PYSYKÄÄ ihmiset YHDESSÄ, LIITTOUTUKAA YHTEEN kaikella hyvällä. PITÄKÄÄ YHTÄ ja laskekaa VAIN monen ihnmisenkin VARAAN, EI KOSKAAN YHDEN, minkään olennon tai asian VARAAN. VAAN monipuolista, kehittäkää, hankkikaa taitoja, kädentaidot, sormi- ja kropan muukin näppäryys, koordinointi-kyky, motoriikka, koko kropan huolto OVAT ELINTÄRKEITÄ nyt meille kaikille. MYÖS muistakaa syödä monipuolisesti, paljon kasviksia, hedelmiä, ja VITAMIINEJAKIN. MULTIvitamiinit, B-vitamiinit (B1, B6, B12 OVAT hermostolle elvyttävän korjaavia, korjaavat hermosoluja), ja magnesium sekä kalanmaksaöljyt. PITÄKÄÄ OIKEASTI YHTÄ, reippaasti,ROHKEASTI VAAN ihmisten ilmoille ja hankkimaan ystävyys- ja tuttavuussuhteita.
Minäkin VAIKKA kaiken taas olin menettänyt, ENEMMÄN kuin MITÄ minulla olikaan, saan silti IHAN hyvää, hyväksyvää kanssaihmisten vastaanottoa. ÄLKÄÄ JÄÄKÖ IKINÄ Yksin, IHAN OIKEASTI, KOSKA KUTEN olen sanonut ja VAROITTANUT, niin Noi Herrat Valtiaat, JUmalat ja KAikki, lapsineen vieläpä, saakeli, vIEVÄT, OTTAVAT EIVÄTKÄ mitään anna KOSKAN takaisin. NIIN vOI OLLA, ETTÄ saattaa KÄYDÄ JOKU KERTA NIIN, ETTÄ ETTE EHDI tekään saada takaisin sitä kaikkea (JOS sitäkään), JOTA teiltä OVAT VIENEET.
SIKSIPÄ JUSTIINSA LIITTOUTUKAA ihmiset YHTEEN, PITÄKÄÄ YLLÄ ihmissuhteita ja ihmismuuria Noita VARASTAVIA VAltiaita ja lapsiaan KOHTAAN, VASTAAN. SILLÄ KOSKA Valtiaat lapsineen PETTÄVÄT, PETTUROIVAT AINA. Olemme Heille hätäkädessä VAIN kertakäyttöisiä parasiitti-toimintansa objekteja, UHREJA, kohteita!! PYSYKÄÄ YHDESSÄ Ison, paljon ihmismassan kanssa. MITÄ ENEMPI meitä ja sillä lailla SEN PAREMPI. JA MITÄ VÄHEMMÄN on Noita VAltiaita lapsineen SEN PAREMPI. TOTTA JOKA SANA!
Ihmiset liittoutukaa YHTEEN
VIIMEINENtoive
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1107966Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784992Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243264- 271511
- 561438
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021369Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671260Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi561011Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28913