Tätä onkin kaivattu
http://beta.oikeamedia.com/o1-2900
Oikea Media on vastapaino vihervassujen medialle!
67
516
Vastaukset
- Räyhikselle_nootti
Ketään ei taida kiinnostaa.
Todentotta kiinnostaa!
Laadukkaita artikkeleita näyttää olevan ja ilman vihervasemmiston hapatetta.lettas kirjoitti:
Todentotta kiinnostaa!
Laadukkaita artikkeleita näyttää olevan ja ilman vihervasemmiston hapatetta.Tämä on siis se Patmos-radio.
torre12 kirjoitti:
Tämä on siis se Patmos-radio.
Ei vaan Patmos Radio on tässä
http://patmos.studio24.fi/- Onko.jo.selvä
lettas kirjoitti:
Todentotta kiinnostaa!
Laadukkaita artikkeleita näyttää olevan ja ilman vihervasemmiston hapatetta.Niin toki sinua kiinnostaa, mutta ei sinua lasketa kun olet itse aloittaja (= Räyhis). Sinua ei lasketa muutenkaan, koska miepiteesi ovat niin naurettavia. Kun joudut typeriä puheitasi päästeltyäsi ahtaalle, alat vain vittuilemaan ja "haukkumaan homoksi". Siinä on kaikki mitä sinä osaat. Eli ketään ei siis tuollaisten jutut kiinnosta!
Onko.jo.selvä kirjoitti:
Niin toki sinua kiinnostaa, mutta ei sinua lasketa kun olet itse aloittaja (= Räyhis). Sinua ei lasketa muutenkaan, koska miepiteesi ovat niin naurettavia. Kun joudut typeriä puheitasi päästeltyäsi ahtaalle, alat vain vittuilemaan ja "haukkumaan homoksi". Siinä on kaikki mitä sinä osaat. Eli ketään ei siis tuollaisten jutut kiinnosta!
Kiinnostaa todellakin. Eivät kaikki ole kuten sinä
lettas kirjoitti:
Kiinnostaa todellakin. Eivät kaikki ole kuten sinä
Jaa, ja Patmos-väki on väsännyt jo kaksi radiosysteemiä.
On annettava lisää rahaa Patmokseen. Mutta ei ole monia sitä tukevia. Summien on oltava aika massiivisia.torre12 kirjoitti:
Jaa, ja Patmos-väki on väsännyt jo kaksi radiosysteemiä.
On annettava lisää rahaa Patmokseen. Mutta ei ole monia sitä tukevia. Summien on oltava aika massiivisia.Jaa, mitkä kaksi?
lettas kirjoitti:
Jaa, mitkä kaksi?
Patmosradio on takuulla Patmoksen. Oikea Median väki on myös kunnostautunut Patmoksessa. Mutta en mene ihan takuuseen, vaikka ovatkin pyörineet samoissa ympyröissä.
torre12 kirjoitti:
Patmosradio on takuulla Patmoksen. Oikea Median väki on myös kunnostautunut Patmoksessa. Mutta en mene ihan takuuseen, vaikka ovatkin pyörineet samoissa ympyröissä.
Tottakai Patmos Radio on Patmoksen :D
Keitä OM:n henkilöitä on Patmoksesta? Kannattaisi ensin ottaa selvää ennenkuin
julistaa "Jaa, ja Patmos-väki on väsännyt jo kaksi radiosysteemiä. "
OM ei myöskään ole radio joten on sinulla jutut....lettas kirjoitti:
Tottakai Patmos Radio on Patmoksen :D
Keitä OM:n henkilöitä on Patmoksesta? Kannattaisi ensin ottaa selvää ennenkuin
julistaa "Jaa, ja Patmos-väki on väsännyt jo kaksi radiosysteemiä. "
OM ei myöskään ole radio joten on sinulla jutut....Juu, on kyse nettilehdestä, jossa on mukana Patmos-väkeä.
Luulin siis tätä Janitskinin uudeksi nettimediaksi.torre12 kirjoitti:
Juu, on kyse nettilehdestä, jossa on mukana Patmos-väkeä.
Luulin siis tätä Janitskinin uudeksi nettimediaksi.Ketä Patmoksen väkeä siinä on mukana ja miten ovat mukana?
lettas kirjoitti:
Ketä Patmoksen väkeä siinä on mukana ja miten ovat mukana?
No näetkö itse noiden kolmen toimijoissa aivan eri nimet ja kasvot? Minä en.
torre12 kirjoitti:
No näetkö itse noiden kolmen toimijoissa aivan eri nimet ja kasvot? Minä en.
Kerro mitkä samat kasvot näet Patkoksesssa ja OM:ssä ! Luulisi olevan helppoa kun kerran "tiedät".
lettas kirjoitti:
Kerro mitkä samat kasvot näet Patkoksesssa ja OM:ssä ! Luulisi olevan helppoa kun kerran "tiedät".
No noita kasvoja ja nimiä on täälläkin esitelty ja pantu linkkejä. Kumma ettet ole niitä havainnut. Oikea Mediassa näkyy jopa Aito-avion puheenjohtajana ollut.
torre12 kirjoitti:
No noita kasvoja ja nimiä on täälläkin esitelty ja pantu linkkejä. Kumma ettet ole niitä havainnut. Oikea Mediassa näkyy jopa Aito-avion puheenjohtajana ollut.
Toistan vielä kerran kysymyksen ja jos et nyt vastaa niin valehtelet, eikös niin?
Kerro mitkä samat kasvot näet Patkoksesssa ja OM:ssä koska niin väitit!torre12 kirjoitti:
Ei siis ole samoja kasvoja Patmoksessa ja OM:ssä.
On rumaa valehdella, eikös olekin?- kdkdkd
lettas kirjoitti:
Ei siis ole samoja kasvoja Patmoksessa ja OM:ssä.
On rumaa valehdella, eikös olekin?Torre osaa sentään hävetä....
Varmaan harmittaa AA:n poikia kun eivät onnistu kukistamaan MV-lehden asemaa törkymediana, vaikka ollaan yhdessä siitä tiedotettu tällä palstalla.
Aiemmin Rahkonen porukoineen sai paremmin äänensä kuulumaan MV-lehdessä.- menitvipuun
lettas kirjoitti:
Sinua tuntuu harmittavan, että tässä maassa on sananvapaus.
"Sinua tuntuu harmittavan, että tässä maassa on sananvapaus. "
Jaa, että on sananvapaus?
Oikea Mediahan kertoo sen perustetun sen takia, kun Suomessa ei ole sananvapautta. menitvipuun kirjoitti:
"Sinua tuntuu harmittavan, että tässä maassa on sananvapaus. "
Jaa, että on sananvapaus?
Oikea Mediahan kertoo sen perustetun sen takia, kun Suomessa ei ole sananvapautta.Missä niin sanovat?
- Miten_vain_päin
lettas kirjoitti:
Missä niin sanovat?
No jos eivät sanokaan niin OK, sitten tuota Oikeaa mediaa ei tarvita yhtään mitenkään. Elikkä meni tämä asia nyt niin tai näin, niin sinä Räyhis hävisit. Turhaa paskaa vain suollat tälle palstalle, kun elämässäsi ei ole mitään muuta kuin häiriköinti, provoaminen ja oman pahan olosi purkaminen. Et sinä täältä saa apua.
Miten_vain_päin kirjoitti:
No jos eivät sanokaan niin OK, sitten tuota Oikeaa mediaa ei tarvita yhtään mitenkään. Elikkä meni tämä asia nyt niin tai näin, niin sinä Räyhis hävisit. Turhaa paskaa vain suollat tälle palstalle, kun elämässäsi ei ole mitään muuta kuin häiriköinti, provoaminen ja oman pahan olosi purkaminen. Et sinä täältä saa apua.
Kyllä sitä tarvitaan. Muillakin kuin vihervasemmiston edustajilla on oikeus mielipiteisinsä ja oikeus tuoda ne julki.
Rauhoituhan nyt ja nauti omasta ihanasta elämästäsi.
Jos et siedä muita kuin omia mielipiteitäsi niin vedä peitto korviin :D- mielimuuttuu
lettas kirjoitti:
Kyllä sitä tarvitaan. Muillakin kuin vihervasemmiston edustajilla on oikeus mielipiteisinsä ja oikeus tuoda ne julki.
Rauhoituhan nyt ja nauti omasta ihanasta elämästäsi.
Jos et siedä muita kuin omia mielipiteitäsi niin vedä peitto korviin :D"Kyllä sitä tarvitaan. Muillakin kuin vihervasemmiston edustajilla on oikeus mielipiteisinsä ja oikeus tuoda ne julki."
Äsken sanoit Suomessa olevan sananvapaus ja nyt sitä ei sitten mielestäsi olekaan.
Rationaalinen ajattelu on nolla. mielimuuttuu kirjoitti:
"Kyllä sitä tarvitaan. Muillakin kuin vihervasemmiston edustajilla on oikeus mielipiteisinsä ja oikeus tuoda ne julki."
Äsken sanoit Suomessa olevan sananvapaus ja nyt sitä ei sitten mielestäsi olekaan.
Rationaalinen ajattelu on nolla.Kyllä sananvapaus on ja oikeus tuoda mielipiteensä julki. Myös mediassa.
Hienoa, että Oikea Media nimeomaan on mediassa kaikkien luettavissa.lettas kirjoitti:
Kyllä sananvapaus on ja oikeus tuoda mielipiteensä julki. Myös mediassa.
Hienoa, että Oikea Media nimeomaan on mediassa kaikkien luettavissa.Suomessa on todellisuudessa valinnan vapaus mitä sananvapauden hedelmiä lukee.
Mitä Vittua ja Oikea Media eivät kuulu meikäläisen repertuaariin. Ei koskaan.
- nimiehdotus
Aito Media olisi parempi nimi kun vetäjät on pääosin samat kuin Aito aivoliitto ry:ssä.
lettas kirjoitti:
Keitä kuvittelet olevan johdossa?
Aitoavio ja Patmos näkyy olevan.
Ja Patmos pitää näköjään yhä tätä palstaa näyteikkunanaan.torre12 kirjoitti:
Aitoavio ja Patmos näkyy olevan.
Ja Patmos pitää näköjään yhä tätä palstaa näyteikkunanaan.Mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa
lettas kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa
Tulin katsoneeksi tätä uutta mediaa ja sen edustajien taustaa. Ensin tosin luulin sen olevan Ilja Janitskinen uusi media. Siinä erehdyin.
torre12 kirjoitti:
Tulin katsoneeksi tätä uutta mediaa ja sen edustajien taustaa. Ensin tosin luulin sen olevan Ilja Janitskinen uusi media. Siinä erehdyin.
Niin? Mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa?
lettas kirjoitti:
Niin? Mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa?
Tämä palsta on ollut Patmoksen ja Aitoavion näyteikkuna. Nimet ja kasvot ovat tehty tutuiksi. Kiitos kovasti!
torre12 kirjoitti:
Tämä palsta on ollut Patmoksen ja Aitoavion näyteikkuna. Nimet ja kasvot ovat tehty tutuiksi. Kiitos kovasti!
Kysymys oli mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa? Sitähän sinä väitit.
lettas kirjoitti:
Kysymys oli mistä olet saanut päähäsi, että Aa ja Patmos ovat Oikean Median johdossa? Sitähän sinä väitit.
Heh. Samat kasvot ja nimet ovat näkyneet sekä aitoavion, Patmoksen ja Oikea Median takana. Kasvot eivät ole vaihtuneet.
torre12 kirjoitti:
Heh. Samat kasvot ja nimet ovat näkyneet sekä aitoavion, Patmoksen ja Oikea Median takana. Kasvot eivät ole vaihtuneet.
Keitä he ovat?
torre12 kirjoitti:
Etkö vastaa?
- ei.kovin.järkevää
lettas kirjoitti:
Etkö vastaa?
Ei torre vastaa koska jäi taas kiinni valheestaan.
- eivalheita
Näistä vaihtoehto medioista ihmiset saa nyt oikeaa tietoa, koska valtamedia on kovan kilpailun tuoksinassa mennyt manipuloinnin ja valheen tielle .
Oli sinulla aika lailla kirjoitusvirheitä.
Voi vetää johtopäätöksen, että vaihtoehtomediat vetävät vähemmän järkevää sakkia. Hyvä niin.- itse.olet.vähälahjainen
torre12 kirjoitti:
Oli sinulla aika lailla kirjoitusvirheitä.
Voi vetää johtopäätöksen, että vaihtoehtomediat vetävät vähemmän järkevää sakkia. Hyvä niin.Mikä sinä olet arvioimaan kenenkään järkevyyttä?
itse.olet.vähälahjainen kirjoitti:
Mikä sinä olet arvioimaan kenenkään järkevyyttä?
Ikävä kyllä näen sen hyvin helposti. Järkevät ja tyhmät erottuvat toistaan selkeästi.
Tosin yksi Mensan jäsen sanoi minua viisaammaksi kuin hän on.- itse.olet.vähälahjainen
torre12 kirjoitti:
Ikävä kyllä näen sen hyvin helposti. Järkevät ja tyhmät erottuvat toistaan selkeästi.
Tosin yksi Mensan jäsen sanoi minua viisaammaksi kuin hän on.Mensalaisiilla on hyvä huumori :D :D :D
Tuossahan ei ole mitään järkeä. Kovassa kilpailussahan kannattaisi sitten erottua puhumalla totta.
Mensalaisiilla on hyvä huumori :D :D :D
En osaa siihen sanoa mitään. Mutta hän piti minua itseään viisaampana, koska viisaudestaan huolimatta oli pilannut elämänsä viinalla toisin kuin minä.
Hän on kuollut jo ajat sitten ja minä elän yhtä. Hän puhui viisaampia kuin sinä. En osaa vetää sitä mitenkään huumoriksi hänen taholtaan.- itse.olet.vähälahjainen
torre12 kirjoitti:
En osaa siihen sanoa mitään. Mutta hän piti minua itseään viisaampana, koska viisaudestaan huolimatta oli pilannut elämänsä viinalla toisin kuin minä.
Hän on kuollut jo ajat sitten ja minä elän yhtä. Hän puhui viisaampia kuin sinä. En osaa vetää sitä mitenkään huumoriksi hänen taholtaan.Ei jonkun juoppous sinusta järkevää tee vaan ihan omat tekosi. Kirjoituksesi täällä eivät anna sinusta ollenkaan järkevää kuvaa.
Ei jonkun juoppous sinusta järkevää tee vaan ihan omat tekosi. Kirjoituksesi täällä eivät anna sinusta ollenkaan järkevää kuvaa.
Kerron yleensä aina vain tapahtuneita asioita ja sitä mitä Raamatussa sanotaan.
Ne eivät ehkä anna järkevää kuvaa.- itse.olet.vähälahjainen
torre12 kirjoitti:
Kerron yleensä aina vain tapahtuneita asioita ja sitä mitä Raamatussa sanotaan.
Ne eivät ehkä anna järkevää kuvaa.Sinä kerrot ihan pelkkiä omia valheitasi ja älyttömyyksiäsi kuin viisivuotias.
- niinaina_
Sinä kerrot ihan pelkkiä omia valheitasi ja älyttömyyksiäsi kuin viisivuotias.
Semmoinen se on.
- torremoliinos
niinaina_ kirjoitti:
Semmoinen se on.
;(
Sinä kerrot ihan pelkkiä omia valheitasi ja älyttömyyksiäsi kuin viisivuotias.
Heh. Olen surkea keksimään yhtään mitään, joten olen vain tosiasioiden varassa.
E usko tosiasioiden olevan ainakaan aina kovinkaan älyttömiä. Eikö muuten "Jukka" Rahkonen ole Oikean Median remmissä?
- Heh.heh
OM = vaihtoehtomeedio = totuus vähän kuin Trumpin avustajan suusta = täyttä paskaa.
- amböööö
Sinä tunnut olevan oikea lehmänläjä!
Mediat, jotka pyrkivät sanomassaan todellisuuteen voisivat käyttää ennen julkaisua ns. kolmoissuodatintestiä >tietysti myös minäkin.
http://jallerajala.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/107169-kolmoissuodatintestiAinoa ketä asia siis kiinnosti oli nimimerkki "lettas" sekä pari rekkaamatonta nimimerkkiä (eli "lettas" itse siis muutamalla eri nimimerkillä).
Hyvä media! Kanattaa lukea!
- kiitos.tästä
Tätä onkin odotettu!
- suosittelen_
Laadukas julkaisu ja asiaa!
- a---...---
Meidät tavoittaa osoitteesta [email protected].
Kansallisaate on hyvä asia. Globalismin työpaikat syö verovarat. Suuret kaupungit hyötyvät nykyisestä kansainvaelluksesta. Tulevaisuuden hyödyt ovat päivän politiikan uudistuksissa epäselviä.
Kerro mitä hyötyä lakimuutoksista on?- torre11
Mihin tätä Oikeaa Mediaa tarvitaan? Voihan mielipiteitä ja blogikirjoituksia lukea joka puolelta muualtakin.
Huvittavaa: yksi äärioikeistolainen "media" lisää rikastuttamaan MV-kenttää.
Hölmöt oikeasti luulevat edustavansa jotain kansan hiljaista enemmistöä vaikka todellisuudessa edustavat marginaalia. Ja sitten kiukuttelevat siitä kun heidän marginaaliaan ei oteta yhtä vakavasti kuin vaikkapa Helsingin Sanomia tai YLEä. Byää, salaliitto!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060