"Ilmatieteen laitos on antanut pakkasvaroituksen Suomeen. Varoitusraja Etelä-Suomessa on meteorologien mukaan -20".
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/213860-pakkasvaroitus-suomeen-pakkasta-monin-paikoin-yli-20-astetta
Tämä on ertittäin kriitistä aikaa pakolaisille, jotka eivät kotimaissaan ole tällaista kokeneet.
Pakkasvaroitus Suomeen
Kuolemia_tulee
2
84
Vastaukset
Kyllä tuo -20 astetta on Etelä-Suomessa jo paljon, varsinkin jos meri on auki.
- pihinen
Voisikohan sossu maksaa pakkastukimaksua? Eihän täällä enään kukaan selviä itse yhtään mistään. Turhanpäiväinen pakkasessa ulkoilu pitäisi kieltää. Kalliit sukset, kelkat ja pulkat käyttökieltoon.
Kyllä telkasta ja internetistä saa sen verran ajankulua, että voi olla pakkasaikaan sisällä. Tämä sopii mamuille, joten se sopii myös kantasuomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673