Missä kaikkialla olette päässeet seksin makuun?
Montako panomaata kertynyt?
30
453
Vastaukset
- Fklwemfkmweklfmklsfd
Suomi
ja
Turku. - kaisanoasaa
Ei ole maailmassa sellaista maata.
- nuorinainen88-
Maita joissa olen pannut ovat Suomi, Ranska ja Espanja.
Lasketaanko seksi oman kumppanin kanssa?
- kaunis-nuori-nainen
Sinäpäs komea olet :)
- 1217
Varmasti lasketaan, kysymys on niin surkeasti muotoiltu.
- Old_school_man
Suomi ja Viro (nainen oli turkulainen) eli 2. Mielitietyn kanssa jos matkaisi alvariinsa ulkomailla, niin helpostihan noita kertyisi.
Kyllähän mä joskus iltaisin, kun siltä tuntuu, niin panen maata.
- kaisanoasaa
No nyt. Kyllä minäkin joka ilta maata panen. Ei tässä mitään surkimuksia ollakaan. Jess.
3 maassa. Yksi ja sama kumppani kussakin maassa, kotimaassa ja matkoilla. :)
- Rönkkö67vATM
Lasketaanko oma tai hotellisiivoojan käsi. Entä nuorinainen88- pantuna eri maissa?
- Makuajoennestään
Kymmenessä maassa, mutta kumppaneita ollut kaksi.
Joten aika paljon saman kanssa touhuttua aikanaan..
Tai siis matkusteltua.
Tosin tuossa vain puolet maista joissa olen käynyt. - lihatipunen
Maistuuko seksi erilaiselta eri maissa? Lasketaanko Pori ja Helsinki maiksi? Entä Helsinki-Tallinna-Helsinki - väli?
- lihatipunen
Ja kyl määki Turus melkkei ole pannu.
- Sitkas67
Neuvostoliitto.
- Old_school_man
Olen rakastellut silloisen tyttöystäväni kanssa Pohjanmaalla. Onko se maa?
- JossainMuualla
Ei. Se on mielentila.
Suomi, Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Liettua, Belgia, Saksa, Ranska, Luxemburg ja Espanja. Noissa maissa exän kanssa.
- EdesUnissa
Tuosta yläpuolen listasta pois Norja ja Luxemburg, ja lisää Venäjä, Puola, Tsekki, Slovakia, Kroatia, Italia, Tanska ja Sveitsi.
- Munaotus
Mitäs niitä olikaan. Ruotsi, viro, saksa, portugali, englanti, usa, brasilia, tsekki.
Lasken pettingin mukaan panoksi ensinnäkin, koska nainen on usein ja itse olen kerran lauennut sukupuolielinten stimuloinnista tällaisessa simuloidussa yhdynnässä, koska sekin on seksiä ja ehkä määriteltävissä panemiseksi, vaikka ilman yhdyntää/penetraautiota, ja kolmanneksi jotta saisin muutaman kiinnostavan (ehkä osa) kohdan lisää.
* Porissa
- 16 vuotiaana hipin ja punkkarin välimuotona olin lyhyesti suhteessa 14v. gootti tyylisen, mutta muutama vuosi myöhemmin nuoret aikuiset tavikset olisivat ennakkokäsityksineen leimanneet hänet emo-tyypiksi, mutta minulle hän oli gootti vain siltä osalta minkä halusi välittää ulos - mikä toki sai minut kuumaksi, eikä tuli sammunut sisäisen moninaisuuden puutteeseen. Nukuimme yhdessä huoneessani, mutta alushousut jouduin jättämään päälle, tyttö ei uskaltanut vielä pidemmälle.
- 20 vuotiaana netin newsgroupin kautta, otti minuun yhteyttä Kokemäkeläinen tyttö joka oli kaunis kuin mikä, mutta vasta 15 vuotias, enkä jotenkin osannut ajatella, että hän olisi ihastunut minuun, vaikka merkit olivat selvät. Näimme livenä ensi kertaa Harjavallassa pienillä rock festareilla. Minä tulin Porista, ja elämäni ensimmäinen tyttöystävä - joka myöhemmin oli tajunnut olevana lesbo - Tampereelta junalla, kun taas tämä punatukkainen söpöyden ruumiillistuma tuli vanhempiensa autokyydillä. Onneksi ei jäänyt esiliinaksi, etenkin kun meistä kaikista juuri tuo alle 16 vuotias toi vähän hasista :)
Lopussakin kun ikätoverini siirtyi sivummalle ja teinin katse ja eleet puhuivat niin selvää kieltä, kun erosimme (exäni oli tulossa Poriin kylään luokseni) kysyin mitä mieltä exä oli, olenko hullu vai onko tuo tyttö rakastunut minuun. Kyselin kaikilta yltäviltäni, siskolta, äidiltäkin, eikä kukaan paheksunut, kai koska ei se ikäero niin paha ole siinä iässä, ja tiesivät etten pitäisi kenestäkään jos ei ollut henkisesti kypsä.
Kuitenkaan en pitkään haluista, jotka oli mahdoton olla huomaamatta hänelläkin, huolimatta mennyt pettingiä ja kaikkea muuta kuin yhdyntää (mihinkään reikään) pidemmälle. Niin Porissa sänkyni koki paljon turhautumista, kunnes järkenikin sanoi:
En saanut 13-15 vuotiaana seksiä, minulla on onni vielä vajaa puoli vuotta kokea seksiä tämän ikäisen ja vielä rakastamani tytön kanssa, ilman etten itse, eivätkä muutkaan minua siitä tuomitsisi, jonka jälkeen petting jäi vain...
* Kokemäki
Kokemäellä pettingiä harrastettiin tytön huoneessa vielä hänen täytettyään 16 - hänen vanhempiensa kun oli vaikea hyväksyä edes päivä aikaan sängyssä halimista ja suuteluakaan. Ja yöt siellä nukuin vierashuoneessa. Ihmettelen miten nämä muinaisjäänteet eivät pitäneet sitä kyseenalaisena, että olin 20 ja hän 15.
Hänen huoneessaan se kerran tapahtuikin, että laukesin perinteissä.
Mutta kun aloimme harrastaa yhdyntää, vain vanhempiensa asunnolla piti tyytyä vähempään. Esim. Heidän mökillään olin äimän käkenä kun kävi ilmi, että voimme mennä yhdessä saunaan. Heti perään kulttuurillinen närkästys, koska tietenkin uimavaatteet päällä, mutta nehän riisui.
* Hämeenlinna-Helsinki (ei enää sama muija, erosimme n. 2003 kun hän oli 18 tai 19. Hänen tahdostaan, mutta palasimme yhteen 2006 Helsingissä, tuli ero, mutta Kokemäellä on biologisesti minun poika. Ottaisin kummatkin koska vain)
- junan vessassa
- Helsingin klubeilla, lähinnä suihinottoa
- Sukulaisten (tytön) luona kahtena yönä, toisessa kämpässä monta tuntia hän imi minua ja minä hänen maitoaan (hän imetti, halusin kokeilla ja se kiihotti molempia), välillä panimme, jonka jälkeen mun piti aina pestä muna, koska:
- ekana yönä aamulla Milla kääntyi selin minuun ja kysyi eikai minua haittaa panna peppuun, kun vain sitä kautta hänkin pystyy laukeamaan. Eihän se haitannut, kun olen vielä bi-seksuaali.
Helsingissä tapahtui paljon, samoin miesten kanssa, mutten kirjoita joka tavallista kotipanoa tähän, mutta:
- kerran Sörkän Vaasankadulla panin rappukäytävän vintti kerroksessa miehen kanssa, jonka olin tuntenut vain IRC kanavalta #huumeet, ja joista viimeiseksi olisin uskonut tulevan muuta kuin yhden yön juttu, vähiten useamman vuoden rakkaus.- monta
Mielenkiintoinen kysymys.
Vain kaksi naista, mutta monta maata, ainakin: Suomi, Ruotsi, Tanska, Norja, Saksa, Hollanti, Sveitsi, Ranska, Italia, Espanja … - Patrioottipatriot
isänmaallisena miehenä kuntaluetteloni on kiinnostavampi. Vantaa viimeisin uusi kuntani.
- Anonyymi
Lasketaanko semmoiset mustaihoiset mukaan, jotka on syntyneet Sambiassa, mutta on saaneet Suomen kansalaisuuden ja asuu pysyvästi täällä?
Tuolla kirkon ulkomaan avussa on töissä paljon tällaisia naisia, ja niiltä kyllä on saatu ihan hyvin. - Anonyymi
Välimeren maat mm. Turkki, Kreikka useampana vuotena.
- Anonyymi
Keminmaa ja Pertunmaa tulee ekana mieleen.
Perunamaalla panin siementä vakoon.
- Anonyymi
Onko kukaan saanut vielä apinarokkoa?
- Anonyymi
Olen pannut 12 eri maan naisia jos suomea ei lasketa. Viro, venäjä, ruotsi, uusi seelanti, usa, sveitsi, portugali, saksa, espanja, moldova, kolumbia, Thaimaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283