Eilen oli TPS-JYP ja se päättyi 1-5! Yhdentoista minuutin pelin jälkeen tilanne oli vieraille jo 0-3. Toinen erä oli hirmusita TPS:n painostusta laukauksineen, mutta tuloskena oli vain yksi maali. TPS:llä oli ylivoimaa vaikka muille jakaa, ainostaan yksi maali tuli TPS:n ylivoimien aikana, senkin teki JYP. Olikohan se vielä kuudella kolmea vastaan TPS:n ylivoima.
Kallio sanoi pelin jälkeen, että joukkue on väsynyt! Edellisenä päivänä joukkueella oli lepopäivä, miten se siis on mahdollista. JYP sen sijaan taisteli kotivoiton edellisenä iltana Lukosta, matkusti Turkuun bussilla pelipäivänä ja ottelu alkoi tavallista aikaisemmin, eli noin 20 tuntia edellisen ottelun päättymisestä! Kuka siis oli väsynyt? JYPin otteissa ei väsymys näkynyt ehkä muuten kuin liian monien jäähyjen ottamisena, muuten vauhti oli mainio. Olisiko niin, että väsymys ei olekaan tullut TPS:n pelaajille peleistä, matkustamisesta eikä harjoittelusta, vaan iltapuuhista. Joku viittasi lukemaan seuraavaa Seiska-lehteä! En tiedä, mitä siellä on, mutta olisikohan siellä syy väsymykseen!
TPS:n vaisu peli ei tuotatnut tulosta
Synergia_A3-katsomo
1
850
Vastaukset
- HjallisHarkimo7
Miksi Teidän Lippujen Hinnat Siellä Turussa ovat yhtä kalliit kuin Jokereiden Kotiotteluiden hinnat ovat KHL:SSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294