Hyvä asia.

ateistie

Näin uutena ateistina olen miettinyt asioita ja kokenut asioita,jotka kokevat eri näkemyksiä,eri ukontokuntien eri teistä/näkemyksistä.Lähes jokainen uskonnollinen tässä tapauksessa porukka on häikäilemätön salaseura,johon on edes vaikea päästä sisälle. se määrää joka on eniten kiinnostava kohdehenkilö.sen mukaan mennään. en todellakaan lähde enää mihinkään uskon juttuun mukaan,raamattu kirja muitten mukana ja järjestän kamppanjan joka tukee väittämääni ja kehottaa ihmisiä eroamaan ihan mistä uskotokunnasta tahansa.

19

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfgyuiopå

      Hahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahha
      5000 milj. pitäisi käännyttää, jooo, on luulot

      • jkhkkjl

        Kristittyjä on vain 2000 miljoonaa. Ave Maria ei kaiu edes joka kodissa näistä.


      • uskonpohjatontyhmyys

        Tuo on se idootti, joka laskee hindut ja muslimitkin uskonveljikseen ja kristityiksi silloin kun puhutaan määristä, mutta kiroaa jokaisen vähänkin eri lailla uskovan kristityn hevonkuuseen heti kun puhutaan uskosta. Kaksinaismoraali kun on ainoa moraali jonka uskovat tuntevat...


      • 11jhgfdrtyuiop
        jkhkkjl kirjoitti:

        Kristittyjä on vain 2000 miljoonaa. Ave Maria ei kaiu edes joka kodissa näistä.

        Kristittyjä on 2400 miljoonaa
        Muslimeja (Jumalaan uskovia) alle 2000 miljoonaa
        et silleen nää ateistit keksii ihan omat luvut.


      • 11jhgfdrtyuiop kirjoitti:

        Kristittyjä on 2400 miljoonaa
        Muslimeja (Jumalaan uskovia) alle 2000 miljoonaa
        et silleen nää ateistit keksii ihan omat luvut.

        "Muslimeja (Jumalaan uskovia) alle 2000 miljoonaa"

        Vaatiikoo Jumalaan uskominen sen, että uskoo Jeesuksen olevan osa Jumaluutta?


      • jumalat.ovat.petosta
        Oudoksuva kirjoitti:

        "Muslimeja (Jumalaan uskovia) alle 2000 miljoonaa"

        Vaatiikoo Jumalaan uskominen sen, että uskoo Jeesuksen olevan osa Jumaluutta?

        Ei niistä kukaan oikeasti usko. Näyttelevät vaan, koska eivät uskalla sanoa kiusaamisen pelossa totuutta. Tietävät oikein hyvin, ettei mitään Jumalaa tai jumalia ole olemassakaan.


      • etkötätäkääntiedä
        11jhgfdrtyuiop kirjoitti:

        Kristittyjä on 2400 miljoonaa
        Muslimeja (Jumalaan uskovia) alle 2000 miljoonaa
        et silleen nää ateistit keksii ihan omat luvut.

        Muslimit eivät usko Raamattuun.


      • etkötätäkääntiedä kirjoitti:

        Muslimit eivät usko Raamattuun.

        Uskovat he Raamattuunkin varsin laajasti. Koraanissa on paljon samaa kuin Raamatussa. Koraani on kuitenkin islamilaisten mielestä Jumalan viimeisin ilmoitus ja siksi oikeampi kuin juutalaisten VT tai kristittyjen UT.


      • ohdisbelievers

        Muslimille Raamattu on virheellinen teos jonka Koraani korvaa täysin. Muslimi ei lue Raamattua. Erityisesti UT asettaa profeetta Jeesuksen Jumalan pojaksi, joka on epäjumalan palvontaa.


      • tätäpäivää

        Mutta juuri meidän päivämme on erityisen suuri herätys juuri muslimien keskuudessa. Ei koskaan ole tullut muslimeita niin paljon kristinuskoon kuin viimeisen kymmenen vuoden aikana.


      • kjähkjähkjäh
        tätäpäivää kirjoitti:

        Mutta juuri meidän päivämme on erityisen suuri herätys juuri muslimien keskuudessa. Ei koskaan ole tullut muslimeita niin paljon kristinuskoon kuin viimeisen kymmenen vuoden aikana.

        Herätyspä hyvinkin. Taqiyya.


      • ohdisbelievers kirjoitti:

        Muslimille Raamattu on virheellinen teos jonka Koraani korvaa täysin. Muslimi ei lue Raamattua. Erityisesti UT asettaa profeetta Jeesuksen Jumalan pojaksi, joka on epäjumalan palvontaa.

        Tietenkin, mutta Koraani pohjautuu suurelta osin Raamattuun.


      • Helluntailaisten tai jehovalaisten jne. mielestä ei varmaan ole 5000 milj. kristittyä...


      • kolumbush
        kjähkjähkjäh kirjoitti:

        Herätyspä hyvinkin. Taqiyya.

        Kristittyihin menee täydestä läpi valekääntymykset.


    • trivia

      Islaminuskoisissa maissa oli vahva ateistisen suunnan kehitys kunnes lännen järjestämät sodat keskeyttivät trendin. Ateismi elä'ä tästäkin riippumatta niisä maissa.

    • näinkinvoikäydä

      Tuskin aloitteen tekijä pahastuu jos lainaan todistuksen tähän.


      KiitosKiitosKiitos

      28.1.2017 12:15

      Meni elämässä pitkään lujaa (monella saralla), lyhyestä virsi kaunis, lopputulos loppuunpalaminen duunissa ja masennus.

      Luterilaisesta kirkosta eronneena, ei uskovaisena, 3kk karenssin aikana perseaukisena, jostain syystä päädyin hakemaan ruokaa Malmilta. Se pelasti ja palautti myös uskoni Jumalaan.

      Kiitän nöyrästi saamastani avusta, nyt menee jo paremmin.

      • ogdfh

        Vähästäpä se usko horjuu ja palautuu, ihmisen avusta, ei Jumalan.


      • uskokaaJumalaantekin

        Mihin voimaan ateisti sitten uskoo, eikös juuri ihmisen itsensä voimaan?


      • uskokaaJumalaantekin

        Uskovaiset uskoo vain näkymättömään Julmalaan joka luo Sunameja sattumanvaraisesti...höh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe