Juutalaisen Jeesuksen 144 000 apostolia koskien

lähitulevaisuudessa

Raamatun Ilmestyskirjassa kerrottu Israelin yhdestätoista sukukunnasta tulevista Jeesuksen 144 000 apostolista mahdollisesti tullenevat USA:sta pääosin ja jonkun verran Israelin juutalaisista. Jumala antaa hyvän diilin Jeesuksessa näille 144 000 apostolillle, toki Paavali aikoinaan esitti omasta apostolin tehtävästä että olisi vihoviimeinen asema, mutta jokainen Jumalan pyhä ymmärtää, että tärkeä tehtävä tietysti ja ennenkaikkea ihmisten kannalta, sillä siunaus leviää Israelista ja apostolien käsien ja puheen kautta selvästi, kuten voimme lukea Raamatusta.

23

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloitaan_tästä

      USA:n ja Israelin kautta Jeesuksen evankeliumi leviää lähitulevaisuudessa koko maailmaan, sillä tähän näyttää nyt avautuvan se hyvä mahdollisuus ja tietysti edellyttää Jumalan Hengen vuodatusta ja ihmisten tähän janoamista ja parannusta myös. Nyt näyttäisi kohta Raamatun Ilmestyskirjan ensimmäisen sinetin avaamisen aika olevan kohta. Tietysti myös paha maailmassa tästä syystä riehaantuu sillä tietää aikansa lopun kohta koittavan kun Jeesus palaa.

    • Hyvä_ymmärtää

      Raamatusta myös Daavidin ja Salomon tapaukset ihmisinä naisten suhteen.

    • Pelastus on nyt ylösnoussut, kun tuli MIES, joka sanoi suorat sanat koko maailmalle.

      Kuka olisi uskonut muutama vuosi sitten.

      Sainpa minä nähdä tämänkin päivän.

      • Lasten_kaltaisten

        on Jumalan Valtakunta.


      • Ihan_oikeesti

        Se on hienoa.


      • Nähdään_selvästi

        Suomessakin se toisenlainen poliittinen kulttuuri ja seuraukset siitä.


      • Toki_aina_mielipiteet

        riippuu siitä keneltä kysytään ja jokainen tämän ymmärtää.


      • Hienoa_aina

        kun yksikin ihminen uudistuu ja alkaa hyvää tekemään. Israelin ja maailman Messias ja Vapahtaja tullut jo noin kaksi vuosituhatta sitten, ja pian tässä ajassa tulee Jeesuksen 144 000 apostolia.


    • EiApostoleja

      Ilmestyskirjan 144 000 sielua eivät ole apostoleja, joita on ollut kaikkiaan vain 12.

      • Hyvä_lukea

        Ilmestyskirjasta.


    • Raamatussa_selvästi

      Israelin poikalapsen syntymästä ja kuinka Saatana pyrkii sen tuhoamaan, ja näin kohta tulee käymään, ja jokaisen hyvä ymmärtää ja tietää mitä Ilmestyskirjassa kaikkea kerrotaan, että voi asettua viisana Jumalan puolelle Jeesuksessa ja vastustaa myös Saatanaa sillä pyrkii väkevässä eksytyksessä hukuttamaan kaikki ihmiset ottamaan pedon merkin, jonka kautta ihmiset pyritään alistamaan sen tämän maailman babylonian eli mammonan alaisuuteen.

    • Synnytystuskat_totta

      Jeesus tietysti vertauskuvallisesti se Jumalan Temppeli, ja 144 000 apostoliaan Jumalan kaupunginmuurinkivet ja kaksitoista porttia nimetyt Israelin kahdentoista sukukunnan mukaan. Valkoisella hevosella ratsastava lähtee voittamaan ja tarkoittaa iankaikkista evankeliumia Ilmestyskirjan mukaan.

      Miten ja missä (kaikkialla) ja milloin Jumalan Henki sitten vuodatetaan maan päällä, että tämä kaikki voi tapahtua ja alkaa, se nähdään lähitulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Kuuntelin äsken Robert Breakerin ehdotuksen siitä, keitä nuo 144 000 juutalaista ovat. En ole koskaan tullut ajatelleeksi tuota mahdollisuutta, mutta hänen lainaamistaan Raamatunkohdista se alkoi heti vaikuttaa mahdolliselta ja jopa todennäköiseltä. Kuunnelkaapa. Mitä arvelette?

      https://www.youtube.com/watch?v=lZZ7ZFTFmR8

      Lyhyesti kerrottuna hän arvelee, että nuo olisivat ne juutalaiset lapset, Jeesuksen ikäluokka, jotka Herodes tapatti kaksituhatta vuotta sitten. He tosiaan olivat kaikista juutalaisten sukukunnista, olivat neitsyitä ja seurasivat Karitsaa kaikkialle, taivaassa.

      • Uskonharhainen saa aina aivo-orgasmin syyttömien kuollessa mahdollisimman hitaasti ja mahdollisimman kivuliaalla tavalla.

        Tällaisesta tapahtumasta on syytä aina virittää epäjumalalle kiitostoimitus ja hänen varjeluksensa puuttumista ylistävä laulu.


        Jokaiselle uskonharhaisellekin vain valitettavasti koittaa se päivä, jolloin hänen epäjumalansa apuun huutaminen ei tuota tulosta ja pahimmassa tapauksessa edessä on epätodennäköisen mutta toki mahfollisen oikean jumalan tuomio.

        Valitan, olette hävinneet pelin uskoessanne ihmisen luomiin epäjumaliin.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Uskonharhainen saa aina aivo-orgasmin syyttömien kuollessa mahdollisimman hitaasti ja mahdollisimman kivuliaalla tavalla.

        Tällaisesta tapahtumasta on syytä aina virittää epäjumalalle kiitostoimitus ja hänen varjeluksensa puuttumista ylistävä laulu.


        Jokaiselle uskonharhaisellekin vain valitettavasti koittaa se päivä, jolloin hänen epäjumalansa apuun huutaminen ei tuota tulosta ja pahimmassa tapauksessa edessä on epätodennäköisen mutta toki mahfollisen oikean jumalan tuomio.

        Valitan, olette hävinneet pelin uskoessanne ihmisen luomiin epäjumaliin.

        Aivo-orgasmi-ilmaisustasi nousi mieleeni seuraavaaa: ympäristöään huonommin valoa heijastavat kuviot jollakin pinnalla muodostavat mielenkiintoisen fysikaalisen ilmiön. Jos sellaisista kuvioista kokoaa saman kokoisia ryhmiä varioiden kuvioiden paikkaa ryhmän sisällä ja samalla kuitenkin ryhmien keskinäisen järjestyksen säilyttäen, syntyy vaikkapa seuraavanlaisia kuvioryhmien kombinaatioita: Däev itukskilaumet ttviu ääisphä, Dveä utikksaliumte tutiv isphäää, Edäev laumetikskuti tvuit siääpäh ja Vedä ateistimulkku vittu päähäsi. Mysteeriksi allekirjoittaneella jää, mitä sellaista on neljännen kombinaation fysikaalisissa ominaisuuksissa, että sen aiheuttama biokemiallinen reaktio aivoissa ainakin joissakuissa lukijoissa poikkeaa kolmen ensin mainitun kombinaation aiheuttamista reaktioista, ja näin kävisi todennäköisesti vieläpä pinnan materiaalista riippumatta: se toimisi, kumma kyllä, tietokoneen tai kännykän näytöllä, paperilla, puupinnalla, pahvilla, liitutaululla, metallilevyllä, jopa savumerkkeinä taivaalla. Toistaiseksi jotkut ääliöt tukeutuvat ilmiötä selittäessään sellaisiin hömpötyksiin kuin semantiikka, semiotiikka ja psykologia, joiden avulla yllä esitettyä esimerkkiä ja vastaavanlaisia ilmiöitä yritetään selittää - voitteko kuvitella ! - viittaamatta lainkaan kyseisten kuvioiden fysikaalisiin ominaisuuksiin! : D Sillä onhan, kuten me kaikki hyvin tiedämme, tdelisuusainoastaan ja vain pelkkää (kvantti)fysiikkaa.


    • Mutta eikö siellä sanota, että he laulavat jotain uutta virttä, jota kukaan ei tunne, eli jotain uutta. Evankeliumin kaikki tuntevat, ei siinä ole mitään uutta.

      Kaikenlisäksi se paha laulu, se evankeliumi. En halua sitä kiroulua kuulla.

      • Anonyymi

        Onnitteluni sinulle fari.g. Jos tämän sivuston tarkoitus on kristittyjen ja juutalaisten välien heikentäminen, niin olet siinnä löytänyt juuri sinun kyvyillesi sopivan paikan.
        Ainakaan Suomen juutalaisten joukosta on vaikea löytää ketään, joka kannustaa sinua jatkamaan ilkeyksiäsi, joilla rikotaan vuosisatojen aikana saavutettua tasa arvoa ja ystävyyttä.

        Singer


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnitteluni sinulle fari.g. Jos tämän sivuston tarkoitus on kristittyjen ja juutalaisten välien heikentäminen, niin olet siinnä löytänyt juuri sinun kyvyillesi sopivan paikan.
        Ainakaan Suomen juutalaisten joukosta on vaikea löytää ketään, joka kannustaa sinua jatkamaan ilkeyksiäsi, joilla rikotaan vuosisatojen aikana saavutettua tasa arvoa ja ystävyyttä.

        Singer

        "Välien heikentäminen. "

        Tarkoitat varmaan sitä, että kristityt pitäisi esittää äärimmäisen hyvässä valossa, vaikka he itse kirjoittavat vain panettelevaa tekstiä. Ja toinen osapuoli ei sano yhtään mitään.

        Merkillistä tasa-arvoa ja ystävyyttä.

        Muista että minä olen myös kristityksi kastettu, että moitin vain omaani, itseäni siinä samalla.


      • Anonyymi
        fari.g kirjoitti:

        "Välien heikentäminen. "

        Tarkoitat varmaan sitä, että kristityt pitäisi esittää äärimmäisen hyvässä valossa, vaikka he itse kirjoittavat vain panettelevaa tekstiä. Ja toinen osapuoli ei sano yhtään mitään.

        Merkillistä tasa-arvoa ja ystävyyttä.

        Muista että minä olen myös kristityksi kastettu, että moitin vain omaani, itseäni siinä samalla.

        Minäkin olen joskus varoittanut sinua samasta asiasta, ja se näkyy pistäneen muidenkin silmään.

        Ei sinun tarvitse sanoa mitään hyvää, jos et keksi, mutta sekö antaa oikeuden sanoa pahaa.
        Minullakin on paljon asioita ja ihmisiä, joista en löydä helposti hyvää, mutta en ryhdy heitä haukkumaan, vaan olen hiljaa.

        Olen tutustunut elämäni aikana monen suunnan kristittyihin, ja olen sen perusteella varma, ettei nämä juutalaisten haukkujat ole tosi kristittyjä, esiintyvät vain sellaisina.

        Jos et ole juutalainen, niin älä heidän puolestaan hauku täällä kristittyjä.
        Jos olet sitä mieltä, että juutalaiset kannattaa toimintaasi, niin soita Helsingin synagogaan Livsonille ja kysy hänen mielipidettään.
        Saatat yllättyä.

        Kaikella kunnioituksella Jisreel.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen joskus varoittanut sinua samasta asiasta, ja se näkyy pistäneen muidenkin silmään.

        Ei sinun tarvitse sanoa mitään hyvää, jos et keksi, mutta sekö antaa oikeuden sanoa pahaa.
        Minullakin on paljon asioita ja ihmisiä, joista en löydä helposti hyvää, mutta en ryhdy heitä haukkumaan, vaan olen hiljaa.

        Olen tutustunut elämäni aikana monen suunnan kristittyihin, ja olen sen perusteella varma, ettei nämä juutalaisten haukkujat ole tosi kristittyjä, esiintyvät vain sellaisina.

        Jos et ole juutalainen, niin älä heidän puolestaan hauku täällä kristittyjä.
        Jos olet sitä mieltä, että juutalaiset kannattaa toimintaasi, niin soita Helsingin synagogaan Livsonille ja kysy hänen mielipidettään.
        Saatat yllättyä.

        Kaikella kunnioituksella Jisreel.

        Ei minulla ole sellaista kuvitelmaakaan, että Ylirabbi Livson antaisi minulle luvan haukkua kristittyjä. Miksi siis kysyisin muodossa; ' saanko haukkua kristittyjä ?'
        Jos hänellä on huumorintajua, hän voisi nauraa koko kysymykselle ja sanoa, että tämä asia ei kuulu hänen toimialaan.

        Vähän vaikea uskoa että hän sanoisi minulle, - Naisen kuuluu vaieta seurakunnassa ja kysyä kotona mieheltään, jos haluaa jotain tietää.

        Minulla oli aikoinaan mies ja yritin aiheesta keskustellakin, mutta hän ihaili saksalaisia saappaita, uniformuja, täsmällisyyttä ja kuria ja meillä meni välit poikki.

        Minä jätin hänet.


      • Anonyymi
        fari.g kirjoitti:

        Ei minulla ole sellaista kuvitelmaakaan, että Ylirabbi Livson antaisi minulle luvan haukkua kristittyjä. Miksi siis kysyisin muodossa; ' saanko haukkua kristittyjä ?'
        Jos hänellä on huumorintajua, hän voisi nauraa koko kysymykselle ja sanoa, että tämä asia ei kuulu hänen toimialaan.

        Vähän vaikea uskoa että hän sanoisi minulle, - Naisen kuuluu vaieta seurakunnassa ja kysyä kotona mieheltään, jos haluaa jotain tietää.

        Minulla oli aikoinaan mies ja yritin aiheesta keskustellakin, mutta hän ihaili saksalaisia saappaita, uniformuja, täsmällisyyttä ja kuria ja meillä meni välit poikki.

        Minä jätin hänet.

        "Vähän vaikea uskoa että hän sanoisi minulle, - Naisen kuuluu vaieta seurakunnassa ja kysyä kotona mieheltään, jos haluaa jotain tietää."
        Mitä höpiset, tämähän ei millään tavalla kuulu siihen mistä kirjoitin.

        Tuskin Livson ottaa tuollaiset kysymykset huumorilla.
        Tunnen sen verran hänen, ja muiden Suomen johtajien juutalaisten mielipiteitä, etteivät he ole lainkaan mielissään niistä juutalaisista, tai juutalaisina esiintyvistä (valhejuutalaisista), jotka yrittävät repiä kuilua juutalaisten ja kristittyjen välille.

        Sinä olet tietysti suojassa pilkkasi seurauksilta nimimerkin takana, mutta avoimesti juutalaiset eivät ole, vaan he kärsivät kaikki pilkkaajien aikaan saaman epäsovun.

        En kirjoita tästä aiheesta enää, mutta mieti asiaa Suomen juutalaisten kannalta.

        Jisreel.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vähän vaikea uskoa että hän sanoisi minulle, - Naisen kuuluu vaieta seurakunnassa ja kysyä kotona mieheltään, jos haluaa jotain tietää."
        Mitä höpiset, tämähän ei millään tavalla kuulu siihen mistä kirjoitin.

        Tuskin Livson ottaa tuollaiset kysymykset huumorilla.
        Tunnen sen verran hänen, ja muiden Suomen johtajien juutalaisten mielipiteitä, etteivät he ole lainkaan mielissään niistä juutalaisista, tai juutalaisina esiintyvistä (valhejuutalaisista), jotka yrittävät repiä kuilua juutalaisten ja kristittyjen välille.

        Sinä olet tietysti suojassa pilkkasi seurauksilta nimimerkin takana, mutta avoimesti juutalaiset eivät ole, vaan he kärsivät kaikki pilkkaajien aikaan saaman epäsovun.

        En kirjoita tästä aiheesta enää, mutta mieti asiaa Suomen juutalaisten kannalta.

        Jisreel.

        " Ei suhtautuisi kevyesti "

        Kysymys on toisesta uskonnosta, eli kristinuskosta ja sen sisäisestä polemiikista, en siis usko, että hän haluaa sekaantua siihen, kuten kieltää sitä, tai antaa siihen lupaa. Sitä tarkoitin.

        Suhtaudut minuun vihamielisesti ja väität, että minä haukun kristittyjä, mutta pidät ylimielisesti itselläsi oikeuden haukkua minua 'valejuutalaiseksi' kuilunrakentajaksi. En ole esiintynyt juutalaisena. Olen sanonut sinulle ja kaikille muillekin, että nimimerkki fari.g on siksi, että kristittyjen ensisijainen haukkumisen kohde ovat fariseukset. Juudas tietysti myös, joka kirkkoisien mukaan on juutalaisten perustyyppi.

        Kun nimimerkin pohjalta ajattelet minun esiintyvän juutalaisena, niin sehän kertoo siitä, että sinun mielestäsi nykyjuutalaiset ovat yhtä kuin fariseukset, jotka Jeesuksen sanojen mukaan, "eivät voi välttyä Helvetin tulelta."

        Näin totuus sinustakin tässä paljastui.

        Googleta nimellä: " Kristikunnan syyllisyys juutalaisia kohtaa ", Siellä on tiivistelmä siitä mitä historiassa on tapahtunut ja ihan kristillisten saksalaisten Maria sisarten kirjoittamana ja hyvinkin katuvaisena.
        Jos minä kerron mitä siellä sanotaan, sinä haukut minut ystävyyden rikkojaksi. Kerran eräs kristitty sanoi, että näistä ei saa puhua juutalaiset alkavat polttamaan kirkkoja. Minä uskon, että he kyllä tietävät, eivätkä ole siltikään polttaneet kirkkoja. Kristityt itse eivät tiedä, vaan leikkivät ylimielisesti ylimaallista hyvistä.

        Mene nyt lukemaan ja mieti sitten, että olisko ollut aiheellista olla ystävä jo paljon aikaisemmin, silloin kun he olivat vielä puolustuskyvyttömiä, eikä vasta nyt, kun he eivät enää ole.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen sekoketju tämä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe