Herra pelasta mun isä

tehmies24v

syötä vähintään 15 merkkiä

15

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on hyvä merkki, jos nousee halua auttaa muita. Toivotaan myös isällesi parasta.

    • Jumalatekeeihmeitä

      Esirukous voi paljon. Syksyllä iäkäs, yli 90-vuotias mies muuttui, alkoi etsiä Jumalaan paria kolmea viikkoa ennen kuolemaa. Sairasti syöpää ja kuoli kotona melkein seisaalle. Oli se ilouutinen sukulaisille.

    • kiitosJumalalle

      Jeesus, ilmesty pelastajana.

      • tehmies24v

        kiitos


    • jeesuksenoma7

      Rakas Jeesus, anna tehmiehelle ja hänen isälleen, Pelastuksen, Parannuksen ja Vapautuksen ihme! Kiitos sinulle Herra!
      t.sinettisormus

      • tehmies24v

        en mä voi jättää jotai ihmistä joka on kaikki nämä vuodet ollu mun kanssa....ei elämä oo enää samaa ku se ihmine ei enää oo läsnä


    • jeesuksenoma7

      ... taas vääristeltiin kommentiani ... joten ymmärrän ja pysyn poissa ...
      t.sinetti

      • annatkoperiksi

        Sinetti tuolla poissaolollasi vain annan aseen saatanalle tehokkaan aseen vastustaa rukouksen ja Jumalan valtakunnantyötä.
        Nostat kädet ylös ja antaudut viholliselle.


      • jeesuksenoma7

        Voin rukoilla hiljaisuudessa, kammiossani, jonne vihollinen ei hyökkää.

        6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
        Matt.6.

        t.sinetti


      • jeesuksenoma7

        5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
        Matt.6.

        t.sinetti


      • kannustaentoisiamme

        Niin kai me teemmekin rukousaiheiden puolesta ja rukoilemme täällä Jumalan edessä, mutta on se rohkaisuna rukouksen esittäjille, että näitä ylipäätänsä joku lukee. Kyllä nikkivarkaan, saatananhyökkääjän jokainen tunnistaa.


      • jeesuksenoma7

        ... vaikka kommenttini poistettiinkin, Jumala tietää, mitä niissä luki ja voima tulee sen myötä. Kiitos Jeesus Kristus!
        t.sinetti


    • Terv.Mirka

      Rukoileminen on tyhmää. Ne ei toimi.

    • jeesuksenoma7

      Erotan Jumalan VALLASTA heitän alas Taivaasta ja alan itse Jumalaksi. Laskuvarjoksi alasin, oikein Jumalalle.

      a. Nyt on aika korjata virheesi Jumala, sillä aikaa on enää vähän....lopeta sodat Jumala tai lennä kuin leppäkeihäs kun MINÄ olen opettamaan kuinka rukoillaan,

      t.sinetti

      • jeesuksenoma7

        ... sitä saat, mitä kylvät...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe