Lukekaa torstain Seiska
Vastaukset 17
- Huutis_jäbä
Huutikset starttaa torstaina :D
- JaniAlkio
Turussa osataan kyllä harrastaa ryhmä seksiä Turunpalloseuran kanssa.Mutta Jääkiekon pelaaminen onkin aivan toinen juttu.
- IpanMiäs
Kerro hieman lisää
- RyyS
Pikkarainen ja kumppanit saaneet vähän makiaa ;) Voipi tulla kotona keskustelutuokiot.
- joni_sniper_xXx
ylis on speed again :D haha legion ano nymos :p
- Nyymivitunnyyminen
Tuleeko tänä iltana hyvän yön Sopsy?
- Abdul2
http://aijaa.com/bGApvc
http://aijaa.com/VX2TLg
Vai että poistettiin edellinen viesti sääntöjen vastaisena ja samat jutut näkyy tostaina saman konsernin lehdessä :D
Taisi olla spoilaus se sääntöjen vastaisuus. - HjallisHarkimo7
Harrastittekö seksiä Hifk:n pelaajien kanssa.
- Tpssss
Ei. Oltais kyllä, mut ne ei ollu kiinnostunnu miehist.
- Hifklkjgffhjkkk
Tps on tippunut jo kesälomalle.Toivottavasti palaatte paljon parenpaa jääkiekkoa ensikaudella.
- tpsvaaneiosaa
tps ei osaa pelata hyvää jääkiekkoa. eihä ne tiiä ees kumpaa maaliin pitää kiekko laittaa. osaa vaan laittaa kiekon ja mailan tupen oman joukkueen pelaajan ruskeeseen persereikään :)
- jokerifanii
jokerithan tiedetää siitä että ennen jokaista peliä ja erätauolla ringissä jokainen ottaa vierustoverilta poskeen pukukopissa. välillä ringissä samaan tapaan muna edessä olevan perseessä ja tanssii kuulema letkajenkkaa. samaa on tps tehnyt mut ei toiminu tälläkertaa hifkiä vastaan.
- jjökerriit
Jokerit . jokainen on kerran elämässään runkannut isäänsä tallissa
- Tpsääälkjjj
En tiennytkään että runkaat Jokereiden pelaajia.Miten pääset sitä tekemään Harwall Areenalle.Kun et pääse Harwall Areenalle sisään ilman avaimia.
- Sitävittuvaanjjhhh
Miten pystyt runkkamaan Jokereiden pelaajia.Kun sinulla ei ole yleisavaimia Harwall Areenalle.
- hyhhyh
hyii mitä ihmettä jokerit ja tps siel kopis touhuu. hyi helkkari soikoo xD
- tpsfaniii
onneks tps on iha paska ja tps fanit ihan urpoja kusipäitä xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa421077Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197690Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6520On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467