Olenko Psyko/sosiopaatti vai pelkkä mitätön lapsi

Tuntematon.sotilas

Eli siis olen 6luokkalainen ja 12vuotias tyttö. Isäni kuoleman jälkeen 1.9.2015 ja sitä ennen olen huomannut, että kaikki on erilaisempaa kuin normaalisti. (Karutarina XD) -> Ennen isäni kuolemaa olen nauttinut esim. Kissojen kiduttamisesta, kerran kun olin isälläni alakerrassa oli hänen kissansa, isä oli siis Yläkerrassa. Eli siis tykkäsin heitellä tätä kissaa ja lukita laatikkoihin. Kiusaamiseni jälkeen tosin sain kissalta raapaisun jonka arpi on edelleen kädessäni.

Jo päiväkoti iässä varastelin esim. Leluja kun muut nukkuvan, olen ollut/olen edelleen hyvin ovela ja varastelen. Lausunnon valheita jatkuvasti, Valehtelu tuntuu ihanalta.

Usein olen aggressiivinen ja olen OLLUT hyvin sosiaallinen ihminen, isäni kuoleman jälkeen muutimme, vaihdon koulua ja suuntautuminen ihmisiin muuttui, nykyään en uskalla vastata puhelimiin enkä jutella hirveästi, näinä päivinä vasta luin Psykoöaateista ja sosiopaateista. Huomasin monen asian liittyvän toisiinsa.

Asia ei minua vaivaa ollenkaan, olen myös tehnyt netistä testejä (kunnon sivuilta) en usko kaikkeen mutta testeissä sanotaan että olisin 70% sosiopaatti ja 52% psykopaatti. Olisiko OIKEAA tapaa saada selville???
Sillä haluaisin että luokkalaiseni ymmärtäisivät asian sillä olen aggressiivisempi ja heidän ärsyttävät luonteensa saavat minulle vihaisen mielen ja usein mietin tragedioita kuinka tappaisik vihaamiani henkilöitä (murhia ei ole siis vielä tapahtunut)
Myöskään vanhempani eivät usko asiaan sillä olen OLLUT Sosiaalinen. Ja koitan olla kiltti äidilleni.
Perheeseen kuuluu tällä hetkellä koira (pienempänä kiusasin häntä), puolisä, puolpikkuveli ja muita veljiä (ei asua enään Kotona).
Joskus jos painin puolpikkuveljeni kanssa ja hän tekee jotain väärin, suurin ja painan hampaitani yhteen ja melkein heitän seinään (en kirjaimellisesti).

Kertokaa teidän mielipiteitä ja jos on jotain apua tiedon saantiin KERTOKAA!

Tosin aivan näin tiedoksi ei kiinnosta mennä kuraattorille/terveyden hoitajalle puhumaan näistä asioista

2

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsadsd

3 nuita kiitos

• Huonoltanäyttää

Usein eläinten rääkkääjistä ei kunnon kansalaista tule. Kannattaa kyllä hakeutua ammattiauttajan puheille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4511
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2284
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1538
    4. 57
      1279
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1157
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      136
      1124
    7. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      976
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      876
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      33
      828
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      790
    Aihe