Mielipiteitä Kolarin rukouskonffasta voi kirjoitella tänne, ken on katsonut. Alkaneet eilen ja tänään alkaen kymmeneltä TV7plussalla.
Kolarin rukouskonffa, mitä mieltä?
81
6621
Vastaukset
- Laskuntulos
Polvijärven pastorit=Jumalan vihollisia (Jaakob 4:4).
Patrick Tiainen antikristuksen palvelija.
Tuija Valtanen jokapaikan eksyttää.
Lisäksi noitarumpua soittava lappalainen.
On siinä eksyttäjiä jokalähtöön! Sitä saa mitä tilaa! - DoctorT
Kolarin rukouskonffa tai mikä sen nimi lieneekin, on JORMA LAPPALAISEN hlökohtainen bisnes ja oivallinen HARHAOPPIEN levitystapahtuma.
Puhujat laitalukunaan EKSYTTÄJIÄ! Ihan joka iikka!!!- JormanTunteva
Jorma Lappalainen ei järjestä konferenssia rahasta. Hän tuskin ottaa itselleen tai saa itselleen tai vaimolleen yhtäkään euroa konfan tuloista. Kaikki tulot menevät konferenssin järjestämiskustannuksiin. Ymmärrätte varmasti että tuollaisen konferenssin järjestäminen maksaa. Jos joku euro sattuu jäämään ylimääräistä, se säästetään seuraavaa konferenssia varten. Kaikki maksaa ja rahaa tarvitaan.
Uskon tuntevani Jormaa sen verran että voin antaa hänestä sen todistuksen että hän on vilpitön Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija. Hän on ollut Herran oma lapsesta tai nuoruudestaan asti. Hän julistaa Jumalan sanaa elävässä Pyhän Hengen voimassa ja voitelussa, Herran yhteydessä. Ei hän tuhoa jumalasuhdettaan ja palvelustyötään rahasta. Ei hän ota itselleen voittoa eikä mitään rahaa konferenssista.
Älkää siis puhuko rahan ahneudesta ja viittauksista rahan kavalluksiin samassa yhteydessä kun mainitsette Jorma Lappalaisen. - PuhePyhänHengenVoimassa
Kannattaa katsoa Simo Raution pitämä puhe tänä lauantaina. Hän puhui Pyhän Hengen tarpeellisuudesta ja välttämättömyydestä uskovan elämässä. Jos et ole vielä ymmärtänyt Pyhän Hengen merkitystä elämässäsi, katso ja kuuntele voitelussa puhuttu opetus tästä aiheesta. Jos tämä asia ei aukea tämän puheen kuuntelemisessa tai heti sen jälkeen, se tuskin aukeaa sinulle koskaan.
Jos joku miettii mitä tarkoittaa puhe voitelussa, katso Simo Raution puhe. Siinä sinä näet asian havainnollistettuna. En tarkoita huutamista, tarkoitan elävää julistusta jota saamme kuulla Simon kautta. Mutta se vain on niin että kun Pyhä Henki vaikuttaa julistajassa voimakkaasti, hänen on vaikea puhua kuiskaamalla hiljaa. Pyhä Henki on voimakas virta ja se näkyy ja tuntuu siellä missä se virtaa. - Mummohämeestä
JormanTunteva kirjoitti:
Jorma Lappalainen ei järjestä konferenssia rahasta. Hän tuskin ottaa itselleen tai saa itselleen tai vaimolleen yhtäkään euroa konfan tuloista. Kaikki tulot menevät konferenssin järjestämiskustannuksiin. Ymmärrätte varmasti että tuollaisen konferenssin järjestäminen maksaa. Jos joku euro sattuu jäämään ylimääräistä, se säästetään seuraavaa konferenssia varten. Kaikki maksaa ja rahaa tarvitaan.
Uskon tuntevani Jormaa sen verran että voin antaa hänestä sen todistuksen että hän on vilpitön Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija. Hän on ollut Herran oma lapsesta tai nuoruudestaan asti. Hän julistaa Jumalan sanaa elävässä Pyhän Hengen voimassa ja voitelussa, Herran yhteydessä. Ei hän tuhoa jumalasuhdettaan ja palvelustyötään rahasta. Ei hän ota itselleen voittoa eikä mitään rahaa konferenssista.
Älkää siis puhuko rahan ahneudesta ja viittauksista rahan kavalluksiin samassa yhteydessä kun mainitsette Jorma Lappalaisen.Ihan yleisellä tasolla mainitsen ettei se todista tämän hetken uskovaisen tilasta mitä hän on ollut nuorena tai joskus ennen. Moni on eksynyt todellisesta evankeliumista vaikka alunperin on ollut oikealla tiellä.
Jumalan lähettämät eksytykset ovat voimakkaita ja vaatii ryhtiä olla toista mieltä asioista kun jo iso joukko julistajista on hakoteillä. Lienee helpompaa mennä porukan mukana minne se matka sitten johtaakaan. On helpompaa olla sinisilmäinen ja uskoa kaikki Pyhän Hengen työksi mitä uskonnollisella rintamalla tapahtuu. Mutta se on surullista nähtävää ja kuultavaa. - Anonyymi
Seinähullua toimintaa. Täysin eksytystä.
- Anonyymi
- Anonyymi
Hukassa olevan lampaan määkimistä!!! Hehee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen hengellinen kypsyys/aikuisuus noilta kuulijoilta puuttuukaan kun nielevät innoissaan kaiken mitä puhuja suustaan päästää/karjuu. Raamattua ei näköjään tunneta. Hävettää tv 7 puolesta kun laskevat kansan nähtäväksi tuon kaiken hulluuden. Ei ihme jos uskovaisia pidetään höyrähteneinä kun itse pilaavat maineensa ja kristillinen tv-kanava vielä auttaa tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin.
- Anonyymi
JormanTunteva kirjoitti:
Älkää siis puhuko rahan ahneudesta ja viittauksista rahan kavalluksiin samassa yhteydessä kun mainitsette Jorma Lappalaisen.Älkää laittako rahaa tähän eksytykseen!
- piktäänhellari
En ota kantaa tuohon konffaan Kolarissa, mutta olen uskovainen että en osaa eläytyä tuollaiseen käsien heilutteluun, huojuntaan, saman asian hokemiseen. Minä rukoilen parhaiten hiljaa, yksin tai myös porukassa, jossa rukoillaan normaalilla äänellä. Ei Jumala ole persoona, jolle pitää tehdä temppuja ja pumpata tai manipuloida. Minä en vain pääse mukaan tuollaiseen joukkohysteriaan.
En silti tuomitse, jos joku kokee sen omakseen.- Kummaatouhua
Juuri näin. En ymmärrä miksi tuollaisia kaikenmaailman temppuja pitää tehdä.
- Anonyymi
Se fiilis ja temppuilu ei tule halusta heilua vaan ku nuo rukoilee niin pyhä henki koskettaa lisäen iloa ja euphoriaa itse koin tämän ku aloin hysteerisesti nauramaan ku mun puolesta rukoiltiin vaikka ennen sitä rehellisesti ei kiinnostanu yhtään mikään siis aivan surkea pv eikä se nauru ollut luonnollista se oli jopa pakotettua iloa
- Anonyymi
Jumala on persoona ja Hänen Pyhä Henkensä haluaa olla meitä lähellä.Hän puhuu meille raamatussa.unissa ja näyssä.Jumalan PH on meissä.
- DoctorT
Harhaoppien ja -opettajien tuottajana Lappalainen on ollut ahkera ja täysin tunteeton!!
Miehellä ei ole minkäänlaista nokkaa raittiin opetuksen piiriin. Itsehän on seurakuntahajoittaja jo lähes 30 vuoden takaa. Hänen toimistaan Kolarin hell srk reviittiin palasiksi. Tällaisella historialla varustettu ei minun mitassani ole Herran Palvelija alkuunkaan.
Olen myös vuosia sitten ollut tilaisuudessa, johon hän oli hankkinut saastanlevittäjän!!
Kolarin puhujat niin tässä kuin Kalottivastaavassakin, ovat järkiään harhanlevittäjiä, ihan järkiään!!!
Kukaan ei puuhaa tällaisia tapahtumia laupiaasta sydämestä. Lappalainen ei sinulle kerro euromääriään, ei tietystikään, koska silloinhan sinäkin ystävänä joutuisit näkemään motiivit!
Polvijärviset eivät liiku laupeudesta, eikä kukaan ja jos heidän taksansa on tuhansissa euroissa, niin Lappalaisen on saatava hiukan enemmän!
Uhripuheet pidetään ja sydämiin vedotaan.- joskusmukanaollut
Konfrenssissa on aamupala, lounas ja päivällinen, iltapala. Maksua ei peritä vaan lahjoitetaan. Koulun keittiölle ei pääse "ulkopuoliset" vaan pitää maksaa palkat ja tavarat. Jokainen käsittää, että nuo ateriakustannukset päivää kohti ovat melkoiset. Taisi olla pari vuotta sitten n 30 e/pv. Uskovatkaan ei kaikki ymmärrä, ettei voi syödä ilmaiseksi! Kaikilla tosin ei ole varaa kovin paljon laittaa uhriin, mutta syöntinsä kai jokainen voi maksaa? tai pysyä sitten kotona. Jorma on vienyt Venäjälle evankeliumia, jos Herra ei olisi työssä mukana en usko, että menestystä olisi ollut? Itse tunnen Jorman toiset huomioiden ja alhaisena mieleltään. Minulla ei ole niin vahvaa henkien erottamisen lahjaa, että kaikesta sanoisin, että on väärää. Otetaan se mikä on hyvää ja jätetään muu pois.
- Anonyymi
joskusmukanaollut kirjoitti:
Konfrenssissa on aamupala, lounas ja päivällinen, iltapala. Maksua ei peritä vaan lahjoitetaan. Koulun keittiölle ei pääse "ulkopuoliset" vaan pitää maksaa palkat ja tavarat. Jokainen käsittää, että nuo ateriakustannukset päivää kohti ovat melkoiset. Taisi olla pari vuotta sitten n 30 e/pv. Uskovatkaan ei kaikki ymmärrä, ettei voi syödä ilmaiseksi! Kaikilla tosin ei ole varaa kovin paljon laittaa uhriin, mutta syöntinsä kai jokainen voi maksaa? tai pysyä sitten kotona. Jorma on vienyt Venäjälle evankeliumia, jos Herra ei olisi työssä mukana en usko, että menestystä olisi ollut? Itse tunnen Jorman toiset huomioiden ja alhaisena mieleltään. Minulla ei ole niin vahvaa henkien erottamisen lahjaa, että kaikesta sanoisin, että on väärää. Otetaan se mikä on hyvää ja jätetään muu pois.
Mihin Venäjälle ja mikä siellä toiminta?
Eli satun vain tietämään asioita siellä ja eipä vastaan ole tullut?
Mutta siellä ei hihhulointia sallita... - Anonyymi
Sä voisit Tapio savolainen itse alkaa järjestämään konferensseja. Oot kyllä kova arvostelemaan muita mutta missäs se sinun hengellinen työsi on. Tuskin edes kykenisit moiseen. Eloa on paljon mutta työmiehiä vähän, eipä ole miestä juuri näkynyt missään. Paitsi täällä netissä huutelemassa ja arvostelemassa muita. Ylensä ne arvostelee jotka ei itse tee mitään. On se vain kumma kun sua näkee joka palstalla haukkumassa kaikki ihmiset jotka sentään tekee jotakin lähetyskäskyn eteen.
- egnneg
Hetken katselin lähetyksen loppuosaa, jossa Marja Kallio puhui. Puhui mm. "sukukirouksista", kuinka edeltävät sukupolvet ovat voineet olla tekemisissä "väärissä liitoissa" , ja ne vaikuttavat vielä meihin.
Täydellisen eri mieltä olen tästä. Mielestäni tässä tehdään tyhjäksi Jeesuksen pelastustyötä. Sehän ei silloin olisikaan niin täydellinen, jos "sukukiroukset" pääsisivät
vaikuttamaan uskovan ihmisen elämään.
Pitäisikö tässä lähteä tutkimaan sukuja ja sukujen tekoja, jos vaikka jotakin löytyisi....
Voisi vaimoakin samalla syyttää esim. silloin, kun olisi sanomista puolin ja toisin; ....johtuu varmaan siitä, että isoisoisoisoisoäitisi taisi olla tekemisissä "väärässä liitossa"......
Kun ihminen tulee uskoon, kaikki kiroukset katkeaa siihen paikkaan. Jeesuksen Kristuksen lunastus on täydellinen. Tällaisista sukukirouksista Raamattu ei puhu. Jos asia olisi tärkeä uskovan vaelluksen kannalta, luuletteko, ettei siitä olisi mainittu?
Tällaiset "sukukirous" -puhujat puhuvat ohi Sanan. He kylvävät levottomuutta herkkiin, kasvamattomiin ihmisiin. Vievät puheillaan pahimmassa tapauksessa jopa levon Herrassa.
Aulikki Hartikainen-Piipponen on myös näitä "sukukirous" -puhujia.- gntt
Päätöstilaisuudessa Veijo osasi kyllä kehua itseään.....
- HoseeHalapenjo
Sukukirousjutut ovat käsittäkseni suomalaisille tuttuja ainakin Derek Princen opetuksista. Derek Princehän on ollut lähetystyössä Afrikassa. Kuinka ollakaan, afrikkalaiset sattuvat uskomaan, että kuolleiden esi-isien henget vaikuttavat eri elämän osa-alueisiin. Hmmmmm, mistäkän Derek Prince on mahtanut vaikutteensa ammentaa...?
Lisää afrikkalaisen pakanuuden ja karismaattisen kristillisyyden fuusiosta:
https://www.youtube.com/watch?v=gSBMRB-PrWY&t=430s&index=5&list=PL5_DgsfSHNOY4SElTpr4aRHMTgVtKwauw
https://www.youtube.com/watch?v=bcPC-ycCv_U&index=13&list=PL5_DgsfSHNOY4SElTpr4aRHMTgVtKwauw - KENIASTA.KAJAHTAA
Tv7 Polvijärviläisineen käväisivät kyllä Afrikan mantereelta jotakin henkeä ammentamassa.
- pitkäänhellari
Raamattu kyllä neuvoo ylistämään ja palvelemaan Jumalaa koko ruumiilla, sielulla ja hengellä. Ainakin sielu ja roppa ovat touhussa mukana, kun katsoi sitä norjan saamelaispastorin julistusta. Hiki virtaa, sydän hakkaa, äänikin oli lopussa käheä ja tuskin pystyi hengittämäänkään lopussa.
Liikuntaa siinä saa. Hurraavat ja hyppivät ne urheilustadioneillakin, jossa eläydytään pelin kulkuun. Ja jossain rock-tapahtumassa meno on sitäkin hullumpaan ja sanoin ja elein tietoisesti palvotaan saatanaa.
En usko että rukouksen teho ja kuuleminen ja voima siitä yltyy Jumalan taholta. Kuitenkin parempi uskovaisen riehua ja mesoa tarkoituksena kunnioittaa Jumalaan kuin lorvia jossain kahvikekkereissä tai puhelimessa, jossa keskustelun teemana juoruaminen, lähimmäisen panettelu tai jopa uskovaiselle kyseenlainen harrastus tai ajanvietto, esim. pelaaminen pelihimon orjuudessa.
Ja tarvitseehan uskovaiset myös yhteisöllisyyttä ja tapaa uskovaisia eri paikkakunnilta noissa kokoontumissa. Ja se hyppiminen ja karkelo antaa terveellistä liikuntaa ja kohtaamisen riemua.
Loppujen lopuksi, en minä kyllä usko että noista juhlista haittaakaan on, ja Taivaallinen Isä voi huvittuneenakin katsella menoa. Sensijaan jos joku uskonasioille etäinen ohjelmia katselee, niin saattaa ymmärrettävästi sanoa, että hupsuja ovat. Ihan psykologissa mielessä aikuiselle viralliselle suomaliselle on varmasti hoitavaa irotella vapaasti ja mesoa kuin lastentarhassa. On se rentouttavaa mielelle. Ja kun homma tapahtuu vielä selvin päin.
Olen persoonaltani sangviinikko, mutta minun on kyllä lähes mahdoton eläytyä hengellisessä tilaisuudessa tuolla tavalla. Jos olisin mukana, niin istuisin penkissä silmät kiinni ja rukoillen itsekseni ja voin kuunnella toisten rukouksia. Jumala tuntee ja näkee erilaisuutemme.
Jossain hauskassa maallisessa yleisötapahtumassa ehkä olisi luontevampaa lähteä karkeloimaan.
Siis ei noista tapahtumista kannata mielestäni suurta haloota pitää.
Se on kyllä selvää että kansamme ja seurakuntiemme elämä kaipaa ja tarvitsee totista rukousta. Sitä voimme ja pitää tehdä kodeissa, rukouspiireissä ja seurakunnissa.- TotuuttaRakkaudessa
Sanan mukaan Jumala kaipaa niitä, jotka rukoilevat Isää Hengessä ja Totuudessa! Senkaltaisia rukoilijoita on Isä (Jumala) luvannut kuulla.
Totuus = JEESUS. - vapaatotuudessa
TotuuttaRakkaudessa kirjoitti:
Sanan mukaan Jumala kaipaa niitä, jotka rukoilevat Isää Hengessä ja Totuudessa! Senkaltaisia rukoilijoita on Isä (Jumala) luvannut kuulla.
Totuus = JEESUS.Joh 17
14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
17. Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
Jumalan eli RAAMATUN SANA on myös TOTUUS.
- KuuroilleKorville
Tämäkin ketju on osoitus siitä, että osa helluntailaisina esiintyvistä ei tiedä mitään Pyhästä Hengestä. On kyseessä sitten shamaani, noitatohtori, riivattu tai mikä tahansa pakanallinen henki, eksyneet valkopesevät pimeyden töitä ja selittelevät kaiken parhain päin. Kannattaisi huolestua omasta tulevaisuudesta, jos ei osaa erottaa Pyhää pakanallisesta. Ei auta, vaikka nimellisesti olisi ollut helluntaiseurakunnan kirjoilla 40 vuotta. Raamattu käskee katsomaan kuinka vaellus päättyi, ei kuinka vaellus alkoi. Ei Jeesus turhaan varoittanut eksymisestä; ja tänä päivänä saamme nähdä kuinka ihmiset eksyvät ja kuuroutuvat varoituksille.
https://www.youtube.com/watch?v=5S1q95WxYfk
https://www.youtube.com/watch?v=igv__n7Ch5I
https://www.youtube.com/watch?v=RxCFvdi8YwY&feature=youtu.be&t=9m40s
Henkeen eksyneitä ei toinen ihminen voi enää auttaa, vain Jumala Armossaan voi pelastaa saatanalle vihkiytyneen.- saviseutulainen
Niin on kuin nimimerkki "Kuuroille Korville" yllä kirjoittaa!
Ja TV7 on suurelta osin tänä päivänä vastuussa tästä kauhistuksesta Suomen kristillisellä kentällä.
Tämä on tosiasia, jota kukaan valvova kristitty ei voi kieltää.
Hengellinen sokeus/pimeys on saanut "seiskan" olemassaoloaikana pelottavassa määrin lisää jalansijaa Suomessa. - pitkäänhellari
KuuroilleKorville, sanon sinulle. En tunne sinua etkä sinä minua. En ole sydämesi tuntija. Vaikea sanoa tapahtumista, joita ei ole seurannut eikä ollut henkilökohtaisesti paikalla pakanallisiksi menoiksi.
Lieneekö sitten oikein koko ajan vertailla itseään toisiin, "minä ole oikeassa hengessä ja nuo toiset varmasti ei". Aika kovia arvioita lähimmäisitä ja tunto oikeassa olemisestaan.
Pyrin aina heittämään loppuarviot Jumalalle jos koet että tuo ja se tapa paljoa Jumalaa ei ole oikea. Minulle ei ole Jumala antanut henkien erottamisen armolahjaa ja olen siksi varovainen. - joskusmukanaollut
Amen! Täällä myös, jolle Jumala ei ole antanut henkien erottamisen lahjaa ja olen varovainen kommentoimaan. Joskus haluaa puolustaa kuitenkin ihmistä, jonka on kokenut rakkaudellisena kuten olen Jormankin kokenut.
- KuuroilleKorville
pitkäänhellari kirjoitti:
KuuroilleKorville, sanon sinulle. En tunne sinua etkä sinä minua. En ole sydämesi tuntija. Vaikea sanoa tapahtumista, joita ei ole seurannut eikä ollut henkilökohtaisesti paikalla pakanallisiksi menoiksi.
Lieneekö sitten oikein koko ajan vertailla itseään toisiin, "minä ole oikeassa hengessä ja nuo toiset varmasti ei". Aika kovia arvioita lähimmäisitä ja tunto oikeassa olemisestaan.
Pyrin aina heittämään loppuarviot Jumalalle jos koet että tuo ja se tapa paljoa Jumalaa ei ole oikea. Minulle ei ole Jumala antanut henkien erottamisen armolahjaa ja olen siksi varovainen.Pitkäänhellari - varoittaako Pyhä Henki? Samoin joskusmukanaollut voi kertoa kokeeko samaa rakkaudellisuutta kuin Jorma Lappalaisella?
https://www.youtube.com/watch?v=EIJs954BW5o
Kun pistätte silmät kiinni, koetteko hengen kosketusta? - KuuroilleKorville
KuuroilleKorville kirjoitti:
Pitkäänhellari - varoittaako Pyhä Henki? Samoin joskusmukanaollut voi kertoa kokeeko samaa rakkaudellisuutta kuin Jorma Lappalaisella?
https://www.youtube.com/watch?v=EIJs954BW5o
Kun pistätte silmät kiinni, koetteko hengen kosketusta?Ps. pitkäänhellari - henkien erottamisen armolahjaa ei tarvita aidon Pyhän Hengen työn kohdalla, Pyhä Henki kirkastaa Kristusta ja Sanaa. Opettajan armoituksella varustettua paimenta ei paikkakunnallasi ilmeisesti ole tai koskaan ole ollut.
- DoctorT
Juuri näin, juuri näin, eivät he kuuntele, eivät he kallista korvaansa varoituksen, kehoituksen eikä ojennuksen sanoilla!
Eivät, vaikka merkit ovat hullujen merkkejä kuten tuo Tiaisen sairas säntäily ja nahkahousutaikarummunpaukuttajan tasajalkahyppely, perkeleen töitä ja kansa ei kun hurraa ja ilakoi!
Jumala rakas, lähetä väkevä tuulispää, joka puhaltaa nämä saastaiset pilvet pois!!- 2Kor13jae5
Ikävä kyllä, hyvä tohtori, nämä eksytykset nahkahousutaikarummunpaukuttajineen eivät ole häviämässä mihinkään. 2.Tessalonikalaiskirje, 2. luku kertoo, että nämä uskonsanalaisuudet ja uusapostolisuudet yms. todellakin ovat Jumalan lähettämiä. Älkää eksykö, sillä Jumala ei salli itseään pilkata. Valvokaa!
- DoctorT
näin se lienee. odotan tosin aikaa,joka vetää totiset uskovat yhteen
- 2Kor13jae5
DoctorT kirjoitti:
näin se lienee. odotan tosin aikaa,joka vetää totiset uskovat yhteen
Tämäkin aika lienee lähellä; 2.Tim.3
- KauhistuksenKanahäkki
Kauheaa mesomista oli Veijon ja Aulikin esiintyminen! Ihan kauhistuin!
Aulikki huusi kurkku suorana, että saamelaiset eräs ovat Israelin kadonnut heimo!!! Eiköhän tällaiseen väitteeseen pitäisi esittää faktaa, joitain DNA tutkimuksia yms. Nykyään ei liene ole sekään vaikeaa. - Ingenjör_81
Jorma Lappalainen on ollut terveellä pohjalla, kunnes hänen vaimonsa eksyi Livets Ordin pariin ja sen jälkeen myös Kolarin konferenssit muuttuivat pois rukouksesta ylistyspumppaamiseen.
Tällä videolla Livets Ordin historiikki.
https://www.youtube.com/watch?v=-N-uXpQhNYs- Herravoipuhdistaa
Eikös se tämä Livets Ordista lähtenyt toisenlainen evankeliumin oppi tee myyräntyötään monissa muissakin alkuaan oikeassa kristillisessä opissa olevissa seurakunissa.Tämä myyräntyö tapahtuu seurakunnissa niiden työntekijöiden kautta, jotka ovat tavalla tai toisella yhteistyössä väärän evankeliumin opetukseen ja julistukseen.
- KauhistuksenKanahäkki
Veijo lukkoo paperilappusista aina asiantynkää puhheittensa tueksi. Kuullostaa siltä, että ne oisi kopsattu jostain menestysteologiaa käsittelevistä kirijoista. Ei kuulosta järin uskottavalta! Takeltelee, ei ihan selevästi ole sissäistännä assioo. Ja ihan selevästi, ei saa kirijoituksistaan mittään tolokkua.....!
- EiUmmara
No onhan tuo melekoosta ko tuota menestysteolokioo ja kaiken mualiman satuja noista uuremmista appoostooleista yritettään ruamatun kansien vällii väkisin tunkoo! Ko ei tuanne tottuuden sekkoo oikein tuppaa perkeleen saastat mahtoomaan...
- Vaulikki
Katselin konffaa TV7plus kanavalta. Katselin ja tutkin oliko raitista. Ei ollut. Valitettavasti ei ollut. Ihan kaikkia puheita en ajan puutteessa pystynyt katsomaan, mutta ne jotka katsoin, sanon epäraittiiksi. Minulla on henkien erottamisen armolahja. Kiitän siitä Jumalaa.
Tänä päivänä ei oikein uskalla sanoa asioita suoraan, siitä pitää vihollinen huolen. Minunlaiseni päälle hyökätään heti, arvostelen muka Pyhää Henkeä ja kosken voideltuun.
Kyllä harhoista pitää varoittaa. Se on fakta! - Blueberi
Katsoin sellaista kohtaa jossaPatric juoksi ja kohelsi ees taas. Ravisteli käsiään kuin niitä olisi poltellut ja ilme oli pelokas/outo. Ei oo tervettä ei. Jormako se oli joka kättään nyrkissä heilutellen aivan olisi huutanut aamenta ja juoksemaan kannustanut. Mitä jumalallista siinä kohelluksessa oli vai oliko? Oliko se muka Jumalan korottamista? On maailmankirjat sekaisin että ihmiset sitten vielä kuuntelevat..
- mikkelinmies1
Katselin sen Israel-illan tv7:lla. Pidin kovasti evankelista Tuija Valtasen väkevästä puheesta. Siinä siunattiin Israelia voimallisesti ja kuvailtiin Israelin kansan tämähetkistä tilaa, joka ei ole kovin hyvä. Mm. paljon köyhyyyttä ja sairautta maahanmuuttajissa, jotka eivät tule lännestä. Myös prostituutiota ja lasten heitteillejättöä. Kaiken palestiinalasipakanoiden hyökkäilyn päälle. HYvä, Tuija Valtanen että siunaat Israelia ja kierrät puhumasssa. Kokousmeininki oli kieltämättä vauhdikasta.
Näytti Veijo ja Aulikki saavan profetiaa tältä pääpuhujalta, onko se nyt tämä Patrick ja tulevan siunatuksi. Jeesusta ylistettiin ja rukoiltiin. Tanssittiin kultaiset ja punaiset liput liehuen ja hebrealainen musiikki kaikui. Uskon että kaikki tehtiin Jumalan kunniaksi, ei rahan tavoittelun takia, jota DoctorT epäilee. Kokousyleiö näytti keskiluokkalaiselta, jopa köyhältä. Ei siitä joukosta rahaa revitä. Jorma Lasppalainen johti spontaanisti, ei laskelmoiden rahantuloa. Patrickista jäi vähän levoton olo.- 1258768
Aamen! Tuija Valtanen on juuri tähän aikaan tarkoitettu julistaja. Selkeä, Jeesusta korottava puhe ja voimallinen Israel teema nyt lopunaikana! Muistetaan, että Israel on ajan kello. Ja joka Israelia siunaa, häntä Jumalakin siunaa. Kolarin tilaisuuteen en voi ottaa kantaa, koska en ole sitä nähnyt.
- Skaleisti
Eihän tuo Arild Mosjön rumpu ollut ollenkaan mikään shamaanirumpu, vaikka hän kertoi saaneensa osia siihen Amerikan uskovaisilta intiaaneilta. Shamaanirummussahan on shamaani lovessa näkemät merkit ja kuviot, jotka hän ikuistaa rumpuun, jotta saa yhteyden tuonpuoleiseen transsissa. Sensijaan Arildin rummussa ei ollut shamanistisia kuvioita, vaan ristinmerkki keskellä rumpua, eli hän rummutti kuvainnollisesti Golgatan ristiä. Se on hänen tapansa julistaa saamelaisittain "risti vain olkoon kunniani!". Oli ilo nähdä hänen terveytyneen sydänleikkauksen jälkeen, rukoilin pari vuotta sitten hänen parantumisensa puolesta. Eikä kukaan voi heittää Aulikkia ja Veijoa kivellä ellei todista, että itse on synnitön tai että olisi maailmassa joku synnitön julistaja. Me olemme kaikki syntisiä. Ei Kalevalan lukeminen tai lausuminen edes tee meistä shamaaneja, sehän oli Elias Lönnrotin satuteos kuulujen muinaissuomalaisten sankarien teoista polyteistisen jumaluuskäsitysten kanssa. Ei sinusta tule ateistia, vaikka lukisit päivittäin Vapaa-ajattelijoiden aatoksia, jos pystyt miettimään, miten he pystyvät todistamaan, ettei ole Jumalaa ja Luojaa. Jumala on ja pysyy kaiken läpäisevänä persoonana, ylen ihmeellisenä ja kaikkivoipana ja me pienet ihmiset sekä koko maailmankaikkeuden materia olemme vain Hänen olemuksensa hilsettä, kenties jätettä! Siksi on olemassa pahuus, se on Luojan luomaa jätettä, jota pitää aina puhdistaa.
- gnosis
Kiitos. Varmistit jumalakuvasi kautta Arild Måsön edustavan gnostilaista uushenkisyyttä, missä kristinuskoa käytetään vain peittelemään pakanallisia riittejä.
- enhaluasellaistakoskaan
kiitos Herralle ettei tarvinnut olla mukana.
olen saanut tarpeekseni kaikesta hengelliseksi sanotusta koheltamisesta ja muutaman ihmisen jokapaikassa olemisesta suu auki. - hoilaalaa
Mahtaneeko TV7 tulla ensi viikolla ohjelmaa Arctic North 2018 kesäkonferenssista lainkaan? Tänään oli vain aamulla ja illalla viimevuotista ohjelmaa TV7:ssa. Kuitenkin moni laittaa rahankeräykseen lahjoituksia ja toivoisi, että TV7 lähettäisi suorana ainakin joitakin kokouksia. Vai onko nämäkin tilaisuudet kaupallistuneet? http://laksjohka.blogspot.com/p/suomi.html
- mikkelinmiehenherätys
Taasko ne noitarummut raikaa ja shamaanit joikhaa riivaajahenkiä manaten?
- Vapaasana
Jorma Lappalainen oli päälikkönä Suomen Viljatutteiden jalostus firmassa aikoinaan .Hän on kuin narkomaaninen vallan kahmija.Hän tuli Kolarin Sieppijärvelle ja tuhosi seurakunnan joka koostui rukoilevista Veljistä ja Sisarista.Nyt hän eksyttää Kalottialueitten seurakuntia.Soitin nyt hänelle ja annoin hänen kuulla totuuden ja kirosin hänet vaimonsa kuullen.Olin alussa hänen idiootti tulkki Pohjoiskalotissa,Saame,Norja,Suomi.Minun vaimoani hän ei pystynyt lumoamaan.Kiitos Vaimolleni siitä.Noitarumpuineen tomivat Saamelaiset joikuineen ovat HELVETISTÄ.Puun hedelmistä puu tunnetaan:Kuuluin Kautokeinon Helluntaiseurakuntaan ennen.Nämä sjamaanikristityt tiedän:puun hedelmistä puu tunnetaan.Kutsuin Jormaa pirun narkkari eksyttäjäksi ja kirosin hänet:!
- Anonyymi
Olipa lihallisesti toimittu. Ei tainnu puhelussa rakkautta olla. Uskon että Jorma vain siunasi sinua eikä kironnut takaisin
- varokaasitäkolaria
joku entinen lestadiolainen harhaopettaja oulusta siellä on joka vuosi (mats) se on seonnut täysin pantiin pois puhujanpaikalta pikkuesikoisten seuroissa
- JeesuksenSanat
"Autuaita olette te, kun ihmiset teitä vainoavat..."
- VaroUuskarismaatikkoja
JeesuksenSanat kirjoitti:
"Autuaita olette te, kun ihmiset teitä vainoavat..."
Tässä näemme taas kuinka riivattu pilkkaa Jumalan Sanaa ja vääntää Raamattua uuskarismaattisen antikristillisen agendan mukaiseksi.
Jos luemme kuinka Raamattuun on kirjoitettu, niin Autuaita ovat Vanhurskauden ja Jeesuksen nimen tähden vainotut (Matt. 5:10-11).
Kumpikaan ei sovi uuskarismaatikkoon. Uuskarismaatikko on kääntänyt kaiken itseensä, pikku jumalaan, joka muuttuu autuaaksi, kun joku vain arvioi hänen eksyttävää opetustaan. Vanhurskaus tai Jeesuksen nimen tähden vainoaminen eivät ole luonnostaan kenenkään ihmisen attribuutteja. Jumala on Vanhurskas. Jeesus on Jumala.
Ymmärrämme Raamatusta, että maailman viha kohdistuu Jumalan armossaan lahjoittamaan vanhurskauteen ja lunastukseen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa (Room. 3:24).
Mistä tunnistaa riivatun uuskarismaatikon? Hän siteeraa Raamattua väärin ja ei tarkemmin yksilöi mistä kohdasta lainasi Raamattua väärin.
- DoctorT
Vapaasana:
Puhuu jokseenkin asiaa!
Lappalainen tosiaan särki Kolarin seurakunnan tullessaan. Mm VaattoPekka joutui lähtemään Kittilän srkaan, kun tämä roisto alkoi pesmellyksen.
Nyt hän on jo vuosia eksyttänyt ihmisiä harhaopeillaan. Joku vuosi sitten tämä Tiainen säntäili salissa kuin perseelle ammuttu karhu ja Lappalainen löi tahtia. Nahkahousu norski oli myös "virrassa", voi miten syvällä pimeydessä on JL ja hänen kumppaninsa!!
ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ SAASTAN ALLE!!!- Anonyymi
Kateelliset eksyneet lampaat Määkii...bäääääääää...
- Onon
Perkeleestä on Jorma Lappalainen.Soitin hänelle henkilökohtasesti ja kirosin hänet.Saatanasta hedelmä tunnetaan.hänelle tämä on helppo pisnes$$$$$$$$$$
- Anonyymi
Kurssit Jorman?? Oletpa omituinen hörhö!! Tiedätkö minne joudut täältä lähetettyäsi???!
- Kautokeino
Jorma Lappalainen? Kysy multa Johan A Saari Kautokeino
- ARMO
EN VOI OLLA VAROTTAMASTA !Jorma Lappalaisesta ,hänessä on valheen ja Saatanan henki voiman lähteenä. Herätkää !Päästä TV 7 ON EGOKIIMAA. TUNNEN JORMAN JA OTIN ERON. HETI,HEDELMISTÄÄN HENKI TUNNETAAN. KIROAN LAPPALASEN JORMAN JULKISESTI.MINÄ REHELLISENÄ .Johan A Saari Kautokeino Norge. ON NIIN KUIN DEITY TREFFI KONFERENSSIT MISSÄ NUKUTAAN YÖT LUOKKASALISSA YÖVYTÄÄN PORUKALLA JNE....... EIKÖ MINUN VAROITUKSENI JA KOKEMUKSENI ALA HÄLYTYSKELOJEN SOIDA. TE ARMOSTA USKOON TULLEET SAATTE VOITON JA VOITTOJA VAPAUTEEN SYNNISTÄ, ARMO JA RAUHA SINULLE,SYNTI MENETTÄÄ VALLAN MEISSÄ ,ARMON VOIMASSA,ARMON OLKOON OSASI .
- Saamelainen
Shamaanismia ,hekunaalismia,lihalismia,massimilimismihallitsemismia,hurmoslimimia,exytymilismililsmiä,helvetilismililsmisiä....jne. Jumalan Sana on totuus. Ei tunteet!
- Anonyymi
siellä on joku mats entinen lestadiolainen oulusta täysin sekopää mukana sai porttikiellon lestadiolaisten puhujana kun kääntyi hellariksi ja alkoi puhua kielillä
- Anonyymi
En menisi, vaikka bensat maksettaisiin.
- Anonyymi
Kolarin komfrenssi on prkleen voimien esittelutanner ja sieltä ihmiseyt saatanan voimat elämäänsä saavat! Katsokaa, jos kestätte vuofrn 2020 tulitunneli,missä ihmisiä hakataan ja kaadetaan ja murjotaan lattiaan!! SE EI OLE JUMALAB PYHÄN HENGEN AIKAAN SAAMAA, SE ON IHAN VARMAA! Siksi uskalla edelleen toistaa, että Jorm Lappalainen joukkoineen palvelee prkleen voimissa!
Ja raha, se on aivan varmasti yksi innoitin. Simo Rautio on Lappalaisen veroinen prkleen kätyri!!
IHMISET , KARTTAKAA, ÄLKÄÄ MENKÖ ALKEISVOIMIEN VAIKUTUSPIIRIIN!! Itsenne, terveytenne ja ikuisuutenne tähden! - Anonyymi
Ensinnäkin Jorma ei perheensä kanssa tullut kolariin 80luvulla, vaan Jorma kutsuttiin kolariin saarnaajaksi. , mutta siellä kolarissa oli jo ennen Jormaa uskovilla ja vanhemmistolla keskenään kovat riidat joittenka keskelle Jorma tietämättään joutui. Siellä oli valhetta petosta syyttelyä pimittämistä manipulointia ja kaikkea syntiä mitä lihallinen ihminen voi tehdä. Varsinainen Syy oli se miksi Jormasta ei sit yhtäkkiä tykätty ja alettiin keksimään valheita Jorman päälle, koska Jorma ei itse mennyt niihin valheisiin mukaan. vaan Hän vastusti sitä kaikkea rukouksella ja paastolla. Olisiko Jorman pitänyt mennä mukaan paikallisten synteihin, no ei todellakaan. Onhan se aina tiedetty et Lapissa ihmiset ja jopa uskovat ovat riitaisaa sakkia. Sen näkee kunnanpolitiikassa sukujen riidoissa ja jopa seurakunnissa. Mielestäni Jorma teki oikein kun Hän ei lähtenyt sotimaan lihaa ja verta vastaan, vaan niitä pimeyden henkivaltoja vastaan mitkä oli kaiken näitten paikallisten vanhemmistojen takana. Nimiä mainitsematta ketä ovat olleet koska tekisin Jumalalle väärin jos nimiä täällä huutelisi. Sitä paitsi. Jorma on saanut nykysin sovittua kaikkien näitten vanhemmistojen kanssa, anteeksi on pyydetty ja annettu toisin ja puolin, joten mitä ihmettä te täällä kaivelette vanhoja asioita mitkä on jo sovitettu Herran edessä. Se ei enään kuulu kenellekkään
- Anonyymi
Jorma Lappalainen saastahengen , shekinahengen levittäjä ja taloudellinen kuppari!!
Historia on armoton, hän hajoitti seurakunnan!!
Ja nyt hän on saastuttanut shekinahengellään Lapin, Pohjois-Karjalan, Lounais-Suomen, POhjoiskalotin ja pohjoisen Venäjän!!
Työn jälki on karmeaa, paljon hengellisesti sairastuneita, henkisesti sairastuneita ja fyysisesti sairastuneita!!- Anonyymi
Näyttää siltä että Jorma on onnistunut hyvin työssään Jeesuksen Kristuksen palvelijana. Sillä jos hän olisi kaikkea tuota niin häntä vain kovasti kiiteltäisiin. Nythän asia onkin päinvastoin ja todistaa väkevästi Jorman puolesta. Onkin astunut näemmä liian monta kertaa saatanan varpaille.
- Anonyymi
Tämän kaiken kertoi VR62. harhaisena ollessaan. Koska sitten selviää totuus?
Jos paatunut lopullisesti niin tuskin koskaan!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä että Jorma on onnistunut hyvin työssään Jeesuksen Kristuksen palvelijana. Sillä jos hän olisi kaikkea tuota niin häntä vain kovasti kiiteltäisiin. Nythän asia onkin päinvastoin ja todistaa väkevästi Jorman puolesta. Onkin astunut näemmä liian monta kertaa saatanan varpaille.
Joka TERVE USKOVAINEN, ymmärtää vilkaistessaankin Kolarin menoa, ettei tuo ole Pyhän Hengen aikaan saamaa , vaan sielullista vouhkaamista. Ja tämän lisäksi JL toistaa shekinahengessä, kuten hän sanoo. Tunteeko sinun Raamattusi tuon hengen?
Kun katsotte Lappalaisen kehonkieltä, niin ymmärtää pitäisi, ettei se ole terveen hengen aiheuttamaa; olkapäiden heittely ja nostelu sekä köhiminen ja käpilien laajakaariset liikkeet.
Tätä olkien nostelua näkyy myös joissakin muissa.
Tuo rätin kanssa sääskiä huitova ei ole terveessä hengessä eikä vaikutuksessa!! Aivan pimeää ja Lappalainen on tuosta kaikesta vastuussa!
Romaninuorukainen on eksynyt joukkoon ja luulee onneton olevansa hyvälläkin asialla. Kauanko kestää?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka TERVE USKOVAINEN, ymmärtää vilkaistessaankin Kolarin menoa, ettei tuo ole Pyhän Hengen aikaan saamaa , vaan sielullista vouhkaamista. Ja tämän lisäksi JL toistaa shekinahengessä, kuten hän sanoo. Tunteeko sinun Raamattusi tuon hengen?
Kun katsotte Lappalaisen kehonkieltä, niin ymmärtää pitäisi, ettei se ole terveen hengen aiheuttamaa; olkapäiden heittely ja nostelu sekä köhiminen ja käpilien laajakaariset liikkeet.
Tätä olkien nostelua näkyy myös joissakin muissa.
Tuo rätin kanssa sääskiä huitova ei ole terveessä hengessä eikä vaikutuksessa!! Aivan pimeää ja Lappalainen on tuosta kaikesta vastuussa!
Romaninuorukainen on eksynyt joukkoon ja luulee onneton olevansa hyvälläkin asialla. Kauanko kestää??Kyllä se sanottava on että kaunista katseltavaa kun kaunis nainen lipun kanssa pyörii ja Jorman niskannakkelut nyt vaan on jotain persoonaan kuuluvaa. Shekina lienee sitä Ilmestysmajan savua ja sumua sekä hohtihan tuota ilmestysvuorellakin. Sitä samaa esiintyi myös Azusakadun väkevässä herätyksessä muinoin.
- Anonyymi
Onkohan se Patric Tiainen parantunut homoseksuaalisuudesta.
- Anonyymi
Tärkeämpää olisi jos helluntain johtomiehet ja naiset parantuisivat sokeudestaan.
- Anonyymi
Jos sitä sokeutta ei olisi ollut , mitään patricjuttuja ei olisi tullut eikä mennyt.
mutta ollaan hiljaa vaan pää puskassa kuten aina ennenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitä sokeutta ei olisi ollut , mitään patricjuttuja ei olisi tullut eikä mennyt.
mutta ollaan hiljaa vaan pää puskassa kuten aina ennenkin.Ehkä se on vaan niin että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Niitä heittelijöitä täällä kyllä riittää.
- Anonyymi
Tällä hetkellä he ovat todella sokeita, peite silmillään.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on vaan niin että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Niitä heittelijöitä täällä kyllä riittää.
Ei ole kysymys kenenkään SYNNITTÖMYYDESTÄ, vaan hengellisestä puhtaudesta ja raittiudesta!
Helluntailiike ei ole näihin koskaan puuttunut, ei myöskään Lappalaisen saastutustyöhön niin Pohjois-Karjalaan kuin Varsinais-Suomeenkaan!
RV päätoimittaja Mäkilä, hänhän on Livets Ord-koulun tuote ja paljolti samassa Lappalaisen shekina-hengessä! Siksi se uskalla tätä hulluutta arvioida.
Minä olen arvioinut toimintaa jo vuosia. Jo sieltä, kun Tiainen hullunlailla juoksi salia edestakaisin ja silmissään oli täysin sairas ja vauhkoontunut katse! Siinä samassa sprinttitilaisuudessa lavalla hyppi tasajalkaa norjalainen shamaanirummun paukuttaja ja Lappalainen löi tahtia etupenkissä! SIELLÄ OLI PAIKALLA PRKLEEN HENKI!!
Sama pätee siihen parin vuoden takaiseen TULITUNNELIIN, josta video julkisesti nähtävillä oli ja sielläkin oli PRKLEEN HENKI!!!
Se, mitä olen väittänyt ja väitän, Lappalainen on saastuttaja ja paljon on kansaa, joka hänen heiluvien käsien alta on sairaampana lähtenyt. Osa ei ole selvinnyt koskaan henkisesti ja hengellisesti terveiden joukkoon!!
Uskova, joka jotain muuta Kolarista väittää ja perustelee, on itse saastunut siitä hengestä, se on selvää se! Kiistatta!
DoctorT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kysymys kenenkään SYNNITTÖMYYDESTÄ, vaan hengellisestä puhtaudesta ja raittiudesta!
Helluntailiike ei ole näihin koskaan puuttunut, ei myöskään Lappalaisen saastutustyöhön niin Pohjois-Karjalaan kuin Varsinais-Suomeenkaan!
RV päätoimittaja Mäkilä, hänhän on Livets Ord-koulun tuote ja paljolti samassa Lappalaisen shekina-hengessä! Siksi se uskalla tätä hulluutta arvioida.
Minä olen arvioinut toimintaa jo vuosia. Jo sieltä, kun Tiainen hullunlailla juoksi salia edestakaisin ja silmissään oli täysin sairas ja vauhkoontunut katse! Siinä samassa sprinttitilaisuudessa lavalla hyppi tasajalkaa norjalainen shamaanirummun paukuttaja ja Lappalainen löi tahtia etupenkissä! SIELLÄ OLI PAIKALLA PRKLEEN HENKI!!
Sama pätee siihen parin vuoden takaiseen TULITUNNELIIN, josta video julkisesti nähtävillä oli ja sielläkin oli PRKLEEN HENKI!!!
Se, mitä olen väittänyt ja väitän, Lappalainen on saastuttaja ja paljon on kansaa, joka hänen heiluvien käsien alta on sairaampana lähtenyt. Osa ei ole selvinnyt koskaan henkisesti ja hengellisesti terveiden joukkoon!!
Uskova, joka jotain muuta Kolarista väittää ja perustelee, on itse saastunut siitä hengestä, se on selvää se! Kiistatta!
DoctorTMinä todistan väkevästi että hyviä tilaisuuksia sillä Lappalaisen Jormalla. On uskoa ja on meinkiä. Kyllä siellä ihminen viihtyy ja rauhoittuu, jopa pyhittyy.
- Anonyymi
https://www.translationdirectory.com/sense_of_life/article_en_0181.php
Tuossa on yksi todistus siitä, että Jumala parantaa homoja. Vaan eipä ole parantanut suurta "Jumalan palvelijaa" Patric Tiaista. - Anonyymi
Jos Patric Tiainen ei parantunut siellä niin ei siellä parantunut kukaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760