Ihmiset liittoutukaa YHTEEN

VIIMEINENtoive

PYSYKÄÄ ihmiset YHDESSÄ, LIITTOUTUKAA YHTEEN kaikella hyvällä. PITÄKÄÄ YHTÄ ja laskekaa VAIN monen ihnmisenkin VARAAN, EI KOSKAAN YHDEN, minkään olennon tai asian VARAAN. VAAN monipuolista, kehittäkää, hankkikaa taitoja, kädentaidot, sormi- ja kropan muukin näppäryys, koordinointi-kyky, motoriikka, koko kropan huolto OVAT ELINTÄRKEITÄ nyt meille kaikille. MYÖS muistakaa syödä monipuolisesti, paljon kasviksia, hedelmiä, ja VITAMIINEJAKIN. MULTIvitamiinit, B-vitamiinit (B1, B6, B12 OVAT hermostolle elvyttävän korjaavia, korjaavat hermosoluja), ja magnesium sekä kalanmaksaöljyt. PITÄKÄÄ OIKEASTI YHTÄ, reippaasti,ROHKEASTI VAAN ihmisten ilmoille ja hankkimaan ystävyys- ja tuttavuussuhteita.

Minäkin VAIKKA kaiken taas olin menettänyt, ENEMMÄN kuin MITÄ minulla olikaan, saan silti IHAN hyvää, hyväksyvää kanssaihmisten vastaanottoa. ÄLKÄÄ JÄÄKÖ IKINÄ Yksin, IHAN OIKEASTI, KOSKA KUTEN olen sanonut ja VAROITTANUT, niin Noi Herrat Valtiaat, JUmalat ja KAikki, lapsineen vieläpä, saakeli, vIEVÄT, OTTAVAT EIVÄTKÄ mitään anna KOSKAN takaisin. NIIN vOI OLLA, ETTÄ saattaa KÄYDÄ JOKU KERTA NIIN, ETTÄ ETTE EHDI tekään saada takaisin sitä kaikkea (JOS sitäkään), JOTA teiltä OVAT VIENEET.

SIKSIPÄ JUSTIINSA LIITTOUTUKAA ihmiset YHTEEN, PITÄKÄÄ YLLÄ ihmissuhteita ja ihmismuuria Noita VARASTAVIA VAltiaita ja lapsiaan KOHTAAN, VASTAAN. SILLÄ KOSKA Valtiaat lapsineen PETTÄVÄT, PETTUROIVAT AINA. Olemme Heille hätäkädessä VAIN kertakäyttöisiä parasiitti-toimintansa objekteja, UHREJA, kohteita!! PYSYKÄÄ YHDESSÄ Ison, paljon ihmismassan kanssa. MITÄ ENEMPI meitä ja sillä lailla SEN PAREMPI. JA MITÄ VÄHEMMÄN on Noita VAltiaita lapsineen SEN PAREMPI. TOTTA JOKA SANA!

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        58
        5544
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        195
        3557
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        18
        2378
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        22
        2365
      5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        9
        1158
      6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
        Ikävä
        102
        1048
      7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        62
        1027
      8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
        Ähtäri
        18
        1012
      9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        83
        978
      10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
        Ikävä
        79
        965
      Aihe