Mies ei huomioi

Iloaelämään12

Olen nuori kohta 25v nainen ja seurustellut nyt 3 vuotta poikaystäväni kanssa. Takana sinkkuutta ja edellinen suhde kesti 3v. Tuntuu kuitenkin, että tällä hetkellä olen sen "oikean" kanssa. Sama arvomaailma yms.
Mutta....... miksi miehet pitävät itsestäänselvyytenä?
Vaikka itsellåni on aika huono itseluottamus joissain asioissa, tiedän kuitenkin olevani erittäin monen miehen unelma... treenaan paljon, löytyy vähän kuitenkin muotojakin, pitkä vaalea tukka ja kauniit kasvot kiitos äitini.. pidän itsestäni hyvää huolta ja tykkään nähdä paljon vaivaa myös ulkonäköni eteen. En kuitenkaan ole tyyppi, joka ei ilman meikkiä voi poistua kotoaan.. tykkäänhän hikisestä treenistä ja arkisista lenkeistä ulkona yms. En vaan käsitä, miten poikaystäväni ei enää ymmärrä huomioida tarpeeksi. Luottavatko miehet liian helposti, että kyllä. Tuo nainen on minun ja siinä se myös pysyy..?? Vaan kun ei välttämättä pysy.. ei, jos ei huomiota saa ikinä OMALTA mieheltään... :( ps. Erosin exästä kun tilanne alkoi muistuttaa tämänhetkistä.. eli kaikki hyvin, mutta ei enää huomionosoituksia ja seksiä vähän.. mitäs mä teen!!??? Ja jos joku luulee että mieheni ei huomioi koska olen itse takiainen ja roikun hänessä niin ei. Mulla omakin elämä ja pyrin olemaan itsenäinen !!

15

5961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkossmiess

No tuo on hyvännäköisten naisten ongelma. Niitä pitäisi palvoa aina ja jatkuvasti, koska ympärillä on tuhansia miehiä, jotka tekevät niin...aluksi. sitten kun se fitness-tyttöö paljastuu ihan tavalliseksi naiseksi tai ehkä jopa normaalia prinsessamaisemmaksi alkaa mielenkiinto vähetä, varsinkin jos mies on se, jonka odotetaan tekevän nainen onnelliseksi.

Huono itseluottamus pahentaa vain tuota huomiohakuisuutta.

• Käännäpä tilanne ympäri.
      Kuinka sinä huomioit poikaystäsi?
      Pidätkö poikaystävääsi itsestäänselvyytenä ja oletat hänen palvovan sinua kauneutesi tähden?

• demiprinsessa

Olet 25 vee ja ollut elämäsi aikana jo yli 6 vuotta yhteensä parisuhteessa!!!

Olet keskenkasvuinen prinsessa, läheisriippuvainen, takertuja, sulla on huono itsetunto, tartteet rinnallesi koko ajan jonkun joka hehkuttaa sulle kuinka ihana sä oot.

Ei ihme jos sun seurustelusuhteet ei kestä.

• Onnellisestinaitu

Hups, minä olen seurustellut SAMAN MIEHEN kanssa 19-vuotiaasta saakka, mennyt naimisiin hänen kanssaan ja perustanut jo perheenkin. Yhdessäolovuosia on takana todella monta. En tarvitse ketään hehkuttamaan ihanuuttani mutta kieltämättä on ihanaa kun mies kertoo, kuinka kaunis hänen mielestään olen tai kuinka hyvää ruokaa olen laittanut tai kuinka kätevä olen monessa asiassa jne. En suinkaan ole läheisriippuvainen vaikka parhaiten viihdynkin mieheni seurassa ja perheeni parissa. Ystäviä ja omia menoja on, ja uraputkikin kovin nousujohteinen.

Huomionosoitukset ovat ihania, ei niiden tarvitse olla hehkutuksia tai kehuja vaan ihan mitä vain joka osoittaa, että haluaa ottaa toisen ajatukset, toiveet tai tarpeet huomioon. Ja tämähän on tietenkin molemminpuoleista!!

• 3859854598
        Onnellisestinaitu kirjoitti:

Hups, minä olen seurustellut SAMAN MIEHEN kanssa 19-vuotiaasta saakka, mennyt naimisiin hänen kanssaan ja perustanut jo perheenkin. Yhdessäolovuosia on takana todella monta. En tarvitse ketään hehkuttamaan ihanuuttani mutta kieltämättä on ihanaa kun mies kertoo, kuinka kaunis hänen mielestään olen tai kuinka hyvää ruokaa olen laittanut tai kuinka kätevä olen monessa asiassa jne. En suinkaan ole läheisriippuvainen vaikka parhaiten viihdynkin mieheni seurassa ja perheeni parissa. Ystäviä ja omia menoja on, ja uraputkikin kovin nousujohteinen.

Huomionosoitukset ovat ihania, ei niiden tarvitse olla hehkutuksia tai kehuja vaan ihan mitä vain joka osoittaa, että haluaa ottaa toisen ajatukset, toiveet tai tarpeet huomioon. Ja tämähän on tietenkin molemminpuoleista!!

Sinulla on tarve, johon miehesi ei vastaa. Pystyt ehkä kouluttamaan miehesi osoittamaan sinua kohtaan tarvitsemaasi huomiota, mutta sille et voi mitään, että tuo huomio on väkinäistä ja teeskenneltyä. Riittääkö keinotekoinen huomio sinulle? Aitoa et voi saada tältä mieheltä.

Joudut nyt päättämään, oletko valmis uhraamaan tämän osan elämästäsi katkeroitumatta ja "kostamatta" puutettasi miehellesi. Jos et, muuta mahdollisuutta tuskin on kuin sopuero.

Ota sekin huomioon, että tällaiset huomaavaiset miehet ovat ani harvinaisia. Et siis välttämättä helposti löydä haluamaasi.

• Onnellisestinaitu
        3859854598 kirjoitti:

Sinulla on tarve, johon miehesi ei vastaa. Pystyt ehkä kouluttamaan miehesi osoittamaan sinua kohtaan tarvitsemaasi huomiota, mutta sille et voi mitään, että tuo huomio on väkinäistä ja teeskenneltyä. Riittääkö keinotekoinen huomio sinulle? Aitoa et voi saada tältä mieheltä.

Joudut nyt päättämään, oletko valmis uhraamaan tämän osan elämästäsi katkeroitumatta ja "kostamatta" puutettasi miehellesi. Jos et, muuta mahdollisuutta tuskin on kuin sopuero.

Ota sekin huomioon, että tällaiset huomaavaiset miehet ovat ani harvinaisia. Et siis välttämättä helposti löydä haluamaasi.

Minulla on tarpeita, monia, joihin mieheni vastaa. Ja tämän tiedän varmasti, olemmehan olleet yhdessä lähemmäs 40 vuotta. Myös minä vastaan moniin mieheni tarpeisiin. Huomio ja huolenpito on molemminpuolista eikä suinkaan väkinäistä, mistähän moiseen johtopäätökseen edes tulit?

Ero ei ole mielessä kummallakaan, miksi ihmeessä olisi? Olemme tyytyväisiä, usein onnellisia elämäämme, talous on kunnossa, seksi pelaa ja ihmissuhteet toimivat.

Se on totta, että huomaavaiset miehet ovat harvinaisia, erittäin harvinaisia ja osaan kyllä arvostaa sitä, että minulla on juuri tällainen mies.

• VoipollatoisinkinN

Ehkä miehelläsikin on oma elämä ja hän on itsenäinen, eikä halua olla takiainen kuten et sinäkään. Millaisia huomionosoituksia kaipaat? Millaisia huomionosoituksia annat miehellesi?

Olette seurusteleet sen verran pitkään, että pelkkä timmi vartaloa tai vaaleat pitkät hiukset eivät pidä suhdetta kasassa tai anna sille sisältöä.

• n28hki

moni mies tuntuu elävän illuusiossa, ettei suhde vaadi työtä tai panostusta, riittää, että seksielämä on kunnossa ja muistetaan sitten vähän enemmän syntymäpäivänä tai jouluna. todella monet miehet eivät myöskään tunnu käsittävän, miten tärkeää se on suhteelle tehdä välillä jotakin kodin ulkopuolella, kun kotona on niin helppo nyhjöttää leffoja katsellen. suhde tätä myötä muuttuu todella tylsäksi ja arkiseksi eikä naistakaan enää kiinnosta panostaa itseensä tai ei välttämättä halua seksiä, jos henkistä läheisyyttä ja yhteyttä mieheen ei ole.

koskaan ei voi tietää tuleeko mies lopulta pitämään sinua tai suhdetta itsestäänselvyytenä, mutta ainakin minulle on tärkeää, että mies itsekin on aktiivinen, tykkää tehdä asioita kumppaninsa kanssa ja ehdottaa tekemisiä. Lähes kaikki miehet tapailun alkuvaiheella suostuvat käydä ulkona ja tapahtumissa kumppaninsa kanssa, mutta se on mielestäni hyvä merkki, että mies tapailun alkuvaiheilla itse ehdottaisi asioita joita haluaa tehdä tai jonne mennä naisen kanssa. myöskin empaattiset, hyvällä tunneälyllä varustetut ja romanttiset miehet epätodennäköisemmin alkavat pitää kumppaniaan itsestäänselvyytenä.

• 21232112

Mielestäni tuo on miehelle sellaista tasapainottelua. Huomioi liikaa => älyttömät vaatimukset lisääntyy. Huomioi liian vähän => nalkutus tästä.

Tavallaan helpompi odottaa se valitus kun huomioi liian vähän, koska naisen seuraavan vaatimus voi olla täysin mahdottomasti toteutettava

• pöllloläö

No tässä kohtaa täytyy pohtia sitäkin, että mikä sinusta olisi sopiva määrä huomiota? Ja minkälaista se huomio olisi? Kaipaatko kehuja ja ihailuja, vaiko rakkaudentunnustuksia? Kuinka usein? Entä haluatko jotain muuta, kuten lahjoja? Miksi ja miten usein? Entä seksiä, kuinka usein sitä pitäisi olla, jotta olisit tyytyväinen?

Ei mies välttämättä pidä itsestäänselvyytenä, mutta toki pitkään suhteeseen kuulu turvallisuuden tunne siitä, ettei toinen heti lähde, ja että ei nyt koko ajan tarvitse olla tunteista puhumassa, koska ei ne viikossa enää muutu.;)

Entä kuinka paljon huomiota itse annat miehelle?

Oletko puhunut tästä asiasta miehen kanssa?

Nämä eivät todellakaan ole mitään helppoja kysymyksiä. Yleensähän naiset kaipaavat tällaisia asioita enemmän kuin miehet. Niin meilläkin, mutta olen kuitenkin turvallisella fiiliksellä, koska tiedän mieheni rakastavan minua mahdottoman paljon, vaikka ei sitä sanokaan kovin usein. Ei se vaan ole hänen tapaistaan.

Pitkässä suhteessa seksiä vaikkapa kerran viikossa on yleensä sellainen määrä, mikä on onnellisessa suhteessa normaalia. Jos on vain kuukausittain, niin luultavasti jompi kumpi on tyytymätön tai läheisyyttä on liian vähän muutenkin. (Paitsi jos nyt on juuri lapsi syntynyt, sairautta tms.)

Rakkaudesta on hyvä varmaan jutella viikottain. Päivittäin jos ei mies puhu, niin mitä sitten? Jos on tiistaina sanonut rakastavansa, niin veikaatko että sunnuntaina ei enää rakasta?

Entäs kehuminen... Sinä juuri kehuit kovasti itseäsi. Miksi tarvitset toisenkin kovin usein itseäsi pönkittämään? Eikö se riitä, että joskus kun olette juhlille lähdössä, niin mies tajuaa kehua? Tai jollain muulla satunnaisella hetkellä. Vai kuvitteletko että ei pidä sinua kauniina, jos ei sano sitä ääneen? Niinhän se ei todellakaan ole.

Jos odotuksesi ovat mahdottomia, et tule koskaan olemana pitkässä liitossa onnellinen.

• Pettynytnainenblääh

Sama juttu mulla. Alettiin olee ku olin 21, poikaystävä sillon 24. Ollaan seukattu 4 vuotta. Nyt oon 25 ja tuo 28. Ei koskaan anna minkäänlaista huomiota. Olen masentunut. Tunnen oloni huijatuksi. Ei seksiä, ei mitään.

Itsekin olen aina ollut timmi, olen kaunis, miehet kuolaavat perääni. Tuo vaan pitää minua itsestään selvyytenä. Lähden kohta jonkun miehen matkaan joka arvostaa! Kyllä ne sillon ne miehet on huolissaan kun ovat kalliit timanttikorvikset ostaneet niin ktselevät perään etteivät oo hävinneet. Siinä niiden kiinnostus. Ku on omat rahat likoon laittaneet niin se huolettaa.

• Unelmamies35

Naiset osaa valita aina paskimmat miehet. Olette vain patjoja niille miehillenne. Olette taatusti valinneet miehenne pelkän ulkonäön perusteella. Komean miehen ei tarvii huomioida naista koska komea mies saa aina uuden jos otatte eron. Siksi olette vain panoja miehille ettekä te tyhmät sitä tajia koskaan.

• 76676876

Jaa ätmi palstalta tänne eksynyt...

• vanha_nainen

Huhheijjaa, näin vanhana, olen kohta 60vee, laitan tähän pitkän kommentin.

Kyllä nykynaisen elämä on rankkaa.
      Fakta on, että suurin osa nuorten elämästä kuluu arkisena taviksena. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän olet oman itsetuntosi varassa.

Tätä se mediaseksikkyys, some teettää. Naisten päät ovat täynnä pilvihattaroita ja miehille tarjotaan pumpattavan barbaran näköisillä rinnoilla varustettuja naisia.
      Jokainen nainen haluaa olla Kardashian tai muu kuuluisuus, ei riitetä omana itsenään.

Kaikilla pitää olla samanlaiset ankkahuulet, otetaan selfieitä ja pelfieitä, verrataan päivittäin itseä ja vartaloa julkkisten vartaloihin, syödään smoothieita kunnon ruuan sijaan, laihdutetaan, laitetaan naamakuvia päivittäin someen ja kauhistellaan miten tulee ryppyä lisää tai ollaanväsyneen näköisiä, maailma romahtaa jos tulee yksikin kilo lisää painoa.
      Halutaan jatkuvasti lisää ja lisää tunnustusta, kehumista muilta. Kotona kaiken pitää olla valkoista, kallista, kylmää ja kovaa. Ja tunteet menee tyyliin tuhat pykälää ylös ja sitten totaalinen romahdus - taas ylös haippiin ja romahdus. Välimuotoa, tasaista arkea, normaaliutta, tylsää peruselämää ei jakseta päivääkään. .

Seurataan julkkisten elämää ja tavisten blogeja non stoppina ympäri vuorokauden, ollaan facessa, instassa, joka puolella toitotetaan miten miehen pitää tehdä niin tai näin, joka puolella asetetaan vaatimuksia naisen ulkonäölle, sänkyhommille, ja jos parisuhde ei mene niin kuin somessa, otetaan kumppanin tilalle toinen, kolmas, neljäs. Kierrätetään ihmisiä kuin tavaroita.

Miehiltä saatu ihailu se on se maailman tärkein asia, jolla naisen itsetunto nostetaan tappiin, ja jos oma mies ei kehu, niin sitten etsitään ihailua muualta.
      Naisen pitää saada varmistusta varmistuksen perään, että on erityinen, uniikki. Ei tajuta, että jokainen meistä on yksilö jo syntyessään eikä tämä mihinkään muutu elämän varrella. Nuoren naisen itsetunto on miesten ja muiden naisten taskussa.

Kun ollaan aikuisessa parisuhteessa, sinuna kysyisin itseltäsi seuraavat kysymykset.
      Rakastatko sinä miestäsi aikuisen naisen tavoin?
      Menetkö viereen, pyydätkö seksiä jos on ollut pidempään ilman, tekeekö sinun mieli häntä, naitko hänen kanssaan ilman ehtoja, nautitko miehesi lähellä olemisesta, tekeekö mielesi silittää hänen hiuksiaan, pitää hyvänä, tehdä hänelle hyvää ruokaa, käpertyä viereen kun hän katsoo telkkaria, suudella miestäsi, rakastaa, olla ihminen hänelle, sanoa aamuisin hyvää työpäivää anna suukko, iltaisin kiva kun tulit kotiin, autatko ruuan laitossa, rutistatko häntä ohikulkiessasi, kosketatko selkään tai olkaan ohimennessäsi, nautitko siitä kun olette kaksin, haluatko hänelle pelkkää hyvää, oletko oikeasti hänen kanssaan silloin kun olette yhdessä esim sängyssä vai mietitö jotain muuta?

Mieti ensin miten sinä kohtelet miestäsi.
      Vasta sen jälkeen voit kysyä, miten hän kohtelee sinua.

Lopuksi: ketään et voi omistaa. Voitte elää yhdessä, mutta et omista miestäsi, eikä hän omista sinua.

• NäinkinVoiOlla-XX

Harvoinpa saa lukea näin hyvä tekstiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5353
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2795
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2420
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      597
      2054
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1766
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1335
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1118
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      396
      1069
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe