maahantulokielto koskee 11 000 suomalaista. Mutta hesari valehtelee, ei kielto koske yhtään suomalaista. Vaan kielto koskee esim. somaleja joilla on kaksoiskansalaisuus, mutta eivät he siis ole suomalaisia.
Hesari kirjoitti että Trumpin asettama
11
98
Vastaukset
Ehkä olisi ollut valaisevampi jos olisi täsmennetty sen koskevan myös Suomen kansalaisuuden saaneita, jotka ovat säilyttäneet lähtömaansa kansalaisuuden.
Epätäsmällinen kerronta aiheuttaa turhia reaktioita.
Ei ole ensimmäinen kerta lehdistöltä- RassetValittaaaaa
Eli kaksoiskansalaisia, eli hesari ei mitään valehtele vaan rasse vaan älämölöää.
- SuvakitItkeeeeeee
RassetValittaaaaa kirjoitti:
Eli kaksoiskansalaisia, eli hesari ei mitään valehtele vaan rasse vaan älämölöää.
Eipä hesari asiaa täsmentänyt, vaan suvakit jälleen haukkuu eri mieltä olevia rasisteiksi mitään perustelematta.
- lue.enemmän.jne
Miksi sinä valehtelet? Ei kielto koske heitä, koska ovat suomalaisia.
- AjatteleEnemmänItse
Kaksoiskansalaisuuden omaavat, ja ulkomailla syntyneet ihmiset eivät ole etnisiä suomalaisia. Miksi itse puhut pötyä?
- MoiRasse
Miten rassen päivä mennyt? Joko on työhakemuksia lähetetty firmoihin?
- MoiProvo
Miten on anarkoluuserin päivä mennyt? Joko aiot hakea töihin? Vai onko veronmaksajien rahoilla eläminen liian mukavaa?
- AatuH
Minusta he ovat Suomen kansalaisia ja vielä huomattavasti fiksumpia kuin avaaja tai minä.
Suomessa syntyneet somalit ovat kohteliaita ja hyväkäytöksisiä kavereita ja pääkapunkiseudulla ovat hyvin moni työelämässä.
Turha panettelu on sieltä, mistä avaaja mm. ulostaa.- JosefStalin
Juu, niin fiksuja että työt ei maistu, ja ihan kohteliaasti ahdistelevat suomalaisia naisia. Ja se kirjoitetaan "pääkaupunkiseudulla", ei kapunki. Yritähän nyt kirjoittaa kunnolla, jos aiot kirjoitella noita aivopierujasi.
Useimmat maahanmuuttaja säilyttää myös lähtömaansa kansalaisuuden, myöhempien käyntien vuoksi, koska se on silloin helpompaa.
Näin tekevät myös lännestä tulleet.- p.askasakkia
Niidenhän piti olla sotaa ja vainoa paenneita jotka eivät voi palata kotimaahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642