Tuplaantuuko köyhyys jos kaks köyhää pariutuu? Itse meinasin alkaa etsii köyhää naista ettei tarvitse vähävaraisuuttaan hävetä. vai etsiikö köyhät naiset vain varakkaita miehiä? Ei jaksais pätee vaan sanoo rehellisesti ..että joo oon vähän köyhä mutta yritystä parempaan on..niinkuin oikeasti onkin.
Tuplatuunko köyhyys..
5
115
Vastaukset
- köyhämies-
Naurettava ajatus että joku nainen haluaisi köyhän työttömän miehen. Kyllä tässä joutuu yksin elämään, naiset haluaa miehen joka tekee töitä ja tienaa paljon rahaa että voi elää hyvää elämää. Työttömän elämä ei ole minkäänlaista kun ei voi edes ulkona käydä syömässä tai missään etelässä edes.
Nuorempana oli helpompaa. Oli tunteet mukana. Nyt vaan raha ja status? Voi olla mutta uskon parempaan.
- Näinkin
Ei köyhyys siitä tuplaannu mutta menot voi vähän pienentyä kun maksut puolittuu.
- dzfhftjh
Miksi varakas mies tahtoisi persaukisen naisen? Tietysti jos nainen on hyvännäköinen niin sitten mutta lähes kaikki köyhät naiset on rumia kuin suohirviöt, ei ne rikkaille kelpaa. Köyhä mies sellaisen saa mutta eihän sellaisen kanssa edes seiso, ovat niin rumia.
- öölhörröhör
Taitaa vituttaa kun ei vehkeet toimi otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449051
- 785542
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384014- 543493
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543342Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273195- 432386
- 342002
- 2111764