Akaalainen nainen oli känniääliö soitti

Juku-Juku

Akaalainen nainen oli känniääliö – soitti 40 aiheetonta hätäpuhelua.
Asiaa selvitellessä kävi ilmi, että puhelut oli soittanut Akaalainen 1970-luvulla syntynyt nainen.Poliisille ilmoitus, jonka mukaan samasta puhelinnumerosta oli tullut useita soittoja hätäkeskukseen, ja kaikki puhelut olivat sisällöltään asiattomia.

Nainen otettiin kiinni rikoksilta ja häiriöiltä suojaamiseksi ja kuljetettiin Tampereen poliisiasemalle.

Tapahtunutta tutkitaan viestintärauhan rikkomisena.

3

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AkaaHerätys

Ilmeisesti halusi pikaista apua päänsärkyynsä:

miten voidaankin hassata koulun korjaamiseen 8 miljoonaa euroa, ylitetään alkuperäinen budjetti ja koulu on edelleen homeessa korjauksen jälkeen? Minä soittaisin noin huonosta päätöksenteosta ja -toteuttamisesta 40 puhelua selvin päin, ja ihan aiheesta!

• Parooni_vittusieni666

Keskuskoulun remontti oli kyllä valtakunnallinen vitsi.. niinkun myös ne päättäjät jotka päättivät että vanhapaska korjataan vaikka uuden rakentaminen olisi tullut käytännössä halvemmaksi.
        No tiedossahan tämä oli jo alusta alkaen että näin käy..vaikka en siis yhtään tahdo väittää että virolais liettuqalais puolalaiset työmiehet mitään huonoo jälkeä tekisi.
        Mutta kun halvalla ei saa hyvää.

• Hereille-Nyt

Isojakaan kouluja ei ole edes suunniteltu liian isoille oppilas ja käyttäjä määrille joten home yms ongelmat ovat tulevaisuuttakin ja maksavat jatkossa mm. sairastelujen myötä yhteiskunnalle todella paljon ja kuluthan siirtyy työn antajille ja verotuksen kautta tervydenhuollon lisäksi ja vähätellä ei sovi sairastuneiten omia menetyksiäkään, nyt olisi se kreivin aika alkaa käyttään järkeä ja tehdä selkä rankaisia päätöksiä ja alkaa oppimaan menneestä eli historiasta jolloin koulujen koko oli asiallisen järkevä.

Uusia kouluja tarvitaan se on jokaiselle selvä ja ei niiden koon tarvitse olla luokkaa jätti hyper vaan sopiva. jonka sopivan koon määrittelee alueiten asukas pohja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe