Jumalat ovat ihmisVARKAITA invaasioineen

iKuiset-imurit-imemässä

Jumalat ovat ihmisVARKAITA ja ovat olemassa, halusimme tai emme. Jumalat, meidän PääJumalat vievät, VARASTAVAT meiltä ihmisiltä ja muilta olennoilta sellaista, mikä ei ole Heidän. IKINÄ koskaan tollaiseen kuulunutkaan. Herrat pösilöt kEHTAAVAT vielä akiken tehdä, aikaansaada näkyvästi. Ja toikin Heidän alastomuutensa EI saanut Heitä KOSKAAN lopettamaan, avointa petturuuttansa, JOTA kaikkea ihmisille näyttivät evidensseineen. EI VAAN ihmisille piti tulla sekin rankaisemaan, VAIKKA kuiinka emme voineet olla näkemättä, aistimatta tollaista VARKAUS- ja alastomuus-aktiviteettiansa.

Herrat Jumalat EIVÄT ole mitään muuta kuin Jättiläis-Avaruus-parasiitit, jotka näköjään OIkeutenansa pitävät ihmisten, toisten olentojen kuppaamista, hyväksikäyttöä ravinnokseen ja kaikkeen. Herrat ovat sitä mieltä näköjään, että me kaikki muut, hyödylliset ihmisetkin olemme VAIN Heitä varten. Että voivat tulla tosta noin vAAN ilman mitään aihetta, syytä tai Oikeutta verenimemään meistä virtaa, elämää, jopa olemustamme. Herrat ovat idioottimaisessa tyranniassaan, ja alsitamisessaan menneet IHAN liian pitkälle ja LIIAN kauan. Kuvittelevat, luulevat pelaavansa oikein viisasta, ovelaa lautapeliänsä. mutt kun se idioottimainen lautrapeli, pelinappuloineen (ihmisineen) on jo näkynyt, esillä ollut, eikä lautapeli harvoine pelinappuloineen ole mikään viisas shakki-peli. Herrojen pelinappulatkaan EIVÄT edes liiku, edity pelilaudalla., VAAN paikallaan junnaa niin, että eteenpäin EI mennä VAAN taaksepäin ja kaikki tulee silloin esille, Heidän halunsa ja pelinsä. Pitäkää ihmiste kiinni teidän ihmisoikeuksista, sillä Tollaisilla, moisilla parastiitti-kuppareilla EI ole mitään Oikeutta ylitse muiden.

Tätä maapalloa populaatioineen EI luotu Heitä vAAN varten, ITSE asiassa EI ollenkaan, alisinkaan Tollaisille parasiitti-kuninkaille, JOTKA ottavat ja vievät VAAN kaiken Aikaa, Heille kuulumatonta asiaa, ainesta. Toisten elämää, virtaa ja Voimaa, JOKA EI Heille KOSKAAN kuulunutkaan. Lopettakaa tollainen ketään hyödyttämätön parasiitti-VALTAUS. Heidän invaasionsa ja koko planeetan alistaminen tyhmään diktatuuriin ON tullut tiensä päähän, ennen kuin se KOSKAAN aikoinaan alkoikaan.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        591
        4071
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3418
      3. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2959
      4. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2901
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2234
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2171
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        2107
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1935
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1930
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1879
      Aihe