syötä vähintään 15 merkkiä
Herra pelasta mun isä
15
238
Vastaukset
Se on hyvä merkki, jos nousee halua auttaa muita. Toivotaan myös isällesi parasta.
- Jumalatekeeihmeitä
Esirukous voi paljon. Syksyllä iäkäs, yli 90-vuotias mies muuttui, alkoi etsiä Jumalaan paria kolmea viikkoa ennen kuolemaa. Sairasti syöpää ja kuoli kotona melkein seisaalle. Oli se ilouutinen sukulaisille.
- kiitosJumalalle
Jeesus, ilmesty pelastajana.
- tehmies24v
kiitos
- jeesuksenoma7
Rakas Jeesus, anna tehmiehelle ja hänen isälleen, Pelastuksen, Parannuksen ja Vapautuksen ihme! Kiitos sinulle Herra!
t.sinettisormus- tehmies24v
en mä voi jättää jotai ihmistä joka on kaikki nämä vuodet ollu mun kanssa....ei elämä oo enää samaa ku se ihmine ei enää oo läsnä
- jeesuksenoma7
... taas vääristeltiin kommentiani ... joten ymmärrän ja pysyn poissa ...
t.sinetti- annatkoperiksi
Sinetti tuolla poissaolollasi vain annan aseen saatanalle tehokkaan aseen vastustaa rukouksen ja Jumalan valtakunnantyötä.
Nostat kädet ylös ja antaudut viholliselle. - jeesuksenoma7
Voin rukoilla hiljaisuudessa, kammiossani, jonne vihollinen ei hyökkää.
6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Matt.6.
t.sinetti - jeesuksenoma7
5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
Matt.6.
t.sinetti - kannustaentoisiamme
Niin kai me teemmekin rukousaiheiden puolesta ja rukoilemme täällä Jumalan edessä, mutta on se rohkaisuna rukouksen esittäjille, että näitä ylipäätänsä joku lukee. Kyllä nikkivarkaan, saatananhyökkääjän jokainen tunnistaa.
- jeesuksenoma7
... vaikka kommenttini poistettiinkin, Jumala tietää, mitä niissä luki ja voima tulee sen myötä. Kiitos Jeesus Kristus!
t.sinetti
- Terv.Mirka
Rukoileminen on tyhmää. Ne ei toimi.
- jeesuksenoma7
Erotan Jumalan VALLASTA heitän alas Taivaasta ja alan itse Jumalaksi. Laskuvarjoksi alasin, oikein Jumalalle.
a. Nyt on aika korjata virheesi Jumala, sillä aikaa on enää vähän....lopeta sodat Jumala tai lennä kuin leppäkeihäs kun MINÄ olen opettamaan kuinka rukoillaan,
t.sinetti- jeesuksenoma7
... sitä saat, mitä kylvät...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992