Herra pelasta mun isä

tehmies24v

syötä vähintään 15 merkkiä

15

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on hyvä merkki, jos nousee halua auttaa muita. Toivotaan myös isällesi parasta.

• Jumalatekeeihmeitä

Esirukous voi paljon. Syksyllä iäkäs, yli 90-vuotias mies muuttui, alkoi etsiä Jumalaan paria kolmea viikkoa ennen kuolemaa. Sairasti syöpää ja kuoli kotona melkein seisaalle. Oli se ilouutinen sukulaisille.

• kiitosJumalalle

Jeesus, ilmesty pelastajana.

• tehmies24v

kiitos

• jeesuksenoma7

Rakas Jeesus, anna tehmiehelle ja hänen isälleen, Pelastuksen, Parannuksen ja Vapautuksen ihme! Kiitos sinulle Herra!
      t.sinettisormus

• tehmies24v

en mä voi jättää jotai ihmistä joka on kaikki nämä vuodet ollu mun kanssa....ei elämä oo enää samaa ku se ihmine ei enää oo läsnä

• jeesuksenoma7

... taas vääristeltiin kommentiani ... joten ymmärrän ja pysyn poissa ...
      t.sinetti

• annatkoperiksi

Sinetti tuolla poissaolollasi vain annan aseen saatanalle tehokkaan aseen vastustaa rukouksen ja Jumalan valtakunnantyötä.
        Nostat kädet ylös ja antaudut viholliselle.

• jeesuksenoma7

Voin rukoilla hiljaisuudessa, kammiossani, jonne vihollinen ei hyökkää.

6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
        Matt.6.

t.sinetti

• jeesuksenoma7

5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
        Matt.6.

t.sinetti

• kannustaentoisiamme

Niin kai me teemmekin rukousaiheiden puolesta ja rukoilemme täällä Jumalan edessä, mutta on se rohkaisuna rukouksen esittäjille, että näitä ylipäätänsä joku lukee. Kyllä nikkivarkaan, saatananhyökkääjän jokainen tunnistaa.

• jeesuksenoma7

... vaikka kommenttini poistettiinkin, Jumala tietää, mitä niissä luki ja voima tulee sen myötä. Kiitos Jeesus Kristus!
        t.sinetti

• Terv.Mirka

Rukoileminen on tyhmää. Ne ei toimi.

• jeesuksenoma7

Erotan Jumalan VALLASTA heitän alas Taivaasta ja alan itse Jumalaksi. Laskuvarjoksi alasin, oikein Jumalalle.

a. Nyt on aika korjata virheesi Jumala, sillä aikaa on enää vähän....lopeta sodat Jumala tai lennä kuin leppäkeihäs kun MINÄ olen opettamaan kuinka rukoillaan,

t.sinetti

• jeesuksenoma7

... sitä saat, mitä kylvät...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2503
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2181
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1717
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      60
      1693
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1590
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1496
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      154
      1491
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      117
      1250
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1197
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1196
    Aihe