Yks nainen tänään viestitellyt minulle että haluanko seksiä. No sanoin ei ei ei. Se kysy varmaan 18 kertaa ja koko ajan viestiä pukkaa muutenkin ja yrittää saada mua sinne. Sanoin että vietän koti-iltaa, juon muutaman oluen ja pelaan pleikkaria. Sanoin myös että ei kaikki miehet ole seksin perässä juoksevia, ensin pitää tutustua. Oon nähnyt sen naisen kaksi kertaa ja facebookissa tutustunut.
Naiset on kummallisia.
12
282
Vastaukset
Kun seuraavan kerran kirjaudut faceen siellä kiertää varma huhu että joku on homo ja impotentti.
- Sinkkumies---
Olen kyllä facessa koko ajan tänäkin ollut eikä kukaan ole homoksi luullut. Mutta sitten kun haluaa seksiä , sitä ei saa ja sitten kun ei halua niin sitä saa heti. Pitääkö miehen oll aina panovalmiina naiselle?
- eienäätarvetta
Ei todellakaan, ei ollenkaan.
"kun haluaa seksiä , sitä ei saa ja sitten kun ei halua niin sitä saa"
Miehenä sinun pitäisi opetella haluamaan seksiä silloin ja vain silloin kun sitä on saatavilla. Noinhan se kaikista yksinkertaisinta olisi ja lisäksi hyvää harjoittelua parisuhdetta varten.stellaria81 kirjoitti:
"kun haluaa seksiä , sitä ei saa ja sitten kun ei halua niin sitä saa"
Miehenä sinun pitäisi opetella haluamaan seksiä silloin ja vain silloin kun sitä on saatavilla. Noinhan se kaikista yksinkertaisinta olisi ja lisäksi hyvää harjoittelua parisuhdetta varten.Kyllä miehelläkin saa olla päänsärkyä.
- 1714
Alfabertti kirjoitti:
Kyllä miehelläkin saa olla päänsärkyä.
Saa toki, mutta sitten ei pidä haukkua naista hänen päänsärystään.
1714 kirjoitti:
Saa toki, mutta sitten ei pidä haukkua naista hänen päänsärystään.
Ei miehet haukukaan.
- Pillujen--asiantuntija
Naiset ei kestä seksi pakkeja. Naisilla on useita miehiä joilta vonkaa joten olit vain yksi monesta. Varmaan se nainen panee jotain miestä tällä hetkellä.
- Nnnnainen
Joo mä veikkaisin kanssa että on aika loukattu eikä ihan heti tuu tolta mieheltä seksiä pyytämään, tuskin ikinä.
- kummallista-
Kun naisen haarat aukee niin ei ne pysy kiinni ollenkaan
- Työtön.ätmi
Minulta ei ole naiset seksiä halunneet.
- NobodyZone
Consider yourself abandoned now, Boy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789