The Lookin uudet omistajat

Huomioitu

Taitaa Hesan Lookissa olla uudet omistajat.

37

3728

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkonenonykkönen

      Tallinnannassa oli kyllä aamulla vielä Tiina Jylhä

    • LolaUD

      Helsingissä on uusi omistaja. Suvi on long gone.

    • siellähänsetieto

      Suvi kirjoittaa Metropolin blogissa että Kirsi Kiki Halve on uusi johtaja

    • kukkovaikana

      Kirsi Halme on nimi

      • 059059

        Olix tää Tony Halmeelle jotain sukua? Muistan näin kuulleeni jostain.


    • vatsa64

      Joo Lookissa oli juuri ainakin tunti sitten ihan tosi kiva about 50 v nainen, joka otti vastaan minut. Taisi sit olla toi Halme, kun Kirsi oli nimi.

      • hölmönhommaa

        Tosi kiva juttu. Varmaan plastiikkakirurgi. Leikkasko myös.


    • Muumi_laakso

      Tällä Kikillä on sanoisinko, vähintäänkin erikoisia videoita itsestään facebookissa.

      • QueenOfEverything2

        Todellakin :D :D


    • Hienouutinen

      Olen tavannut Kikin muissa yhteyksissä ja uskon että muutos on asiakkaiden eduksi. Kiki on reipas yrittäjähenkinen nainen, ja minusta hänellä on myös sydän paikallaan.

      • taitavavarmasti

        Hän on varmaan myös plastiikkakirurgi ja sairaanhoitaja ja erikoislääkäri ja kirurgi


      • Espoo911

        Lähes kaikilla virolaisilla kirurgeilla on oma konsultaatio Suomessa, jos pari sekuntia jaksaa katsoa heidän web-sivuja. Tallinnassa puhuvat myös suomea. Varmaan järkevämpää tehdä konsultaatio suoraan kirurgin kanssa, niin tietää leikkaussuunnitelmat ja mitä odottaa lopputulokselta ennen kuin maksaa tonneja. Leikkaussuunnitelmia, edes alustavia, ei voi tehdä muut kuin lääkärit ja itse leikkaava kirurgi. Kaikki muu on huu-haata.


      • Tulevaisuutta_ajatellen
        Espoo911 kirjoitti:

        Lähes kaikilla virolaisilla kirurgeilla on oma konsultaatio Suomessa, jos pari sekuntia jaksaa katsoa heidän web-sivuja. Tallinnassa puhuvat myös suomea. Varmaan järkevämpää tehdä konsultaatio suoraan kirurgin kanssa, niin tietää leikkaussuunnitelmat ja mitä odottaa lopputulokselta ennen kuin maksaa tonneja. Leikkaussuunnitelmia, edes alustavia, ei voi tehdä muut kuin lääkärit ja itse leikkaava kirurgi. Kaikki muu on huu-haata.

        Moni haluaa vaivattomuutta. Ilmaisessa konsultaatiossa käynti koetaan mukavammaksi ja kun välitysfirma vielä hoitaa kaiken paperisodan ja järjestelyt, niin moni valitsee mieluummin vaivattomamman vaihtoehdon ja maksaa vain laskun. Koska konsultaatio on ilmainen, voi käydä useammassakin firmassa.

        Jos asioi suoraan virolaisen kirurgin kanssa, joutuu ensin etsimään ja vertailemaan eri kirurgeja. Sitten pitää vielä matkustaa Viroon, mahdollisesti useammalle lääkärille ja maksaa lääkärinpalkkio. Tuota en ole kuullukaan että virolaiskirurgeilla olisi omia konsultaatioita täällä, yleensä käytetään näitä välitysfirmoja. Matkustaako kirurgit todellakin Suomeen pitämään konsultaatioita? Lääkärin ja klinikan valinnan jälkeen yleensä kaikki sujuu lähes samoin kuin välitysfirman järjestämänä. Todennäköisesti joutuu kulkemaan satamasta ja satamaan itse tilatulla taksilla ja maksamaan matkat itse.


      • OmaMielipide
        Tulevaisuutta_ajatellen kirjoitti:

        Moni haluaa vaivattomuutta. Ilmaisessa konsultaatiossa käynti koetaan mukavammaksi ja kun välitysfirma vielä hoitaa kaiken paperisodan ja järjestelyt, niin moni valitsee mieluummin vaivattomamman vaihtoehdon ja maksaa vain laskun. Koska konsultaatio on ilmainen, voi käydä useammassakin firmassa.

        Jos asioi suoraan virolaisen kirurgin kanssa, joutuu ensin etsimään ja vertailemaan eri kirurgeja. Sitten pitää vielä matkustaa Viroon, mahdollisesti useammalle lääkärille ja maksaa lääkärinpalkkio. Tuota en ole kuullukaan että virolaiskirurgeilla olisi omia konsultaatioita täällä, yleensä käytetään näitä välitysfirmoja. Matkustaako kirurgit todellakin Suomeen pitämään konsultaatioita? Lääkärin ja klinikan valinnan jälkeen yleensä kaikki sujuu lähes samoin kuin välitysfirman järjestämänä. Todennäköisesti joutuu kulkemaan satamasta ja satamaan itse tilatulla taksilla ja maksamaan matkat itse.

        Mitähän paperisotaa tarkoitat?! Minä menin suoraan Viroliselle klinikalla lääkärin konsultatioon. Helppoa ja sain loistavan hyvää palvelua. Usein heiltä voi saada leikkausarvion myös lähettämällä kuvia sähköpostitse. Ei minulla ollut ainakaan mitään paperisotaa. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun suomalaisen välitystoimiston konsultaation jonka tekee MAALLIKKO.
        Ei myöskäään tule ikäviä yllätyksiä kun voi olla suoraan yhteydessä leikanneeseen lääkäriin jos on jotain kysyttävää eikä siinä ole maallikkoja välissä sekoilemassa.

        Mikä tän Kiki Halmeen koulutus mahtaa olla? Ei ainakaan minkäänlaista terveydenhoitoalan koulutusta. Mielestäni jotenkin outo tyyppi, ainakin miten on noissa videoissa esiintynyt. Ei kovin luottamusta herättävä.


      • Tulevaisuutta_ajatellen
        OmaMielipide kirjoitti:

        Mitähän paperisotaa tarkoitat?! Minä menin suoraan Viroliselle klinikalla lääkärin konsultatioon. Helppoa ja sain loistavan hyvää palvelua. Usein heiltä voi saada leikkausarvion myös lähettämällä kuvia sähköpostitse. Ei minulla ollut ainakaan mitään paperisotaa. Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun suomalaisen välitystoimiston konsultaation jonka tekee MAALLIKKO.
        Ei myöskäään tule ikäviä yllätyksiä kun voi olla suoraan yhteydessä leikanneeseen lääkäriin jos on jotain kysyttävää eikä siinä ole maallikkoja välissä sekoilemassa.

        Mikä tän Kiki Halmeen koulutus mahtaa olla? Ei ainakaan minkäänlaista terveydenhoitoalan koulutusta. Mielestäni jotenkin outo tyyppi, ainakin miten on noissa videoissa esiintynyt. Ei kovin luottamusta herättävä.

        "Usein heiltä voi saada leikkausarvion myös lähettämällä kuvia sähköpostitse."
        Eli sama toimintatapa kuin välitysfirmallakin.

        "Ei tulisi mieleenkään mennä jonkun suomalaisen välitystoimiston konsultaation jonka tekee MAALLIKKO."
        Tuossa tilanteessa olet itse se maallikko joka tekee konsultaation. Välitysfirman henkilökunta on sentään saanut opastuksen mitä kysymyksiä ja minkälaisia valokuvia lääkäri tarvitsee jotta hän pystyy tekemään mahdollisimman hyvän etäkonsultaation.

        "Ei myöskäään tule ikäviä yllätyksiä kun voi olla suoraan yhteydessä leikanneeseen lääkäriin jos on jotain kysyttävää eikä siinä ole maallikkoja välissä sekoilemassa."
        Olen samaa mieltä, mutta kävisin mieluummin Virossa lääkärin vastaanotolla oikeassa konsultaatiossa, jolloin minä itsekin jäisin siitä välistä pois. Oman leikkaukseni konsultaatio tehtiin välitysfirmassa ja lopullisessa konsultaatiossa leikkauspäivänä, suunnitelmat muuttuivat kun lääkäri näki minut henkilökohtaisesti. Leikkaukseni onnistui näinkin, mutta seuraavalla kerralla matkustan Viroon henkilökohtaiseen lääkärin konsultaatioon.


      • viroontaisuomeen

        Eiköhän nuo kaikki konsultoijat oo maallikoita... missä firmassa sun mielestä on ammattilaisia. Laatukirurgia? Fi-Est? The Look? eikö kaikki konsultit oo jotain kynsientekijöitä tai entisiä missejä tms? Suoraan menisin minäkin lääkärin vastaanotolle..


    • Espoo911

      Hahha. Lääkärit eivät voi hyväksyä mitään leikkausarvioita maallikoilta. Eli ilmaisessa "konsultaatiossa" käyminen ei ole vaivatonta vaan Se on yhtä tyhjän kanssa! :)

      Olisi tosin kiva, jos voisit tarkentaa mitähän paperisotaa välitysfirma mahtaa kirurgin ja potilaan välillä käydä? Paitsi sitä paljonko välittäjä itse saa palkkiota.

      Eiköhän huomattavasti VAIVATTOMAMPAA ole maksaa suoraan 80-100€ oikealle kirurgille, ja vaikka sen jälkeen käydä ripsiteknikoksi valmistuneella välittäjällä, jonka yläasteen biologia on ehkä just ollut 7 ja katsoa paljonko arviot heittää. :D

      Virossa kirurgin konsultaatio maksaa max muutaman kympin. Hinnan saa sähköpostilla heti. Meno-paluu risteilyn puolestaan 15€ halvimmillaan. Mitä olen lukenut niin, The Lookissa noi liput ja aikataulut annetaan vasta päivää ennen. Eiköhän ole Vaivattomampaa varata liput itse tai kävellä terminaaliin ja hypätä seuraavaan lauttaan.

      Toisekseen leikkauskonsultaatio nimikettä ei saa käyttää Suomessa kuin Valviran hyväksymät henkilöt! Eikä ketkään muut kuin lääkärit saa lainmukaan rahastaa niillä. :D = tottakai noi konsultaatiot ovat ilmaisia, koska muuten todennäköisesti joutuisi vankilaan.

      Kolmanneksi. Eiköhän jokainen osaa verrata niitä kirurgeja yhtä hyvin kuin henkilö joka ei ole päässyt edes AMK:n opiskelemaan hoitajaksi!!!!! Todennäköisesti suosittelevat vielä sellaista lekuria, josta saavat itse parhaan voiton...

      • OmaMielipide

        Hyvä ja asiallinen kirjoitus.


    • Huh-huh

      Tästä huomaa kuinka asiantunteva henkilökunta on kyseessä. Maallikko vs lääkäri.

      7.2.2017 IS
      Ex asiakas
      – Sain juuri lääkäriltä kirjallisen arvion siitä, että jälki ei ole sen näköistä mitä pitää olla ja nyt mennään kuluttajansuojan kautta, maanantaina lääkärintarkastuksessa rintojansa näyttämässä käynyt Järvinen kertoo.

      – Katsottiin sitä, että miten tilannetta voisi korjata. Sitä selkeää epäsymmetriaa ja arpia on. Ei näytä yhtään siltä, miltä pitäisi, hän kuvailee rintojaan. Sopimussakkoani ei ole ilmeisesti viety mitenkään eteenpäin.

      The Lookin konsulttina työskentelevä Suvi Pitkänen totesi tammikuussa Järvisen parantumisen suuresta operaatiosta olevan vielä kesken ja lopullisten tulosten näkyvän vasta myöhemmin. Pitkänen myös vertasi Järvisen tekemää jälkihoitoa siihen, jos sydänleikkauksessa käynyt potilas menisi heti lenkille ja joisi rutkasti alkoholia.
      Suvi Pitkäsen elämää, osa 2 – ”rintakohussa kyse turhamaisuudesta ja typeryydestä”

      Päätelmä : kyse on pitkälti Pitkäsen omasta tyhmyydestä, koska väittää edelleen lääkäreitä ja jokaisen silmällä nähtäviä virheitä vastaan. Edes potilaan leikanneen kirurgin VIRALLISTA mielipidettä asiasta onko onnistunut vaiko ei, Suvi tuskin on edes kysynyt vaikka on tehnyt lukuisia julkisia arvioita periaatteessa Malvan -nimissä.

      Nyt puhuu Tiina Jylhä: Avautuu kohu-Cheyennen arpisista rinnoista – ”Leikkaus ei missään vaiheessa epäonnistunut”

      Päätelmä: Kuinka pahasti leikkauksen täytyisi Tiinan mielestä epäonnistua, jotta se korjattaisiin?

      Jylhä "Vaikka en itse olekaan yleensä henkilökohtaisesti asiakkaiden kanssa tekemisissä, tuntuu vähintäänkin kohtuuttomalta lukea näistä asioista lehdestä. Tällainen 'ei faktoihin -perustuva' spekulointi on tietysti herkullista, mutta turhaa. Asioiden hoito professionaalisti tapahtuu muulla tavalla, Jylhä toteaa."

      Päätelmä: Kukaan muu paitsi Tiina ja Suvi eivät lauo joka tuutista mielipiteitään faktoina, joilla ei ole OIKEIDEN FAKTOJEN JA OIKEIDEN LÄÄKÄREIDEN kanssa mitään tekemistä. Toivottavasti Mare Malvakin haastaa tämän Suvin, ja potilas saisi tuntuvat korvaukset myös kunnianloukkauksesta.

      Jylhä 'Minkä tahansa sopimuksen rikkomisesta seuraa yleisesti sopimussakko. Tämä on normaali juridinen käytäntö."
      Päätelmä: Tiina jolla on lukuisia ehdonalaisia vankeustuomioita törkeistä petoksista ja ulosotossa noin 300,000euroa on varmasti pätevä kertomaan mikä on normaali juridinen käytäntö. Harva ihminen on rikkonut lakeja yhtä monesti kuin Tiina.

    • Ensikertalainenn

      Tää nainen oli tosi mukava ja ammattitaitoinen.

      • jakisjakis

        Minne lookki muuttaa, Jakomäkeen?


      • Bussista_katseltua

        Entä mikä tämä Look on tuolla Hämeentiellä melkein Kurvissa. Siellähän on ollut aika pitkään liike ainakin näyteikkunateippausten perusteella.


    • zirkka

      Look muuttaa? Koska?

    • Queensize

      Tänään ajoin ohi ja siellä vanhassa paikassa se edelleen on

    • Tuulinenpaikka

      Kukas sitä Helsingin toimipaikkaa nyt vetää? Ei voi olla Jylhä, ei ole enää se Kiki Halme, ei ole kuulemma (omien sanojensa mukaan) Pitkänenkään? Randström lähti jo kauan sitten, samoin Susanna Gärdström. Taas uusi poor sucker?

      • huhualiikkuu

        Oulusta joku pariskunta?


    • looktaisiloppua

      Ikkunassa on Vuokrataan-kyltti... missä se putkiremppa?

      • Tiedä_sitten_näistä

        Taisi olla liian kallis paikka. Tuolla alueella on melkoiset toimitilavuokrat. Vaikka olisikin todella putkiremppa, se on hyvä syy siirtyä halvempaan tilaan ja uusi vuokralainen voi tulla rempan jälkeen.


      • Fixua

        Jos uusi omistaja halusikin uudet tilat? Älyhoi.... ja miten putkiremontti ulos näkyy?


    • Minttumaaria59

      Tämä on bisnestä.Liikkeitä myydään ja ostetaan.Yrittäjällä ei ole helppoa,työtä riittää.

      • horomoro

        näköjään seurapalvelu buznes toimii paremmin :-) ei enää pärjä suomalaisille rehellisille yrityksille.. eikä Ilkka Kanerva ja seiska enää auta


    • Yrittäjä1969

      Ainahan se on parempi kun vuokrakulut on minimissä. Järkyttävää rahastusta monessa paikassa.

    • Anonyymi

      Kiki Halme vaikutti järkevältä ja kivalta.

      • Anonyymi

        Sarjassamme Lookin kulahtaneet naiset. Sidekick Apinoiden planeetta. Toimitilat vaihtuu kun tarpeeksi vuokria jää rästiin. Lihaksia kasvatetaan Tipetapitiptap kaurapuuron voimalla. White trash henkilökunta-white trash asiakkaat.

        PS. Miksi valitsit niin jumalattoman isot hampaat?


    • Anonyymi

      Omistaja voi olla kuka hyvänsä joka valitsee henkilökunnan. Minä menin suoraa lääkärin vastanotolle ja teki leikkaussuunnitelman. Se maksoi 160e minkä maksoin mielelläni että kuulen samantien mitä tehdään ja mitä kannattaa tehdä.
      Eli lopulta paljon enemmän, lääkäri näki kokonaisuuden että näyttäisi lopulta siltä mitä toivon. Kuunnelkaa lääkäriä eikä sitä konsulttia.

    • Anonyymi

      Taidankin ostaa oman klinikan! Sinne ammattitaitoinen henkilökunta, en itse tee muuta kun hallinnoin. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

      • Anonyymi

        Näinhän tehdään bisnestä. Televisiossa alkoi juuri tanskalainen televisiosarja sikäläisistä toimijoista, mm. raksamies perusti klinikan ja laajentaa sitä sarjassa sairaalaksi. Myönsi kyllä ettei saa itse tehdä mitään, mutta hoitelee vastaanoton varauksia ja levittää videoita someen mainostaakseen klinikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe