Windowsilla onnistuu kaikki!

Woittoisa_Windows

http://aijaa.com/NgICwq
Tällä kertaa shakin peluu. Voittoprosenttikin ihan kiva. Vertailun vuoksi voitte laittaa sen tubuttimenne shakin kuvan - mikä siinä ylipäätään edes sellaista on - jotta voimme taas vertailla sen suttuista huonoa kuvaa!
Windowsilla on hauskempaa ihan kaikki, mitattiinpa sitä millä mittarilla tahansa ♥

27

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keps

      Onnistuuko windowsilla hakemiston osoittaminen keskusmuistiin?

      • rttttwtert

        Mitähän tuokin tarkoittaa?


      • Linuks_Epätoivoinen

        Se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään......†


      • Linuks_erittäin_Epätoivo
        Linuks_Epätoivoinen kirjoitti:

        Se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään......†

        Joo, minä olen kanssa ajatellut että se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään, kyllä me ollaan synnytty vahigossa, eikä tuputtumissa tarvita ajattelevia ominaisuuksia


      • Anonyymi

        Windows 10:llä wi onnistu mikään


      • Anonyymi

        WINSOWA 10 VAKOILEE IHAN KAIKEN


      • Anonyymi

        Ramdiskejä on käytetty Windows-koneissa iät ja ajat


      • Anonyymi

        aika sirasta. mutta muista
        Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.

        Kannataa varoa noita koska niilä on taipumus tuhota ihmisyys.
        Koska meillä on täällä esimerkki jo.


      • Anonyymi

        WINDOWS 10:LLÄ ONNISTUU VAIN JA AINOSTAAN VAKOILU!


    • windows-jauhot-märkinä

      Windowsilla onnistuu paskanjauhaminen 24/7

      • jauhot-märkinä

        Olen jo kauan seurannut että Windowsilla onnistuu paskanjauhaminen 24/7


    • d3443g

      Joutilailla on erilaisia tapoja ajan kuluttamiseen.

      • d3443glle

        Ob joutilailla tapoja erilaisia eri ajan kuluttamiseen.


      • Anonyymi

        Keitä ovat nuo OB joutilaat? Linukshihhuleitako?

        - Linuks Omituisuus -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä ovat nuo OB joutilaat? Linukshihhuleitako?

        - Linuks Omituisuus -

        Suurin osa niistä on Windows-käpistelijöitä.


    • Windows-pelikonsoli

      Eli siis Windows sopii peliaddikteille ja hörhöille pelaamiseen (eli vastaa pelikonsolia) sekä keskustellupalstoille trollaamiseen ja järkevään hyödylliseen käyttöön käytetään muita parempia käyttöjärjestelmiä. Asia ymmärretty.

      • Epätoivoinen_tubutin

        Jopas oli katkera vuodatus tubutinpojalta! Eihän nyt shakin pelaaminen mitenkään riippuvuutta ole, vaan erinomaista aivoharjoittelua. Kysymys onkin siitä, miten miellyttäväksi se on tehty. Kyse ei todellakaan ole mistään "hörhöistä" tai addiktiosta.

        Tubuttimissa pelilauta on samea, tökerö ja nappuloiden siirrot aivan liian nopeita, joita hädin tuskin edes huomaa - eiväthän ne oikeassakaan pelissä niin ole!
        Tubuttimen shakkilautakin on niin surkeasti tehty, että ymmärrän oikein hyvin, jos sillä pelaaminen ei kiinnosta tubutinpoikia - eihän se kiinnosta ylipäätään ketään! Kokeilisitta joskus Windowsin shakkia, niin huomaisitte mikä ero on pelillä ja pelillä.

        Eikä tämä suinkaan mitään trollausta ole, vaan asiallista väittelyä käyttäjärjestelmien ominaisuuksista - toki lunta tulee taas tubutinleiriin, mutta onhan sitä tullut sinne ennenkin.....†


      • debiantestingxfce

        Ṕarin vuoden ikäinen HP celeron laptop, Sims 3 pelissä win10:ssä kaupunki jää piirtämättä ja Cities Skylines toimii hitaammin kuin Debian testing Xfce:ssä, jossa Sims 3 toimii virheettömästi wine-staging rajapinnalla.


    • Onhan noita shakkipelejä
      esim https://www.youtube.com/watch?v=JrvlIFbKA8Q
      Itseasiassa hieno grafiikka ei ole oleellista vaan iso tietokanta
      pelejä. ICOFY on vapaa tietokanta ja sisältää paljon pelejä.
      Shakissa kone on jo voittanut ihmisen. Kukaan ei enää pärjää
      isolle tietokannalle pelejä ja suurelle laskentateholle.
      Pitäisi keksiä avaus joka ei ole koneen tietokannassa ja pelata
      vielä voitolliseen asemaan.

    • Anonyymi

      Windows poijjaat vaan pelailee päivät pitkät kun linux ja unix herrat työskentelee IT -alalla täypäiväisesti noin 3000€ palkalla.

      • Anonyymi

        Jos trollaa päivät pitkät SER-jätteistä löytyneellä puputubuttimella, voi luulla 3000€ palkan olevan paljon


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä joilla on normaalin kokoiset ja ehjät vehkeet, Windows toimii korjaamatta. Sitten on alimittaisilla vehkeillä varustettuja moniongelmaisia reppanoita, jotka yrittävät "korjata" Windowsia, vaikka vika on vehkeissä.


    • Anonyymi

      WINSOWS ON TOSI SURKEE sinIÄ SIINÄTOIMI MIKÄän

    • Anonyymi

      juu, varmasti onnistuu mikki$puudelin mielestä. Kokeileppa tehdä hakemisto nimeltä prn

      Onnistuiko?

      • Anonyymi

        Ei kai näillä laitenimillä voi kansioita nimetä: CON, PRN, AUX, NUL, COM1, COM2, COM3, COM4, COM5, COM6, COM7, COM8, COM9, LPT1, LPT2, LPT3, LPT4, LPT5, LPT6, LPT7, LPT8, LPT9.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe