MTV3 Uutiset ei salli enää uutistensa kommentointia. Ilmeisesti kommenttien mielipiteet eivät miellytä uutistoimitusta.
MTV3 uutiset ei salli enää uutisten kommentointia
7
292
Vastaukset
- Kansa_hiljaiseksi
Samaa olen ihmetellyt - mihin ovat mahtaneet kommentoinnit ja mahdollisuus kommentoida hävitä, ja miksi? MTV:fi sivustoilla ei ole mitään selitystä asialle.
- defrstgdyfu
Kommentit eivät sopineet MTV:n agendaan, jonka mukaan Trump on paha ja EU ja pakolaisvyöry on pelkästään kaikin puoli hyvä. Yritin tänään kommentoida Iltalehden turvapaikanhakijoita koskevaa blogia, mutta sensuroivat sen koska arvosteli systeemiä, joka sallii valittamisen turvapaikkapäätöksestä maailman tappiin. Mainitsin myös, että somalit eivät ole töissä muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta. Asiat ovat tosiasioita, joita ei saa sanoa ääneen. Tähän lopuksi: MTV JA ILTALEHDEN UUTISOINTI ON TÄYSIN VÄRITTYNYTTÄ JA YKSIPUOLISTA.
- Juonijat
NÄin on! Yhdyn edelliseen. Tulee mieleen, että onkohan määräykset näistä yhtäkkisistä kommentointimuutoksistakin tulleet jostakin ylhäältäpäin - hallituselta..? Yhteisjuoniahan nämä taitaa olla, EU:n sisäisiä/Obaman kanssa linjattuja päätöksiä??
- Swampguy
Todella outoa, että MTV ei anna mitään selitystä. Mielestäni on hyvä, että ihmiset saavat vapaasti esittää omia mielipiteitään...parempihan se on kuin mennä tekemään hullutuksia. Tuntuu kuitenkin siltä, että käsky on tullut jostakin ylempää, koska linja muuttui noin rajusti. Itse kirjoittelin paljonkin MTV:n sivuilla ja nyt taidan siirtyä Kalevan/Juttutupaan.
Terveisä vaan kaikille tutille MTV:n sivuilta ja myös Venäjän pojille.
Toivottaa Suomies. - valopäävartiainen
Näin näkyy olevan, on se kumma juttu, Mielestäni keskustelu MTV3 sivulla oli ihan piristävää lukemista, antoi vähän valaisua it uutiseen. Sensuuri tuntuu iskevän jokapuolelle, nyt vuorossa MTV.
- Yllätyskö_tämäkään
Yllätyskö? Kanava, jolta ei muutenkaan tule kuin silkkaa sontaa, eikä tämän lafkan kanavat ole enää minunkaan töllöni muistissa.
- ihkukihku
Kakka juttu mä haluaisin nähdä kommentit ihku oikeesti josnku selänteen naisesta onko siltä hajonnu vetoketju ja minkälaista housuja käyttää sen mies ja kenen kanssa jokeri pomo on ollu, sekä kuinka tuksu on laittanut tukkansa,ja viel oikeesti anti myrskyn hiuksen väri. Nyt mä romahan ja en voi nukkuu ku ne on vai niin mieles totta ihku kivaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161