Rukoileminen on tyhmää

Terv.Mirka

Rukoukset eivät toimi.

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisvihapuhe

      Syöllät vihapuhetta. Kuuntele päivän uutiset ja ihmisty.

      • poisvihapuhe

        Älä rukoile, niin et loukkaa toisia mitenkään. muistakaa EU ja viimevuosi, Jumala on Saatanan puolella - rukoilu ei auta kuin pahoja ihmisiä...


      • poisvihapuhe

        Rukoilu ja uskonnot aiiiiiiiiiiiina ovat täynä vihapuheita ja sitä ettei toiinen olisi ihminen. Luterilainen upottaa sormensa pallivakoon, nuuskii PH:ta ja vihaa Lestoja tai Hellareita..


    • pilkkaomanilkka

      Jumalanpilkka

      "Emme ole enää nähneet ennusmerkkejä, meillä ei enää ole profeettoja, ei ketään, joka tietäisi, kuinka kauan tätä jatkuu. Jumala, kuinka kauan vihollinen saa herjata, saako vihollinen häväistä nimeäsi iäti? Miksi pidättelet kättäsi? Kohota oikea kätesi ja tee hävityksestä loppu!"
      - - -
      "Älkää siis enää pilkatko, etteivät kahleenne tulisi vielä raskaammiksi, sillä olen saanut tietää, että Jumala, Herra Sebaot, on tehnyt päätöksensä ja on valmis hävittämään kaiken maan."
      - - -
      "Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka kylvää siemenen itsekkyyden peltoon, korjaa siitä satona tuhon, mutta se, joka kylvää Hengen peltoon, korjaa siitä satona ikuisen elämän. Meidän ei pidä väsyä tekemään hyvää, sillä jos emme hellitä, saamme aikanaan korjata sadon."
      Ps. 74:9-11, Jes. 28:22, Gal. 6:7-9

      Sinä jumalaton, jolla ei ole sydämen USKOA Jeesukseen!
      Onko elämäsi tylsää ja kaikki epäonni kohtaa juuri sinua? Miksi? Ehkä on peiliin katsomisen aika? Onko sinun siemenesi kylvetty tuohon itsekkyyden peltoon, jonka satona on tuho elämässäsi. Pilkkaat Jumalaa sen minkä ehdit ja minkälainen onkaan satosi, jota korjaat OMAAN elämääsi? Sillä sen kaiken sinä teet vain itsellesi.
      Ehkä olisi aika kääntyä etsimään Jeesusta ja kylvää tuonne Hengen peltoon, josta saamma hyvää hedelmää elämäämme.
      Mutta ITSE OLEMME valinneet tiemme ja kaikki tekemämme, langeaa itsellemme, tavalla tai toisella. Nyt on aika korjata virheet, sillä aikaa on enää vähän....

      • pilkkaomanilkka

        Jumala on syntinen vittunaama, voinen sanoa..... koska makasi toisen vaimon,,,,vaikka kielsi sen...ihmisiltä. Jos on Herra, voi rikkoa omia lakejaan..mikä lakeija jumala onkaan...jeesus u sux = Jeesux

        - Savonarola


    • Sanaaa

      Uskonnot luo mielenvikaisuutta.

    • T.Mirka

      Rukoilemalla pilkkaatte terveen järjen käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe