Jos mistä, niin Huhaalta löytyy tieto siitä, onko Suomessa markkinoita pissatakseille. Voi antaa myös vinkkejä, millainen se taksi oikein olisikaan.
Vastaukset 9
- Pissataxi
Ihan hyva ajatus,yleisia kaymaloita ei loydy joka paikasta kun tulee hata.Ei muuta kun pysayttaa tai tilaa pissataxin paikalle ja kay lorauttamassa.
Niin, koska junan vessa on toimivaksi tunnettu, sitä voisi harkita asennettavaksi pissataksiin.
Eräs huomionarvoisa asia on ajoneuvon sisätilan korkeus. Miehille suunnatussa mallissa ehkä pitäisi olla kattoluukku, että asiat voisi hoitaa ryhdikkäästi ajon aikana nauttien samalla kasvoja hivelevästä viimasta.
- Upo.pesee.kaiken
Muutamille tää on pula-aikaa. Silloin lasetetaan vaan juokseva liikenne pöksyihin. Lämmittääkin hetken.
- a.no
Olen tyytynyt Kotipissaan.
Lahen MM- hiihtojen yhteydessä voisi tuollaiselle palvelulle olla tilausta norjalaisten ja mahdollisten venäläisten kilpailijoiden joukoissa - kiireellinen pissatilaus!- pissataksi
Naen jo silmieni edessa pik upin jolla on baija maija lavalla,kiertelemassa kaupungin katuja,suurella mainostekstilla hotelli helpotus,ja baija maija.Nain saastyy paljon aikaa kun voi istuskella pontolla samalla kun pissataxi vie kotiin.
- Pissataxi
Ihmiselama on lyhyt,mutta jokinen pitka,vai miten se meni.
- ppaavoo
Skooterilla niitä ajettiin yhteen aikaan. Eli ne oli Pissaskoottereita
Vessataksi olisi sitten sellainen, missä saisi vääntää ihan oikean tortun takapenkin mittaistuimella? Niiden ei sallittaisi ajaa hitaammin kuin 100 km/tunnissa, paitsi mitä ihan alussa ja matkan lopussa. Näin tuotoksen jälki leviäsi riitävän laajalle, eikä olisi täristämässä jäljessä tulevan renkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496