Säteileekö meistä jotakin vai ollaanko me rakentunut vain biologisesti?
Onko ihminen energiaa?
10
138
Vastaukset
Kokeile katsoa infrapunakameralla.
- kyllä.näin.on
Kretuista säteilee ainakin loputon typeryys ja tekopyhyys ...
- taaas
mikäs sinusta tekee sitten niin älykön?
- näin.se.vaan.on
taaas kirjoitti:
mikäs sinusta tekee sitten niin älykön?
Vanhemmilta peritty älykkyys sekä tieteellinen ja uskomusjärjestelmistä vapaa kasvatus, jonka humanisti-ateisti vanhempani minulle antoivat.
Päätäni ei todellakaan taottu Raamatulla tyhmäksi.
Tieteellinen tosiasia nyt vain on että ateistit ovat älykkäämpiä kuin kreationistit: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2395972/Atheists-higher-IQs-Their-intelligence-makes-likely-dismiss-religion-irrational-unscientific.html - 1818
näin.se.vaan.on kirjoitti:
Vanhemmilta peritty älykkyys sekä tieteellinen ja uskomusjärjestelmistä vapaa kasvatus, jonka humanisti-ateisti vanhempani minulle antoivat.
Päätäni ei todellakaan taottu Raamatulla tyhmäksi.
Tieteellinen tosiasia nyt vain on että ateistit ovat älykkäämpiä kuin kreationistit: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2395972/Atheists-higher-IQs-Their-intelligence-makes-likely-dismiss-religion-irrational-unscientific.html"Tieteellinen tosiasia nyt vain on että ateistit ovat älykkäämpiä kuin kreationistit"
Huom! Se syy ja seuraus. Minä käyttäisin mieluummin muotoa älykkäämmät ovat useimmin ateisteja kuin kreationisteja. - EvoluutioOnFakta
1818 kirjoitti:
"Tieteellinen tosiasia nyt vain on että ateistit ovat älykkäämpiä kuin kreationistit"
Huom! Se syy ja seuraus. Minä käyttäisin mieluummin muotoa älykkäämmät ovat useimmin ateisteja kuin kreationisteja.Kumpikin toteamus pitää paikkansa tilastojen mukaan. Ja varsinkin täällä palstalla tuo tosiasia näkyy hämmästyttävän selvästi. Verrataan vaikka solon1 (ateisti) ja yurki1000.js (hörhö kreationisti). Tai Utti (ateisti) ja RaamattuOnTotuus (helluntailainen kreationisti)
- 1818
EvoluutioOnFakta kirjoitti:
Kumpikin toteamus pitää paikkansa tilastojen mukaan. Ja varsinkin täällä palstalla tuo tosiasia näkyy hämmästyttävän selvästi. Verrataan vaikka solon1 (ateisti) ja yurki1000.js (hörhö kreationisti). Tai Utti (ateisti) ja RaamattuOnTotuus (helluntailainen kreationisti)
Syyn ja seurauksen erottaminen on joskus vaikeaa, varsinkin tällaisessa asiassa. Jos oletetaan että älykkyyden kasvaminen johtuu ateismista, niin johtopäätös on, että Jyrki tai ROT muuttuisivat älykkäämmäksi, jos he hylkäisivät kreationismin.
Eihän se niin mene.
Minun mielestäni oletettavampi on se, että älykäs on todennäköisemmin ateisti kuin teisti. Saati sitten kreationisti. - TyhmäkinKäyViisaasta
1818 kirjoitti:
Syyn ja seurauksen erottaminen on joskus vaikeaa, varsinkin tällaisessa asiassa. Jos oletetaan että älykkyyden kasvaminen johtuu ateismista, niin johtopäätös on, että Jyrki tai ROT muuttuisivat älykkäämmäksi, jos he hylkäisivät kreationismin.
Eihän se niin mene.
Minun mielestäni oletettavampi on se, että älykäs on todennäköisemmin ateisti kuin teisti. Saati sitten kreationisti.Jos he hylkäisivät kreationismin saarnaamisen, he antaisivat ainakin älykkäämmän kuvan itsestään.
Ollaan biologisesti rakentuneita ja säteillään.
Kyllä ja kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402