Minulla on tilanne jossa olin HBO Nordic maksava asiakas.
Palvelussa esiintyi ongelmia eli ohjelmat ei toimineet. Reklamoin asiasta ja heidän vastaus oli että kyllä palvelu toimii.
Tällöin irtisanoin palvelun ja lähetin heille uuden reklamaation.
He lähettivät myöhemmin pahoittelut tapahtuneesta ja ilmaiskuukauden hyvitykseksi.
Otin ilmaiskuukauden vastaan mutta suljin palvelun heti uudestaan.
Todella pitkän ajan päästä olin menossa avaamaan HBO Nordiccia uudestaan koska siellä alkoi hyvä uusi sarja Taboo
Huomasin että palvelu oli päällä ja minua oli veloitettu kokoajan. Tein asiasta uuden reklamaation jossa kerroin tapahtuneesta sekä siitä että en ole käyttänyt palvelua ollenkaan. Pyysin korvausta tapahtuneesta. He vastasivat että meillä oli sopimus eikä valitustani hyväksytä. Tämän jälkeen he lopettivat kysymyksiini vastaamisen.
Olen lähestynyt kuluttajaviranomaista asiasta. Nyt haluaisin kuulla onko muilla käynyt samanlaista heidän kanssa?
Oma ongelmani on se että minulla ei ole tallessa mitään ikivanhoja vahvistus tai irtisanomisilmoituksia. HBO itse näyttää vain viime kuukausien tiedot eivät kerro muuta.
HBO Nordic huijaa, hämää eikä vastaa viesteihin
ApinaaKoijattiin
1
215
Vastaukset
- aaaapinen
Ei ole ollut HBO:n kanssa ongelmia mutta nuo kuukausimaksulliset palvelut on aina vähän hämäriä. Pienellä präntillä ilmotetaan tuo maksun jatkuvuus ja sitten syytetään asiakasta että "olisi pitänyt lukea kaikki 50 sivua käyttöehtoja".
Jos tuo oma reklamointisi ei tuota tulosta niin koita reklamoida julkisesti esim. www.nonono.io-sivun kautta tai sitten heidän fb-sivuilleen. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875