Olenko Psyko/sosiopaatti vai pelkkä mitätön lapsi

Tuntematon.sotilas

Eli siis olen 6luokkalainen ja 12vuotias tyttö. Isäni kuoleman jälkeen 1.9.2015 ja sitä ennen olen huomannut, että kaikki on erilaisempaa kuin normaalisti. (Karutarina XD) -> Ennen isäni kuolemaa olen nauttinut esim. Kissojen kiduttamisesta, kerran kun olin isälläni alakerrassa oli hänen kissansa, isä oli siis Yläkerrassa. Eli siis tykkäsin heitellä tätä kissaa ja lukita laatikkoihin. Kiusaamiseni jälkeen tosin sain kissalta raapaisun jonka arpi on edelleen kädessäni.

Jo päiväkoti iässä varastelin esim. Leluja kun muut nukkuvan, olen ollut/olen edelleen hyvin ovela ja varastelen. Lausunnon valheita jatkuvasti, Valehtelu tuntuu ihanalta.

Usein olen aggressiivinen ja olen OLLUT hyvin sosiaallinen ihminen, isäni kuoleman jälkeen muutimme, vaihdon koulua ja suuntautuminen ihmisiin muuttui, nykyään en uskalla vastata puhelimiin enkä jutella hirveästi, näinä päivinä vasta luin Psykoöaateista ja sosiopaateista. Huomasin monen asian liittyvän toisiinsa.

Asia ei minua vaivaa ollenkaan, olen myös tehnyt netistä testejä (kunnon sivuilta) en usko kaikkeen mutta testeissä sanotaan että olisin 70% sosiopaatti ja 52% psykopaatti. Olisiko OIKEAA tapaa saada selville???
Sillä haluaisin että luokkalaiseni ymmärtäisivät asian sillä olen aggressiivisempi ja heidän ärsyttävät luonteensa saavat minulle vihaisen mielen ja usein mietin tragedioita kuinka tappaisik vihaamiani henkilöitä (murhia ei ole siis vielä tapahtunut)
Myöskään vanhempani eivät usko asiaan sillä olen OLLUT Sosiaalinen. Ja koitan olla kiltti äidilleni.
Perheeseen kuuluu tällä hetkellä koira (pienempänä kiusasin häntä), puolisä, puolpikkuveli ja muita veljiä (ei asua enään Kotona).
Joskus jos painin puolpikkuveljeni kanssa ja hän tekee jotain väärin, suurin ja painan hampaitani yhteen ja melkein heitän seinään (en kirjaimellisesti).

Kertokaa teidän mielipiteitä ja jos on jotain apua tiedon saantiin KERTOKAA!

Tosin aivan näin tiedoksi ei kiinnosta mennä kuraattorille/terveyden hoitajalle puhumaan näistä asioista

2

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsadsd

      3 nuita kiitos

    • Huonoltanäyttää

      Usein eläinten rääkkääjistä ei kunnon kansalaista tule. Kannattaa kyllä hakeutua ammattiauttajan puheille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3085
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2321
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      124
      1692
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1553
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      944
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe