Miesten ja naisten eroja.

nuorehko2

Eli nettitreffeissä tindereissä ym. mitä olen huomannut miesten ja naisten eroja. Ikäluokka on jotain 18-24, vanhemmista en tiedä. Itse 24v mies.

Naiset: suuri osa tosi hyvän näköisiä laittautuneita, harrastuksia ym löytyy ja kaikki näyttää olevan kunnossa ja täydellistä.
Miehet: Tavallisia, ehkä vähän tylsiä.
Molemmista vastakohtia siellä täällä.

Kysymys voisi olla miten nämä täysin eritasoiset kohtaavat ikinä? Jos kuitenkin oletetaan että kummankaan ei tarvitse muuttua toisen takia.

PS. Itseäni huvittava huomio: 18v naiset jotka tuskin osaa tehdä ruokaa tai tiedä viineistä kehuvat pitävänsä hyvästä ruoasta ja hyvästä viinistä:D Se että menee helposti alas ja tuntuu kivalle ei tee välttämättä viinistä "hyvää".

49

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1714

Sen takia niitä mätsejä sataa pelkästään naisille. Miehethän valittavat jäävänsä noissa jatkuvasti lehdellä soittelemaan.

• crux

Ei kai ne enää oikein kohtaakaan. Nykyään pitää harrastaa itseään eli kehittää nykymuodin mukaista elämäntapaa ja ulkonäköä. Kyllähän naiset ja tytöt tässä ovat miehiä ahkerampia ja siksi he ajattelevat olevansa tasokkaampia vaikka ovat sitä vain tuolla yhdellä mittarilla.

Toki mieskin voisi aika pienillä asioilla nousta näillä portailla vähän ylemmäksi. Ei tarvitsisi kuin kirjoittaa omasta elämästään sopivasti valikoiden ja ottaa jokin muotiharrastus kevyesti työn alle, mutta vähän teennäiseltä se tuntuu.

• blondichka

Kyllä miehellä jotain mielenkiinnonkohteita täytyy olla mutten vaatimalla vaadi, että hänellä olisi mitään erityisempiä harrastuksia.

Oma deittailukumppanini käy kuntosalilla, muita varsinaisia harrastuksia hänellä ei ole. Minusta on kuitenkin kiva, että hän on tullut minun kanssa kokeilemaan erilaisia urheilulajeja joita hän ei ole koskaan ennen kokeillut, mm. Keilailu, laskettelu, minigolf jne. Eli minulle on tärkeää, että hän suhtautuu uusiin asioihin avoimin mielin ja ainakin kerran suostuu kokeilemaan asioita vaikkei jatkossa niitä haluaisikaan tehdä.

• Fwenjkfnjfwejfsd

Miehet ovat luonnostaan rehellisiä kun taas naiset ovat denialistisia sen suhteen että pohjimmiltaan he ovat tylsiä peruspirkkoja ja sitä ei pakkoharrastuslista tai pätemisentarpeesta lähtevät maneerit muuta.

Koska sattumoisin katselen kärpäsenä katossa parin tälläisen ellin myöhempien aikojen kommelluksia niin totuus on että se itseään sosiaalisena pitävä viinituntija sisustusta harrastava työssäkäyvä tytykkä onkin oikeasti alkoholisoitunut draamasosiaalinen raunio joka ei osaa edes luottaa ns. parhaisiin ystäviinsä. Parisuhde kuralla ja tätä peitellään vetoamalla siihen että "miehet on miehiä" ja se sisustus johtuu siitä että sen homeisen velkakämpän neliömetrejä katsellaan päivästä toiseen ja mietitään mihin tulee banaalit sisustustarrat ja mihin tulee valkoista maalia.

Kaikelle tälle pohja ollaan luotu nuorena naisena jolla oli menekkiä kyllä yllin kyllin (jogiin asteikolla erittäin pantavan näköinen).

Jos haluatte tutustua noihin muijiin niin ei muuta kuin valehtelemaan että elämässä on sellaista gloriaa joka tekee sinut ja hänet erikoiseksi. Helpoiten tämä käy nyrjäyttämällä aivonsa, mutta myös hyväksymällä sen että valittu linja tuntuu ironiselta ja jopa paskalta leffalta toimii sekin. Naisesta sitten ei mitään kovin kummoista tarvi odottaa pitkällä tähtäimellä. Se on todellakin sellainen.

• Naisasialooser1

Hyvin sanottu. Eivät ne naiset siellä ole kauniita tai muutenkaan erikoisia vaan ihan tavallisia akantallukoita, jotka meikeillä ja huijauskuvakulmilla ovat tehneet itsestään paremman näköisen.

• Naiset vain esittävät. Mitä enemmän deittailu on siirtynyt nettiin, sitä paremmat mahdollisuudet naisilla on esittää jotain, mitä he eivät oikeasti ole. Meikki, poseeraus, kuvakulmat, rajaukset ja kuvien muokkaus saavat heidät näyttämään paremmilta kuin tosielämässä. Harrastuksiakin voi listata niin paljon kuin haluaa, vaikka ei olisi oikeasti käynyt siellä zumbassa kuin vain kerran elämässään. Matkailunkin voi laittaa harrastukseksi, kunhan vain on käynyt kerran jossain Suomen rajojen ulkopuolella ja ottanut siellä pari kuvaa. Sama juttu ruuanlaitossa ja viineissä.

Miehet ovat rehellisempiä itsensä suhteen. He käyttävät vähemmän aikaa kuviinsa. He myös suhtautuvat harrastuksiin eri tavalla. Miehille harrastus on jotain, mitä tehdään yleensä pidempikestoisesti ja melko usein. Se on jotain, mihin panostetaan. Miehille harrastukset ilmentävät sitä, mitä he ovat. Naisille harrastukset ilmentävät ympäristön odotuksia. Niiden on tarkoitus tehdä heidät houkuttelevammiksi.

Tämä ei myöskään ole mikään nuorten naisten juttu. Lähipiirissä on keski-ikäisiä naisia, joiden samanikäisiä naispuolisia työkavereita voi kuulemma hädin tuskin edes tunnistaa näiden Facebook-kuvista.

Pääasiallinen ero on siis, että naiset häpeilemättä yrittävät esittää jotain sellaista, mitä eivät oikeasti ole. Miesten sen sijaan tulisi vain olla omia itsejään. Ehkä käydä suihkussa ja kammata tukka, siinä kaikki. PUA-jutut yrittävät tuoda tätä esittämiskulttuuria myös miehille.

• blondichka

jaa itse en ainakaan koe, että esittäisin jotain muuta kuin olen, rakastan matkustelua ja pyrin käymään aivan vähintään 2x vuodessa ulkomailla (siis pohjoismaita pidemmällä) lyhyempien viikonloppureissujen lisäksi naapurimaissa. Minulla oli kuvia ulkomailta tinderissä siksi, että pidän matkustelusta, mutta myös siksi, että en usein ota valokuvia itsestäni ja ulkomailla ollessani kaverit ovat ottaneet parhaita ja tuoreimpia kokovartalokuvia minusta, muut kuvat ovat olleet minun ottamia naamakuvia.

käytän meikkiä päivittäin ja toki haluan myös kuvissa näyttää mahdollisimman edustavalta. Valokuvat kuitenkin korostavat myös ihovirheitä ja lisää painoa n.5kg joten oikeat valaistukset ja kuvakulmat ovat tärkeitä. Liikuntaa harrastan vähintään kerran viikossa ja olen harrastanut hyvin erilaisia lajeja vuosien varrella en siksi, että tekisin itsestäni kiinnostavan vaan siksi, että kyllästyn tiettyihin lajeihin ja haluan kokeilla jotakin uutta. Tykkään kyllä myös olla tylsä ja viettää rauhallisia koti-iltoja televisiota katsellen.

viineissä en todellakaan ole mikään asiantuntija vaikka punkusta tykkäänkin, mutta ruoanlaitossa olen vuosien varrella kehittynyt ja osaan valmistaa myös aika eksoottisia ruokia, mm. sushia, thaimaalais-tyylisiä keittoja, persialaisia ruokia,
        etelä-amerikalaisia ruokia jne. Perinteiset suomalaiset ruoat eivät oikein ole minun makuuni.

Itselläni ei ole ainuttakaan läheistä ystävää, joka ei pitäisi matkustelusta ja joka ei lähes joka lomallaan matkustaisi jonnekin.

• blondichka kirjoitti:

jaa itse en ainakaan koe, että esittäisin jotain muuta kuin olen, rakastan matkustelua ja pyrin käymään aivan vähintään 2x vuodessa ulkomailla (siis pohjoismaita pidemmällä) lyhyempien viikonloppureissujen lisäksi naapurimaissa. Minulla oli kuvia ulkomailta tinderissä siksi, että pidän matkustelusta, mutta myös siksi, että en usein ota valokuvia itsestäni ja ulkomailla ollessani kaverit ovat ottaneet parhaita ja tuoreimpia kokovartalokuvia minusta, muut kuvat ovat olleet minun ottamia naamakuvia.

käytän meikkiä päivittäin ja toki haluan myös kuvissa näyttää mahdollisimman edustavalta. Valokuvat kuitenkin korostavat myös ihovirheitä ja lisää painoa n.5kg joten oikeat valaistukset ja kuvakulmat ovat tärkeitä. Liikuntaa harrastan vähintään kerran viikossa ja olen harrastanut hyvin erilaisia lajeja vuosien varrella en siksi, että tekisin itsestäni kiinnostavan vaan siksi, että kyllästyn tiettyihin lajeihin ja haluan kokeilla jotakin uutta. Tykkään kyllä myös olla tylsä ja viettää rauhallisia koti-iltoja televisiota katsellen.

viineissä en todellakaan ole mikään asiantuntija vaikka punkusta tykkäänkin, mutta ruoanlaitossa olen vuosien varrella kehittynyt ja osaan valmistaa myös aika eksoottisia ruokia, mm. sushia, thaimaalais-tyylisiä keittoja, persialaisia ruokia,
        etelä-amerikalaisia ruokia jne. Perinteiset suomalaiset ruoat eivät oikein ole minun makuuni.

Itselläni ei ole ainuttakaan läheistä ystävää, joka ei pitäisi matkustelusta ja joka ei lähes joka lomallaan matkustaisi jonnekin.

Eiköhän painoasi lisää 5 kg etupäässä se, että harrastat liikuntaa vain kerran viikossa.

• blondichka

:D olen kokoa xs/s ja liikun myös paljon työssäni joten paino-ongelmaa minulla ei todellakaan ole. Teen 3-vuorotyötä ja joinakin viikkoina minulla on useita 12 tuntisia työpäiviä ja töitä saattaa olla kuutena päivänä viikossa joten joka viikko en ehdi enkä jaksa kuntoilla enempää. sitten taas on niitä helppoja viikkoja jolloin tulee kuntoiltua enemmän.

• 121212121212
        blondichka kirjoitti:

Eli toisin sanottuna olet tavisnainen, joskin liikunnan osalta täysi sohvaperuna.

Tätä HC-ätmel juuri viestissään tarkoitti. Minä harrastan liikuntaa 3-5 päivänä viikossa ja käyn matkalla pari kertaa vuodessa. Miehenä laittaisin profiiliini huolehtivani fyysisestä kunnostani ja käyväni matkalla joskus (koska sen naiset kuitenkin haluavat nähdä).

Naisten versio kuuluisi: "olen intohimoinen matkailun harrastaja jolle liikunta on elämäntapa". Toki laittaisin että minulla on elämässäni isoja unelmia, koska unelmoin välillä urasta youtubejulkkiksena katsoessani youtubejulkkiksien videoita.

Sitten rajaisin meikillä leukaa jykevämmän näköiseksi, laittaisin ryhmäkuvaan 20cm koroilla varustetut bootsit jotta näyttäisin pidemmältä ja isot toppaukset hartioiden kohdalle.

Kasassa olisi naisten tyyliin tehty feikkiprofiili. Itse treffeillä miehet eivät näistä hermostu, koska me _oletammekin_ että nuoren naisen profiili on täyttä feikkiä. Ongelma nykypäivänä on että naiset itse alkavat uskoa someminäänsä.

• Naisasialooser1
        blondichka kirjoitti:

Eli toisin sanottuna sinulla on juurikin feikkiprofiili, et ole mikään kaunis fitnesnainen vaan tavallainen akantallukka, joka meikeillä ja kuvakulmilla huijaa. Valokuva ei korosta ylipainoasi tai ihovirheitäsi vaan tuo ne rehellisesti esille. Deittikumppanisi on myös huomannut huomattavan eron tinder-ulkonäössäsi ja oikeassa ulkonäössäsi, mutta miehenä ei ole sitä uskaltanut sinulle sanoa,jotta saisi edes jonkun naisen.

Matkailusi kohdistuu lähinnä Tallinaan ja johonkin Etelä-Euroopan turistirysiin. Olen minäkin käynyt mm. Vegasissa, Losissa, Nykissa ja Niagaralla monen euroopan maan lisäski Italiasta Viroon akselilla,mutta en silti mainosta itseäni matkailijaksi.

• sefzsef
        121212121212 kirjoitti:

Eli toisin sanottuna olet tavisnainen, joskin liikunnan osalta täysi sohvaperuna.

Tätä HC-ätmel juuri viestissään tarkoitti. Minä harrastan liikuntaa 3-5 päivänä viikossa ja käyn matkalla pari kertaa vuodessa. Miehenä laittaisin profiiliini huolehtivani fyysisestä kunnostani ja käyväni matkalla joskus (koska sen naiset kuitenkin haluavat nähdä).

Naisten versio kuuluisi: "olen intohimoinen matkailun harrastaja jolle liikunta on elämäntapa". Toki laittaisin että minulla on elämässäni isoja unelmia, koska unelmoin välillä urasta youtubejulkkiksena katsoessani youtubejulkkiksien videoita.

Sitten rajaisin meikillä leukaa jykevämmän näköiseksi, laittaisin ryhmäkuvaan 20cm koroilla varustetut bootsit jotta näyttäisin pidemmältä ja isot toppaukset hartioiden kohdalle.

Kasassa olisi naisten tyyliin tehty feikkiprofiili. Itse treffeillä miehet eivät näistä hermostu, koska me _oletammekin_ että nuoren naisen profiili on täyttä feikkiä. Ongelma nykypäivänä on että naiset itse alkavat uskoa someminäänsä.

Miehet eivät sitten feikkaa romantiikkaa ja sosiaalisia taitoja kutsumalla niitä "pelimiestaidoiksi"?

Pinnalliset ihmiset hankkivat pinnalliset suhteensa pinnallisten ominaisuuksien avulla. Älä syytä peliä, jos mielit kuitenkin leikkiä mukana ;)

• geenitestomies
        sefzsef kirjoitti:

Miehet eivät sitten feikkaa romantiikkaa ja sosiaalisia taitoja kutsumalla niitä "pelimiestaidoiksi"?

Pinnalliset ihmiset hankkivat pinnalliset suhteensa pinnallisten ominaisuuksien avulla. Älä syytä peliä, jos mielit kuitenkin leikkiä mukana ;)

Naisista pinnallisia on 99%.

• jtydrgy
        geenitestomies kirjoitti:

Naisista pinnallisia on 99%.

Paree ollakin, koska miehistä visuaalisia on 100 % ;)

Eksaktia tunneilmaisua, omasi niitä tai ei, harjoittelee 99 % miehistä tyydyttääkseen naisten henkiset tarpeet.

Kahden kauppa.

• Naisasialooser1
        sefzsef kirjoitti:

Se ei ole feikkausta, kun mies tulee treffeille niin hän on ihan yhtä romanttinen kuin mitä oli netissäkin, nainen taas ilmestyy treffeille rumempana kuin mitä netissä oli.

• Jeps.. Totuus on monesti ihan toista, kuin Jotkut antavat ymmärtää.. Ja onhan se enemmän tai vähemmän SurkuHupaisaa, jos/kun "luodaan" itselle enemmän tai vähemmän ValeIdentiteetti Syystä tai Toisesta.. Noh, se kertoo yksilöstä aika paljon.. Mut HassunHauskaa on, että nämä Yksilöt on sitten muka Esim. "tasapainoisia ja tervepäisiä".. Noh, ei ainakaan mun mielestä, mutta varmasti on SamanKaltaisten Yksilöiden mielestä.. Se kun on KatsojanSilmässä.. ;P

• Teknomirri

Heh heh

Sähän toit kerralla tähän sosioekonomisen lokeron ahtauden ilman sen suurempaa raivoa.

Tiedättekö mitä on bonus-sosiaalisuus?

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Heh heh

Sähän toit kerralla tähän sosioekonomisen lokeron ahtauden ilman sen suurempaa raivoa.

Tiedättekö mitä on bonus-sosiaalisuus?

😁

Mjoo

Eli siis ette. Bonus-sosiaalisuus on sitä että misut lähtevät kimpassa bisselle mestaan, jossa pämppäämisestä saa bonuksia.

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Mjoo

Eli siis ette. Bonus-sosiaalisuus on sitä että misut lähtevät kimpassa bisselle mestaan, jossa pämppäämisestä saa bonuksia.

😁

Näin ollen hilluminen saa taloudellisesti mielekkäät kehykset.

(Reps)

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Näin ollen hilluminen saa taloudellisesti mielekkäät kehykset.

(Reps)

😁

Esmes viereisessä pöydässä on synttäriparty... varmaan vetäneet koko eilisen illan ja yön velliä, ja ovat nyt parkkeeranneet tuohon. Kolmannen onnittelulaulun jälkeen tarjoilija kävi sanomassa, että pitäisi olla hiljaa, sillä suomessa ollaan hiljaa, koska ihmiset häiriintyvät. "Pojat" sanoivat siihen, että puolassa saa laulaa vaikka koko vknlopun, eikä se ketään häiritse. Päinvastoin.

Tällaista täällä.

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Esmes viereisessä pöydässä on synttäriparty... varmaan vetäneet koko eilisen illan ja yön velliä, ja ovat nyt parkkeeranneet tuohon. Kolmannen onnittelulaulun jälkeen tarjoilija kävi sanomassa, että pitäisi olla hiljaa, sillä suomessa ollaan hiljaa, koska ihmiset häiriintyvät. "Pojat" sanoivat siihen, että puolassa saa laulaa vaikka koko vknlopun, eikä se ketään häiritse. Päinvastoin.

Tällaista täällä.

😁

Tarjoilijalla oli tiukka paita, hyvät tissit ja perse, musta hame ja oma nimi rintapielessä. Hiukset olivat kiinni.

Kenkiä en katsonut, koska pseudoelämä vei koko potin.

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Tarjoilijalla oli tiukka paita, hyvät tissit ja perse, musta hame ja oma nimi rintapielessä. Hiukset olivat kiinni.

Kenkiä en katsonut, koska pseudoelämä vei koko potin.

😁

Pitäisi varmaan syntyä useammin päivänsankareiden edessä/kanssa.

😁

• Tästä ketjusta tuli taas mieleen minua monesti askarruttanut asia eli se, että minkälainen ihminen kuvaa itseään tylsäksi. Onko siis niin, että tällainen henkilö tylsistyy erityisesti omasta seurastaan? Ja on kait myös valinnut omat harrastuksensakin niin että niiden parissa on mahdollisimman ikävystyttävää?

• MrHedgehog

"Tästä ketjusta tuli taas mieleen minua monesti askarruttanut asia eli se, että minkälainen ihminen kuvaa itseään tylsäksi."

Mielenkiintoinen ihminen? :D

Yllättävän usein on näin.

• Fefwkmsdfkmdfdfdf

Tylsäksi voi huoletta kutsua ihminen jonka ei tee mitään ns. erikoista tai kaipaa kovin erikoisia kokemuksia. Lenkkipolku, kirjasto, luonnossa kulkeminen ja lukeminen ovat tylsiä harrastuksia - mutta ei se tee niitä vähemmän antoisaksi.

Miksi kaikki pitää lukea/ymmärtää huonoimman vaihtoehdon kautta?

• tylsämies

Ihminen, joka kuvailee olevansa tylsä, on kuullut siitä usein muilta, että näin on.

Todellisuudessa hänellä ei ole tylsää itsensä kanssa, vaan luultavasti viihtyy erinomaisesti itsekseen eikä siitä syystä välitä kauheasti olla seurallinen ja "mukava mies tai nainen" muiden seurassa -> siis tylsä.

• Ramm4
        Fefwkmsdfkmdfdfdf kirjoitti:

Tylsäksi voi huoletta kutsua ihminen jonka ei tee mitään ns. erikoista tai kaipaa kovin erikoisia kokemuksia. Lenkkipolku, kirjasto, luonnossa kulkeminen ja lukeminen ovat tylsiä harrastuksia - mutta ei se tee niitä vähemmän antoisaksi.

Kuinka moni tekee jotain erikoista?

Myös bilettäminen ja etelän matkat ovat tavallisia asioita.

• Fwefwkmfmsdmklfsmklf

... Mutta ne eivät ole "tylsä" kategorian asioita.

Määritelmä:
        Kaikki se mitä ADHD ei pysty tekemään johdonmukaisesti on tylsää.

• Fefwkmsdfkmdfdfdf kirjoitti:

"Lenkkipolku, kirjasto, luonnossa kulkeminen ja lukeminen"

Niin no, jos nuo mainitut ovat tylsiä asioita, niin sitten kyllä minäkin olen aika tylsä ihminen, vaikka en ole oikeastaan itseäni sellaiseksi varsinaisesti ajatellut. Minusta tosin nuo tuntuu aika normaaleilta harrastuksilta, kun taas sitten yltiöpäinen matkustelu ja bilettäminen ovat jotenkin semmoista snobi / ADHD -kategoriaa enkä välttämättä olis niiden harrastajista kovin kiinnostunut.

• Pistänpäs tähän vielä joitakin omia ajatuksiani tylsyydestä ja epätylsyydestä:

Ompelu, neulonta ja virkkaus ovat minusta hurjan jännittäviä harrastuksia, varsinkin uusien asioiden opettelu ja kokeilu. Sanaristikot, sudokut yms. pulmatehtävät ovat myös hauskoja.

Tylsää on minusta se ettei halua koskaan kokeilla mitään uudenlaista vaan haluaa kaiken menevän samoin kuin ennen (esim. lomalla aina samassa paikassa), ja se ettei ylipäätään koskaan saa mitään aikaiseksi (esim. tärkein harrastus on telkkarin katselu).

• stellaria81 kirjoitti:

Pistänpäs tähän vielä joitakin omia ajatuksiani tylsyydestä ja epätylsyydestä:

Ompelu, neulonta ja virkkaus ovat minusta hurjan jännittäviä harrastuksia, varsinkin uusien asioiden opettelu ja kokeilu. Sanaristikot, sudokut yms. pulmatehtävät ovat myös hauskoja.

Tylsää on minusta se ettei halua koskaan kokeilla mitään uudenlaista vaan haluaa kaiken menevän samoin kuin ennen (esim. lomalla aina samassa paikassa), ja se ettei ylipäätään koskaan saa mitään aikaiseksi (esim. tärkein harrastus on telkkarin katselu).

Harmittaa hieman Sun kaltaisten puolesta, että ette ole joko löytänyt aikaisemmin sitä omaa Just sopivaa puoliskoa tai sitten olette "heränneet" hieman "myöhässä" sitä etsimään/kaipaamaan.. ;P

Teidät kun sekoitetaan helposti siihen "TusinaPirkko" massaan ja sitten teitä kohtaan on monilla enemmän tai vähemmän epäilyksiä, että olette Ihan Samanlaisia, kuin monet muutkin.. Se on tosin ihan ymmärrettävää Näinä Päivinä, mutta silti enemmän tai vähemmän myös Surullista.. ;P

Voi olla, että mulla on väärä kuva Sustakin, eli muodostan kuvan susta liian hatarin tiedoin, mutta syystä tai toisesta minulla nyt tälläinen kuva sinusta on.. ;P

Näinä päivinä olisi tilausta sellaiselle "ScifiHärpäkkeellä", jolla kaksi yksilöä pääsisi tutustumaan toistensa mieliin, tunteisiin, ajatuksiin jne., eli SielunMaisemaan.. Samankaltaiset löytäisivät helpommin toisensa tai ainakin tunnistaisi sellaiset, jotka Omasta Mielestä olisi itselle sopivia.. Olisihan tuossa monille myös negatiivisiä juttuja, jopa niille ns. "hyviksille", kun kaikkea ei välttis haluaisi/uskaltaisi antaa toisen nähtäväksi.. Varsinkaan, jos/kun toista ei kunnolla tunne ja jos/kun toinen ei osaa ymmärtää toista tarpeeksi hyvin.. ;P

Juuh.. Pienessä sievässä kirjoittelen, niin voi tulla hieman hämärää juttua.. Pahoittelut siitä.. ;D

• Dmfkemkwefmklmkldsf
        stellaria81 kirjoitti:

Tuollainen vaniljantuoksuinen vaimomateriaali jonka voi unohtaa sujuvasti takavasemmalle.

• Dmfkemkwefmklmkldsf kirjoitti:

Tuollainen vaniljantuoksuinen vaimomateriaali jonka voi unohtaa sujuvasti takavasemmalle.

Noh, Stellu olisikin Just Passeli sellaiselle Just Oikealle, eikä PeliMeesJantterille.. Ja Sillee.. ;P

Se nyt vain menee niin, että ne jotka osaa arvostaa.. Osaa Myös Arvostaa, eikä tehdä Harvinaisuudesta ItsestäänSelvyyttä, niin kuin PeliMeesJantterit tai Tyttelit.. ;P

• MrHedgehog
        stellaria81 kirjoitti:

"Onko siis niin, että tällainen henkilö tylsistyy erityisesti omasta seurastaan?"

Olet selkeästi introvertti :D (ei pahalla, niin minäkin)

Miltä asiat näyttävät muiden silmin katsottuna? Ongelmien ratkaiseminen & uuden oppiminen tapahtuu lähinnä oman pään sisällä. Se vaikuttaa tylsältä, vaikkei sitä olisikaan.

Toki eri ihmisille eri asiat ovat tylsiä. Ehkä bilehileelle kävely metsässä on uusi kokemus ja yöpyminen teltassa olisi maailmanympärysmatkaan verrattava eeppinen seikkailu.

Olen tylsä = uskon että muut pitävät kaltaistani ihmistä tylsänä.

• EdesUnissa

Tuossa aloituksessa keskityttiin 18-24 vuotiaisiin Tinder karjaan. Se ei välttämättä ole paras kuvaaja kertomaan kokonaisuutta. Ensiksi tietysti ikärajaus jättää tutkittavaksi vain kypsymättömiä ihmisiä joilla ei ole kunnollista uraa, monella ei edes koulutusta valmiina.
      Toiseksi lienee edelleen siten että terveen itsetunnon omaavat ihmiset tapaavat toisensa ulkomaailmassa sattumalta, eivätkä suinkaan Tinderin kaltaisissa mainosportaaleissa. Onhan se jotenkin säälittävää että ihminen laittaa kuvansa ja tietonsa portaaliin, ja jää odottamaan että unelmien prinssi/prinsessa hänet sieltä poimii ?
      Ajattelin joskus että nämä treffi-portaalit olisivat hyvä ratkaisu vanhuksille, hassua että käyttäjä ryhmäksi on ajautunut nuoret jotka ovat elämänsä viriileimmässä jaksossa.

• Naisasialooser1

Vain nuoret miehet ovat viriileimmässä jaksossa, nainen on viriileimmässä jaksossa vasta 40 vuotiaana, mutta kukapa sellaista haluaisi panna. Em. syystä 40v naiselta on miljoona kertaa helpompaa saada pillua kuin 20v naiselta, vanhat haaskat saattavat ehdottaa ihan suoraan nussimista. Toki 20v naisissakin on joitakin harvinaisia kyrvähimoisia lutkia, ihan kuten vanhoissa miehissäkin on kiimaisia panosonneja.

• Pillujen--asiantuntija

Juttu on niin että naiset suurin osa eli 99% kauniita ja silloin ei tavis miehet saa naisia. Tavis miehet eli kunnolliset miehet joutu elämään yksin. Miehistä 10% on komeita ja taviksia loput 90% eivätkä kelpaa edes tavis naisille.

• silvrr1412

Eipä tinderissa enää 3 kymppiset ukot enää kelpaa, se on enemmän 2 kymppisten bi nuorten ihmisten paikka.

• 41v-mies

Silloin kun olin 18 v , tytöt oli todella tyhmiä. Ne suuttui jo siitä kun koulussa toinen tyttö puhui minulle , ja sitten luultin että seurustelen sen tytön kanssa joka sanoo moi. Siksi mulla oli pelkkiä panosuhteita. Eka tyttöystäväni oli todellla mustasukkkainen, en saanu tehdä mitään vaan se vahti mua kun haukka poikasiaan. Kun jätin sen niin se uhkasi hukuttautua maauimalan altaaseen. Sairasta todellakin. Nykyäänkin pitää ollla varovainen kenen kanssa tutustuu

• Noh, ehkä sä et nyt ole muutenkaan ollut/ole sellainen "elämänkumppanityyppinen" Jantteri, etkä ehkä niin muutenkaan Sitoutunut PariSuhde Ihminen.. Moni ei ole, eikä siinä mitään.. Kunhan kaikki vain olisivat avoimesti ja rehellisesti Just Sitä mitä ovat.. ;P

Parastahan olisi kaikille, kun Samankaltaiset Seukkailisivat keskenään jne.. ;P

Btw. Tuo mustasukkaisuus on sellainen juttu, että sitä esiintyy vahvana myös sellaisilla, jotka itse kokevat oikeudekseen vehdata suhteessakin enemmän tai vähemmän.. Eli se mikä on itselle sallittua ei ole sille kumppanille.. Ei edes murto-osa siitä.. ;P

• crux

Yksi ero on sekin että naiset pitävät listoista ja määrittelevät elämäänsä ja mieltymyksiään yksittäisten sanojen avulla. Villasukat, aamukahvi, hyväntuoksuinen mies, prätkät, hiihtolenkki järven jäällä, kaakao, matkustelu, punaviini, hyvä ruoka ja seura, ystävät, itsestään huolta pitäminen, treenin jälkeinen olotila.

Kaikki on tietysti hienoa ja terveellistä, ei siinä mitään. Tosi vieraalta kuitenkin tuntuu tällainen tapa pudotella yksittäisiä sanoja ja ajatella että niistä rakentuisi hieno elämä. Minusta nämä eivät ole edes elämää, vaan jokin kuvasto tai mainos.

• Sinä näet kauniin tanssin ja kutsut sitä kauniiksi tanssiksi; minä näen kauniin tanssin ja kutsun jokaista liikettä niiden omilla nimillään.

Sama tanssi silti kyseessä. Ei näkökulman erilaisuus pilaa tanssin hienoutta.

• nainen644

Elämähän koostuu juuri pienistä onnen hetkistä.

• crux
        nainen644 kirjoitti:

Elämähän koostuu juuri pienistä onnen hetkistä.

Varmaan näin on, mutta pinnallisen kuuloisia tuollaiset listat ovat. Tulee heti sellainen mielikuva että näitä hetkiäkö sitten vain jahdataan ja toinen ihminen on sivuseikka. No joo, varmaan se toinen ihminen pitäisi olla sitten siinä vierellä nauttimassa hyvästä vastapaahdetusta tummasta kahvista, auringosta, viinistä, mansikoista, kesäsateesta ja sitten voisi yhdessä vuorotellen luetella sanoja ja toinen täydentäisi toisen listaa ihanasti koska niinhän sielunkumppanit tekevät.

• MrHedgehog

Ei huonompi pointti.

Naiset miehiä voimakkaammin ajattelevat elämän mosaiikkina joka koostuu elämyksistä, kokemuksista, tunnetiloista, jne.

Mies joka ymmärtää miten naiselle tuotetaan voimakkaita elämyksiä ja laajempaa tunteiden skaalaa, on haluttua kamaa. Muttei välttämättä se mies joka sopii rakentamaan yhteistä tulevaisuutta, siihen kun sopii miehille tyypillisempi ajattelutapa.

Suurin osa meistä on tässä hieman tylsiä...siis naisten mielestä.

• "Villasukat, aamukahvi, hyväntuoksuinen mies, prätkät, hiihtolenkki järven jäällä, kaakao, matkustelu, punaviini, hyvä ruoka ja seura, ystävät, itsestään huolta pitäminen, treenin jälkeinen olotila"

No juu, onhan tuollainen sisustusblogityyli tietynlaisten naisten keskuudessa suuressa suosiossa treffipalstalla ja somessa ylipäätään. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi joku haluaa antaa muille kuvan että elämänsä olisi yhtä mindfullnesstaivasta.

Mulle tulee tuollaisista tyypeistä jotenkin aina tämä sketsi mieleen:
        https://www.youtube.com/watch?v=vqXnqxQl8wY

• MrHedgehog
        stellaria81 kirjoitti:

"Villasukat, aamukahvi, hyväntuoksuinen mies, prätkät, hiihtolenkki järven jäällä, kaakao, matkustelu, punaviini, hyvä ruoka ja seura, ystävät, itsestään huolta pitäminen, treenin jälkeinen olotila"

No juu, onhan tuollainen sisustusblogityyli tietynlaisten naisten keskuudessa suuressa suosiossa treffipalstalla ja somessa ylipäätään. Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi joku haluaa antaa muille kuvan että elämänsä olisi yhtä mindfullnesstaivasta.

Mulle tulee tuollaisista tyypeistä jotenkin aina tämä sketsi mieleen:
        https://www.youtube.com/watch?v=vqXnqxQl8wY

Palsta. Läppäri. Pizza. Cola. Pesemättömät kalsongit. Ätmit. Lutkat. Trollface pimeässä huoneessa läppärin valossa.

• Old_school_man

"Ei kusipäille..." Tällaisella tekstillä eräs keskimääräisen näköinen 30 nainen hakee miesseuraa eräällä treffipalstalla. Minusta deitti-ilmojen naiset ovat muutoin läpileikkaus kansasta, paitsi että kouluttautuneiden suhteen on ylipainotusta.

Osa miehistä kyllä osaisi kirjoittaa pitempiä ja/tai parempia esittelytekstejä itsestään, mutta eivät tee sitä koska:
      a) Ovat tehneet profiilin vain ollekseen leikissä mukana ja vastaavat niille keistä ovat kiinnostuneita
      b) Tietävät ettei ns. satsaus tasokkaampaan profiilitekstiin heitä auta
      c) Koska naiset etsivät profiiliteksteistä syitä miksi kokea kyseinen henkilö vääräksi

• 121212121212

Laitoin joskus huvikseni rajaukseksi 20-35v (eikä 20-25v jonka ikäisistä hakisin kumppania) ja ylipainotusta oli seuraavissa kategorioissa:

30-35v, koulutettu, näyttää ikäistään vanhemmalta. Hakee koulutettua miestä.
        30-35v, ok ulkonäkö mutta häviää nuoremmille 10-0, meikattu ja tällätty, pitkä, hakee pitkää ja komeaa 9/10 miestä isolla M:llä.
        30-35v, YH, entisen baarisuusun oloinen WT, hakee ehdottoman luotettavaa miestä tyyliin EI tällaisille miehille (tähän kuvaus existä, ml. lasten isä).
        20-30v, tätimäinen tyyli, ylipainoa, hymyttömän oloinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe