kehua, todella ammattitaitoinen ja mahtava henkilökunta ja kirurgi ammattinsa osaava! Vahva suositus!! Kaikki sujui kuten pitikin. Plasikkakirurgia w

    • Anonyymi

      Mä olen menossa tuonne bbl:ään. Hyvä ja asiallinen kuva tuli konsultaation perusteella.

    • Anonyymi

      Omaan leikkauskokemukseeni perustuen harkitsisin ja ennen kaikkea selvittäisin muutkin vaihtoehdot. Kannattaa vaikka maksaa mieluummin enemmän, jotta saa varmasti ammattitaitoista palvelua. Omaa toimenpidettäni koskien konsultaatiokäynti vakuutti, mutta lopputulosta vielä selvitellään. Lisäksi käytettiin vanhentunutta tekniikkaa.

      • Anonyymi

        Mikä toimenpide oli kyseessä?


      • Anonyymi

        Juurikin näin. Kannattaa harkita tarkkaan, maksaako vähän enemmän, jotta saa varmasti sitä mitä on lähtenyt hakemaan. Halvalla ei aina saa hyvää...


    • Anonyymi

      KC-klinikkaa käytän itse jatkossa tuolla W:llä tapahtuneiden huonojen kokemusten vuoksi.

    • Anonyymi

      Yksi kokemus Plastiikkakirurgia W:stä löytyy, huono semmoinen.

    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt vatsankiristyksessä? Kokemuksia jos kuulisi.

      • Anonyymi

        Olen käynyt abdominoplastiassa W:ssa ja oli hyvä kokemus kaikenkaikkiaan, taitava kirurgi, tekee huolella ja ystävällinen henkilökunta.


    • Anonyymi

      Somevaikuttaja Umppu käynyt W.ssä vatsan kiristyksessä. Elena somevaikuttaja W.ssä peppu suurennuksessa ja vatsan rasvaimussa kaikki nyt 2022. Milppu kohta valmis todella kaunotar fiksu 27vuotias somevaikuttaja ottamassa huuliin täytettä ja botox. Katsokaa noiden ig.t.

    • Anonyymi

      Tuo ei kerro mitään jos sanoo että on huono kokemus. Miksi on huono kokemus?

    • Anonyymi

      Kävin ottamassa silikonirinnat W:ssä. En ole tyytyväinen lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Miksi et ole tyytyväinen? Mikä meni pieleen? Ei oikein kerro mitään en ole tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Mä kävin viime viikolla tuolla bbl:ssä. Olen todella tyytyväinen kyseiseen paikkaan!

      Tämä oli toinen plastiikkakirurginen toimenpide elämäni aikana. Kävin toisessa paikassa ottamassa rintaimplantit. Sielläkin olin todella tyytyväinen kirurgin kädenjälkeen ja lopputulokseen, ja menisin myös uudestaan jos vielä tarve tulee kyseiseen toimenpiteeseen. Mutta tähän edelliseen paikkaan verrattuna täytyy nostaa positiivisena asiana Plastiikkakirurgia W:stä kirurgin hyvät sosiaaliset- ja asiakaspalvelutaidot. Kai Saariniemi (ja koko leikkaustiimi) oli tosi mukava ja ystävällinen. Tietenkään tällaisella asialla ei ole lopputuloksen kannalta merkitystä, mutta kyllähän se on plussaa.

      Tilat olivat todella upeat. Yövyin paikanpäällä ja siellä yötä töissä ollut sairaanhoitaja oli todella mukava.

      Varmasti jostain muualta (esim ulkomailta) olisin saanut saman toimenpiteen halvemmalla, mutta jos meen vielä joskus uusiksi bbl:ään, niin menen ehdottomasti samaan paikkaan. Bbl on kuitenkin varsin riskialtis toimenpide, niin en viitsi mennä vain halvimman hinnan perässä. Jos ei rahat riitä, niin mieluummin sitten säästän pidempään tai olen kokonaan ilman.

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua.

    • Anonyymi

      Huono leikkaustulos kohdallani. En mene toiste.

    • Anonyymi

      Olen käynyt operaatiossa W:ssä ja KC-klinikalla. Mielestäni ero palvelussa on huomattava KC-klinikan eduksi. Kc-klinikalla panostettiin myös jälkihoitoon, ja siellä tuli tunne, että asiakkaasta oikeasti välitetään. Maksan mielelläni vähän enemmän, jos asiointikokemus on miellyttävä.

    • Anonyymi

      Epäonnistunut rintaleikkaus-kokemus sieltä.

    • Anonyymi

      Osaako tehdä faceliftin? Olen 50 v ja ainakin hamsteripussit pitäisi korjata. Please, suositelkaa hyvää tekijää.

      • Anonyymi

        En suosittele. Omalla kohdalla huono lopputulos, rahat meni hukkaan


    • Anonyymi

      Minulla huono kokemus leikkauksesta tuolta. Myöskään heidän asiakaspalvelu-henkisyyteensä en ole tyytyväinen tuotteeseen.

      • Anonyymi

        On ahneus iskenyt kirurgille. Taso laskenut ja hinnat noussut. Sutta ja sekundaa tarjotaan


    • Anonyymi

      Rahat menee hukkaan tuolla klinikalla. Lopputulos yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi

      Itse töissä Vaasan Keskussairaalassa, sai täältä lähteä koska rikkoi räikeästi lääkärin työnkuvaa. Googlatkaa, en ikinä menisi.

    • Anonyymi

      Rintojen kohotus ja implantit laitettu, lopputulos ei näytä hyvältä. Hintoja nostanut reilusti, vaikka työn jälki ei vastaa hintaa. En mene enää koskaan tuonne.

    • Anonyymi

      Miksi hänen vaimonsa ei enää ole tuolla töissä? Hän oli todella kohtelias. Vai onko nykyään ex-vaimo?

      • Anonyymi

        Ex-vaimo muutti Amerikkaan pakoon häpeää.


      • Anonyymi

        On. Kuvaa ei oo näköjään sivuilla, mutta siel on


    • Anonyymi

      Tyhjä juoru. Ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Tämä ketju on todella tarpeellinen, tämän perusteella voi jokainen tehdä omat johtopäätökset siitä, kannattaako tuonne mennä.

      • Anonyymi

        sai potkut VKS näiden ahdistelusyytösten takia. Työskentelen itse VKS ja näiden syytösten myötä ei saanut enää töitä Vaasan alueella


    • Anonyymi

      Henkilökunta? Missä on vaimo?

      • Anonyymi

        Kuulemma eronneet.


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen käynyt tuolla leikattavana ja en mene enää ikinä. Onneksi on vaihtoehtoja Tampereella.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa tarkemmin?Olisi ehkä enemmän hyötyä niille,jotka harkitsevat paikkaa


    • Anonyymi

      Minun leikkaukseni tulos oli katastrofi tuolla tehtynä.

    • Anonyymi

      Huono leikkaustulos ainakin minun kohdallani. Suosittelen kiertämään kaukaa.

      • Anonyymi

        Sama juttu. En suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. En suosittele.

        Mitä leikkauksia tehty? Rinnat, kasvot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä leikkauksia tehty? Rinnat, kasvot?

        Kasvojen alueen leikkaus epäonnistunut ja aiheuttaa jokapäiväistä elämää haittaavia terveyshaittoja.
        Tästä ketjusta 43 kommenttia jo poistettu.
        Kannattaa miettiä miksi jonkun pienen klinikan keskustelusta poistuu niin paljon kommentteja..
        Paljon tyytymättömiä potilaita.
        Kiertäkää kaukaa ja menkää ammattitaitoisimmille ja vastuuntuntoisimmille kirurgeille.


    • Anonyymi

      Minulle laitettiin rintoihin implantit tuolla. Lopputulosta jouduin korjailemaan toiselle klinikalle, joten en suosittele tätä klinikkaa.

    • Anonyymi

      Suosittelen käyttämään jotakin toista klinikkaa. Leikkauksen jälkeen tuli erilaisia komplikaatioita usean vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Kaksi leikkausta on minulle tehty W:llä. Kolmatta ei tule. Niin huonot lopputulokset molemmissa.

      • Anonyymi

        Sama kokemus


    • Anonyymi

      Elämäni suurin virhe oli mennä tämän puoskarin operoitavaksi, miksi saa jatkaa toimintaansa. Kun sille kertoo ettei ole tyytyväinen ja että tilanne on katastrofi siihen ei saa mitään inhimillistä kontaktia kuin robotille puhuisi.

      • Anonyymi

        Täällä myös pettynyt asiakas. Hutiloiden tehty leikkaus takana. Siirryin toisen klinikan asiakkaaksi, enkä tuota puljua suosittele kenellekään. Minulle myös tehtiin leikkaus, joka aiheutti jokapäiväistä elämää haittaavat kivut loppuelämäkseni. Harmittaa niin paljon, että en Googlannut tietoa kirurgista ennen leikkausta. Tästäkin keskustelusta poistettu paljon kommentteja, sekin jo kertoo jotakin...


    • Anonyymi

      Mene KC-Clinicille, niin et pety. Siellä taitava ja turvallinen kirugi Heikki Kupi. Laadusta kannattaa maksaa.

    • Anonyymi

      Huono leikkaustulos minulla tuolta eikä kirurgi ottanut vastuuta eikä vastannut viesteihini. Rahat kelpasi kyllä.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe