Bilar99 liike

Autoahankkiva77

Varoituksen sana kaikille autoa hankkiville fiksuille Suomalaisille. Älkää ostako autoa ko. liikkeestä. Palvelu on ylimielistä ja toiminta todella röykeää. Selkeitä vastauksia ei saa myyjiltä autojen alkuperästä.

289

64139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt_asiakas

      Olin ostamassa 2014 vuoden toyota aurista bilar99e:stä. 121 tuhatta ajettu ja juuri huollettu, ei mitään jälkiä yms. Sain vaihdossa tarjoamastani volvosta hyvän tarjoushinnan.
      Ajoin Rovaniemeltä asti Pirkkalaan autoa vaihtamaan sillä mielellä että kaikki on ok ja olin ilmoittanut etukäteen saapumisajan ja auto oli jo minulle varattu.
      Paikalle päästyä en saanut asiakaspalvelua vaikka olivat tietoisia että olin saapunut paikalle.
      Aloin kaverin kanssa tarkastelemaan autoa ja samantien pisti silmään että auton renkaat ja takajarrupalat olivat ihan loput. Myös öljytikussa oli karstaa ja öljyt haisi kummalle eikä niitä ollut todellakaan vaihdettu. Myös ilmansuodattimet oli vaihtamatta ja eivät edes olleet alkuperäisosia vaikka piti olla Toyotan liikkeessä huollettu. Myös tuulilasissa oli iso kiven isku, puskurissa jälki ja tankinkorkinluukun kieli oli rikki.
      Myyjät esittivät tietämätöntä tietenkin ja vetosivat siihen että laput huollosta on. Millainen myyjä ei erota että onko auto huollettu vai ei?
      Ratissa oli myös pahoja kulumisen jälkiä ja autossa oli edelleen asennettuna gps-, gprs-antennit ja työ/privatekytkin, mitä Ruotsissa käytetään takseissa. Ei ollut myöskään lohkolämmitintä mikä kanssa viittaa taksiin. Oli tiedossa että auto on Ruotsista tuotu mutta että vanha taksi? Tätä ei myyjät tietenkään myöntäneet.
      Sain sentään varausmaksun takaisin mutta dieseliin ja ulkona syömiseen meni yli 100e ku kävin mutkan Pirkkalassa.
      Liikkeessä ja liikkeen pihalla myös parveili jotain nuoria miehiä jotka selvästi esittivät asiakkaita. Yksi vanha pariskunta oli selvästi tekemässä kauppaa mutta nämä miehet selvästi esittivät.

      • HanskiR

        Itsellä kaupat onnistu hyvin, myyjä kertoi puhelimessa naarmut ja pienestä lommosta mikä autossa oli. Menin paikalle ja auto oli sellainen kun oli kerrottu. Jonkinaikaa jouduin kylläkin paikanpäällä odottaan kun liike oli niin ruuhkaantunut.


      • Rjfut

        Ootko sä oppinut juuri copy paste toiminnon? 😂😂 Vai onko joku muu syy kopioida tää teksti joka paikkaan.


      • Anonyymi

        Ostin Volvo XC90 kyseisestä liikkeestä. Juuri huollettu ja kunnostettu kuulemma. Nyt kaikki laakerit vaihdettu ja ilmastoinnin kompura siinä ohessa.. tuotu Ruotsista ja nyt ilmeni että Jakopää huollettu 7v sitten. Näistä ei ollut mitään puhetta vaikka kyselin
        Auto ostettu Pirkkalan liikkeestä ja myyjä juuri 20-v märkäkorva


      • Anonyymi

        auto ruosteessa ja maalattu päälle, onneksi kunnolla tehtiin tarkastus.
        ei mukamas myyjä ollut tietoinen.
        Älkää luottako älkääkäs missään nimessä ostako täältä.


      • Anonyymi

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili


      • Anonyymi

        Olen itse seuraillut Bilar99e kasvamista alusta asti asiakkaana ja tiedän nykyisten omistajien taustoja jonkunverran. Luonnehtisin rehelliseksi porukaksi ja toiminnaksi. Ovat ahkeria tekemään töitä ja ymmärtävät bisnestä. Asiakaspalvelu on reipasta ja positiivista. Myyvät nykyään edullisesti kohtuu tuoreita autoja.

        Sairastan itse jollaintasolla kroonista autokuumetta ja tuolta on aina lääkkeen saanut kun mennyt oikein korkealle kuume! :) Suosittelen tätä liikettä kenelletahansa autonhankintaa miettivälle!


      • Anonyymi

        Ihan samansuuntaisi kokemuksia.. myyvät ruotsista osaksi vakuutusyhtiöiden lunastamia ja huonosti kokoon kursittuja autoa. Km ei voi luottaa..?? en minä ainakaan..


      • Anonyymi

        Hyvin tutustuttu nykyajan autokauppiaisiin ! Kävin juuri ostamassa /vaihtamassa henkilöauton Huittisissa. Käsitykseni nykyajan autokauppiaista on porukassa on viksujakin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        auto ruosteessa ja maalattu päälle, onneksi kunnolla tehtiin tarkastus.
        ei mukamas myyjä ollut tietoinen.
        Älkää luottako älkääkäs missään nimessä ostako täältä.

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........

        käy katsomassa. 20 v kaverit myyvät mukavan paskoja autoja tietämättä taustoista taikka auton kunnosta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        Mee nyt vitt**n siitä tolla sun mainospuheella. Aika törkeää käytöstä liikkeeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Volvo XC90 kyseisestä liikkeestä. Juuri huollettu ja kunnostettu kuulemma. Nyt kaikki laakerit vaihdettu ja ilmastoinnin kompura siinä ohessa.. tuotu Ruotsista ja nyt ilmeni että Jakopää huollettu 7v sitten. Näistä ei ollut mitään puhetta vaikka kyselin
        Auto ostettu Pirkkalan liikkeestä ja myyjä juuri 20-v märkäkorva

        Bilar99 on sitä mieltä että kun nastarenkaista poistaa nastat, ne on kitkarenkaat :D
        Mitenköhän se kumi sillä tavalla muuttuu kitkarenkaan kumiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt vitt**n siitä tolla sun mainospuheella. Aika törkeää käytöstä liikkeeltä.

        Juu meen, meen tekemään kitkarenkaita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        Terveisin Vili 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse seuraillut Bilar99e kasvamista alusta asti asiakkaana ja tiedän nykyisten omistajien taustoja jonkunverran. Luonnehtisin rehelliseksi porukaksi ja toiminnaksi. Ovat ahkeria tekemään töitä ja ymmärtävät bisnestä. Asiakaspalvelu on reipasta ja positiivista. Myyvät nykyään edullisesti kohtuu tuoreita autoja.

        Sairastan itse jollaintasolla kroonista autokuumetta ja tuolta on aina lääkkeen saanut kun mennyt oikein korkealle kuume! :) Suosittelen tätä liikettä kenelletahansa autonhankintaa miettivälle!

        Sairastat jotain muutakin jos suosittelet Bilaria ei tietoakaan asiakaspalvelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Volvo XC90 kyseisestä liikkeestä. Juuri huollettu ja kunnostettu kuulemma. Nyt kaikki laakerit vaihdettu ja ilmastoinnin kompura siinä ohessa.. tuotu Ruotsista ja nyt ilmeni että Jakopää huollettu 7v sitten. Näistä ei ollut mitään puhetta vaikka kyselin
        Auto ostettu Pirkkalan liikkeestä ja myyjä juuri 20-v märkäkorva

        Sama juttu, palvelua ei tule, eivät vastaa puheluihin, eivät tekstiviesteihin .

        Auto oli katsastettu ja hyvällä huoltohistorialla, nyt auto hajoaa käsiin, jarrut, vetoakseli, ahtopaineen anturit vaihdettu, hoitakaa vastuunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, palvelua ei tule, eivät vastaa puheluihin, eivät tekstiviesteihin .

        Auto oli katsastettu ja hyvällä huoltohistorialla, nyt auto hajoaa käsiin, jarrut, vetoakseli, ahtopaineen anturit vaihdettu, hoitakaa vastuunne.

        Itse ostin syyskuussa Volvon Kilon liikkeestä, kaupat sujui hyvin. Mukava 20-kymppinen myyjä vaikutti asiantuntevalta. Jakopää kuulemma vaihdettu 20000 sitten (eipä ole löytynyt vahvistettua tietoa mistään) ja sähköinen huoltokirja on (enpä ole mistään sitä onnistunut lataamaan). Jo pihassa kuulin autton takaosasta nitinää. Myyjä sanoi, sen johtuvan siitä, että jonkin aikaa pihalla seissyt. Eipä osannut blondi sitä sen kummemmin kyseenalaistaa. Parin viikon kuluttua nitisi edelleen, ajossa tuli hajua sisään. Sovin myyjän kanssa, että käyn paikallisessa Volvo-huollossa tarkistuutamassa Bilarin piikkiin. Ilmastoinnin kompura rikki, puslat piti vaihtaa ja jotain muuta kanssa. Lasku yli 2000. Useamman kymmenen soiton ja sähköpostin jälkeen suostuivat maksamaan 30% korjauskuluista. Jo kuukauden kuluttua auto rupesi pyytämään määräaikaishuoltoa, vaikka oli vasta muka huollettu. Nyt oon niin vihainen, että pistin myyntiin ja se on viimeinen auto mikä mulla tulee ikinä olemaan. Ostettiin mulle kallis auto pitkän työmatkan takia, mutta nyt rupean kulkemaan bussilla. Ei mene päivässä kuin 4 tuntia, autolla menisi 1.5 tuntia, mutta eipä kuseta autokauppa meikäläistä toista kertaa.


      • Anonyymi
        HanskiR kirjoitti:

        Itsellä kaupat onnistu hyvin, myyjä kertoi puhelimessa naarmut ja pienestä lommosta mikä autossa oli. Menin paikalle ja auto oli sellainen kun oli kerrottu. Jonkinaikaa jouduin kylläkin paikanpäällä odottaan kun liike oli niin ruuhkaantunut.

        Kyllä. kauppias kirjoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        bilarin kirjoittamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse seuraillut Bilar99e kasvamista alusta asti asiakkaana ja tiedän nykyisten omistajien taustoja jonkunverran. Luonnehtisin rehelliseksi porukaksi ja toiminnaksi. Ovat ahkeria tekemään töitä ja ymmärtävät bisnestä. Asiakaspalvelu on reipasta ja positiivista. Myyvät nykyään edullisesti kohtuu tuoreita autoja.

        Sairastan itse jollaintasolla kroonista autokuumetta ja tuolta on aina lääkkeen saanut kun mennyt oikein korkealle kuume! :) Suosittelen tätä liikettä kenelletahansa autonhankintaa miettivälle!

        maksettu mainos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisin Vili 😂

        valehtelet, kusettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        BILAR99 ON SUOMEN PARAS AUTOLIIKE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilar99 on sitä mieltä että kun nastarenkaista poistaa nastat, ne on kitkarenkaat :D
        Mitenköhän se kumi sillä tavalla muuttuu kitkarenkaan kumiksi?

        Ei mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, palvelua ei tule, eivät vastaa puheluihin, eivät tekstiviesteihin .

        Auto oli katsastettu ja hyvällä huoltohistorialla, nyt auto hajoaa käsiin, jarrut, vetoakseli, ahtopaineen anturit vaihdettu, hoitakaa vastuunne.

        Sama asia huomattu, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostin syyskuussa Volvon Kilon liikkeestä, kaupat sujui hyvin. Mukava 20-kymppinen myyjä vaikutti asiantuntevalta. Jakopää kuulemma vaihdettu 20000 sitten (eipä ole löytynyt vahvistettua tietoa mistään) ja sähköinen huoltokirja on (enpä ole mistään sitä onnistunut lataamaan). Jo pihassa kuulin autton takaosasta nitinää. Myyjä sanoi, sen johtuvan siitä, että jonkin aikaa pihalla seissyt. Eipä osannut blondi sitä sen kummemmin kyseenalaistaa. Parin viikon kuluttua nitisi edelleen, ajossa tuli hajua sisään. Sovin myyjän kanssa, että käyn paikallisessa Volvo-huollossa tarkistuutamassa Bilarin piikkiin. Ilmastoinnin kompura rikki, puslat piti vaihtaa ja jotain muuta kanssa. Lasku yli 2000. Useamman kymmenen soiton ja sähköpostin jälkeen suostuivat maksamaan 30% korjauskuluista. Jo kuukauden kuluttua auto rupesi pyytämään määräaikaishuoltoa, vaikka oli vasta muka huollettu. Nyt oon niin vihainen, että pistin myyntiin ja se on viimeinen auto mikä mulla tulee ikinä olemaan. Ostettiin mulle kallis auto pitkän työmatkan takia, mutta nyt rupean kulkemaan bussilla. Ei mene päivässä kuin 4 tuntia, autolla menisi 1.5 tuntia, mutta eipä kuseta autokauppa meikäläistä toista kertaa.

        Tuota 30 % korvausta tarjosivat minullekkin vaikka minulla on bilar turva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        Näistä kirjoituksista ei koskaan tiedä onko asiakkaiden vai myyjien kirjoituksia. Tämä ehkä voisi olla oman väen kirjoitus tyylistä ja sisällöstä päätellen.


      • Anonyymi

        Myyntipäällikkö täys tollo ja ylimielinen pitää asiakkaita aivan tyhminä vaikka itse esiintyy kuin huutokauppakeisarin veli tarjoo puolet käyvästä arvosta todisteena kahden asiallisen vahtoautolikeen tekemät arviot että sillälailla en suosittele missään olosuhteissa kenelleän ihme että tälläisen liikkeen joku pelasti konkurssilta vuosi sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Volvo XC90 kyseisestä liikkeestä. Juuri huollettu ja kunnostettu kuulemma. Nyt kaikki laakerit vaihdettu ja ilmastoinnin kompura siinä ohessa.. tuotu Ruotsista ja nyt ilmeni että Jakopää huollettu 7v sitten. Näistä ei ollut mitään puhetta vaikka kyselin
        Auto ostettu Pirkkalan liikkeestä ja myyjä juuri 20-v märkäkorva

        Bilare99=Bila sama asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BILAR99 ON SUOMEN PARAS AUTOLIIKE

        Jos kysymyksessä pila eli huonoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostanut tuolta Bilarilta jo useamman auton ja moni kaverikin myös. Voin suositella tätä kauppaa! Palvelu hyvää ja tuoreita autoja pihassa mitkä vaihtuvat useasti. Ei ole varmaankaan sattumaa että pärjäävät. Osaavat ostaa sellaisia autoja mitä ihmiset haluaa ostaa. Olen myös huomannut että myyvät niitä sopivalla hinnalla. Minusta vaikuttaa rehdiltä porukalta autokauppiaiksi, kun kaikkea tässä tullut nähtyä. Ainakin yksi hemmo on yrittäjiä joka ilmeisesti etsii niitä myyntiautoja ja neuvoo myyjiä. Suosittelen myyjää Vili

        Itse olen ostanut jo 87 autoa sieltä itselleni ja kaikki ovat olleet parempia kuin uudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä kirjoituksista ei koskaan tiedä onko asiakkaiden vai myyjien kirjoituksia. Tämä ehkä voisi olla oman väen kirjoitus tyylistä ja sisällöstä päätellen.

        Katso huutokaupat.com tämän liikkeen palautteet ja vertaa muiden liikkeiden 100% positiivisiin palautteisiin. Pysyn kaukana tämän liikkeen tarjokkaista.


    • Hautalankangas

      Minua huijattiin liikkeessä myös. Ostin mustan auton, joka oli kasteltu juuri ennen tuloani. Aika oli sovittu. Myöhemmin huomasin heti, että maalipinta oli viallinen. Huoltokirjaa oli myös peukaloitu. Kuluttajaneuvoja tutkii asiaa. Kiertäkää liike kaukaa.

      • hade

        Minä taas huusin huutokaupasta ford mondeon 450 e, ennen kuin huomasin että ilmoituksessa ei ollut mainittu oliko kyseessä bensa vaiko diesel auto! kaveri soitteli just pirkkalan liikkeestä ja kyseli että koska tuun hakee auton? sanoin etten tuu koska ette ollut täyttänyt kunnolla myynti ilmoitusta! no kaveri siihen että olihan siinä rekisteri numero! ja siihen samaan syssyyn tokas että meillähän on toi 10 prosentin perumis maksu! sanoin siihen että lähetä laskus että tulen reklamoimaan siitä koska ilmoitus oli väärin laadittu! kaikille suomalaisille varoituksen sana että kannattaa kiertää kaukaa toi kyseinen liike koska ei siellä oo minkäänlaista moraalia ja ilmoitukset on täyttä paskaa!!!


      • Hassuja

        Itsehän sitovaa tarjousta tehdessäni saattaisin selvittää onko bensa vai diesel, kyllä ihmiset on hassuja ja moneen junaan!


      • Pettunyt

        Huijari firma ,puhelimessa sovitut asiat ei pidä kaupantekohetkellä. En suosittele kenellekkään jos haluaa luotettavaa automyyjää.


      • Boikottiin

        Eilen yrittivät huijata . En saanut 5 sähköpostiin virallista tarjousta, vaan aina pelkkä kuukausierän suuruus ja kappalemäärät. Selitti joka sähköpostissa, että tarjous on hyvä eiköhän lyödä kaupat lukkoon. Viimein kun vaatimalla sain tarjouksen, oli siihen laitettu viimeinen suurempi erä 13%, vaikka nimen omaan en sitä niin halunnut. Korko oli merkitty 2,99 % ja lisänä 14,99€ / kk, mutta ei todellista vuosikorkoa.


      • Anonyymi

        Minäkin ostin auto osa maksi pitä olla 208e lasku tuli kotiin 2 viikon päästä 228e


    • bilar007

      Samanlaisia kokemuksia. Nuoria miehen alkuja tuli katsomaan ja olivat olevinaan kiinnostuneita samasta autosta. Auto aivan eri mitä kauppaa tehtäessä myyjä ilmoittanu. Ihmetyttä herättää kun melkein kaikkiin Ruotsista tuoduissa autoissa hiljattain vaihdettu jakohihna. Olisi hyvä tarkistaa onko kaikki kirjoitettu samalla samalla käsialalla.

    • Tyytyväinenpösö

      Terve! Olin käytettyäautoa etsimässä ja löysin sellaisen bilar99 liikkeestä. Oli kuitenkin pakko ensin katsoa netistä arvosteluja liikkeestä.. Itse sain liikkeestä kyllä hyvää palvelua ja myyjät olivat mukavia!

      • Avensis2006

        Itse tein hyvät kaupat kyseisessä liikkeessä, joskus on tuurista kiinni nää autokaupat


    • bilarysiysianusaukko

      Pojan nulikat koittavat myydä kyllä kovasti, mitään tietoa, taitoa ei ole. Eivät muista mistä mikin auto on tullut. Kaikista löytyy sähköinen huoltokirja mutta eipäs löytynytkään. Auto on talvivarusteilla, ei lohko/letku/säteily/ puhumattakaan Webastosta. Tosi talvivarusteet kun löytyi loppuun ajetut talvirenkaat. Joku ääliö tän kuitenkin osti. Lokusujen kaaret kuplilla ja kun mainitsi asiasta niin otettiin rätti käteen ja koitettiin hinkata niin pirusti. Hohhoijaa! Kiertäkää hyvin hyvin kaukaa....

    • tuhourmas

      täytta paska myyte ... lähte toi toyota korjaukseen ja te oote maksumiehia ..pitan kyl huoltaa tästa homaasta

    • Bilar99pitäkäätunkkinne

      Välttäkää tätä liikettä kaikin tavoin. Meikkaavat autoja myyntikuntoon ja ottavat kuvat hyvässä valossa, jolloin ruosteita ja muita vikoja ei näy. En suosittele kenellekkään!!! Kävin katsomassa yhtä autoa, joka olikin täyttä paskaa paikan päällä. Ajan tuhlausta.

    • Yleisnero75

      Minkä Bilar99 jättää hoitamatta hoitaa Kuluttajariitalautakunta, Eikös pojat ole oppinu ennakkoratkaisuista että pyykki on pestävä,Ajoneuvon myynti markkinahinnalla edellyttää että ajoneuvossa ei ole piileviä vikoja.

      • Yleisnero90

        Ei pidä paikkaansa. Kuluttajariitalautakunta antaa ainoastaan yhden näkökulman mukaisen ehdotuksen, jota ei ole liikkeen edes pakko soveltaa.


      • Anonyymi

        Liike ei ota mitään vastuuta myydyistä autoistaan, takuu päättyy kun perävalot eivät enää näy. En pysty suosittelemaan kyseistä liikettä. Harmi, hyviä tyyppejä, mutta kun pitäisi kantaa vastuuta, niin ovat täysiä luusereita.
        Kyseinen liike on hyvä tuttu Kuluttajaasiamiehen toimistolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike ei ota mitään vastuuta myydyistä autoistaan, takuu päättyy kun perävalot eivät enää näy. En pysty suosittelemaan kyseistä liikettä. Harmi, hyviä tyyppejä, mutta kun pitäisi kantaa vastuuta, niin ovat täysiä luusereita.
        Kyseinen liike on hyvä tuttu Kuluttajaasiamiehen toimistolle.

        Juuri näin! Välttäkää liikettä. Jos tulee jotain kinei tule vastaan yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Välttäkää liikettä. Jos tulee jotain kinei tule vastaan yhtään.

        Mulla kanssa just niitten kanssa keissi käynnissä ei ota mitään vastuuta autosta jonka myi mulle Suomi autona vaikka on tuonti.. ihan paskaa!! En suosittele kenellekkään joka arvostaa rehellistä autokauppaa! Jos osuu hyvä yksilö kohdalle niin varmaan menee kivasti maaliin mutta sitten kun...


      • Anonyymi

        Moi.
        Autosaa vikaa jo ostaessa . Ja ei kerrottu onko ostajan vastuulla jos myydään viallista ja kuluista luvataan 10% korvaus.


    • Huijareitakokosakki

      Samanlaisia kokemuksia itsellänikin. Auton pinta fiksusti niin, että puoli vuotta kaupan jälkeen vahan alta paljastui kunnon naarmuja, auton avoimesta valehdeltiin, että patteri on vaihdettu. Tosiasiassa patteria ei ko mallissa ole, vaan akun loputtua joutuu ostamaan uuden avaimen hintaan 200 e! Lisäksi kerrottiin, että mitään isoja remppoja ei ole tulossa ja juuri on tehty jarruremppa. Kuitenkin parin kuukauden sisällä kaupasta jouduttiin teettämään 600 e:n arvoinen remontti ja nyt vuosi kaupasta ja takajarruihon on tehtävä remontti. Lisäksi myynti-ilmoituksessa kerrottiin olevan nahkaverhoilu (oikeasti on tekonahkaa) ja annettiin ymmärtää, että on kahdet renkaat ja aluvanteet. Oli vain kahdet renkaat yksilöä vanteilla.

      Kiertämään kaukaa.

      • Jlt

        Eivät vastaa hommistaan. Nuoret miehet ei kyllä tiedä autoistaan yhtään mitään. Rupesi oikein naurattamaan kun vikoja tutkivat. Ainoa mikä sujuu hyvin on rahoitushakemuksen täyttö.


      • JLT

        Osu ja upposi. Ei teillä ole kuin käytettyjä myynnissä.


      • 2235r2

        MIhinkään autoon ei tarvitse ostaa uutta avainta jos avain/kaukosäädin yhdistelmästä loppuu paristo. Ei kait noin urpoa porukkaa ole edes olemassa....ei saatana.


      • Anonyymi
        Jlt kirjoitti:

        Eivät vastaa hommistaan. Nuoret miehet ei kyllä tiedä autoistaan yhtään mitään. Rupesi oikein naurattamaan kun vikoja tutkivat. Ainoa mikä sujuu hyvin on rahoitushakemuksen täyttö.

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........


      • Anonyymi

        Vaha niin paksua, että saa syvät naarmut peittoon?

        Kuinka voi mennä ohi, että autossa oli kahdet renkaat, mutta yhdet vanteet?

        Paristoa ei voi vaihtaa ja pitää ostaa uusi avain?

        Vuosi (!) kauppojen jälkeen pitää tehdä jarruremppa ja sekin on liikkeen syy?

        Nahka olikin tekonahkaa?

        Katsoisin sinusta tehdyn elokuvan, jos pelkkä auton ostaminen menee noin isosti reisille. Mitä ruokakaupassa tapahtuisi? Valitat, kun meni hammas poikki kookospähkinää syödessä? Tai sait salmonella, kun söit kanaa ”al dentenä”?

        Ottakaa nyt pikkuisen vastuuta omista tekemisistänne. Jos kirjoitat paperiin nimen, etkä ole edes tarkistanut tuleeko autossa KAHDET RENKAAT, voi se vika löytyä ratin ja penkin välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaha niin paksua, että saa syvät naarmut peittoon?

        Kuinka voi mennä ohi, että autossa oli kahdet renkaat, mutta yhdet vanteet?

        Paristoa ei voi vaihtaa ja pitää ostaa uusi avain?

        Vuosi (!) kauppojen jälkeen pitää tehdä jarruremppa ja sekin on liikkeen syy?

        Nahka olikin tekonahkaa?

        Katsoisin sinusta tehdyn elokuvan, jos pelkkä auton ostaminen menee noin isosti reisille. Mitä ruokakaupassa tapahtuisi? Valitat, kun meni hammas poikki kookospähkinää syödessä? Tai sait salmonella, kun söit kanaa ”al dentenä”?

        Ottakaa nyt pikkuisen vastuuta omista tekemisistänne. Jos kirjoitat paperiin nimen, etkä ole edes tarkistanut tuleeko autossa KAHDET RENKAAT, voi se vika löytyä ratin ja penkin välistä.

        kuules nyt asia menee niin että asikkaan on luotettava esim autosta netissä annetuihin tietoihin tarkistamatta asiaa. niin se vain menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuules nyt asia menee niin että asikkaan on luotettava esim autosta netissä annetuihin tietoihin tarkistamatta asiaa. niin se vain menee.

        Äijät ostaa 12v vanhan auton täydellä takuulla ??
        Menkää nyt helvetissä peilin eteen ja katsokaa syyllistä jos auto ei ihan uutta vastaa.
        Mikää autoliike ei anna noihin vanhoihin romuihin täystakuuta.
        Haluisin tietää minkä ikäisistä autoista noi vinkuu??


    • Envaihtanut

      Lähdin katsomaan autoa jossa ei mitään vikaa kerrottu olevan, paikanpäällä ei meinannut lähteä käyntiin, jonka jälkeen kävi huonosti ja moottorivika valo paloi, sekä kytkin ravisti. Hieman kauempaa löytyi onneksi samaan hintaluokkaan ehjä...

    • köyhäjasavolainen

      Oma kokemukseni on positiivinen. Löysin liikkeen sivuilta Volvo V70..kysyin viimeisen hinnan käteisellä ilman vaihtoautoa. Pojat latasivat hinnan kohdalleen ja kymmeneen minuuttiin olin ajamassa Pirkkalaan .N.400 kilometrin ajomatkan jälkeen liikkeen pihalla oli täysin kuvia ja kuvausta vastaava ajopeli. Viitisen kilometriä koeajoa ja paperien tekoon. Auto käynyt ja kukkunut jo 7 tuhatta kilometriä kahteen kuukauteen. Tyytyväinen olen palveluun ja ajopeliin.

    • Ajokokemus

      Tiedän ihmisiä jotka ovat hankkineet perheeseensä tai sukuun useita autoja tuolta. Käytettyjen autojen liikkeeksi tuo on rehti liike, kantavat vastuunsa vikatilanteissa mielestäni keskimääräistä paremmin.

      • Anonyymi

        Lesu kertoo lesulle totuuden. Me muut ei päästä..


    • Muttukka

      Itse sain hyvää palvelua ko. liikkeestä ja auto oli sellainen kuin pitikin. Antoivat vielä alennustakin. Kysymyksiin vastattiin asiallisesti. Auto on toiminut niin kuin on kuulunukin ja olen ollut tyytyväinen kauppoihin. Nuoria poikia toki olivat, mutta kauppaa osasivat tehdä..

    • hmphhhhh

      Itsekin olen saanut hyvän auton, mutta en kyllä muutenkaan ostaisi MISTÄÄN tai KENELTÄKÄÄN yhtään autoa ilman puolueetonta kuntokatsastusta. Jos ostaa sian säkissä, on vähän turha valittaa...

      • marc-o

        itse en noita muutaman tonnin paskoja ole jaksanu edes koeajaa.. uusia saa kaupasta,vanhoissa paskoissa on aina vikaa..


    • setsuuri

      Meillä perheessä 3 ostettua autoa ja kaikki pelaa moitteetta, olen tyytyväinen!

      • Anonyymi

        Meidän perheessä on 154 kappaletta bilar99-liikkeeltä ostettua autoa ja KAIKKI TOIMII KUIN UNELMA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheessä on 154 kappaletta bilar99-liikkeeltä ostettua autoa ja KAIKKI TOIMII KUIN UNELMA!

        Onko olleet niin paskoja kun noin monta on pitänyt ostaa 🤣


    • Köyhätinkaaja

      Uus auto tuli haettua bilarilta! Pojat surkutteli, kun meni halvalla! Taisin olla kova tinkimään ;). Hyvä fiilis jäi ja voittaa palvelussa kyllä monet isommat ketjut!

    • Turhautunuthlö

      En suosittele, yritetään vedättää kaikissa asioissa ja todella epärehellistä ja vastuutonta touhua. Jos ei halua ongelmia tämän liikkeen kanssa niin älä tuhlaa aikaasi turhaan.

    • Sportylat

      Eilen ostin farmari Kian Vantaan liikkeestä, kävin koeajaa ja auto vaikutti käteen sopivalta ja hyvältä ajaa. Ilmoituksessa oli että Bluetooth kuuluu varusteisiin, mutta kysyttyäni tänään, toisia renkaita hakiessa, että mistä sem saa päälle, kaveri totes lähes suoraan ettei autoon kuulu sellainen, eli heidän moka ja antoi samalta istumalta hinnanalennusta, kun se oli osittain vaikuttanut ostopäätökseen, vaikkei puuttuminen maailmanloppu ollutkaan.

      Katsotaan tuleeko jostain valittamista, mutta ainakin vielä olen tyytyväinen, että sain suht helposti vanhan Volvoni ok vaihto arvolla käsistäni.

    • Naarmuvahanalla

      Oikeesti järki, ne on käytettyjä autoja niissä on pientä maalipinnan kulumaa ja jne. Se nyt on ihan normaalia. Ja senkin tiedän että bilar huollattaa jos ei nyt kaikkia niin paljon autoja ennen myyntiä. Tuntuu ettei jotkut tietyt ihmiset ole koskaan tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        paskat, vikavalot vilkkuu ja autoa ei katsota kuin vähän ohimennen. Toivotaan että menee kaupaksi ja että asiakas ei huomaa mitään.


    • Autosullerahatmulle

      bilar myi suurten vannomisien jälkeen tekniikaltaan täysin kunnossa olevan auton. Heti havaittiin vikoja ja reklamoitiin. Ja kun oli selkeitä vikoja mikä ei tullut hetken käytöstä niin pojjaat väittivät että asiakas saanut ne aikaiseksi. Säälittävää selittelyä. Ja kun muuta ei keksitä selitykseksi niin väitetään että on normaalia että on vikoja... Jopa joo... Hyvä palvelu mutta reklamaatiot todella huonolla hoidolla. Isot liikkeet ei näin toimi, miettikää mistä bilarinne hankitte...

    • Ostaja

      Ostin helmikuussa tuolta auton, parin päivän kuluttua meni vaihdelaatikko. 8 viikkoa odottelin, että auto saatiin korjattua (oli tullut väärä laatikko ensin). Auton ollessa korjauksessa sain tilalle liikkeestä sijaisauton (tässä ei moitittavaa, vaikka auto jouduttiinkin hakemaan 3h ajon päästä). Kun sain oman autoni korjaamolta, lähdettiin viemään vaihtoautoni kesärekaita sinne sekä sijasautoa. Tarkoitus oli samalla hakea uuden autoni kesärenkaat, mutta niitä ei löytynyt??! Myyjä oli antanut ne jollekki muulle mukaan.... olivat antamassa mitä vain sopivia renkaita meille muista autoista mukaan, mutten suostunut. Harmittaa älyttömästi, kun kaikki mikä on voinut mennä vikaan, on mennyt... en toiste tuolta autoa osta, enkä voi suositella, vaikka meillä asiat loppujenlopuksi saatiin selvitettyä. Toki tarkastan asioiden oikeellisuuden vielä kuluttaja-asiamieheltä!

      • Ostaja

        Vaikka asiat saatiin selvitettyä niin silti vaan kuluttaja-asiamiestä kehiin. Hienoa meininkiä!


    • Markkku888

      Omasta kokemuksestani voin sanoa että sain loistavaa palvelua, plussana upeat tilat Kaivokselassa, Näkemisen arvoinen paikka!

      • heihyvääpäivää

        Joo, takapeilistä!

        Silloin pääsee suorastaan hurraahuuto kun ajelee omalla vanhalla autolla sieltä pois eikä koske noiden pojujen tarjouksiin edes huumorimielessä.


    • tarkkasilmä

      Ostin Fordin joka oli tuotu Ruotsista kaikki OK, Ei autoliikkeen kuulu mielestäni toimia jonain auton huolto ja korjaamona. Kyllä ostajalla on vastuu mitä ostaa ja millä hinnalla. Niin ja mitä antaa vaihdossa kauppa ei ole yksipuolista. aina kun ostan auton huollatan sen. no jos joku pälkää tulleensa petetyksi aika pitkälle on omaa kykenettämyyttä...ei huonoa tarvitse ostaa ja ruveta räyhäämään.

    • Kajs

      Ei siinä mitään jos vanhassa autossa on vikoja, mutta jos ei vastaa myyjän kuvausta, on ongelma

    • Silmään_sahattu

      Myyjä näytti ajotietokoneelta, että nämä huollot on tehty tällä päivämäärällä. Myöhemmin selvisi, että huollot OLISI PITÄNYT tehdä silloin eikä ollut tehty.

      En tiedä puhuiko myyjä tahallaan vai tietämättömyyttään täysin totuutta vastaan, mutta kumpikin vaihtoehto antaa joka tapauksessa todella huonon kuvan liikkeestä.

      Tästä lähtien aina todistaja mukaan autokaupoille, ettei ole vain sana sanaa vastaan. Ja ko. liikkeeseen ei enää ikinä.

    • Huijattu

      Itse suosittelen kiertämään liikkeen mahdollisimman KAUKAA. Jos Autossa on jotain vikaa, niin kyseinen liike ei sitä millään voi myöntää vaan väittelee ja yrittää laittaa ostajan syyksi. Lisäksi myyjät eivät tajua autoista yhtään mitään, ainoa minkä osaavat mainita on, jos autossa on joku erikoisempi korisarja, mutta siihen heidän osaaminen sitten jääkin. Itse kadun, että menin tyhmyyksissäni ostamaan kyseisestä liikkeestä auton. Enää ikinä en aijo asioida siellä ja ainakun on mahdollista varoitan myös kyseisestä liikkeestä ja heidän toimintatavastaan.... Ainakin koko kaveripiiri ja työpaikka tietävät, ettei kyseisestä liikkeestä autoa kannata ostaa.

    • JoOnKatteetKunnossa

      Bilar teki taloustietojen mukaan melkein miljoonan voittoa vuodessa, palkkojakin pitänyt jo vähentää tuosta tuloksesta

      https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Bilar99e Oy/Pirkkala/yhteystiedot/3099504

    • älypäähän123

      Mitä ihmiset kuvittelevat jos ostavat edullisesti käytetyn auton?
      Autoliikkeet ei ole selvännäkijöitä tai korjaamoita. Jos myy tuhansia autoja niin väkisinkin joukossa on pommeja.
      Ostakaa 20 000€ hintainen auto niin sitten voitte olettaa kaiken toimivan ja oletettavasti autoliike osallistuu mahdollsiin korjauksiin.

      Ei mikäään liike myy muutaman tonnin ruoskaa täystakuulla

      • heihyvääpäivää

        "Autoliikkeet ei ole selvännäkijöitä tai korjaamoita."

        Mitenkä olisi normaali silmäpareilla ja maalaisjärjellä varustettu myyjähenkilö?


      • Anonyymi

        Tai normaalijärkinen asakas!


    • Lestadiolainen

      Tälläiset ketjut on vain todiste siitä, että kauppa käy ja tyytyväisiä asiakkaita riittää.
      8-numeroisella liikevaihdolla vain tämän verran pahaa sanottavaa.
      Itse ostin auton bilarilta ja ei mitään ongelmaa ole ollut. Oli halvin nettiautossa ja kaikki toimi.

      • Lava

        Mulla on autoliike ,ostin monta kerta tästä liikesta autoja ,kaikki olivat romuja ja vialliset autot.ei sanottuna ilmoituksesta ja eikä vasta kun ilmoitettu kauppan jälkeen.voin snoa eli ihan petos ja valehtele kauppa ,älkä osta ikkina tästä liikesta autoja.


    • Hölmöläinen

      Tuli ostettua(sokkona) huuto auto kyseisestä liikkeestä.. Ensinäkemältä sanoin, että sehän on ihan romu.. eivät suostuneet millään perumaan kauppaa.. auto ihan klommoilla (ei ilmennyt kuvista), ajovaloumpiot ihan sameat, vetari paskana, ihme naputusta jostain koelaudasta, tuulilasin ja katon väli ruosteessa= vedet sisällä.. No myyjän sanoin.. "Otat vaan hyvät kuvat, niin menee kaupaksi".

      • Kokkelivekkuli

        Kannattanee tutustua myytävään tuotteeseen ennen kun tekee sitovan tarjouksen. Vai oliko tässä ideana se, että ei kukaan saa halvalla, mutta kun sattukin jäämään omaan käteen niin iski hirveän ostokrapulan...


      • Huijausta

        Mainostaa 0% korkoa. Todellisuudessa kaikkein kallein rahoitus. Keksineet vain
        uusia nimiä jolla rahastavat. Kannattaa
        perehtyä maksujärjestelyyn ennen kauppoja.Jäi kyllä epäreilu käsitys.


      • Tyhmät

        >Tyhmiä ihmisiä jos menee tuohon 0%, kyllä ne ihan pankkien kikkoja ovat, eikä autoliikkeiden : D Pankit saavat aina rahansa takaisin!


      • Ihmettelijää

        Eikö huutokaupassa lue et pitäisi tutustua autoon ennen sitovaa tarjousta?


    • Kokemusta

      Tilin avausmaksu 399e...

    • disapointed

      Ostin auton, joka oli ollut heillä kuukauden myynnissä, huusin sen nettihuutokaupasta. Auton mittarissa oli 12000 km enenemmän kuin ilmoituksessa. Myyjä poika vaan totesi että eri henkilö on tehnyt ilmoituksen ja hänelle on näköjään saattunut virhe! Ei ole luotettavan tuntuinen autokauppa.
      Myyjät nuoria ylimielisiä poikia. Liikkeessä pyöri ilmeisesti heidän kavereitaan.

    • Vanhakonkari

      Tulee mielenkiintoinen päivä tänään, menen ekaa kertaa ikinä bilarille, katsomaan vajaan 30k arvoista vaihtoautoa, ilmoituksen mukaan aivan unelma mutta KAIKKI kaverini ovat varoittaneet kyseisestä liikkeestä. Noh, vanhana maskun sohvamyyjänä tiedän kyllä kaikki kikat, itellä ei sillai se myyntipelleily pelota mutta näitä muiden kokemuksia luettuani olen kyllä todella varovainen.

      Tämä itse kusetus toki alkoi jo eilen puhelimessa kun soitin kysyäkseni onko auto fyysisesti paikalla etten tule turhaan niin teini selitti puhelimessa että sitä on tulossahuomenna klo 17 joku ostamaan, la käynyt jo ja nyt tulee sovitusti tekemään kaupat mutta tule silti aamulla aikaisin ja jos tykkäät autosta niin tehään siitä HETI kaupat niin saat sen siitä ennen sitä toista. Taitaa pojat pitää ihmisiä ihan idiootteina. :D :D :D

      • tyytyväinenasiakas

        varmaan myös sohvamyyjänä tiedät, että kaikki mitä täällä lukee ei ole totta. Näitä kauppoja on muuallakin ja joidenkin pieleen menneiden kokeumsten vuoksi on turha nostaa isompaa haloota. Melkeinpä voisin mainita muutaman huonomminkin asioita hoitaneen ylimielisen merkkiliikkeen myös ja eipä se maskussa asiointikaan ole aina onnistunut ainakaan myyjien palveluinnon osalta.


      • Anonyymi

        Ylimieliset osaamattomat pojanklopit kusettaa laillisesti asiakkaita. Onneksi tieto leviää tästä kusetusfirmasta. Vertaa liikkeitä ja jos haluat esim. auton kotiin niin autoverkkokauppa.com osaa hoitaa asian reilusti ja tyylikkäästi.
        Bilar kusettaa minkä kerkee ja kuvittelee että nollakorko pelastaa kaiken.


    • Järkikäteen

      Eiköhä autoliikkeet ala myymään hyviä autoja, jos kansalaiset olisi suoraselkäsiä ihmisiä, eikä puukkottais autoliikkeille omia romuja, joita eivät jaksa korjata ennen vaihtoon viemistä...

      • Anonyymi

        romutkin huolletaan (pitäisi=) ennenn kuin laitetaan myyntiin, kyseessä yksityishlön ja liikkeen välinen kauppa kun asiakas ostaa


    • TiTa93

      Mä ostin Golffin tuolta. En ees muista onko toi 2015 vai 2016 malli. Näytti vaan niin hyvältä sillo ja vieläki:D:D Bensalla kulkee:):) Myyjä oli kiireinen kun oli muitakin liikkeellä. Mä olin helppo ja nopee asiakas ja myyjä kiitteli kaupasta hulluna. Mua nauratti ja hymyilytti jotenkin kun se myyjä oli niin symppis. :D:D Oli mukavaa asioida.

    • dissaamista

      Jos jotain olen oppinut, niin Suomi24 kannattaa skipata asioissa kuin asioissa. Suuri osa keskusteluista täällä on täyttä roskaa.

      • kyltämäontotta

        tämä on ihan totta! PRKL!


      • Anonyymi

        NIIN TOTTA! Täällä itkee kansakunnan todelliset sankarit,! Ihan sama mikä yritys tai liike kyseessä niin löytyy aina samat arvostelijat ja kirjoittelijat samalla negatiivisella kirjoitustyylillä.

        Olen media-alalla tutkijana niin täytyy sanoa että tämä on suomalainen ilmiö. Ihmiset käyvät purkamassa yleisesti pahaa oloaan tämmöisiin Suomi24 -kanaviin tai kommenttikenttiin yleensä aivan keksittyjä juttuja. Esimerkiksi tämän yrityksen kohdalla Facebook arvostelut ovat huomattavan paljon myönteisemmät kun siellä on kasvot ja nimi mukana.

        Muissa maissa ihmisten on helpompi kirjoittaa avoimesti ja rehellisesti omilla nimillään ja kasvoillaan. Monessa maassa nimettömästi ja kasvottomasti arvostelemista pidetään ala-arvoisena. Jälleen voi todeta että näin meillä Suomessa. -Maija Taskila


      • Anonyymi

        Ja siitä huolimatta olet täällä kommentoimassa. :D


    • Mehadz

      Kiva kaupan ja sain hyvä hinta!!! Turha itke täällä oli mukava kaveri!!! Kiitos!

    • Viimeinenkertatuolla

      No turha enää näistä on itkeä, mutta kyllä paskimmat autokaupat tehnyt kyseisessä liikkeessä. keväällä 2016 ostin auton heiltä ja piti olla priima kunnossa. "Olihan se silloin" kuukauden päästä hajosi ahtoletku -> meni hiukkassuodatin tukkoon (yhteissummaa noille vioille korjaamolla reilu 1000 euroo kun ahtoletkua ei saanut euroopasta. Samalla huollossa huomattiin, että toinen takaiskari on aivan loppu, sekä alustassa muitakin vikoja. Korjautin nuo omaan piikkiin kun ajattelin että no kyllä se näillä menee. 3-kuukautta myöhemmin töihin ajaessa hajosi ohjaustehostimen paineletku ja taas sai maksaa mukavat reilu 500 euroa korjauksesta, koska ruotsista piti osa tilata työt. Viimeinen niitti oli kun liikkeessä mainittiin autoon talvirenkaat (eihän vanteista puhuttu mitään) tuli mukaan ja tinkasin vanteet kauppaan. Vanteet tulivat ja olin tyytyväinen. Rengasliikkeessä vanteille niitä talvirenkaita asentaessa asentaja huomaa, ettei kyseiset vanteet käy koko autoon. Soitin liikkeeseeen asiasta ja sain muutaman satasen vääristä vanteista. Tuntuu, että heidän nuoret klopit ei tiedä autoista mitään. Myy paskaa, mutta kai se autokauppa niin pyörii. Huoltokirjaa myöhemmin tutkiessa huomasin (oma vika) ettei jakopääremppaa, eikä öljynvaihtoa tai vaihteistoöljynvaihtoa ole tehty aikoihin. Harmittaa kun itse teettänyt kyseiseen autoon rempat. Olisi pitänyt perua silloin kaupat jo ensimmäisen vian tullessa.

    • Customer

      Taidan tietää keneltä ostit, taisin ostaa samalta huijarimyyjältä auton, sai kuulemma kenkää 2016 kesällä tästä syystä.

    • Marie61

      Meillä pelkkää hyvää kokemusta. Ollaan meidän perheeseen ostettu 2 autoa Kaivokselan liikkeestä. Eka auto tuli ostettua vajaa vuosi sitten, eikä mitään ongelmia. Toinen kuukausi sitten sama juttu, ei ongelmia. Nuoria reippaita poikia liikkeessä. Mielekäs sisustuskin. Olen kyllä suositellut ystävättärellekin.

    • Täyttähuijausta

      En voi suositella kenellekkään. Valehtelevat ja myyvät parempaa kuin todellisuus on, jopa auton rekisteröinnit tekemättä. Harrastavat ns. purkkakorjauksia. Kun jäävät tästä kiinni, loppuu yhteydenpito. Harmillisinta huomata, että sama auto on uudelleen myynnissä samoilla virheellisillä tiedoilla, jotka eivät pidä paikkaansa. Tahallista asiakkaan huijaamista.

    • Anonyymi

      Erikoinen on liike, muutama kuukausi sitten ostin käytetyn. Autossa ilmennyt vikoja ja liike ei suostu maksamaan mitään vaan aina 50/50 jaolla - myös viat joita ei tämän ikäisessä autossa pitäisi olla.

      Ostin auton sattumalta kampanjapäivänä (olisin siis ostanut muutoinkin), mutta kampanjassa ei ollut mitään etua. :D

      Tarkistakaa mahdollinen auto, kyselkää myyjältä käytännöistä joilla korvaavat jos jokin hajoaa takuuaikana ja erityisesti tarkkaillaa myyjäänne. Onko myyjä mielestänne luottamusta herättävä, ostaisitteko häneltä uudelleen jne.

    • Anonyymi

      Yritin ostaa tästä liikkeestä priima kunnossa olevan auton. Ainoa este autokaupoille oli aivan onneton tarjous vaihto autosta. Myyjä pysyi hinnassaan eikä minkäänlaista aikomusta laskea hintaa, vetosi auton tiukkaan hintaan. Liikkeessä oli meneillään kaiken lisäksi korko tarjous, joka olisi tullut sen verran halvaksi, minkä tietäessäni olisin tehnyt kaupat. Myyjä ei missään vaiheessa maininnut tästä. Kesken raha-asia neuvottelujen haettiin auton avaimet, jota lähti koeajamaan "ostotarkoituksessa" apupoika Jamppe. Olen pettynyt kyseisen liikkeen asiakaspalveluun, häikäilemättömään autokauppaan näiden "kilpailevien ostajien" osalta sekä siihen, että autoja yrittää myydä ylimieliset pojan klossit vailla ymmärrystä auto kauppaan johtavista seikoista. En suosittele.

      Nimimerkki harmittaa auto jota en saanut ostaa

    • Anonyymi

      Minulle kävi tässä liikkeessä mukava kokemus. Olin pitkään etsinyt itselle sopivaa hybridautoa. Tuonne sattui tulemaan vaihtoehdoista yksi, Toyota Auris sopivalla hinnalla. Tein alustavasti ostopäätöstä kuvien perusteella ja menin ilmoittamatta Biilar99 liikkeeseen siinä toivossa että saisin tingittyä vielä hinnasta jotain. Minua otti vastaan kaksi hymyilevää miesmyyjää ja joku henkilöstöön kuuluva nainenkin hymyili toimistossa. Tarjosivat pullon vichyä ennen koeajoa. Kävin lenkin ja auto tuntui hyvältä. Kun tulin koeajolta oli pannussa tuoretta kahvia, mitä tarjosi koeajolle laittanut myyjä. Pitihän sitä kuppi juoda. Sitten aloimme vääntämään hinnasta. En pystynyt peittämään innostustani autoon joten en saanut kuin 350e alennusta Autotalli.com hinnasta. Jätin vähän rahoitukselle niin ei tarvinnut kokonaan maksaa kauppasummaa. Minä olin helpohko asiakas liikkeelle, mutta tuntui että ei noin helposti ole ikinä aikasemmin autokauppa tapahtunut missään liikkeessä. Tyytyväinen kaikin puolin palveluun ja autoon. -Japi

    • Anonyymi

      Huonolaatuisia vaihtoautoja edulliseen hintaan. ei enää ikinä tuonne.
      nämä jo aiemmin mainitut purkkakorjaukset varmaan yleisiä.
      nämä tuontiautot ovat varmaan tosi halpoja ulkomailla eikä siellä kukaan niitä ostaisi. täällä sitten ostelaan ja ihmetellään että mitä kuraa.
      jos paskan haluut niin tuolta saat.

      • Anonyymi

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa......

        Copypaste trolli.


    • Anonyymi

      20% vähemmän tarjosivat vaihtoautosta kuin toinen liike. 0% korko tarkoitti yli 1000 euron kuluja kuitenkin. Yli kaksi tonnia säästin ostamalla toisesta liikkeestä aivan vastaavan ja vielä osamaksulla.

    • Anonyymi

      Bilarin myyjä sanoiettä autossa vähäisiä käytön jälkiäja kun sitten auto tuli pihaan niin oli aivan naarmuilla, kolhuilla ja ikkunassa iso kiveniskemä. Sisätilat olivat kuin revitty. Vaikka auto oli vanhempi niin silti pitäisi puhua totta.

    • Anonyymi

      Kunnon mulkeroita.
      Valehtelevat törkeesti eivätkä kerro viosta. Jos huomaat niin sitten selitellään jos et niin voi voi.
      Painostavat äkkiä kaupantekoon jottei ehtisi vertaamaan ja kunnolla tarkastamaan.

    • Anonyymi

      Ostin 20 th€:a maksaneen auton keväällä. Autossa ilmeni heti huomattavia vikoja. Reklamoin Bilaria. Myyjä tarjosi 50/50 korjauskustannusten jakoa. En suostunut. Asia siirtyi yrityksen toimarin hoidettavaksi. Tätä jamppaahan ei saatu millään kiinni. Palasi asiaan vasta lähes kahden kuukauden päästä ongelmiin. Oli kovin agressiivinen ja haukkui minut kyllä hyvin pystyyn. Osa asioista korjattu, mutta ei vielä kaikkia. Toimitusjohtaja on taas hukkunut maan alle.

      Ihan käsittämättömän surkeaa asiakaspalvelua!

      Parasta huumoria sain kun kuluttajasuoja-asiamies sanoi, että ei saa ko. yrityksen toimaria kiinni.

      • Anonyymi

        Sama vika täällä. Toimari on kyllä yks pelle...

        -Elias


    • Anonyymi

      Olen ostanut kolme autoa kyseisestä liikkeestä. 2. auroa Tampereen pisteestä ja yhden Kaivokselasta ja asioinut 2 eri myyjän kanssa. Myyjät hoitavat nopeasti auton siirron liikkeiden välillä. Kesällä olin lähellä ostaa moottoripyöränkin Bilarista. :)

      Nyt etsin parhaillaan tyttärelleni sopivaa pirssiä. Itse pystyn sanoa että olen saanut parasta palvelua mitä missään liikkeessä ja asiat mitä on sovittu on kyllä pitänyt. Voin suositella tätä firmaa palvelun ja autojen laadun puolesta.

      Olen ostanut uudehkoja lähes pakasta vedettyjä autoja mitä näyttää olevan nykyään paljon siellä tarjolla. Tykkään tuoreista autoista kun vanhemmat autot tahtovat olla monesti aivan pommeja ja on tuurista kiinni millon pamahtavat tien poskeen.

      Vielä tiivistettynä. Suosittelen liikettä ja mukavaa henkilökuntaa!

      • Anonyymi

        Me ostetaan kaikki sohvat, ruuat ja lentoliput myös Bilarista! On niillä niin hyvä palvelu!


    • Anonyymi

      Juuri tällaisten liikkeiden ja myös autonpitäjien takia en ole ostanut yli 20 vuoteen ainoatakaan autoa tai moottoripyörää Suomesta.

    • Anonyymi

      En osta toiste. Auto aivan paska ja lukuisia vikoja ilmeni heti muutaman päivän kuluessa kaupoista. Reklamoin myös kirjallisesti, ei mitään ole asialle tehty. Pysykää kaukana.

    • Anonyymi

      Mulle on käynyt niin että aina kun ole löytänyt itselleni sopivan auton Bilari99eestä niin se on jo mennyt kaupaksi. Hurjan nopeasti tuntuu autot tekevän kauppansa! Olen päättänyt kuitenkin että seuraavan auton ostan noilta pojilta, sen verran mukava kokemus oli kun viimeksi poikkesin.

      Yhden huomion olen tehnyt täällä suomi24.fi sivustolla: Täällä jaksaa ihmiset itkeä nimettömänä ja kasvottomana vailla mitään havaintoa tosiasioista. Hankkikaa hyvät ihmiset luottotiedot kuntoon ja menkää töihin. Tulisi varmasti tilaa positiivisille ajatuksille. Ja olisi joskus varmaan mukava saada puhelinliittymäkin omiin nimiin?

      T. Rami

      • Anonyymi

        Niin unohdin mainita, että ostan auton heiltä koska tykkään kovasti niistä pojista. Etenkin siitä yhdestä tummatukkaisesta.

        T. Rami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin unohdin mainita, että ostan auton heiltä koska tykkään kovasti niistä pojista. Etenkin siitä yhdestä tummatukkaisesta.

        T. Rami

        Että semmoiset suuntaukset sinulla 😂


      • Anonyymi

        Miten sä omalla nimellä Rami tiedät mun luottotiedoistakin noin paljon.

        T Hyvä Ihminen


    • Anonyymi

      Itsellä kaupat onnistu hyvin, myyjä kertoi puhelimessa naarmut ja pienestä lommosta mikä autossa oli. Menin paikalle ja auto oli sellainen kun oli kerrottu. Jonkinaikaa jouduin kylläkin paikanpäällä odottaan kun liike oli niin ruuhkaantunut.

      Minulla kävi juuri näin! :)

    • Anonyymi

      Liikkeellä ei ole aikaa vastata sähköpostiin/vaihtotarjouspyyntöön. Ei anna kovin hyvää kuvaa toiminnasta.

    • Anonyymi

      Vain hyviä kokemuksia tuolta. Minä suosittelen tätä liikettä kaikille autonostajille! :) Tarjoovat limut, kaffet, pullat ennen kun nenää saa sisälle. Uusi auto alla ja ei ehdi kissaa sanoa. :D Hauskaa porukkaa ja kova vauhti päällä. Puhelimet laulaa ja kauppa käy.

      • Anonyymi

        Onko niillä siellä autokaupan pihalla joku kahvi- ja pullatarjoilu?

        No ei tietenkään ole. Olet töissä tuossa kusiputkassa.


      • Anonyymi

        Onkos siellä ulkoruokinta myös talvisin 🤔


    • Anonyymi

      Paras autokauppa mistä olen auton ostanut. Viat korjattiin pyyhkijä sulkia ja käsijarrua myöten liikkeen toimesta kun huomasin jälkikäteen korjattavia autonoston jälkeen. Tuolta uskaltaa ostaa.

      Anu

    • Anonyymi

      Minä rakastan tätä autoliikettä:) Hyvä mies hyvä nainen. Paras palvelu ja iloinen. Minun kaverit rakastaa myös liikettä ja ostaa paljon. Alexandra

    • Anonyymi

      Ne samat jampat täällä kehuu liikettä jotka siellä pyörii valeostajina. Toisaalta jos ostaa auton jossa on jo päällepäin näkyviä vikoja niin voivoi. Jos ei itse ymmärrä auton päälle niin katsastusasemalle kuntotarkastukseen ennen kaupantekoa, rehellinen myyjä kyllä antaa siihen luvan.

    • Anonyymi

      Moi.

      Minä ostin auton k.o. liikkestä ja annoin vaihdossa vanhan. Kaupasta mennyt nyt kk. ja vanha auto on vielä minun nimissä. Myöskin sen rahoitus on maksamatta ja laskut tulee minulle nyt siis uuden ja vanhan auton rahoituksesta.

      Lisäksi autossa oli vikoja. Niistä kun koittaa kysellä niin myyjät mutisee vaan omiaan, eikä tahdo saada mitään vastausta. Jos jotain saa puhelimessa sovittua jostain niin puhelun päätyttyä asia on unohdettu eikä sitä ole koskaan puhuttukkaan. Mitään ei vahvisteta sähköpostilla tai viestillä vahingossakaan ettei vaan jouduta vastuuseen lupauksista. Aion tämän viedä vaikka oikeuteen asti, sen verran hämärää touhua kyllä on.

      VAROITAN KAIKKIA KYSEISESTÄ LIIKKEESTÄ.

      -Elias

      • Anonyymi

        Pakko kyllä sanoo että vaikka itelläni on menossa selvitys autosta ilmenneistä vioista jo toistamiseen niin ainakin Vantaan liikkeen automyyjä hoitaa asiaa. Ovat jo kerran maksaneet autoon liittyvät korjaukset ja taas hoitaa asiaa niinkuin kuuluukin. AINAKIN TÄLLÄ HETKELLÄ. Asia on selvitystilassa mitä autolle tehdään. Minulle on ilmoitettu kummallakin kerralla että vie korjaamolle ja laita laskutustietoihin meidän firma.
        Tietysti käytettyihin autoihin liittyy ongelmia mutta ainakin minun kohdalla asiasta on keskusteltu. Auton myynyt myyjä ei ottanut ikinä yhteyttä eikä vastannut kun laitoin kuvia ja kysymyksiä vaurioista, mutta Jokelaisen Tommi hoitaa kyllä asioita niinkuin kuuluu. Ainakin toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kyllä sanoo että vaikka itelläni on menossa selvitys autosta ilmenneistä vioista jo toistamiseen niin ainakin Vantaan liikkeen automyyjä hoitaa asiaa. Ovat jo kerran maksaneet autoon liittyvät korjaukset ja taas hoitaa asiaa niinkuin kuuluukin. AINAKIN TÄLLÄ HETKELLÄ. Asia on selvitystilassa mitä autolle tehdään. Minulle on ilmoitettu kummallakin kerralla että vie korjaamolle ja laita laskutustietoihin meidän firma.
        Tietysti käytettyihin autoihin liittyy ongelmia mutta ainakin minun kohdalla asiasta on keskusteltu. Auton myynyt myyjä ei ottanut ikinä yhteyttä eikä vastannut kun laitoin kuvia ja kysymyksiä vaurioista, mutta Jokelaisen Tommi hoitaa kyllä asioita niinkuin kuuluu. Ainakin toistaiseksi.

        Olen samaa mieltä että tuolla asiat hoidetaan miten kuuluukin. olen useamman auton ostanut elämän aikana ja tuolta on ihan parhaat kokemukset. Hoitavat aiheellisen reklamaation kyllä hyvin, minulla ainakin. Käytetyssä autossa pitää ymmärtää että käytönjälkiä on ja mikä vaan voi hajota millonvaan. Eivät tietääkseni myy täydellä takuulla niinkuin ei mikään liike kätettyjä. Suosittelen näiden kavereiden palveluksia. Ostan seuraavankin auton tuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että tuolla asiat hoidetaan miten kuuluukin. olen useamman auton ostanut elämän aikana ja tuolta on ihan parhaat kokemukset. Hoitavat aiheellisen reklamaation kyllä hyvin, minulla ainakin. Käytetyssä autossa pitää ymmärtää että käytönjälkiä on ja mikä vaan voi hajota millonvaan. Eivät tietääkseni myy täydellä takuulla niinkuin ei mikään liike kätettyjä. Suosittelen näiden kavereiden palveluksia. Ostan seuraavankin auton tuolta.

        Kyllä nimenomaan asiallinen reklamaatio. Mulla auto just laitettava ja ilman mitään kummempia vittuiluja. Maksavat kaiken. Ilman vänkäämistä. Taidan ostaa seuraavankin auton kyseisestä paikasta vaikka välillä tuntui että en.


      • Anonyymi

        Varokaa tätä liikettä


    • Anonyymi

      Samaa mieltä palvelu todella töykeää ja rikkinäinen auto myytiin ehjänä.
      Ei vastattu puhelimeen eikä sähköpostiin kun vasta viikon kuluttua.
      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN.

      • Anonyymi

        Joo, kysyin vaihtotarjousta n.30000€ autoon kaveri soitti kyseli tietoja ja tarjousta ei sitten tullut ja vieläkin auto myynnissä.

        Voin uskoa noita vaikeuksia saada ongelmissa vastauksia, kun kaupantekokin näin nihkeää.

        Paljonko jää myyntiä saamatta, kun tuollaisia tunareita myynnissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kysyin vaihtotarjousta n.30000€ autoon kaveri soitti kyseli tietoja ja tarjousta ei sitten tullut ja vieläkin auto myynnissä.

        Voin uskoa noita vaikeuksia saada ongelmissa vastauksia, kun kaupantekokin näin nihkeää.

        Paljonko jää myyntiä saamatta, kun tuollaisia tunareita myynnissä?

        Olisikohan järkevää olla yhteydessä jos sua kiinnostaa joku auto oikeesti ja ei oo kuulunut mitään? Se että ei saa tarjousta voi olla joskus merkki kiireestä. Oon ostanut Kaivokselasta ite auton ja mulla on tieto että tuolta myydään ihan helkkaristi autoja. Kävin paikanpäällä testaamassa ja sain hyvää palvelua. Suosittelen siis paikkaa. Oon miettinut ite että hakisko tonne töihin heti kun joku paikka aukeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan järkevää olla yhteydessä jos sua kiinnostaa joku auto oikeesti ja ei oo kuulunut mitään? Se että ei saa tarjousta voi olla joskus merkki kiireestä. Oon ostanut Kaivokselasta ite auton ja mulla on tieto että tuolta myydään ihan helkkaristi autoja. Kävin paikanpäällä testaamassa ja sain hyvää palvelua. Suosittelen siis paikkaa. Oon miettinut ite että hakisko tonne töihin heti kun joku paikka aukeaa.

        Kusettavat häikäilemättömästi, vioista ei kerrota jos ei asiakas satu huomaamaan.
        Kanattaa kiertää kaukaa tämä like.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusettavat häikäilemättömästi, vioista ei kerrota jos ei asiakas satu huomaamaan.
        Kanattaa kiertää kaukaa tämä like.

        Joo, ja kun kyselee auton historiasta, niin käsittämätöntä paskaa suoltavat. Jos auto on tuotu maahan Ruotsista / Saksasta, niin eivät muka tiedä auton entistä rekisteriä, koska (sitten alkaa paskan suoltaminen.

        Totta kai ne tietää auton entisen rekkarin, on mahdotonta rekisteröidä tuontiautoa ilman aikaisempaa rekkaria, vo biilar sentään ja kivat kaupat.

        No, sanoin kaverille, että ei se mitään saan selvitettyä auton VIN numeron perusteella sen historiaa ja siitäkö märkä korva hermostui 😄.

        Ruotsissa systeemi joka maksaa muutaman €, siis jos auto on sieltä. Saa kaikki tiedot aikaisemmista omistajista, katsastuksista, mahdollisista isommista kolareista, taksikäytöstä ja kilometreistä. Palvelun nimi CARFAX.SE

        Itse aloin epäillä koeajamani auton kilometrejä, kun mittarissa niitä ei paljoa ja kuitenkin moni asia kieli todella reiluista kilometreistä kaiken näköistä muuta ihmeellistä autossa.


        Ikinä enää en aio olla missään tekemisessä näiden ihme kaifareiden kanssa vaikka kuinka kiva kauppa, varokaa uskon suurimman osaa tästä ketjusta mitä kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusettavat häikäilemättömästi, vioista ei kerrota jos ei asiakas satu huomaamaan.
        Kanattaa kiertää kaukaa tämä like.

        Joo, ja kun kyselee auton historiasta, niin käsittämätöntä paskaa suoltavat. Jos auto on tuotu maahan Ruotsista / Saksasta, niin eivät muka tiedä auton entistä rekisteriä, koska (sitten alkaa paskan suoltaminen.

        Totta kai ne tietää auton entisen rekkarin, on mahdotonta rekisteröidä tuontiautoa ilman aikaisempaa rekkaria, vo biilar sentään ja kivat kaupat.

        No, sanoin kaverille, että ei se mitään saan selvitettyä auton VIN numeron perusteella sen historiaa ja siitäkö märkä korva hermostui 😄.

        Ruotsissa systeemi joka maksaa muutaman €, siis jos auto on sieltä. Saa kaikki tiedot aikaisemmista omistajista, katsastuksista, mahdollisista isommista kolareista, taksikäytöstä ja kilometreistä. Palvelun nimi CARFAX.SE

        Itse aloin epäillä koeajamani auton kilometrejä, kun mittarissa niitä ei paljoa ja kuitenkin moni asia kieli todella reiluista kilometreistä kaiken näköistä muuta ihmeellistä autossa.


        Ikinä enää en aio olla missään tekemisessä näiden ihme kaifareiden kanssa vaikka kuinka kiva kauppa, varokaa uskon suurimman osaa tästä ketjusta mitä kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Älkää missään nimessä hyvät ihmiset ostako autoa kyseisestä liikkeestä!

        Itselläni kävi niin, että kävin heillä katsomassa Mitsubishi ASX joka oli silmiin pistävän ruosteessa takapäästä (kuvissa ei tätä näkynyt eikä puhelun aikana asiasta mainittu). Käytiin koeajamassa ja konepellin alle kun kurkattiin, huomattiin että moottorista tihkuu öljyä. Koeajon päätteeksi kerroimme myyjälle öljystä ja ruosteista. Myyjä kurkkasi konepellin alle ja totesi, että ei ole öljyä, vettä on. Pyyhkäisin sormella vuotokohtaa ja näytin myyjälle todeten: öljyä on. Edelleen myyjä väitti että ei tihku öljyä mistään, vaikka asian näimme paljain silmin. Ruosteesta kun mainitsin, väitti myyjä että ei ole tätä ruostetta autossa huomannut. Ruostetta oli myös pohjassa ja takarenkaiden alueella. Sanoimme myyjälle, että nyt on niin pahasti ruosteessa, että vaadimme korjausrahaa vähintään 1000€. Myyjä naurahti ja sanoi että maksimissaan 300€ voivat ruosteen maalaamisesta antaa. Kolme tuntia väänsimme hinnasta, jonka päätteeksi pääsimme sopimukseen 400 eurosta. Seuraavana päivänä menimme käymään korjaamolla, jossa sanottiin, että näin pahaa ruostevauriota ei ole järkeä lähteä maalaamaan, vaan takaluukku pitää vaihtaa kokonaan. Hintaa korjaukselle tulisi 1100€. Lähdin asiasta soittelemaan auton myyjälle Bilariin, joka ei (kas kummaa) vastannut puheluihin tai viesteihin. Seuraavana päivänä jatkoin edelleen puheluita, joihin ei yhteenkään vastattu. Soitin sitten eri numeroon, jolloin myyjän kollega vastasi. Kerroin asian laidan tälle, ja hän sanoi ottavansa yhteyttä auton myyjään ja että myyjä soittaa saman päivän aikana. Jäin odottamaan puhelua, jota ei koskaan tullut. Viikonlopun jälkeen soitin edelleen Bilarille, jolloin myyjä vihdoin vastasi. Asian selitettyäni myyjä sanoi, että eivät tule millään tavalla vastaan korjauskuluissa. Seuraavana soitin myyjän esimiehelle, joka lupasi korjauskuluista maksaa 800€, johon olin hyvin tyytyväinen. Noh, lähdin sitten tälle korjaamolle, josta korjaaja soitti Bilarille. Kuuntelin puhelua itse vierestä, kun tämä Bilarin äijä rupesi väittämään minua valehtelijaksi (ei suoraan kutsunut minua valehtelijaksi, mutta muunmuuassa väitti korjaajalle että en muka olisi autoa käynyt fyysisesti paikalla edes näyttämässä, ja että kyllä se maalaamisella menee). Onneksi korjaaja oli puolellani ja kertoi asian oikean laidan. Lupasivat Bilarilta tulla kuluissa vastaan sen 800€ onneksi. Onneksi asia on nyt (toivottavasti) hoidossa, korjaus kun on vasta ensiviikolla.

        En enää koskaan tule asioimaan kyseisessä liikkeessä, toivottavasti ei kukaan muukaan joka tämän viestin lukee. Autokauppoja on vaikka millä mitalla, turhaan pistätte rahojanne hukkaan tähän liikkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusettavat häikäilemättömästi, vioista ei kerrota jos ei asiakas satu huomaamaan.
        Kanattaa kiertää kaukaa tämä like.

        Ja jos huomaa, niin alkavatvähättelemään vikaa. Ei ikinä enää bilar99 liikkeeseen, niin paska kokemus.

        VAROKAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusettavat häikäilemättömästi, vioista ei kerrota jos ei asiakas satu huomaamaan.
        Kanattaa kiertää kaukaa tämä like.

        Vitun rentoo porukkaa. Sama juttu. Ei enää ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rentoo porukkaa. Sama juttu. Ei enää ikinä

        rento = märkäkorvien sana. kertooko jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rentoo porukkaa. Sama juttu. Ei enää ikinä

        Sama huomattu! Niin kovasti hehkutti myyjä kuinka auto viimeisen päälle huollettu, tarkastettu ja ei vikaa löydy vaan kappas kappas . Alle vuodessa n 2500€ remppa tuli ja onneksi oli lisäturva ostettu, niin meni heidän piikkiin! Ja kaikki ne viat olivat jo olemassa ja tiesivät kyllä, ensin yrittivät saada minun syyksi vaan huollossa sanottiin, ettei ne viat ole hetkessä tulleet.

        Ja myyjän käytös oli tosi alentavaa tässä reklamaatiotilanteessa, ei ikinä enää kauppaa tuon liikkeen kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Älkää missään nimessä hyvät ihmiset ostako autoa kyseisestä liikkeestä!

        Itselläni kävi niin, että kävin heillä katsomassa Mitsubishi ASX joka oli silmiin pistävän ruosteessa takapäästä (kuvissa ei tätä näkynyt eikä puhelun aikana asiasta mainittu). Käytiin koeajamassa ja konepellin alle kun kurkattiin, huomattiin että moottorista tihkuu öljyä. Koeajon päätteeksi kerroimme myyjälle öljystä ja ruosteista. Myyjä kurkkasi konepellin alle ja totesi, että ei ole öljyä, vettä on. Pyyhkäisin sormella vuotokohtaa ja näytin myyjälle todeten: öljyä on. Edelleen myyjä väitti että ei tihku öljyä mistään, vaikka asian näimme paljain silmin. Ruosteesta kun mainitsin, väitti myyjä että ei ole tätä ruostetta autossa huomannut. Ruostetta oli myös pohjassa ja takarenkaiden alueella. Sanoimme myyjälle, että nyt on niin pahasti ruosteessa, että vaadimme korjausrahaa vähintään 1000€. Myyjä naurahti ja sanoi että maksimissaan 300€ voivat ruosteen maalaamisesta antaa. Kolme tuntia väänsimme hinnasta, jonka päätteeksi pääsimme sopimukseen 400 eurosta. Seuraavana päivänä menimme käymään korjaamolla, jossa sanottiin, että näin pahaa ruostevauriota ei ole järkeä lähteä maalaamaan, vaan takaluukku pitää vaihtaa kokonaan. Hintaa korjaukselle tulisi 1100€. Lähdin asiasta soittelemaan auton myyjälle Bilariin, joka ei (kas kummaa) vastannut puheluihin tai viesteihin. Seuraavana päivänä jatkoin edelleen puheluita, joihin ei yhteenkään vastattu. Soitin sitten eri numeroon, jolloin myyjän kollega vastasi. Kerroin asian laidan tälle, ja hän sanoi ottavansa yhteyttä auton myyjään ja että myyjä soittaa saman päivän aikana. Jäin odottamaan puhelua, jota ei koskaan tullut. Viikonlopun jälkeen soitin edelleen Bilarille, jolloin myyjä vihdoin vastasi. Asian selitettyäni myyjä sanoi, että eivät tule millään tavalla vastaan korjauskuluissa. Seuraavana soitin myyjän esimiehelle, joka lupasi korjauskuluista maksaa 800€, johon olin hyvin tyytyväinen. Noh, lähdin sitten tälle korjaamolle, josta korjaaja soitti Bilarille. Kuuntelin puhelua itse vierestä, kun tämä Bilarin äijä rupesi väittämään minua valehtelijaksi (ei suoraan kutsunut minua valehtelijaksi, mutta muunmuuassa väitti korjaajalle että en muka olisi autoa käynyt fyysisesti paikalla edes näyttämässä, ja että kyllä se maalaamisella menee). Onneksi korjaaja oli puolellani ja kertoi asian oikean laidan. Lupasivat Bilarilta tulla kuluissa vastaan sen 800€ onneksi. Onneksi asia on nyt (toivottavasti) hoidossa, korjaus kun on vasta ensiviikolla.

        En enää koskaan tule asioimaan kyseisessä liikkeessä, toivottavasti ei kukaan muukaan joka tämän viestin lukee. Autokauppoja on vaikka millä mitalla, turhaan pistätte rahojanne hukkaan tähän liikkeeseen.

        Miksi yleensä ostit noin paskan auton 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama huomattu! Niin kovasti hehkutti myyjä kuinka auto viimeisen päälle huollettu, tarkastettu ja ei vikaa löydy vaan kappas kappas . Alle vuodessa n 2500€ remppa tuli ja onneksi oli lisäturva ostettu, niin meni heidän piikkiin! Ja kaikki ne viat olivat jo olemassa ja tiesivät kyllä, ensin yrittivät saada minun syyksi vaan huollossa sanottiin, ettei ne viat ole hetkessä tulleet.

        Ja myyjän käytös oli tosi alentavaa tässä reklamaatiotilanteessa, ei ikinä enää kauppaa tuon liikkeen kanssa!

        Lisäturva ostettu niin sinähän sen maksoit 👍


    • Anonyymi

      Olen ostanut kaksi autoa bilarilta ja muutaman muista liikkeistä. Pakko sanoa, että bilarilla palvelu ollut asiakaslähtöistä toisinkuin muissa paikoissa missä olen vieraillut. Jatkakaa samaan malliin!!

      T. Kari.T

      • Anonyymi

        Vaikea uskoa, sorry!

        Taidat olla töissä kyseisessä epämääräisessä jobbari firmassa.

        Olkaatodella tarkkana jos erehdytte kyseisen jobbari autoja katsomaan, siis hyper tarkkoina, siellä voi olla jos jotain koiruutta niiden vähänkin ajetuissa hienoissa autoissa.

        Ostavat ilmeisesti huutokaupasta isomman läjän surkeassa kunnossa olevia todella halpoja autoja Ruotsista ja muualtakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa, sorry!

        Taidat olla töissä kyseisessä epämääräisessä jobbari firmassa.

        Olkaatodella tarkkana jos erehdytte kyseisen jobbari autoja katsomaan, siis hyper tarkkoina, siellä voi olla jos jotain koiruutta niiden vähänkin ajetuissa hienoissa autoissa.

        Ostavat ilmeisesti huutokaupasta isomman läjän surkeassa kunnossa olevia todella halpoja autoja Ruotsista ja muualtakin.

        Tässä olen sinun kanssasi samaa mieltä!! En koske firmaan pitkällä tikullakaan🖕.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olen sinun kanssasi samaa mieltä!! En koske firmaan pitkällä tikullakaan🖕.

        Tottakai noi kusettaa minkä kerkiää, se on niiden liiketoiminnan ydin.
        Huutokaupan romuja ja tuontipaskoja.
        Mutta halvalla saat tuolta, tosin paskaa. Mutta halpaa... ainiin, korjaukset ja ketutukset kun lisää päälle niin ei se niin halpaa olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai noi kusettaa minkä kerkiää, se on niiden liiketoiminnan ydin.
        Huutokaupan romuja ja tuontipaskoja.
        Mutta halvalla saat tuolta, tosin paskaa. Mutta halpaa... ainiin, korjaukset ja ketutukset kun lisää päälle niin ei se niin halpaa olekaan.

        NIINPÄ, paljon olen nähnyt, mutta Bilar99 pääsi kerta heitolla kauhukauppa No. 1 sijalle.

        Myyjä, kuin psykopaatti ja kyselee kummia vaikka myymässä autoa, aivan sairaan ahdistavaa.

        Auto 30 000 ajettu ja niin paskainen sisältä ja jousitus kuin rättisitikassa, varmasti puuttui 100 000 km mittarista.

        Vioista keskustellessa hyökätään henkisesti kimppuun ja ruvetaan jankuttamaan, ettei asialla ole mitään merkitystä, kait on jos asiakasta harmittaa toimimaton asia.

        Onneksi eivät sentään kaivanneen mutkaa laatikosta japakottaneet ostamaan :D pääsin aurinkovarjon alta karkuun.

        Ovatkohan myyjät jotain vanhoja imurimyyjiä yms. Oli sen verran ahdistava ja agressiivinen meininki, huh!

        Ikinä en enää sorru typeryyttäni ja hinnan perässä BIlar99 liikeeseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINPÄ, paljon olen nähnyt, mutta Bilar99 pääsi kerta heitolla kauhukauppa No. 1 sijalle.

        Myyjä, kuin psykopaatti ja kyselee kummia vaikka myymässä autoa, aivan sairaan ahdistavaa.

        Auto 30 000 ajettu ja niin paskainen sisältä ja jousitus kuin rättisitikassa, varmasti puuttui 100 000 km mittarista.

        Vioista keskustellessa hyökätään henkisesti kimppuun ja ruvetaan jankuttamaan, ettei asialla ole mitään merkitystä, kait on jos asiakasta harmittaa toimimaton asia.

        Onneksi eivät sentään kaivanneen mutkaa laatikosta japakottaneet ostamaan :D pääsin aurinkovarjon alta karkuun.

        Ovatkohan myyjät jotain vanhoja imurimyyjiä yms. Oli sen verran ahdistava ja agressiivinen meininki, huh!

        Ikinä en enää sorru typeryyttäni ja hinnan perässä BIlar99 liikeeseen...

        Parasta pysyä erossa koko paikasta! 😂
        Ei ihme että autot nettiauton halvempia, koska viat jotka tulee päälle kaupan jälkeen on yhtä paljon kun maksaisi samanlaisesta ehjästä muuttaman satasen/tonni enemmän😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIINPÄ, paljon olen nähnyt, mutta Bilar99 pääsi kerta heitolla kauhukauppa No. 1 sijalle.

        Myyjä, kuin psykopaatti ja kyselee kummia vaikka myymässä autoa, aivan sairaan ahdistavaa.

        Auto 30 000 ajettu ja niin paskainen sisältä ja jousitus kuin rättisitikassa, varmasti puuttui 100 000 km mittarista.

        Vioista keskustellessa hyökätään henkisesti kimppuun ja ruvetaan jankuttamaan, ettei asialla ole mitään merkitystä, kait on jos asiakasta harmittaa toimimaton asia.

        Onneksi eivät sentään kaivanneen mutkaa laatikosta japakottaneet ostamaan :D pääsin aurinkovarjon alta karkuun.

        Ovatkohan myyjät jotain vanhoja imurimyyjiä yms. Oli sen verran ahdistava ja agressiivinen meininki, huh!

        Ikinä en enää sorru typeryyttäni ja hinnan perässä BIlar99 liikeeseen...

        Kun katsoo nettisivuja niin ne palkkaa junnuja joilla ei ole mitään kokemusta alasta 0 diilillä.
        Ei pelkästään se että myyjät olisivat paskoja vaan se että ne autot ovat ihan sysipaskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo nettisivuja niin ne palkkaa junnuja joilla ei ole mitään kokemusta alasta 0 diilillä.
        Ei pelkästään se että myyjät olisivat paskoja vaan se että ne autot ovat ihan sysipaskoja.

        😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai noi kusettaa minkä kerkiää, se on niiden liiketoiminnan ydin.
        Huutokaupan romuja ja tuontipaskoja.
        Mutta halvalla saat tuolta, tosin paskaa. Mutta halpaa... ainiin, korjaukset ja ketutukset kun lisää päälle niin ei se niin halpaa olekaan.

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa......


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että tämä bilar99 menee about samaan kastiin kuin surullisen kuuluisat huijarifirmat: Autolle.com, Saka ja pienin varauksin Kamux. Ihmisten kokemukset on opettanut sen että nettiautoa selatessa näiden liikkeiden ilmoitusten yli hypätään suosiolla.

      • Anonyymi

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa...........


    • Anonyymi

      Kanaverkkoaitauksessa puujakkaralla istuksiva pienkauppias tekee kauppaa pienillä kustannuksilla. Omat halpisautot taivasalla pihalla. Voittaja!

      Mutta kun on komeat luksustoimitilat ja toimitusjohtajan tittelit ja komeat autot omassa ja vaimon käytössä ( kaikki velaksi) , rupeaa näillä suurliikemiehillä kohta vähän ahdistamaan talous...

    • Anonyymi

      Myyntimies en tietä myytävästa autosta sanaka puhu Vaan auto merki. Sähköpostille ei myöskin hyvä vastama.

    • Anonyymi

      Myyvät hengenvaarillissa kunnossa olevia autoja!!!Langetan kirouksen firman ylle,toivottavasti menee konkurssiin mokoma paska firma.

      • Anonyymi

        Helvetin hauska paikka koko yritys 😂😂 varsinkin myyntipäälliiköt😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin hauska paikka koko yritys 😂😂 varsinkin myyntipäälliiköt😂

        Samaa mieltä, kokemusta Tampereen hupi kaupasta, voi v... mitä spedejä. Auto mitä lähdin katsomaan ihan järkyssä kunnossa vs kilometrit. Lisäksi kaiken kruunaa myynti toimiston sisustus ja 🤑 myyjä joka vissiiin vanha imurimyyjä... myyntipääliköt, kuin elokuvasta röhnöttävät soffalla ja arvioivat asiakasta ja välirahaa.


        Jos kaipaa ongelmia, niin taitaa olla tarjolla noilla kivoilla kaupoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kokemusta Tampereen hupi kaupasta, voi v... mitä spedejä. Auto mitä lähdin katsomaan ihan järkyssä kunnossa vs kilometrit. Lisäksi kaiken kruunaa myynti toimiston sisustus ja 🤑 myyjä joka vissiiin vanha imurimyyjä... myyntipääliköt, kuin elokuvasta röhnöttävät soffalla ja arvioivat asiakasta ja välirahaa.


        Jos kaipaa ongelmia, niin taitaa olla tarjolla noilla kivoilla kaupoilla.

        Huhhu nyt oli hyvä😂😂😂😂 pitää täysi paikkaansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kokemusta Tampereen hupi kaupasta, voi v... mitä spedejä. Auto mitä lähdin katsomaan ihan järkyssä kunnossa vs kilometrit. Lisäksi kaiken kruunaa myynti toimiston sisustus ja 🤑 myyjä joka vissiiin vanha imurimyyjä... myyntipääliköt, kuin elokuvasta röhnöttävät soffalla ja arvioivat asiakasta ja välirahaa.


        Jos kaipaa ongelmia, niin taitaa olla tarjolla noilla kivoilla kaupoilla.

        Huhhu😂😂😂 pitää täysin paikkaansa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kokemusta Tampereen hupi kaupasta, voi v... mitä spedejä. Auto mitä lähdin katsomaan ihan järkyssä kunnossa vs kilometrit. Lisäksi kaiken kruunaa myynti toimiston sisustus ja 🤑 myyjä joka vissiiin vanha imurimyyjä... myyntipääliköt, kuin elokuvasta röhnöttävät soffalla ja arvioivat asiakasta ja välirahaa.


        Jos kaipaa ongelmia, niin taitaa olla tarjolla noilla kivoilla kaupoilla.

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, kokemusta Tampereen hupi kaupasta, voi v... mitä spedejä. Auto mitä lähdin katsomaan ihan järkyssä kunnossa vs kilometrit. Lisäksi kaiken kruunaa myynti toimiston sisustus ja 🤑 myyjä joka vissiiin vanha imurimyyjä... myyntipääliköt, kuin elokuvasta röhnöttävät soffalla ja arvioivat asiakasta ja välirahaa.


        Jos kaipaa ongelmia, niin taitaa olla tarjolla noilla kivoilla kaupoilla.

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa........

        Ei tämä ole uskon asia.
        Myyvät paskaa mielettömällä katteella ja jengi iloitsee kuinka oli hyvät kaupat :). Kyllä ihmiset on tyhmiä.
        Jokaisessa autossa on jotain reklamoitavaa ja korjattavaa alkaen aina huonosta maalipinnasta.
        Välttäkää ihmeessä niiden tuontiautoja, halvalla ostettuja pikkaisen markkinahintaa halvemmalla myytäviä yleensä aivan sysipaskoja.
        Onneksi voi palauttaa takas kun tilaa kotiinkuljetuksella.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä yrittivät myydä rikkinäisen auton ja kielenkäyttö törkeää

    • Anonyymi

      Välttäkää välttäkää pojat rottia tossa liikkeessä

    • Anonyymi

      Ostin auton kys. liikkeestä tammikuussa. Helmikuussa selvisi, että etujousi oli katki. Suostuivat korvaamaan puolet korjauksesta. Huhtikuussa kävin vaihtamassa kesärenkaat, huoltomies sanoi, että toinen takarengas oli tyhjä. Olen kuukauden sisään täyttänyt rengasta 5 kertaa. Tänään kävin huollossa tarkistamassa renkaan, siinä oli reikä. Ja sen lisäksi selvisi, että molemmat eturenkaat ovat sakkorajalla.
      Nyt joudun sitten ostamaan kokonaan uudet renkaat, kyllä vituttaa.
      Liike ei kuitenkaan joudu mitään korvaamaan koska renkaat ovat vielä lailliset.
      Tiedän ainakin jatkossa etten kyseisestä paska firmasta mitään enää osta 😊

      • Anonyymi

        No, tämän ketjun jutut voivat hyvinkin pitää paikkansa (ei omakohtaisia kokemuksia mulla) mutta kai nyt hemmetti ostajalla/omistajalla täytyy olla sen verran silmät päässä, että tietää autonsa renkaiden kunnon! Vai miten voi olla mahdollista että vasta huollossa selviää renkaiden olevan sakkorajalla?


      • Anonyymi

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa......


      • Anonyymi

        Luin nämä viimeiset höpinät ja voin sanoa että kyllä naurattaa. Tulee semmoinen olo että Suomen maan sivistymättömät luottotiedottomat ja syvää ahdistusta potevat kokoontuvat Suomi24-sivuilla. Hauskaa on myös se että kommentoijat ovat anonyymejä, ei tietenkään kommentoi omilla kasvoillaan kun totuus löytyy ulosottovirastosta.

        Maksakaaha maksuhäiriöt pois ja menkää töihin niin saatte puhelinliittymätkin omiin nimin ja varmasti ajatusmaailmaa positiivisempaan suuntaan. Positiivisuus nimittäin kantaa elämässä pitkälle! :)

        Tuosta yrityksestä en niin kauheasti tiedä mutta en nyt ihan uskoisi kaikkea mitä tuolla sankarit kirjoittaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tämän ketjun jutut voivat hyvinkin pitää paikkansa (ei omakohtaisia kokemuksia mulla) mutta kai nyt hemmetti ostajalla/omistajalla täytyy olla sen verran silmät päässä, että tietää autonsa renkaiden kunnon! Vai miten voi olla mahdollista että vasta huollossa selviää renkaiden olevan sakkorajalla?

        Eka oma auto, ja autoista en muutenkaan mitään tiedä. Että ihan sen takia en ole asiaa huomannut :)


    • Anonyymi

      Se nyt on vaan niin, että liian rehellinen autokauppias ei pärjää alalla. Vaikkakin juuri silloin asiakkaat saisivat juuri sitä mistä maksavatkin. Myyntikatteet jäävät nimittäin liian pieniksi, jolla maksettaisiin yrityksen kiinteät kulut. Siksi pitää myydä nopeasti paljon, että on varaa maksaa kuluttaja-asiamiehen lausunnon mukaiset kylläkin vain toivomukset reklamaatioista. Paljon myydessä noin 35% asiakkaista saa auton, jossa on korjattavaa. Jos olet ostamassa autoa, niin jokaisen auton saa viedä myyjän luvalla ja omalla kustannuksella puolueettomalle tarkastajalle katsastuskonttorille. Maksaa alle 100€ ympäri maata. Ja silti voi VAG konsernin moottori kuluttaa liikaa öljyä tai Bemarin ketjut kalkattaa. Käytetyn auton ostaminen on aina myös arpapeliä, sillä vain auton entinen haltija tietää auton piilossa olevat viat. Nuoret pojat ovat tähän syyttömiä. Onne a kaikille auton metsästykseen.

      • Anonyymi

        No, rehellinen kauppiaan sana...

        Pojat ne vaan tekevät asiakaspalvelu työtä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, rehellinen kauppiaan sana...

        Pojat ne vaan tekevät asiakaspalvelu työtä 😁

        Espoon myymälässä käväisin. Ilmoituksessa hyvä vähän ajettu auto. Paikanpäällä: etupuskuri huonosti paikallaan ja spraymaalattu naarmuja piiloon, takapuskuria ei edes maalattu, hiottu vaan hiekkapaperilla jotta naarmut eivät erottuisi. Ovessa lommo josta maalit hilseilee.

        Olisivat ilmoitukseen kirjoittaneet että "käytön jälkiä" ja paikanpäällä näyttäneet vain isoimman lommon, mutta ei mitään mainintaa..


      • Anonyymi

        vain puupäät ostaa muita merkkejä, kun toyota, korjailkaa jakohihnoja ja muita tonneilla, toyotalla ajava tankkaa ja ajaa...


    • Anonyymi

      Helmikuussa ostin Espoon toimipisteetä auton sitä näkemättä, toimittivat kotiovelle. Auto oli juuri sellainen kuin myyjä puhelimessa kuvaili.

      Renkaanvaihdossa huomasin, että pyörännavasta on kierteet menneet eikä kaksi pulttia pysyneet paikoillaan (lähtivät vetämällä irti). Liikeen kanssa sovittiin, että hankin osat ja he osallistuvat satasella korjauskustannukseen. Homma meni mielestäni oikein hyvin. Voin suositella.

    • Anonyymi

      Itse nyt jo kaksi autoa kyseisestä liikkeestä Tampereelta ostanut ja molemmilla kerroilla palvelu ollut erinomaista ja autot ovat olleet sellaisia kuin on luvattu. Jotain pientä laittoa oli tuossa Touranissa pari kuukautta oston jälkeen mutta se kai nyt ihan normaalia on että autoihin välillä jotain voi tulla. Nuorta ja asiallisen oloista porukkaa. Ja vielä komeita poikia. Suosittelen :)!!

      • Anonyymi

        Menikö se ensimmäinen auto suoraan paaliin kun piti heti toinen ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö se ensimmäinen auto suoraan paaliin kun piti heti toinen ostaa?

        😂 heh


    • Anonyymi

      Jos autoon tulee vikaa ne ostaa halvinta tarvike osa. Omal kohdalla osa ei ees toimi. Tarvike paskaa pitäis ikinä ostaa

    • Anonyymi

      Ku ongelmia ilmenee myyjät ei vastaa enää puheluihin. Kertoo paljon firmasta.

    • Anonyymi

      Vantaalla joku työntekijä maalasi autoa ihan kaikkien silmien alla. Hienoa ja avointa toimintaa. Mutta kun maalaa niin kannattaa se pohjatyö hoitaa. Nyt veti kylmästi ruosteen päälle ja sitten vaan kuvia ottamaan. Lyö ruoste esiin samantien. No, jos ei tarkasta kunnolla autoa niin kait se on sitten oma vika.
      Kyllä lähti autokuume pitkäksi aikaa ja tästä paikasta en kyllä uskalla ostaa ikinä.

      • Anonyymi

        Miksi valittaa jos ei edes huomaa itse että on sakkorenkaita ostovaiheessa? Ja sen lisäksi, otat aina riskin kun ostat käytetyn auton, eihän myyjä voi sen tietää eikä ennustaa että jotain hajoaa tiettyn ajan päästä... osta ihmeessä pränikkä auto niin sitten sulla on ainakin takuu joka kattaa suurimman osan vioista, ja sen lisäksi vasta paistetut renkaat!
        Voi voi ja lämmin leipää!
        -Kimi


      • Anonyymi

        kannattaisko katsoa renkaat ensin kaupantekoa, puupää...


      • Anonyymi

        Sama homma ja Sama myyjäkin oli. Ei tarvi kyseiseen lafkaan astua enää toista kertaa. Kusetusta alusta loppuun. Paavola vois mennä takas imuri kauppiaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma ja Sama myyjäkin oli. Ei tarvi kyseiseen lafkaan astua enää toista kertaa. Kusetusta alusta loppuun. Paavola vois mennä takas imuri kauppiaaksi

        Itse ostin kyseiseltä myyjältä hiljattain vaimolleni auton ja oli mielestäni varsin ihmisläheisen oloinen nuori mies. Hoiti hommansa jämerästi. Ainoa miinus että ei suostunut hintaa juuri tiputtamaan.


    • Anonyymi

      Huijjari liike täysin

    • Anonyymi

      sain hyvän toyota corollan kohtalaisilla renkailla ja hyvällä hinnalla ja toyotan konettahan ei rikki saa ajamalla, joten suosittelen liikettä kaikille, vaikka eivät vastaa aina puheluihin, kyllä täältä hyvän auton saa..

      • Anonyymi

        ...pitää vaan ottaa varma merkki ja se on toyota, ne ei hajoo koskaan koneelta, pellit lahoo ennemmin, toyotan konetta ei rikki saa ajamalla. Paljon paskamerkkejä ranskasta ja muualta, jotka voi ajaa kaatopaikalle 10v ajon jälkeen sähkövikaisina, hyviä autoja täältä saa, kunhan pysyy toyotassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pitää vaan ottaa varma merkki ja se on toyota, ne ei hajoo koskaan koneelta, pellit lahoo ennemmin, toyotan konetta ei rikki saa ajamalla. Paljon paskamerkkejä ranskasta ja muualta, jotka voi ajaa kaatopaikalle 10v ajon jälkeen sähkövikaisina, hyviä autoja täältä saa, kunhan pysyy toyotassa...

        hyvät kaupat sain...


      • Anonyymi

        "kyllä täältä hyvän auton saa" 😂😂😂 Nyt ihan vähän lipsahti hooveri kauppiaalla🤣


    • Anonyymi

      Olen sama mieltä 👎

    • Anonyymi

      Ostin Tampereen liikkeestä vuosi sitten Toyotan oston jälkeen autossa ilmeni puute
      Myynti ilmoituksesta poiketen . Puheluihini ja sähköposteihin vastattiin moitteettomasti
      Korvauksesta sovittiin yhteisymmärryksessä ja kaikki oli tyytyväisiä.
      Tämän yhden kaupan olen liikkeessä tehnyt ehkä teen seuraavankin aika näyttää.

    • Anonyymi

      Cheaters selling shit cars from Sweden

    • Anonyymi

      Olipa hyvä että tuli luettua näitä bilar kokemuksia.
      Auto ostamassa mutta tämän bilar kaupan ovensaranoita en kuluta.

    • Anonyymi

      Autoa olen ostamassa,mutta tämän liikkeen palveluksia en tarvitse.
      On tosi hyvä että nykyisin saa taustatietoa näistä koijareista.

      • Anonyymi

        ihan oikea päätös, autoliike missä parikymppiset myyvät vaikka vanhempansa. Autoissa on poikkeuksetta ongelmia ja ihmiset ostavat kun jokusen satasen halvempia kuin muualla. Ostakaa mistä vain muualta jos haluatte auton jossa todennäköisesti joku tehnyt edes jonkinnäköisen tarkastuksen ennen kuin myy suu vaahdossa.


    • Anonyymi

      Kävimme juuri ostamassa Bilarista kirkkoveneen ja saimme 3 kg nallekarkkeja kaupan päälle! On ne mukavia poikia!

    • Anonyymi

      Kun kävimme Bilarissa niin mukavat pojat levittivät punaisen maton, pesivät jalkamme ja tarjosivat ilmaiseksi shampanjaa ja kaviaaria. Emme kuitenkaan ostaneet autoa. Toivottivat iloisena hyvää päivän jatkoa. Postissa tuli vielä kiitoskortti ja 80% alennuskuponki seuraavasta ostoksesta 10 vuoden aikana.

    • Anonyymi

      Samanlaista toimintaa havaitsin tänään. Kertoi, että voi myöntää 1,99% koron. 5000€ lainasta vuosittainen korko 500€. Siihen kk-kulut 15€/kk ja 495€ aloituskulu. Jo ekana vuonna siis pitkästi yli 10% kokonaiskorko. Kolmantena vuonna sitten vähintään 20% kokonaiskorko. Välirahan laskeminenkin ihan mitä sattui. Ja tuputti 900€ takuuta päälle. Huh.

    • Anonyymi

      Ostin tampereen liikkeestä ikäänkuin kaksi autoa kerralla... ensimmäisen ja viimeisen!

    • Anonyymi

      En hankkisi autoa tästä autoliikkeestä missään tapauksessa. Automyyjä yritti pimittää minulta perustietoja. Lisäksi sopimuksesta tuli ilmi asioita ja lisämaksuja, joista ei ollut puhettakaan. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Jos maapallolle joskus törmää vähän "terhakampi" meteoriitti , niin olisi kyllä oikeus ja kohtuus että se osuisi tampereen vaihtoauto kentälle.

    • Anonyymi

      Myös minulla on erittäin huonoja kokemuksia tampereen liikkeestä. Kierrän jatkossa sen kaukaa...

    • Anonyymi

      Bilar99e kaverit varmaan nyrkittää toisiaan persiiseen ruokatauolla.

    • Anonyymi

      Kiitos Bilar99! Parasta palvelua mitä olen saanut aikoihin. Auto oli oli kuin uusi, Ruotsista tuotu ja myyjä kertoi avoimesti auton historian ja kaikki dokumentit oli kunnossa. Vahva suositus! Terba

      • Anonyymi

        Hei sinä Bilar99 automyyjä 😂


      • Anonyymi

        Tosi hyvä, jopa bilar saa myytyä uuden auton kaikkien dokumenttien kera. on ne 20v ensimmäisen työpaikan myyjät aika huimia kavereita.
        Kun ostavat halvalla Ruotsista mitä siellä ei kelpaa ja myyvät täällä pari sataa halvemmalla kun kilpailijat niin helppoa ja kannattavaa tämä autokauppa, Ja kun ei tarvitse edes olla vastuussa kun jotain sitten hajoaa.


    • Anonyymi

      Alan voida pahoin, kun kuulen kyseisen liikkeen nimenkin... hyi hemmetti!

    • Anonyymi

      Hankin kuukausi sitten bilarista kolme vuotta vanhan Ruotsista tuodun Volvon. Auto on toiminut hyvin, mutta näkemykseni Bilarin toiminnasta on negatiivinen.

      Edellä kirjoitetut kuvaukset pitävät minusta paikkansa ja bilarissa vastuu ostetun auton laadun tarkistamisesta jää asiakkaalle. Sain autosta todella vähän tietoa itse liikkestä, mutta löysin historiatiedot netistä. Sekä ruotsalaisista että suomalaisista autoista löytyykyllä omistus-, kolari, varastamis- yms. tiedot parilla kympillä. Ostamassani autossa oli huoltoväli mennyt pitkäksi ja Bilar olisi käyttänyt jotain omaa huoltoa merkkihuollon sijaan, vaikka auto tosiaan on melko uusi ja vähän ajettu. Minulle luvattiin hyvitys merkkihuollon ja firman oman huollon kustannuksesta, mutta en sitä saanut.

      Mitä tulee vanhoihin paskoihin, niin tuolla on kyllä sekä vanhoja paskoja että uudempia hyviäkin autoja kaupan. Lopputulos on suunnilleen sama, kuin jos ostaisit auton yksityiseltä paitsi, että myyjä ei tiedä auton taustoja eikä sitä, onko jotain rikki vai. Uudemman auton ostajalle kasaantuu sitten luultavasti vähemmän riskiä, kun se on todennäköisemmin vielä kunnossa. Tavoitteena on saada autot nopeasti liikkeelle. Esimerkiksi vaihdossa jättämäni auto meni kolmessa päivässä seuraavalle omistajalle, kun seurasin nettiautossa. Autossa oli koukku, mutta sitä ei ollut myynti-ilmoituksessa. Vastaavasti ilmoituksessa oli navigaattori, vaikka sitä ei autossa ollut. Ts. kavereilla ei taaskaan ollut mitään käsitystä siitä, mitä olivat myymässä.

      Kävimme samana päivänä Bilarissa ja Vehossa. Ero on myyjien lisäksi siinä, että Bilarissa autoja myydään edullisemmin etkä maksa esim. siitä, että auto pestään ennen toiselle asiakkaalle esittelyä. Sovimme kaupoista lauantaina ja maanantaina autoa hakiessani se oli pihalla lehtien peitossa ja koejajien kengänkurat ja roskat sisällä. Talvirenkaat piti etsiä jostain ja ne olivat kitkat, vaikka puhelimessa oli sanottu, että nastat on, mikä tosin oli kiva, kun halusin kitkat.
      Vastaavasti Bilarin tilat ovat nukkavierut ja ehkä nuoret työntekijät ovat melko pienellä palkalla töissä. Lisätienestiä yritetään tehdä myymällä 12 kk käyttövakuutusta hintaan 3 e/päivä. Vakuutuksen kattavuus pienenee auton iän mukaan, joten firma tekee hyvä rahat. Uudet laukeavat harvoin ja vanhoissa firman vastuu jää pieneksi. Tätä ei kannata minusta missään tapauksessa ostaa.

      Yhteenvetona sanoisin, että Bilarista ei jäänyt hyvä fiilis. Auto on hyvä ja se oli edullinen, mutta myyjien toiminta on touhuamista ja auton ostamisessa pitää ottaa enemmän riskiä kuin muualla. Valehtelusta en voi syyttää, koska myyjät eivät tosiaan tienneet koeajetuista autoista juuri mitään. En voi suositella tätä Bilaria enkä aio ostaa seuraavaa autoa sieltä.

    • Anonyymi

      En suosittele bilaria (tampere), ikinä en ole saanut näin huonoa palvelua missään, muutakuin täällä. lupauksia he eivät pidä, älkää hyvät ihmiset asioiko näissä liikkeissä parempiakin löytyy. Reklamaatioihin he eivät ota kantaa vaan rupeaa kiertelemään ja kaartelemaan ja laittavat asiakkaan syyksi. Mainostavat varausta jonka tein ja oli silti myynyt auton pois vaikka piti olla varattuna vuorokauden. BILAR = PILALLA 18KESÄSET KAKARAT MYYVÄT AUTOJA EIKÄ TIEDÄ NIISTÄ MITÄÄN.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä… Bilar never again

    • Anonyymi

      En enään ikinä asioi bilarissa ! Kyllä on käsittämätöntä meininkiä.

    • Anonyymi

      Käytännön vinkki bilarin myyjille.. Kun asiakas kysyy puhelimessa onko autossa tupakoitu ja te vastaatte, että ei ole, niin kannattaa tyhjentää auton tuhkakupit ennenkuin viette auton asiakkaalle...

      • Anonyymi

        kusetusta kusetusta kusetusta kaikessa missä vaan voi. Ja verkkarikansa ostelee...


    • Anonyymi

      Samat kokemukset. Jos tietoja saa ne on vääriä!

    • Anonyymi

      Lueskelin täältä käyttäjäkokemuksia ennen kuin olin kyseisen autoliikeen Kaivokselan toimipisteeseen yhteydessä. Laittelen siis nettiauton kautta vaihtopyyntöä viikonloppuna ja yllätyksekseni myyjä soittelikin heti maanantaina ja kävin samana päivänä auton koeajamassa. Auto oli hyvin pitkälti niin kuin puhelimessa myyjä kertoi eikä suurempia yllätyksiä ollut. Mutta asiakaspalvelu oli kyllä huippua (toisin kuten moni siitä valitteli täällä). Ei mennyt kun pari sekuntia kun liikkeeseen astuin sisään ja nuori myyjä tervehti ja kysyi tarvitsenko palvelua sekä neuvoi sitten oikean myyjän paikkeille. En ole koskaan saanut autoliikkeessä näin hyvää palvelua!! Myös vaihtohinta oli asiallinen ja linjassaan. Kokemuksia ei minulle ole reklamaatio tilanteesta mutta oli pakko tänne kirjoittaa kun moni täällä haukkunut yleisesti kyseisen autoliikkeen asiakaspalvelun tasoa. Ainakin Kaivokselan liikkeessä palvelu toimi erityisen hyvin nuorilta kavereilta 👍🏼

      • Anonyymi

        Taidat olla itse bilarin myyjä kun noin kehut sitä liikettä. Tai jos olet vain asiakas niin luitko kauppakirjan huolellisesti läpi? Kauppakirjassa lukee, että auto myydään korjattavaksi ja sillä ei ole palautusoikeutta, myyjäliike ei vastaa vioista joita voi ilmetä kaupanteonjälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse bilarin myyjä kun noin kehut sitä liikettä. Tai jos olet vain asiakas niin luitko kauppakirjan huolellisesti läpi? Kauppakirjassa lukee, että auto myydään korjattavaksi ja sillä ei ole palautusoikeutta, myyjäliike ei vastaa vioista joita voi ilmetä kaupanteonjälkeen.

        Laajenevat kovasti ja te jotka ostatte surkeeta laatua muka halvalla maksatte kaiken. myös 100k€ toimarin palkan :)


    • Anonyymi

      ostin honda crv 2015 LRB-337 auton
      auto oli ensi rekisteröity 31,10,2014
      vikakoodeja luettaessa selvisi että tuolla sarjanumerolla olevat autot ovat 2012-2013 mallia
      auton ostin etämyynnistä ja piti olla ehjä ja kolaroimaton
      - vasen takanurkka oli ajettu ehkä tolppaan tai parkkitalon seinään pyörän kaaren lista ja takapuskuri olivat irti
      - tullessa paloi renkaitten vuodon merkkivalo, myöhemmin huomattiin että autossa oli kahden kokoisia renkaita joissa oli toisissa ilmaa 2 bar ja toisissa 3 bar, oli yritetty paineella säätää että olisi sama kehä ja ettei vika valo syttyisi mutta yksi rengas vuoti joka paljasti tämän
      - 100 kilometrin jälkeen jätti tielle syttyi moottorin vika valo joka johtui rikkonaisesta turbosta
      - seuraavaksi syttyi AWD valo joka on takaperän paineanturi tai solennoidi tai johdotus tai seurausta erikokoisita renkaista jotka voineet vaurioittaa taka perää
      -toinen avain on sökö
      -kiihdyttäessä pitää ihmeelistä korinaa voi johtua turbosta
      -kahden viikon riitelyn jälkeen palautin auton kaikkine vikoineen liikkeeseen, liike ei saanut puoleen toista viikkoon korjaamolle korjaus lupaa kaikille violle, minulle lähettivät sähköpostin jossa oli viat lueteltuna ja korjaus vaihtoehdot mutta tämä ei ikinä mennyt korjaamolle vaikka pyysin useamman kerran, kun keskiviikkona ilmoitin että tuon auton perjantaina takaisin ja puramme kaupan, niin torstaina reklamaatio päällikkö laittoi viestin että korjaamme auton 100% mutta ei kerrottu miten missä ja milloin
      -autoa paluttaessani myynti päällikkö yritti taivutella minut pitämään auton tämä kun ei auttanut niin yritti uhkailla etämyynti ehtojen mukaisella palautus maksulla joka olisi pitänyt maksaa heidän ilmoittamalle tilille ennen kuin saan paperit vaihtoautosta jonka otin takaisin itselle, tästä kun vaadin paperi laskun missä on eritelty mistä koostuu niin perui maksun (olisi jäänyt paperi todisteeksi ) jonka olisi voinut viedä käräjille
      - Bilarin etämyyntiehto ei ole minkään lain mukainen voi riitauttaa, myyjän pitää käydä tämä läpi mutta ei ainakaan meidän kohdalla käynyt, noin viikon riitelyn jälkeen ilmoittivat että voithan sinä purkaa kaupan mutta joudut maksamaan etämyynti ehdon mukaisen maksun joka olisi ollut noin 2000€
      - minulle jäi kuva että yrittivät vetkutella 14vrk jonka aikana kaupan voi purkaa, en voi olla varma mutta epäilen että jos en olisi purkanut kauppaa 14vrk aikana olisivat ilmoittaneet myöhemmin että pidä vain auto ja korjaa jos haluat
      - itselle tämä oli opettavainen kokemus autokaupassa huijaamisesta, oletin ostaessa että kun on autokauppa niin asiat on kunnossa ja jos ei niin ne hoidetaan kuntoon, itse en asioi kyseisessä ketjussa ikinä, enkä voi suositella muillekkaan kokemukseni perusteella, myyvät kyllä paljon autoja, mutta mikä lie onnistumis prosentti

      • Anonyymi

        miksi ostatte a tuontiautoja
        b etänä
        c nuorilta ketuilta
        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi ostatte a tuontiautoja
        b etänä
        c nuorilta ketuilta
        ???

        Koska halpaa mutta kuraa. parikymppiset myyvät ja urpot ostaa. Auton osto on sijoitus siinä missä muukin, jos haluat harmaita hiuksia ja hakata päätä seinään niin osta näiltä.


      • Anonyymi

        Lol


    • Anonyymi

      Asiat voi nähdä monella tapaa. Itselle toivat auton kotiin (450km) päähän, koeajoin auton, toki jotain naarmuja löytyi mitkä ei kuvissa näkynyt mutta eihän auto ollut uusikaan (vm-11) renkaat oli mielestäni huono ja moottorin vika valo paloi. Soitin myyjälle joka ei vastustellut lainaan, sanoi, että käy uudet renkaat ja lasku heille. Vövikavalon syy selvitettiin ja korjattiin paikallisessa merkkiliikkeessä josta olivat yhteydessä bilarille ja he maksoivat remontin. Auto ollut nyt muutaman viikon ajossa eikä ole valittamista ainakaan vielä. Omasta puolesta voin suositella.

    • Anonyymi

      Jos pihassa näkyy vielä Land Rover niin älkää hyvänen aika ostako sitä. Jakoketju kolkuttaa ja huoltokirjan välistä poistettu korjaus kehotus.

    • Anonyymi

      uskoako sinua

    • Anonyymi

      Netissä kerrotut tapaukset on aivan totta! Palvelu ylimielistä ja autot ajokelvottomia. Törkeän huono autokauppa. Olis kiva tietää mistä katsastusfirmasta nämä romut pääsee läpi?!?!

      • Anonyymi

        Ostakaa autonne mistä tahansa muualta kuin Bilarilta. Törkeää kusetusta kaikessa mitä tekee.


    • Anonyymi

      Nyt Iso Kiitos Bilar Kaivoksela 👍
      Olen pettynyt aikaisemmin palveluun,
      Henkilökunta uusiutunut ja palvelu sen myötä. Kiitos!

    • Anonyymi

      Ostin tuonti Audin ja auto oli riisuttu täysin . Hain pimellä enkä nyt tarkasti katsonut. Puttui latauslaite ( hybrid) tavaratilan verho, toiset renkaat, avainkoodi jolla pääset järjestelmän sisään. Kaikki häiriövalot palaa pakkasella. Kaikki mitä irti saatu oli otettu ja myyjä aluksi sanoi, että lisävaruste. Pieni hyvitys tuli, mutta viiminen auto ks firmasta.

    • Anonyymi

      Itselläni on tuoretta, hyvää kokemusta lIikkeestä.
      myin heille huutokaupassa autovex palvelun kautta autoni.Kun kävin luovuttamassa, kaveri otti kohteliaasti vastaan, vaikka heillä oli autojensiirtoprojekti käynnissä lumitöiden takia. Vielä sitten pysäytti minut, kun olin kävelemässä aseman suuntaan että tarviitko kyytiä ja heitti sitten minut asemalle.Tarjosi kahvitkin samalla.

    • Anonyymi

      No ei se mennytkään loppuun asti hyvin.Myin heille autoni ja minulle sanottiin (jouduin kyselemään)että rahat on maksettu.meni neljä päivää niin kysyin uudelleen ja myönsi että rahoja ei ole maksettu.Jäin siihen kösitylseen6että tahallaan venyttävät omistajuuden siirtoa että ehtivät fiksata myyntikuntoon niin että auton juoksevat kulut on myyjällä vaikka auto on luovutettu.
      Ja kun laittavat myyntiin, tässä tapauksessa oli myyntiilmoituksessa 2011vm kun auto oli 2010vm.
      Eli valehtevat ihan rehellisesti.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa tämä liike !

    • Anonyymi

      Ihan samaa kokenut itsekin. Valehtelevat auton kilometrit ilmoituksissaan, kun menee paikanpäälle..hups 5tkm näyttää mittari enemmän.

    • Anonyymi

      Täysin huijariliike ja todella röyhkeää toimintaa. En ymmärrä miten kyseinen liike saa suomessa toimia.... Erehdyin vaihtamanaan noin 10000€ auton kyseisessä liikkeessä 14000€ autoon joka sitten osoittautui rikkinäiseksi. Osa korjattiin mekonomissa joka toimii heidän "omana" korjausliikkeenään mutta paljin jätettiin korjaamatta. Kun olisin 3vkon päästä halunnut vaihtaa vanhan auton takaisin olisi vaihto takaisin maksanut meille 6500€ .... Tuo kertoo kaiken heidän toiminnastaan

    • Anonyymi

      Itse kävin katsomassa Tampereen liikkeessä n. Vuosi sitten katumaasturia ja kuulemma oli kaikki kunnossa. No tuulilasissa oli halkeama ja ei se huoltokirjakaan nyt ihan sitä ollut mitä oli sanottu. Jäi autokaupat sitten tekemättä… juuri kun oltiin lähdössä, ilmeistyi nuori mies, joka heti ovesta sisään päästyään ilmoitti kovaan ääneen, tulleensa koe ajamaan juuri tätä ks. Autoa…

    • Anonyymi

      Minä olin jopa aidosti kiinnostunut yhdestä heillä tarjolla olevasta autosta. No, kun ei tullut mitään vastausta, ei vaikka soitin heille, niin luottamus siinä meni. En voi siis suositella ko autoliikettä hänelle joka haluaa luottavaisin mielin ostaa itselleen käytetyn auton. -Tommi

    • Anonyymi

      Kumpa olisin lukenut tuon varoituksen sanan.
      Ostin vuosi sitten Jaguarin sieltä, luvattiin kuut taivaalta, myytiin vuoden lisätakuu. Autossa ilmeni heti vika. Sen jälkeen autoa "korjattu " siellä melkein tämä koko vuosi, auto ollut itselläni ajossa noin 3kk tämän vuoden aikana!!!
      Vikaa ei ikinä korjattu, nyt viety merkkikorjaamolle jossa vika tuetenkin osattiin löytää ja korjata. Takuu kuulemma mennyt umpeen, laskut mulle, ei suostu kaupanpurkuun, myyntijohtaja lupasi kuut taivaalta, ei kuulunut enää mitään, iso johtaja ei myöskään vastaa viestiin eikä puheluihin!
      Käsittämätöntä asiakkaan kusetusta ja hirveetä vedãttämistä!
      Kenenkään sanaan ei voi luottaa.
      En todella suosittele tuonne autokaupoille. Heti alkuun meni perseelleen myyjän lupaama 3,9% korko rahoitukseen, rahoitusyhtiöön paperit meni 6,9 korolla.
      Siis aivan järkyttävän ala-arvoista autokauppaa ja asiakaspalvelua!

    • Anonyymi

      Vasta bilarista ostettu auto. Täyttä paskaa kilisee kolisee romisee. Myyjät lättähattu lökäpäksyjä eivät taida autoista vittuakaan ymmärtää kannattaa jättää käymättä..

    • Anonyymi

      Mitä bilar turva korvaa?
      Ostin autoni Toukokuussa ja siinä on ollut kaikenlaista pientä vikaa,autoa ostaessani myyjä möi minulle bilar turvan, tähän mennessä se ei ole korvannut mitään

    • Anonyymi

      Tämä on täysin totta. Kenenkään ei pitäisi ostaa tästä liikkeestä autoa. Vaikka autossa olisi vika joka kuuluisi heidän korjata yleisen ymmärryksen mukaan niin heiltä saa ainoastaan vastauksen "kuluva osa" tms.

      Tähän myyjät ja heidän pomot on opettu hyvin. Jokaisen kannattaa muistaa että kun autot myydään edukkaasti, ei tällä liikkellä ole mitään intressejä hoitaa jälkimarkkinointia, eikä ole edes teknistä osaamista.

      Osaavat vain änkyttää "ei korvata"...

      • Anonyymi

        Aivan uskomatonta että joku ostaa täältä.
        Lukekaa näitä viestejä niin säästytte harmilta jatkossa.


    • Anonyymi

      Ihan paha auto, älä osta mitä Bilarilra

    • Anonyymi

      Hei!
      Ostin 23.01.2023 Mersu 260A vuosi malli 2020 bilar99e:stä, eli viikko sitten ja sitä lähtien minulla on stressiä, sovitimme tuoda auton kotiinkuljetuksella koska se oli Tampereella, sain auto Ti iltapäivällä, ihan tyhjä bensa, sit. huomasin että se tarvitse B1 huolto, kato ikkuna ei toimi jne.
      Soitin monta kerta muut en saanut mitään vastauksia, myyjä oli tosi nuori poika joka ei osa yhtään mitään autosta.
      Ne lupasivat korjaa kato, tänään myyjä soitti, että hei minä annan sinulle jonkun korjaamon numero, että menet sinne, korjaat auton, sitten kun kysyin miten maksu toimi, hän rupi vasta, että oletko ostanut meidän turvamme palvelu? sanoin hänelle kyllä ostin 24kk ja lisäksi tämä auto on ostettu alle viikko eli tämä on teidän vastuunne vaikka jos en ostanut turva palvelu.
      Olen ostanut ennen Airport autokeskustasta, olen ostanut auto Deltalta ja muista, ei koskaan minulla ollut ongelmia.

      En suositelle bilar99 kenellekään.

      • Anonyymi

        Ihme kun edes vastasi puheluun. Välttäkää liikettä, täysi huijari.


      • Anonyymi

        Mina omista kebabravintola okei?
        Mina moeti bilar99 liikei okei?
        Ei kanutta oste?


    • Anonyymi

      Täysin pommeja ja riisuttuja kun saat auton allesi. Älkää vaan ostako heiltä mitään. Mitään vastuuta ei oteta.

    • Anonyymi

      Ostin 2019 kaivokselasta 60t€ auton. Autossa oli lukuisia vikoja, joista neuvottelin reklamaatiopäällikön kanssa. Liike otti osaa kaikkiin ongelmiin yhteensä noin 4000€ arvosta.
      Jälkikäteen olen tullut siihen tulokseen, että Bilar ostaa viallisia autoja ja myyvät ne eteenpäin täysin tietoisina ongelmista. Jos asiakas reklamoi viosta, on tavoitteena maksaa vain osa korjauskuluista, lähtökohtaisesti 20-30% heidän sopimuskorjaamonsa loppulaskusta. Tällä "hyvällä vastaantulolla" saadaan edelleen hyvä kate autokauppaan, koska vikojen korjaaminen on heillä hinnoiteltu jo autoa sisään ostaessa.

      • Anonyymi

        mutta kun hintaa ruuvataan vähän alemmaksi kuin muiden vastaavat niin ostajia tulee. älkää valittako, täysin läpimätä firma ja silti meette ostamaan. kärsikää tyhmyydestänne. jos yhtään osaat ajatella niin ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ MITÄÄN.


    • Anonyymi

      Täysin huijareita älä koskaan osta auto Bilar 99

    • Anonyymi

      Meidän perhepiiristä ostettu liikkeestä, vieläpä samasta myymälästä kolme autoa jotka kaikki hajosivat reilusti alle 6kk ajon jälkeen. Kaksi hajosi niin että ei saatu edes kuntoon ja molempien asioiden selvityksessä on kestänyt kohtuuttoman kauan. Näistä kolmesta kallein, alkoi oireilla heti. Ja käyttäessäni sen kaksi kertaa huollossa ensimmäisen kahden viikon aikana ei vielä kaikkia vikoja jostain syystä löytynyt…. Sitten alkoikin vikaa löytyä.mm.kolarivaurioita.. minut yritettiin laittaa monessa maksajaksi ja aloin vaatia kaupanpurkua ensimmäisen kerran kolmen viikon ajon jälkeen. Taistelen edelleen. Älkää missään nimessä ostako tästä liikkeestä autoa. Asiakaspalvelu on äärettömän huonoa ja asiakasta epäkunnioittavaa ja ylimielistä. Sen lisäksi siis että autot on roskaa. Ja tarkistakaa että vakuutuksesta löytyy oikeusturva. Se sentään vähän auttaa.

    • Anonyymi

      Uskomattoman paska paikka asioida. Uskokaa ihmiset ja välttäkää kyseistä paikkaa. Kolaroituja tuonti pommeja suurin osa autoista joita kauppaa.

    • Anonyymi

      Täällä jännästi selkeesti liikkeen myyjiä ”suosittelemassa”.

      Mutta: millä ehdoin saa noin halpoja rahoituksia mitä mainostavat (alkaen -hinnat rahoituksille n.50-100€/kk alhaisempia kuin Santulla ym.). Talo vai sieluko siinä pitää pantata?

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä mitään! Autot viallisia ja itse joutuu maksamaan, uusia käsirahoja jos vaihdat uuteen tai kolmen viikon omistuksen jälkeen joudut maksamaan korjauksia ja oma-vastuita. Ei mitään suojaa. Älkää ihmeessä ostako tästä firmasta yhtäkään autoa. Rahasi vain menetät jos et jaksa taistella.

    • Anonyymi

      Ostettiin Espoon liikkeestä auto. Meille luvattiin autoon huolto ennenkuin luovuttavat auton meille. Autoon oli vaihdettu vain öljyt ja se oli heidän huoltonsa. Nyt 2kk autolla ajettu ja tarkastus huollossa käytetty ihan kyseisen auton huollossa. Lopputulos yli 1500€ lasku tulossa vioista mitä autosta löytyi. Kun otin yhteyttä niin luvattiin vastauksia. Mitään vastauksia ikinä kuulunut. Otin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä koska Bilar turva ja myyjällä vielä jonkin verran vastuuta autosta. Saapi nähdä miten tässä käy. Mut tämä firma samaan kuin Kamux. Myy täyttä p*skaa.

    • Anonyymi

      Herran jumala! Kauheen kiva. Sitten kun aletaan puhumaan oikeista asioista niin luoja! Tää paikka on jäätävä kusettaja!!!! Kiitos!

    • Anonyymi

      Ostetiin myös tuolta pari autoromuja, nyt yli vuosi mennyt ja Ei oo romut vieläkin kunnossa. Oisko vinkkejä hyvälle lakimiehelle

      • Anonyymi

        Tänään tuli bilarin toimittama auto Ouluun. Auto oli myyjän mukaan huippusiisti yksilö. Ennen kuin sovimme auton toimituksesta pyysin myyjää tarkastamaan auton maalipinnan ja tuulilasin . Vastaus oli, että lasi on täysin ehyt ja maalipinta poikkeuksellisen siisti. Nyt kun auto tuli eteeni, niin tuulilasi oli halki ja lisäksi useita muita kiveniskuja lasissa. Lisäksi oikeassa kyljessä 10cm lommo, jossa maalipintakin naarmulla. Konepelti autossa oli huomattavan mutkalla ja normaalia naarmuisempi.
        Sovittiin myös, että auto toimitetaan määräaikaishuollettuna. Tämä määräaikaishuolto oli sitten tehty niin, että sisälsi vain öljynvaihdon, ei muuta.
        Otin yhteyttä myyjään, että auto ei vastaa sitä mitä on sovittu, niin myyjä totesi, että olinhan saanut alkuperäisestä pyyntihinnasta 1500e alennuksen, joten sillä rahalla voin nyt korjauttaa itse auton kuntoon. No, tämän vastauksen jälkeen ei tarvinnut enää miettiä että teenkö autosta kauppoja.
        Kyseessä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisen firman kanssa asioin.


    • Anonyymi

      Turust ainakin löytyy ylimielinen myyjä ja kaverilla on hinta arviot hiukka hukassa. Mut joo ei tartte kauppaa tehdä kyseisen yrityksen kanssa.

    • Anonyymi

      Käytettyä autoa ei kannata ostaa kuin "sikaa säkissä". Näkemättä autoa paikan päällä.
      Netissä helppo huijata ostajaa ottamalla kuvia vain ehjistä paikoista. Pitkä koeajo paljastaa viimeistään suurimmat viat autosta.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa tämä liike!! .välttelevät vastuitaan ja käyttävät väsytys taktiikkaa reklamaatio asioissa,eivät vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

    • Anonyymi

      Nää on just näitä tyhjätaskujen juttuja. Käytetty auto on käytetty eikä autoliike voi aina tietää kaikkea autosta. Ostakaa uusi auto jos harmittaa ja takuun haluatte. Ärsyttää köyhät ja tyhmät :)

    • Anonyymi

      En tule ikinä kenellekään kehumaan ko. autoliikettä
      Reklamaatio vastuut kyllä osataan kiertää kunnolla.
      Pitkän ajan piilevä vika, jota ei voi autosta mitenkään huomata.
      Merkkikorjaamossa nauravat pitkää partaa Bilarin toiminnalle.
      Sanoivat heti, että perustelevat vaikka mihin oman näkemyksen, eikä ole kuulemma ensimmäinen kerta Bilarin kanssa.
      Kuluttajaneuvonta on hyvä paikka, alkaa autoliike nöyrtymään, kun maahantuojalta ja tehtaalta tulee faktaa pöytään, niin loppuu kiemurtelu.
      Kuten totesin, en tule koskaan kenellekään suosittelemaan Bilaria !!!

    • Anonyymi

      Joo ei kannata OSTAA! Ite ostin 19t auton ja kas kummaa ku tutkin sopparia tarkemmin, niin olipas kuluja paljon. 28t!! Saa siinä sit ihmetellä ku maksanu osareita aikansa ja silti loppuvelka isompi ku ostohetkellä.
      Melkein isommat kaupanteko kulut ku ostohinta?
      Ei ollut Toyota-liikkeessä tommosta, josta ostin edellisen. Siellä hinta oli lappuun kirjoitettu eikä noussu taivaisiin ostohetkellä ja tiesi mistä maksoi ja sai hyvän turvan/huollot sekä palvelut.
      Hyvät ostajat. Pitäkää mielessä vakavaraiset konsernit ja jättäkää nämä pienet yrittäjät taka-alalle.

    • Anonyymi

      Iha samaa mieltä

    • Anonyymi

      Älkää ostako autoa täältä. Myynnin jälkeen blokkaavat sinut eivätkä vastaa puheluihin. Jälkimarkkinointi aukoo päätään viiveellä sähköpostilla eikä ole valmis korjaamaan autoa vaan syyttävät kuluttajaa. Kaupan jälkeen auto seisoi pajalla 4kk kun eivät saanet aikaiseksi tilata osia ja sama homma jatkuu ja kaupoista on kulunut jo 6kk

    • Anonyymi

      En ole ikinä ennen, enkä sen jälkeenkään tarvinnut kuluttajalautakunnan apua. Mutta näiden veijareiden kanssapa tarvitsee tai meinaavat rahastaa sitten ihan kunnolla! Olipahan stressaava kokemus.

    • Anonyymi

      Ylimielisiä juippeja , piti ostaa 35 k€ auto , kun oli spekseihim sopiva . Juippi heti kimppuun ovella ja väitti että auto on myyty . No ei ollut kun väitim että oli listoilla vielä , kierteli ympäri liikettä ja kyseli muilta että onko ko autoon näkynyt , joku kuulemma tiesi että jollain myyjällä ajossa ja myyjä ei ole töissä tänään , eli turha reissu . Ei ikinä enää ko paikkaan .

    • Anonyymi

      Löysin netistä ilmoituksen lupaavasta autosta ja jätin tästä soittopyynnön Bilar99e:lle. Myyjä soittikin aika pian takaisin jostain Kuopiosta. Auton sijaintina oli nettiautossa Turku.
      Puhelimessa kertoi miten on maalipinta ja kori virheettömässä kunnossa, ei alkavaa ruostetta tai kolhua/naarmuja. Auto myös netin ilmoituksen ja myyjän mukaan juuri katsastettu. Teknisiltä ominaisuuksiltaan myös kaikinpuolin hyvä ja mitään virheitä ei tuntunut löytyvän. Täydelliset huoltokirjat ja muut. Sovittiin koeajo seuraavalle päivälle ja tein netin kautta autosta maksuttoman varaussopimuksen.
      Ajettiin Vantaalta seuraavana päivänä noin 100km Turun suuntaan kun sain puhelua tältä Kuopin myyjältä että älkää ajako Turkuun, auto on siirretty kolme päivää sitten Lahteen.
      Ei muuta ku auto ympäri ja Lahteen - tietysti mainitsin myyjälle että tästä turhasta ajelusta väärään kaupunkiin toivoisin jotain hyvitystä vaikka sitten auton lopullisesta hinnasta jos sen päädyn ostamaan. Olisi voinut tämän tietty jo edellispäivänä mainita puhelimessa jos olisi viitsinyt auton sijaintia etukäteen selvittää olemalla yhteydessä tänne Turun myymälään.
      Lahden päässä ei tiedetty että tällaista autoa edes heidän pihassaan on. Autosta ei tästä syystä myöskään osattu Lahden päässä mitään kertoa. Auto odotti liikkeen pihassa todella likaisena ja lumen ja jään peitossa eli kukaan ei ollut ilmoittanut saapumisestamme.
      Koeajon jälkeen tuli tutkittua enemmän autoa. Alkavaa ruostetta siellä täällä - edellinen omistaja todnäk yrittänyt jollain spraymaalilla niitä piilotella, rapisi maalit ruosteen pinnalta kun vähän sormella koski. Öljykorkki ja säiliö paakkuista sinapinkeltaista sakkaa täynnä. Huoltokirjaa ei löytynyt autosta mitään (ilmoituksen mukaan piti olla paperinen huoltokirja). Asiaa kysyin myyjältä ja vastaus oli "joko sellaista ei ole, huoltokirja jäänyt Turkuun tai siirretty muualle, en tiedä" pyysin myös katsomaan koneelta milloin auto on katsastettu. Järjestelmän mukaan kesäkuussa 2023 mikä ei mielestäni ole ilmoituksen mukainen "JUURI katsastettu" jos elämme nyt helmikuuta 2024.
      Älyttömän huonoa ja tietämätöntä asiakaspalvelua mielestäni molempien myyjien taholta. Ei mitään pahoittelua tai hyvitystä turhasta ajelusta eri kaupunkien välillä ja niin amatöörimäinen tietämättömyys omassa myyntirivissä olevasta kalustosta eikä selvästikään halua ottaa asioista selvää asiakkaan kysymyksistä ja kiinnostuksesta huolimatta. Kuopin myyjä tuskin edes nähnyt koko autoa fyysisesti ja silti osasi kertoa ettei mitään näkyviä jälkiä tai muita virheitä autossa ole.
      En ostaisi tästä pajasta mitään!

    • Anonyymi

      Meillä todella hyvä kokemus tästä autoliikkeestä. Ostettiin 2019 mallin Tiguan, jolla ajettu 89tkm. Reilu viikon päästä vaihteiston mekatroniikka hajosi ja samana päivänä tuli korjauslupa ja korvasivat kulut. Erityskiitos Kalvin Oeselg automyyjälle asian nopeasta ja hyvästä hoidosta! T. Ilkka Karvonen

    • Ostimme Tiguanun 89000 ajetun. Automaattivaihteiston metroniikka piti vaihtaa viikon päästä kaupasta. Päivässä tuli korjauslupa merkkiliikkeeseen. Hyvää asioiden hoitoa ja erityiskiitos automyyjälle Kalvin Oeselg asian nopeasta hoidosta! T. Ilkka Karvonen

    • Anonyymi

      Jos Bilar tarkoittaa ruotsiksi pilapuhelua?

    • Anonyymi

      Yrittävät saada asiakkailta lainat yli 10% korolla. Nooh sen kun sai kohilleen soviteltua parin päivän aikana niin alettiin hieromaan kauppoja. Auto tuli kotiovelle ajallaan ja siitä iso plussa että toivat kotia asti oli helppoa tehdä kauppaa näin. Autosta löytyi muutama pieni vika joka korjattiin myyjäliikkeen toimesta. Mutta ostokuvissa oli käytetty vanhoja kuvia ( ollut ennen myynnissä sama auto) näissä kuvissa ei näkynyt kaikkia virheitä mitä autossa oli ja auto oli todella paskaisessa kunnossa sisältä. Kattotelineet puuttu jotka kuvissa oli ja irroitettavan vetokoukun avainta ei ollut mistä ottaa ja väittävät myyjäliikkeessä että olivat kiinni avaimissa... jos ostatte autoa täältä niin polkekaa korot alas jos tarvetta lainalle ja katsokaa tarkkaan että kaikki on mukana. Huijaavat sen minkä kerkiävät ja jälkeenpäin turha kysellä kun ei viesteihin vastata.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa ostanut bilar99:stä, nimittäin ensimmäisen ja viimeisen...

    • Anonyymi
      UUSI

      Renkaat myydään eri sarjaa kaikki keskenään, allakin oli samassa akselissa eriparin renkaat. Toista sarjaa esiteltiin siitä yhdestä hyvästä renkaasta, kolme muuta olikin eri merkkiä ja eri sarjaa ja ihan loppuun ajetut. PASKA, täys huijausta. Ei mennyt edes katsastuksesta läpi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe