Mies käynyt salaa puhelimellani?

Eiummarratammosta

Epäilen mieheni käyneen puhelimellani salaa. Miespuolinen kaverini oli lähettänyt minulle kasvokuvansa messengeriin että miltä nykyisin näyttää sillä emme ole nähneet aikoihin. Muutenkin juttelemme harvemmin, silloin tällöin sananen vaihdetaan. Nyt kuitenkin tämä kaveri pahoitteli kuvan lähetystä ja kertoi saaneensa kuvasta uhkauksen. Olin ihmeissäni, että minkä ihmeen uhkauksen mutta hän ei ole vielä vastannut.
Samoin joku muu kuin minä oli tallentanut tämän kaverini kasvokuvan puhelimen kuva-albumiin.
Mieheltäni en ole vielä kysynyt. Ehkä en jopa jaksa kysyä, koska tuollainen mustasukkaisuus on minusta naurettavaa ja typerää. Ihmettelen silti vain miksi pitää noin tehdä, jos mies tämän takana on.

17

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuperäinenkirjoittaja

      Lisään vielä, että saa vapaasti toki puhelinta lainata kuten minäkin hänen, jos on tarvetta mutta en minä hänen viestitietojaan jaksa tutkia eikä minua ne edes kiinnosta. Voiko olla, että miehellä edelleen pelko perheessä, kun edellisissä suhteissa mennyt asiat ns. penkin alle?

      • Kannattaa kysyä heti miehetä. Jos kerran ei oo mitään aihetta, niin se epäilyn siemen kannattaa selvittää heti. Muuten miehes miettii sitä ja kerää omassa päässään kaikesta tekemisistäsi asioita jotka hänen päässään viittaisi siihen, että sä aiot pettää. Siks kannattaa puhdistaa pöytä, vaikkei sussa mitään vikaa oliskaan. Eiks parisuhtees pitäis auttaa toistakin. Eikä vaan oltais niin, et kun susta itsestäs "mustasukkaisuus on naurettavaa ja typerää" niin mieheskin pitäis ajatella niin? Ja varsinkin nyt, kun hänen edellinenkään parisuhdejuttu ei oo menny ihan putkeen.


    • Kukintyylillään

      Niin minäkin käyn salaa mutta ikoni puhelimella. Eikä sekään uskalla kysyä sitä minulta. Jos ei itse huolehdi estoja niin enhän sitä voi sille sanoakkaan. Ei varattu jota epäillään " kaverisuhteesta kuten meillä ole puhunut totta viesteistä. Arvasin tämän ja käytös vielä päälle ajoi minut siihen sen myönnän. Ja mitä löysinkään? Ai jai kiinni jäi jne. Joten epäile rauhassa miestäsi mutta et varmaan uskalla kysyä asiaa ethän?

      • oletarkkana

        "kaverit" kun ikävä kyllä osoittautuu muuksi kuin kaveriksi, niin kävi myös naiseni kanssa. Kaveri muka viestitteli kun kysyin asiaa ei kertonut, myöhemmin selvisi vähän kiertokautta kun joku tuttuni oli nähnyt naiseni kaupungilla vieraan miehen seurassa. Kaverit ei sinänsä haittaa mullakin muutama hyvä naispuolinen kaveri jonka kanssa jutellaan ja joskus kahvitellaan ja muija ollut mustasukkainen kun kuulee, alkanut jopa riitaa haastamaan mutta itse ei kyllä kerro mitään itse, jos ei voi kertoa silloin on menossa muutakin.


      • oletarkkana kirjoitti:

        "kaverit" kun ikävä kyllä osoittautuu muuksi kuin kaveriksi, niin kävi myös naiseni kanssa. Kaveri muka viestitteli kun kysyin asiaa ei kertonut, myöhemmin selvisi vähän kiertokautta kun joku tuttuni oli nähnyt naiseni kaupungilla vieraan miehen seurassa. Kaverit ei sinänsä haittaa mullakin muutama hyvä naispuolinen kaveri jonka kanssa jutellaan ja joskus kahvitellaan ja muija ollut mustasukkainen kun kuulee, alkanut jopa riitaa haastamaan mutta itse ei kyllä kerro mitään itse, jos ei voi kertoa silloin on menossa muutakin.

        "joku tuttuni oli nähnyt naiseni kaupungilla vieraan miehen seurassa"

        Voi luoja. Sun naises ei sit saa varmaan liikkua kaupungilla koskaan yksin. Veikkaan, että suurin osa kaupungilla kulkevista on ollu sun naiselles vieraita ellei hän oo ihan lumppu? Entä jos joku kysyy jotain naiseltas, niin saako hän vastata sille henkilölle? Vai eikö, jos on pelkona, et sekin tulkitaan väärin?

        Tuollaiset juoruilevat kaverit taitaa olla sun mielestä tosi luotettavia. Uskotko sä tosiaan kaikkiin juoruihin vai juoruileeko he sulle vain siks, että he koettaa mielyttää sua? Kun juttu kiertää niin asiakokonaisuus muuttuu. Jokainen juoruilija pistää sinne vähän omia mausteita sekaan. Siinä sulla on tosi luotettavat tietolähteet.


    • Mies kävi aikoinaan minunkin puhelimellani...ja sen jälkeen hänelle riitti meidän yhteis elo! Ei kannata jättää puhelinta lojumaan minne sattuu....

      • psoijepoie

        No mitä sinun puhelimessa sitten oli? Jos olet itsekin toiminut väärin, niin katso peiliin.


      • psoijepoie kirjoitti:

        No mitä sinun puhelimessa sitten oli? Jos olet itsekin toiminut väärin, niin katso peiliin.

        Yksi mies lähetteli rakkaus viestejä....


    • Piilovittuilunkohde

      Mun exä kaiveli sähköpostini ja sivuhistoriat ja mitä paljastuikaan myöhemmin hänestä. Haukkui minua sairaan mustasukkaiseksi vaikka itse vedätti jopa väärillä profiileilla minua ja muita. Ole tarkkana. Ongelmia tiedossa. Tsempit.

    • Alkuperäinenkirjoittaja

      Mies kielsi kaiken kun kysyin äsken. Noh, sitten se on niin. En silti tiedä mistä uhkauksesta kaveri puhui, sillä minä se en ollut. Olkoot.

      Selvennykseksi epäileville, en petä miestäni, mielestäni voi olla vain kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa niin kuin olemmekin mainitun miehen kanssa. Tosin harvemmin yhteydessä sillä asuu kaukana ja vietän mieluummin vapaa-aikani pojan kanssa leikkien kuin roikkuen puhelimessa juttelemassa mesessä.
      Eikä myöskään ole tarvetta peitellä mitään, mies ei vain hirveästi siedä sitä, että minulla on sellaisia miespuolisia kavereita, jotka ei hänen kaveripiiriin kuulu. Olen jo joutunut poistamaan muutaman kaverin kaverilistalta.

      Kiitoksia vastauksista.

      • epäileväTuomaskin

        Ikävä kyllä tunnen useamman naisen, joka pitää "kavereita" varalla jos vaikka sattuis joskus tarve - helpompi aloittaa kuin tyhjästä....


      • epäileväTuomaskin kirjoitti:

        Ikävä kyllä tunnen useamman naisen, joka pitää "kavereita" varalla jos vaikka sattuis joskus tarve - helpompi aloittaa kuin tyhjästä....

        Eikö miehet sitten pidä niitä? Vai heivaako he heti kaikki edelliset naisystävät pois niin et he ei oo enää missään tekemisisissä heidän kanssaan? Et ei edes pidä koskaan yhteyttä eikä sano edes "moi kadulla" jos sattuu tulemaan vastaan.


      • Alkuperäinenkirjoittaja
        epäileväTuomaskin kirjoitti:

        Ikävä kyllä tunnen useamman naisen, joka pitää "kavereita" varalla jos vaikka sattuis joskus tarve - helpompi aloittaa kuin tyhjästä....

        No useampi ei ole kaikki. Minua ei tarvitse heihin laskea. Sitä paitsi, jos nyt yhtäkkiä tulisi ero, ei tulisi pieneen mieleenkään ottaa uutta miestä. Keskittyisin täysin lapseni kasvatukseen.


    • qpoow

      Teillä ei oikein tunnu olevan suhteessa kaikki ok... Sinä et ota asiaa puheeksi avoimesti miehen kanssa ja mies uhkailee kavereitasi ja lukee salaa puhelintasi. Hmm... Ei kovin avointa ja läheistä toimintaa! Ja jos miehelläsi on taustalla ikäviä kokemuksia, niin hänen mustasukkaisuus on inhimillistä. Se ei tarkoita että hän olisi toiminut nyt hyväksyttävällä tavalla, ei todellakaan, mutta toki jos miehestäsi välität, niin miksi et edes keskustele hänen fiiliksistä? Mikä teitä vaivaa!!!???!!!

      Ja kyllä on vähän kummaa, että miksi joku miespuolinen kaveri lähettää sinulle kuvansa... Mitä sen on väliä, mille hän näyttää?

      • Eiummarratammosta

        Noh, hän onkin vähän erikoinen kaveri. Toki on se ja sama miltä näyttää, ei minun elämääni muuta suuntaan tai toiseen. Jos tahtoo pistää niin senkun.
        Ja en ota puheeksi sillä en jaksa riidellä. Annan asian olla.
        Unohdan sen joka tapauksessa pian.


    • Kirsi_Korrekti

      Tuollaiset harmit on hyvin helposti estettävissä. Kumpikaan ei edes koske toisen puhelimeen. Piste. Tietysti puhelin kannattaa suojata salasanalla (jo muistakin tietoturvallisuussyistä kuin tästä). Sormenjälkitunnistuskin on, se on suosikkini.

    • Kannattaa tarkistaa onko puhelimeesi asennettu seurantaohjelma, joka välittää kaiken mobiililiikehdinnän, sekä sijaintitiedot miehellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe