raha jota ei kuulu kumartaa

lujaahalleellahaajul-

Ja kun lopetat kumartamisen niin sinusta tulee suomessa vainottu jonka oikeuksia ihmisenä supistetaan . Rahalla se kirkkokin kaiketi porskuttaa ? ______ 19 "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. 20 Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. 21 Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi.
22 "Silmä on ruumiin lamppu. Jos silmäsi on terve, koko ruumiisi on valaistu. 23 Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!

24 "Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.____ (rahan vallasta irti päästävien on koettava vainoja ja sitä he täällä suomessa kokevatkin) LOPETTAKAA KÖYHIEN JA VANHOJEN VAINO! Pyyhkikää euron kuvat silmiltänne ja alkakaa miettimään sydämmellänne! Onko omatuntoa ja riittääkö sitä myös muille? GOT JESUS ?

5

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lujaahalleellahaajul-

Miksi Suomen valtio lähes määrää kumartamaan rahaa ? Kirkko siinä velimiehenä mukana ? Jos et kumarra rahaa niin sinut kategorioidaan muita alemmaksi kansalaiseksi mutta kunnon kuluttaja se vaan on laitoksissa ja töissä väh.12 vuotta putkeen elämästään ... Hetkonen?! Onko se orjuutta ? Onpa hyvin naamioitua mutta mitä muutakaan se voi olla ? Ei ole vapautta kun lapsen mieli aivopestään "yhteiskuntaan" sopivaksi joka perustuu riistolle ja rahalle ?? Vai onko ?

• Millä perusteella rahaa pitäisi kumartaa? Sen omaaminen helpottaa kyllä elämää mutta on paljon muutakin tärkeämpää elämässä, kuten lähimmäiset.

• lujaahalleellahaajul-

En todellakaan tiedä ja heti mainitset sen helpottavan vaikutuksen vaikka raha on vastaan Jumalaa .

• lujaahalleellahaajul- kirjoitti:

En todellakaan tiedä ja heti mainitset sen helpottavan vaikutuksen vaikka raha on vastaan Jumalaa .

Raamatun mukaan se ei ole Jumalaa vastaan, vain sen palvominen on.
        Esimerkiksi Jeesus neuvoi antamaan ja auttamaan lähimmäisiä joka on asia mitä rahalla voi tehdä :)

• HerraAurinkoinen

Tungen munan syvälle perseeseesi jos et lopeta tuota paskanjauhantaasi. Piirrä vittu ite noita saatana tarkistuskuviasi:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe