""Soini hämmästelee kirjoituksessaan esimerkiksi sitä, kuinka koomikko Andre Wickström kommentoi Suomessa järjestettyä rukousaamiaista viime vuoden maaliskuussa.
- Wickström toivoi julkisesti, että Jeesus ilmestyisi Suomen rukousaamiaiselle ja tappaisi kaikki siellä olevat. Onko tällainen väkivaltaa tihkuva vihapuhe hyväksyttyä, kun siitä ei seurannut yhtään mitään, Soini kysyy.""
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701312200062507_uu.shtml
Onko Andre Wickström MIELISAIRAS?
18
322
Vastaukset
- WickströmOnKaheli
Vihapuhe on rikos vain silloin, kun se kohdistuu muslimiin. Onhan se jo nähty - tässäkin.
- voetokkiisa
Sinä ja Soini,samanlaisia ämmiä.
- Sekopäälle
Oletko istunut murhasta/taposta Sörkässä?
- nstin
Vain typerykset joutuu Sörkkaan tms.kivitaloihin.
- Turpaankunkohallesattuu
Andre on suomen ruotsalainen homo.
- Just.just
No tuo selittää mielipuolisen lausunnon.
- Lähellä_on
Ei tuo kommentti kauas mielisairaudesta viskaa.
- VoihanHomppeli
Miksei tuota kahelia ole viety käräjäoikeuteen?
- Kukatuuraasitä
Eikö jeesus sitten olekaan läsnä noissa pippaloissa? Mää olin näkevinäni sen jossakin uutiskuvassa Obaman luona. Valkoihoisena erottui muusta sakista.
- llttt
Minkähän takia oikeistolaiset ovat kaikkein kovimpia Jeesus-fanittajia? Sen verran mitä olen sen kaiffarin touhuista lukenut ja kuullut tarinaa niin itselleni on syntynyt vaikutelma että hän on ollut oman aikansa viherpunikki ja suvakki.
Ylipäätään, oksettavan ulkokultaista teeskentelyä nuo jenkkien rukousaamiaiset.- Kerro_meille
Oletko homo-Wickström?
- jokainenomaltaan
Joskus juniorina tuli sunnuntaiaamuna hieman nöyristellen aneltua että " poista saatana tämä kankkunen ettei tarviis korjaussarjaa". Ei siitä juurikaan apua ollut, kyllä se iltaan asti vei aina.
- Sekö.vei
Wickströmikö sen vei?
- Ehdottomasti.pian
Wickström pitäisi toimittaa mitä pikimmin Kellokoskelle.
- Sekopäisyyttä
Ei kait homojen puheita kukaan ota vakavasti. Sekopäisyyttä.
- proffa33
Vihapuhe on priodisoitu siten, että se koskee vain homoja ja muslimeita. Jos vihapuhe koskisi myös esim. kristittyjä, tulisi niin valtava määrä juttuja, ettei niitä poliisi tai oikeuslaitos ehtisi tutkia.
Jumalaakin näyttää saavan julkisesti pilkata, mutta ei (A) allahia, siitä tulee kakkua. - homoskeidaa
Tuo on totta.
Ei kait kukaan ota tosissaan homojen puheita.
- Diagnoosi
Wickströmin jutut eivät vaikuta henkisesti terveen ihmisen jutuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618