Poliisihallitus on 23.1.2017 myöntänyt Patmos Lähetyssäätiölle luvan RA/2017/73 rahankeräykseen ajalle 23.1.2017-31.12.2021 Suomessa Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Varat on tarkoitus käyttää mainittuna aikana Patmos Lähetyssäätiön toimintaan kotimaassa ja lähetyskentillä.
Peku ja muut homottajat voitte olla ihan rauhallisin mielin.
Patmoksen rahankeräyslupa on kunnossa!
35
300
Vastaukset
Mitäs he aikoivat tehdä niille varoille jotka on kerätty sinä aikana kun tuota lupaa ei ole ollut?
Olen silti onnellinen, että näin saadaan Suomi pidettyä pystyssä. Rahaa pannaan juuri täsmänä oikeaan osoitteeseen.
- eiks.oo.hienoo
Jos siinä on joku ongelma niin viranomaiset varmasti heitä opastavat :D
- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
Tarvitseehan Meller silliäkin leipänsä päälle.
Sinulla Räyhis on varmaan leivän päällä pelkkä ylähuulesi?
kerrohan- kirjoitti:
Sinulla Räyhis on varmaan leivän päällä pelkkä ylähuulesi?
Miksi et käytä Daavidintähti-nimimerkkiäsi, Räyhis?
- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
Räyhis, mitä räyhäät, Räyhis?!
kerrohan- kirjoitti:
Tyhmyytesi vai häpeäsikö takia et Räyhis osaa vastata kysymykseen? Ei sitä Daavidintähti-pelleilyäsiä (eikä mitään muutakaan pelleilyäsi) kukaan unohda, joten voisit nyt vain tarttua asiaan rehdisti ja selittää mistä on kyse.
- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
Tyhmyytesi vai häpeäsikö takia et Räyhis osaa vastata kysymykseen? Ei sitä Daavidintähti-pelleilyäsiä (eikä mitään muutakaan pelleilyäsi) kukaan unohda, joten voisit nyt vain tarttua asiaan rehdisti ja selittää mistä on kyse.
kerrohan- kirjoitti:
Jaaha, näkyy tyhmyys olevan syy käytökseesi. Ei kukaan täysjärkinen jatka tuollaista lapsellista inttämistä. Se on tosiaan nähty, että vähän kun ampiaispesää sohaisee eli kommentoi Patmosta johonkin muuhun kuin sinulle, Räyhis, sopivaan Mellerin persettä nuolevaan sävyyn, niin olet samantien kimpussa vaikka mitään ASIAA sinulla kuitenkaan ei ole. Nuo juttusi on niin nähty, eikä niitä taida olla syytä jatkossa kommentoida - mutta kunpa et vain itse olisi tunkemassa joka asiaan, niin ei tulisi vahingossa edes pelleilyysi puututtua.
- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
Jaaha, näkyy tyhmyys olevan syy käytökseesi. Ei kukaan täysjärkinen jatka tuollaista lapsellista inttämistä. Se on tosiaan nähty, että vähän kun ampiaispesää sohaisee eli kommentoi Patmosta johonkin muuhun kuin sinulle, Räyhis, sopivaan Mellerin persettä nuolevaan sävyyn, niin olet samantien kimpussa vaikka mitään ASIAA sinulla kuitenkaan ei ole. Nuo juttusi on niin nähty, eikä niitä taida olla syytä jatkossa kommentoida - mutta kunpa et vain itse olisi tunkemassa joka asiaan, niin ei tulisi vahingossa edes pelleilyysi puututtua.
"Räyhis, sopivaan Mellerin persettä nuolevaan sävyyn, niin olet samantien kimpussa vaikka mitään ASIAA sinulla kuitenkaan ei ole."
Mitä asiaa sinulla Räyhis on?
Oletko täällä taas vain solvaamassa uskovia vai mikä on asiasi? kerrohan- kirjoitti:
"Räyhis, sopivaan Mellerin persettä nuolevaan sävyyn, niin olet samantien kimpussa vaikka mitään ASIAA sinulla kuitenkaan ei ole."
Mitä asiaa sinulla Räyhis on?
Oletko täällä taas vain solvaamassa uskovia vai mikä on asiasi?Tässä pari faktaa:
1) Kaikki tietävät SINUN olevan Räyhis, joten suotta suutasi piekset sälyttääksesi ansaitsemasi osuvan pilkkanimen yhtään kenellekään muulle.
2) Minä en ole solvaamassa uskovia, vaan asiani on kuittailla loputtomalle typeryydellesi, Räyhis.
3) Mikä siis oli oma asiasi? Minähän huomautin, että sitä sinulla ei näytä olevan, ja edelleen vain virkot tyhjänpäiväisyyksiä korjaamatta linjaasi. Tämän takia sinua nimitellään idiootiksi, ja allekirjoitat sen jokaisella viestilläsi. Nyt jos sinulla ei ole mitään asiaa, niin älä sitten kommentoi enää mitään.- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
Tässä pari faktaa:
1) Kaikki tietävät SINUN olevan Räyhis, joten suotta suutasi piekset sälyttääksesi ansaitsemasi osuvan pilkkanimen yhtään kenellekään muulle.
2) Minä en ole solvaamassa uskovia, vaan asiani on kuittailla loputtomalle typeryydellesi, Räyhis.
3) Mikä siis oli oma asiasi? Minähän huomautin, että sitä sinulla ei näytä olevan, ja edelleen vain virkot tyhjänpäiväisyyksiä korjaamatta linjaasi. Tämän takia sinua nimitellään idiootiksi, ja allekirjoitat sen jokaisella viestilläsi. Nyt jos sinulla ei ole mitään asiaa, niin älä sitten kommentoi enää mitään.Itse siinä aloit syyttää minua räyhikseksi.
Älä siis ala jankuttaa koska vastasin sinulle haluamallasi tavalla, Räyhis.
Sinä valitsit miten kesksutellaan. kerrohan- kirjoitti:
Itse siinä aloit syyttää minua räyhikseksi.
Sinä valitsit miten kesksutellaan.Kaikkihan tietävät että sinä olet tämän palstan ainut räyhis. Ja tuo sinun "vastauksesi" oli taas taattua idiotismiä sinulta :D
kerrohan- kirjoitti:
Itse siinä aloit syyttää minua räyhikseksi.
Sinä valitsit miten kesksutellaan."Itse siinä aloit syyttää minua räyhikseksi."
Näinköhän? Katsopas mitä tässä tapahtuu, ja huomioi kellonaika suhteessa muihin viesteihin tähän mennessä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14695216/patmoksen-rahankerayslupa-on-kunnossa!#comment-88506983
Näyttää siltä, että SINÄ tuon aloitut. Vaikka oletkin niin tyhmä, että et osaa katsoa ketjusta mitä on tapahtunut missäkin järjestyksessä edes silloin kun olet itse ollut ketjussa mukana, niin älä oleta moista vajavaisuutta muiden ominaisuudeksi. Olen aiemminkin nähnyt miten yrität syyttää muita asioista joita teet nimenomaan itse. Normaaliälyiset ihmiset oppivat jo lapsuudessa, ettei tuommoinen mene läpi.
"Älä siis ala jankuttaa koska vastasin sinulle haluamallasi tavalla, Räyhis."
Älä jauha Räyhis paskaa. Ketjusta kyllä näkee kuka täällä jotain jankuttaa, ja sinähän se olet.
"Sinä valitsit miten kesksutellaan."
Jaa silläkö tavalla, että sinä aloit nimittelemään minua ensin? Mitäs jos vähän ensin miettisit ennen kuin alat koheltamaan? Nimittäin juuri tuollaisen sekoilun takia jouduin hylkäämään Daavidintähti-nimimerkkisi, ja monet muutkin. No oma on vikasi kun et opi vaikka sinulle mokasi kädestä pitäen näytetään.- kerrohan-
Huuhaa24 kirjoitti:
"Itse siinä aloit syyttää minua räyhikseksi."
Näinköhän? Katsopas mitä tässä tapahtuu, ja huomioi kellonaika suhteessa muihin viesteihin tähän mennessä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14695216/patmoksen-rahankerayslupa-on-kunnossa!#comment-88506983
Näyttää siltä, että SINÄ tuon aloitut. Vaikka oletkin niin tyhmä, että et osaa katsoa ketjusta mitä on tapahtunut missäkin järjestyksessä edes silloin kun olet itse ollut ketjussa mukana, niin älä oleta moista vajavaisuutta muiden ominaisuudeksi. Olen aiemminkin nähnyt miten yrität syyttää muita asioista joita teet nimenomaan itse. Normaaliälyiset ihmiset oppivat jo lapsuudessa, ettei tuommoinen mene läpi.
"Älä siis ala jankuttaa koska vastasin sinulle haluamallasi tavalla, Räyhis."
Älä jauha Räyhis paskaa. Ketjusta kyllä näkee kuka täällä jotain jankuttaa, ja sinähän se olet.
"Sinä valitsit miten kesksutellaan."
Jaa silläkö tavalla, että sinä aloit nimittelemään minua ensin? Mitäs jos vähän ensin miettisit ennen kuin alat koheltamaan? Nimittäin juuri tuollaisen sekoilun takia jouduin hylkäämään Daavidintähti-nimimerkkisi, ja monet muutkin. No oma on vikasi kun et opi vaikka sinulle mokasi kädestä pitäen näytetään.Rauhoitu hyvä ihminen. Verisuoni päässäsi ei kestä tuota melskaamistasi.
kerrohan- kirjoitti:
Rauhoitu hyvä ihminen. Verisuoni päässäsi ei kestä tuota melskaamistasi.
Tässähän minä kaikessa rauhassa näytän sinullekin mokiasi, joita et näyttämättä tajua kun kohellat menemään - että kukakohan tässä melskaa? Vaikka itse luuletkin, että typerä pelleilysi tässäkin ketjussa noin köykäisen kuittauksesi myötä unohtuisi, niin mietihän uudestaan.
Kerrotkos nyt, että millä ihmeen logiikalla voisi vääntää asian niin päin, että minä muka olisin nimitellyt sinua ensin kun jokainen voi lukea ketjusta, että sinä sen aloitit? Kerro! Kerro myös, että miksi hylkäsit Daavidintähti-nimimerkkisi käytön. Minä en halua sinulta muuta kuin vastaukset noihin kysymyksiin, joten muuta sinun ei tarvitse sössöttää, kiitos.- rabies
kerrohan- kirjoitti:
Rauhoitu hyvä ihminen. Verisuoni päässäsi ei kestä tuota melskaamistasi.
Raivotautia liikkeellä.....
rabies kirjoitti:
Raivotautia liikkeellä.....
Raivotautia on tosiaan liikkeellä aina kun Räyhis on liikkeellä, esim. tänään tässä ketjussa nimimerkillään kerrohan-
Siis kuten ketjusta saimme taas kerran todeta, niin hän ei osaa vastata kysymyksiin, hutiloi syytöksiä esittäessään mitä alkeellisimmin tavoin, eikä pysty rehdisti myöntämään virheitään tai selittämään tekemisiään. Kummasti vaan muka löytyy silti hänenkin älyvapaalle vittuilulleen "komppailijoita" - ikään kuin se ketään täällä hämäisi.
Eipä tosiaan ole muuten ensimmäinen kerta kun Räyhis vetäytyy häntä koipien välissä keskustelusta, mutta "saa selkääntaputuksia muilta" ikään kuin niitä jotenkin ansaitsisi! Nämä ovat niin nähtyjä juttuja jo, että hohhoijaa!- rabies
Huuhaa24 kirjoitti:
Raivotautia on tosiaan liikkeellä aina kun Räyhis on liikkeellä, esim. tänään tässä ketjussa nimimerkillään kerrohan-
Siis kuten ketjusta saimme taas kerran todeta, niin hän ei osaa vastata kysymyksiin, hutiloi syytöksiä esittäessään mitä alkeellisimmin tavoin, eikä pysty rehdisti myöntämään virheitään tai selittämään tekemisiään. Kummasti vaan muka löytyy silti hänenkin älyvapaalle vittuilulleen "komppailijoita" - ikään kuin se ketään täällä hämäisi.
Eipä tosiaan ole muuten ensimmäinen kerta kun Räyhis vetäytyy häntä koipien välissä keskustelusta, mutta "saa selkääntaputuksia muilta" ikään kuin niitä jotenkin ansaitsisi! Nämä ovat niin nähtyjä juttuja jo, että hohhoijaa!Jos et osaa lopettaa mene muualle haastamaan riitaa ja purkamaan aggresioitasi.
rabies kirjoitti:
Jos et osaa lopettaa mene muualle haastamaan riitaa ja purkamaan aggresioitasi.
Luuletko sinä pelle, että minulle menee läpi tuollainen, että sinä saat sanoa viimeisen sanan, mutta minä en saisi, koska silloin se tarkoittaisi muka sitä, että minä en osaisi lopettaa, mutta sama ei koskisikaan sinua? Sitä paitsi mihin perustuu se väite, että jonkin keskustelun lopettamattomuus toistaiseksi indikoisi sitä, ettei osata lopettaa? Ei se perustu mihinkään muuhun kuin mielikuvitukseesi, vai pystytkö muka toisin osoittamaan? No et todellakaan.
Mutta kaikin mokomin, jos tosiaan olet sitä mieltä, niin miksi et sitten itse osoita sitä lopettamalla tämä keskustelu osaltasi? Hah, niinpä vaan on, että Räyhiksenä sinä et siihen pysty. Ymmärrätkö, että ristiriitaisuutesi, epäjohdonmukaisuutesi ja yleinen typeryytesi paljastaa sen, kuka siellä ruudun takana on taas tämänkin kerran aivopierujaan palstalle pöräyttelemässä? Joka kerta sama juttu...Huuhaa24 kirjoitti:
Tai odotan.analyysiasi? Tai KotiKisu?
- helpotusta_
On se helpotus, että Pekun ei enää tarvitse kantaa huolta Patmoksen rahoituksesta.
- radionystävä
Viimevuosi taisi olla taas ennätysvuosi Patmoksen työlle.
Mediatoiminta on tosin eri momentilla kuin lähetys mutta hyvä.
Entä miksi ei olisi? Miksi tiedottaa asiasta?
- myötähäpeää
Koska täällä tiedotettiin, ettei se olisi kunnossa.
Onko sinusta jäänyt jotain tällä palstalla väliin? myötähäpeää kirjoitti:
Onko sinusta jäänyt jotain tällä palstalla väliin?Ei ole mutta yleensä jos on puhtaat motiivit niin ei ole tarpeen provosoitua tyhjästä vaan silloin jätetään huutelut omaan arvoonsa. Joten miksi nyt niin hermostua ja puolustaa näitä Jumalan miehiä? Eikö Jumala itse olekaan Heidän puolellaan?
- myötähäpeää
Sähkö__Jänis kirjoitti:
Ei ole mutta yleensä jos on puhtaat motiivit niin ei ole tarpeen provosoitua tyhjästä vaan silloin jätetään huutelut omaan arvoonsa. Joten miksi nyt niin hermostua ja puolustaa näitä Jumalan miehiä? Eikö Jumala itse olekaan Heidän puolellaan?
Hermostua - kenen?
myötähäpeää kirjoitti:
Onko sinusta jäänyt jotain tällä palstalla väliin?Tieto oli hyvä myös meille tavallisille ihmisille, etenkin kritityille.
Hyvä kun huolehtivat.- myötähäpeää
mummomuori kirjoitti:
Tieto oli hyvä myös meille tavallisille ihmisille, etenkin kritityille.
Hyvä kun huolehtivat.Mikä on tavallinen kristitty? Entä minkälaisia muita kristittyjä on kuin tavallisia?
Rahankeräysluvan myöntäminen edellyttää, että rahaa kerätään yleishyödylliseen tarkoitukseen:
https://www.poliisi.fi/luvat/arpajaishallinto/rahankeraykset/syventavaa_tietoa_rahankerayksista/yleishyodyllisyys
Kun ottaa huomioon oikeuslaitoksen kiristyneet toimet vihapuheeseen puuttumiseksi ja Patmoksen yhä selkeämmät kytkökset äärioikeistolaiseen ideologiaan, voidaan kysyä kuinka yleishyödyllistä heidän toimintansa on siinä vaiheessa kun se uhkaa länsimaista demokratiaa tai yllyttää esim. vähemmistöjä vastaan?
https://www.poliisi.fi/luvat/arpajaishallinto/rahankeraykset/rahankeraykset_ja_rahanpesun_ja_terrorismin_rahoituksen_estaminen_ja_selvittaminen
Entä voiko yksittäinen kansalainen tehdä valituksen myönnetystä rahankeräysluvasta, jos epäilee, että rahaa kerätään vääriin tarkoituksiin?"Ahvion poliittisen projektin, kristillisen oikeiston luomisen Suomeen poliittisena painostusryhmänä, onnistuminen on sidoksissa perussuomalaisten kannatuskehitykseen. Tilanne ei näytä lupaavalta. Kristillisdemokraatit on liian pieni puolue, kun taas keskusta ja kokoomus ovat teologis-poliittisesti sidoksissa evankelisluterilaisen kirkon valtavirtaan sekä vanhoihin maltillisiin herätysliikkeisiin."
http://politiikasta.fi/suomi-ja-kristillinen-oikeisto-patmos-lahetyssaation-poliittinen-diskurssi/
- hgfhgfhgfhgf
Patmos on vaarallinen kristofasistinen liike.
- valepukille
SINÄ OLET VALEHTELIJA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988