Olen kokeillyt Cypretyliä ja Loestrinia, molemmilla tullut ennen taukoviikkoa ylimääräistä vuotoa, ei siis tunnu olevan riittävän tujua pitääkseen vuodon poissa. Yasminilla ja Zoelyllä oli jatkuvaa tiputtelua. Haluaisin löytää sellaisen pillerimerkin, mitä pystyisi syömään ainakin sen 6 viikkoa, ehkä jopa 9 viikkoa putkeen ilman mitään ennenaikaista vuotoa. Onko muilla kokemuksia mikä merkki voisi olla tuossa mielessä riittävän vahvaa? Tai mahtaiskohan minipillereillä päästä menkoista eroon?
Mikähän olis tarpeeksi vahva pillerimerkki?
Eihaluisvuotaa
1
191
Vastaukset
- afswztgedh
Minulla se oli nimenomaan Yasmin, joka toimi. Se on katsos kiinni siitä, mikä kemikaalikombo kenenkin keholle on se sopivin. Ei kukaan voi sinulle mitään suositella. Joillakin minipillerit aiheuttavat ihan jatkuvaa vuotoa. Ei auta kuin kokeilla itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5552493Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671406Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051118
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47851
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60790